Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Jokkeri

Kannen takaosaan öljynpaluu

Recommended Posts

Niin kansi on ulkona autosta ja oli suunnitelmissa tehdä samalla se ylimääräinen öljynpaluu kannen taka osaan. Briteissä on tuollaisia sarjoja hintaan £240 ja ausseissa tyypit myivät an liittimellä olevia "tappeja" $35 hintaan. Osaakohan kukaan ohjeistaa onko kellään suomessa tollaisia myynnissä asialliseen hintaan vai pitkääkö tilata ausseista vai pitääkö itse teetättää sellainen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kannen takaosaan öljynpaluu

Kuristimet laittaisin kyllä lohkon öljy kanaviin jotka tulevat kannelle, auttaa kummasti tuota öljyn kertymis ongelmaa kanteen + tuo paluu kannen takaosaan.

26052009384.jpg

AN liittimet hakusanaksi niin johan löytyy liittimiä googlella.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kannen takaosaan öljynpaluu

Mäkin mietin tota, mutta sit ajattelin että tuskin on täysin välttämättömyys ellei aina aja tuppinurin jossain radalla. Tomein kuristin holkki on koneessa ja venakopissa Minesin baffle levyt auttamassa öljyn valumista takaspäin.

Mihin kohti ö-pohjaa toi paluu pitää laittaa, onko väliksi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kannen takaosaan öljynpaluu

Vähän ihmetyttää kun joillain on ongelmaa tuon öljynpakkautumisen kanssa ja joillain ei mitään ongelmaa.

Omassakaan ei oo ikinä puskenut öljyä läpi, vaikka on rataa tahkottu ihan riittävästi.

Jos kuristimet laittaa kanteen, niin on se nyt kumma jos öljy ei pääse sittenkään tarpeeksi nopeasti öljypohjaan ::)

Tainnut tosiaan olla enemmänkin rb26:n ongelmia??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kannen takaosaan öljynpaluu

Kuristimet laittaisin kyllä lohkon öljy kanaviin jotka tulevat kannelle, auttaa kummasti tuota öljyn kertymis ongelmaa kanteen + tuo paluu kannen takaosaan.

26052009384.jpg

AN liittimet hakusanaksi niin johan löytyy liittimiä googlella.

On muuten mun moottori tossa kuvassa. Otti tolla setupilla r32 tulipeltiin kiinni.. Mutta mitä ei leka ja raaka voima korjaisi :P r33 testitulokset saadaan talvella. Tuo on juuri lämpösovitteella oleva aussiholkki..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kannen takaosaan öljynpaluu

No katselinkin että kuvassa näytti sovite tulevan aika reilusti ulos ennen kuin kääntyy sivulle. Ei olis omaan r33 lamaankaan sopinut noin. RSP:ltä briteistä löytyy vähän halvemmalla kuin tuo 240 puntaa, mutta sitä joutuu vähän muokkaamaan että sopii. En ole huomannut että suomessa olisi näitä myynnissä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kannen takaosaan öljynpaluu

Kuristimet on jo tilattu eli siinä ei probleemaa. Jotkut ammattilaiset väittää, että toi paluu on pakko juttu jos aikoo oikeesti ajaa kovilla kierroksilla ja jotkut väittää, että siitä ei mitään hyötyä ole. Kansi on irti niin ajattelin, että parempi se nyt laittaa samalla. Onko tossa kuvassa AN10 liittimet kun on isohkon näköinen? Itse ajattelin AN8 laittaa jotta ei tarvitsisi niin paljoa tulipeltiä moukaroida.

Niin kyllähän an liittimiä löytyy mutta sitä alunperin kyselin jos joku tietää mistä saisi ostettua valmiin palasen jonka voi vain tunkea sen kupari "tapin" tilalle. Tällä hetkellä suunnitelmissa sorvailla sinne alumiinin palanen johon hitsaisi jonkinlaisen AN liittimen tai suulakkeen putkelle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kannen takaosaan öljynpaluu

Kuristimet on jo tilattu eli siinä ei probleemaa. Jotkut ammattilaiset väittää, että toi paluu on pakko juttu jos aikoo oikeesti ajaa kovilla kierroksilla ja jotkut väittää, että siitä ei mitään hyötyä ole. Kansi on irti niin ajattelin, että parempi se nyt laittaa samalla. Onko tossa kuvassa AN10 liittimet kun on isohkon näköinen? Itse ajattelin AN8 laittaa jotta ei tarvitsisi niin paljoa tulipeltiä moukaroida.

Niin kyllähän an liittimiä löytyy mutta sitä alunperin kyselin jos joku tietää mistä saisi ostettua valmiin palasen jonka voi vain tunkea sen kupari "tapin" tilalle. Tällä hetkellä suunnitelmissa sorvailla sinne alumiinin palanen johon hitsaisi jonkinlaisen AN liittimen tai suulakkeen putkelle.

