Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
RoadRacing

B12 GTI 1.6 tilalle Ca18det tai SR20DE

Recommended Posts

Vs: B12 GTI 1.6 tilalle Ca18det tai SR20DE

Eli otsikko kertoo jo.

Minkälainen homma?

Mitä eroa CA16DE ja CA18DE lohkoissa? Poraus?

Kestääkö CA16DE laatikko?

haulla löytyy tietoa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: B12 GTI 1.6 tilalle Ca18det tai SR20DE

Mitä eroa muka laatikoilla? Oon ymmärtäny että lohko on sama ni miksei muka laatikkokin kävis? Eli CA16DE laatikko + CA18DET

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: B12 GTI 1.6 tilalle Ca18det tai SR20DE

Mitä eroa muka laatikoilla? Oon ymmärtäny että lohko on sama ni miksei muka laatikkokin kävis? Eli CA16DE laatikko + CA18DET

Joo sitten 1.6 vauhtipyörineen. Siinä on muistaakseni pienemmällä halkasijalla kytkin/asetelma kun 18DE/T.

Mitä alkuperääseen kysymykseen, melkein bolt on hommia. Sähköt sit asia erikseen. Haulla löytyy monta topiccia missä näitä puitu.

Alota vaikka tosta http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=38073.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: B12 GTI 1.6 tilalle Ca18det tai SR20DE

Mites tuo SR20DE, siitä ei löytyny niin paljon juttua..

Sanotaan vaikka P11 GT Primeran kone ja laatikko, miten kiinnikkeet ja vetarit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: B12 GTI 1.6 tilalle Ca18det tai SR20DE

Mites tuo SR20DE, siitä ei löytyny niin paljon juttua..

Sanotaan vaikka P11 GT Primeran kone ja laatikko, miten kiinnikkeet ja vetarit?

Sopimaan saa mitä vaan. Kyse on vain omavalmisteisten osien määrästä. Kokeillut en ole, mutta sen verran vertailevaa tutkimusta tehnyt että normi sr20 kiinnikkeet on samoilla suunnilla... Vaan monta epävarmuustekijää matkassa kuten koneen ja lootan yhteispituus, sopivien vetareitten löytäminen/teettäminen jne. Ja jotta saat sen GT mallin 150hv sinne laittaa niin tarviit 1.8 GTi:n alustan ja jarrut. Noita 1.8:ja tuntuu olevan harvassa kuin kanalla hampaita. Kaikki yleensä kiertää kaverinkaverinkaverin kautta jonkun tutun pojan kumminkaimanserkulle. ;D

Mutta aika kivasti vaihtoehtoja B12 GTi tarjoaa moottorinvalintaan. Omasta mielikuvituksesta, viitseliäisyydestä(ja lompakosta) sitten kiinni mitä sinne saa. ;) CA- koneitakin voi jatkojalostaa vaikka mitenkä. Mutta jokatapauksessa jos halua on niin sinne saa kumman vaan CA:n tai SR:n. Turbolla tai ilman, oman maun mukaan. "Laillisesti" HUOM. lainausmerkeissä. ::) Mielikuvitusta käyttöön pykäläviidakossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: B12 GTI 1.6 tilalle Ca18det tai SR20DE

Nimimerkillä "Mobsters" on b12 mihin on laitettu kiinni almeran sr20de.. ei muuta kun kyselemään. Aikuisten oikeasti primmun karvalakkimosa lootineen on varmaan paras vaihtoehto noihin koreihin ihan sellasenaan.. käyttövarmuus 100% kunhan vaan vaihtaa tarvittaessa jakoketjun ajoissa. Eikä maksa oikeastaan yhtään mitään enää noi primmut varsinkin kolhittuna. Voihan sinne toki sen gt primmun 150hp tekniikan laittaa, mutta sitä ei ihan hevillä katsuri leimaa turbon kanssa jos vielä sen siihen haluaa joskus laittaa. Gt:ssä on rullanostajat ja jos siellä tulee ongelmia, niin kansia ei löydy helposti tilalle. Vetareista toinen puoli vissiin meni ainakin almeran tekniikasta suoraan ja toinen sitten kaipas vissiin vähän lyhennystä, muttei mitään rakettitiedettä. Sähköt lienee suurin savotta. Vetarit ovat todella heikot noissa uudemmissa autoissa, joten niitä ei todellakaan ole suunniteltu kestämään ahdetun tehoja ainakaan pitkiä aikoja. Esimerkkinä ulommat vetarit ovat puolta pienemmät kuin bluebirdissa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×