AN10 on joo, Sitten kun on vielä tuo takokulma eikä sellanen taivutettu ni menee vielä vähän ahtaampaan tilaan,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kannen takaosaan öljynpaluu

No katselinkin että kuvassa näytti sovite tulevan aika reilusti ulos ennen kuin kääntyy sivulle. Ei olis omaan r33 lamaankaan sopinut noin. RSP:ltä briteistä löytyy vähän halvemmalla kuin tuo 240 puntaa, mutta sitä joutuu vähän muokkaamaan että sopii. En ole huomannut että suomessa olisi näitä myynnissä...

RSP:hän meni konkkaan. Tuotetta vielä saa muilta pajoilta, joilla on varastossa.

(lue GTROC:ltä lisää)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kannen takaosaan öljynpaluu

Isot pojat sanoo et unohtaa tollaset ja laittaa lohkolle oman huohotuksen ni ei ongelmia. Sithän se ois helppo toteuttaa jos ei tule ku yks turbo tai lohko ois pöydällä..

Paluun laittasin öljypinnan alapuolelle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kannen takaosaan öljynpaluu

No katselinkin että kuvassa näytti sovite tulevan aika reilusti ulos ennen kuin kääntyy sivulle. Ei olis omaan r33 lamaankaan sopinut noin. RSP:ltä briteistä löytyy vähän halvemmalla kuin tuo 240 puntaa, mutta sitä joutuu vähän muokkaamaan että sopii. En ole huomannut että suomessa olisi näitä myynnissä...

RSP:hän meni konkkaan. Tuotetta vielä saa muilta pajoilta, joilla on varastossa.

(lue GTROC:ltä lisää)

Niinhän se meni, taisi olla jo viime vuoden puolella, mutta on toiminnassa edelleen toisella nimellä. Sieltä tuo öljynpaluu oli vain aika reilusti halvempi. Sorry OT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kannen takaosaan öljynpaluu

No katselinkin että kuvassa näytti sovite tulevan aika reilusti ulos ennen kuin kääntyy sivulle. Ei olis omaan r33 lamaankaan sopinut noin. RSP:ltä briteistä löytyy vähän halvemmalla kuin tuo 240 puntaa, mutta sitä joutuu vähän muokkaamaan että sopii. En ole huomannut että suomessa olisi näitä myynnissä...

RSP:hän meni konkkaan. Tuotetta vielä saa muilta pajoilta, joilla on varastossa.

(lue GTROC:ltä lisää)

Niinhän se meni, taisi olla jo viime vuoden puolella, mutta on toiminnassa edelleen toisella nimellä. Sieltä tuo öljynpaluu oli vain aika reilusti halvempi. Sorry OT.

EMT onko se ny niin OT.. hyvä tietää mistä palikkaa sitten saa. Sano nimi tännekin niin voi vähän kysellä asioita mitä pitäs muutenkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kannen takaosaan öljynpaluu

Isot pojat sanoo et unohtaa tollaset ja laittaa lohkolle oman huohotuksen ni ei ongelmia. Sithän se ois helppo toteuttaa jos ei tule ku yks turbo tai lohko ois pöydällä..

Paluun laittasin öljypinnan alapuolelle.

itte meinasin rakentaa talven aikana huohotuksen alakerralle kun on single, ei tuo kyllä älyttömästi ole puskenut kerääjään tuota öljyä ilman mitään lisäöljyn paluutakaan

ps. mulla olis yks kannen taakse tuleva palikka missä an10 lähtö jos jotakuta kiinnostaa, pitää porata 2 reikää ja tehä m6 kierteet kanteen kun tulee 2 pultilla kiinni kannen taakse. hintaa 40€

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kannen takaosaan öljynpaluu

No katselinkin että kuvassa näytti sovite tulevan aika reilusti ulos ennen kuin kääntyy sivulle. Ei olis omaan r33 lamaankaan sopinut noin. RSP:ltä briteistä löytyy vähän halvemmalla kuin tuo 240 puntaa, mutta sitä joutuu vähän muokkaamaan että sopii. En ole huomannut että suomessa olisi näitä myynnissä...

RSP:hän meni konkkaan. Tuotetta vielä saa muilta pajoilta, joilla on varastossa.

(lue GTROC:ltä lisää)

Niinhän se meni, taisi olla jo viime vuoden puolella, mutta on toiminnassa edelleen toisella nimellä. Sieltä tuo öljynpaluu oli vain aika reilusti halvempi. Sorry OT.

EMT onko se ny niin OT.. hyvä tietää mistä palikkaa sitten saa. Sano nimi tännekin niin voi vähän kysellä asioita mitä pitäs muutenkin.

Totta, toimii nimellä Dyno Tuner.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kannen takaosaan öljynpaluu

Onko kukaan sattunu tekemään tuollasta palikkaa itse tai valmiina hyllyssä pölyttymässä sellasta? Tarvetta olis että sais projektia eteenpäin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×