Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
katiska

Talviautot 2012

Recommended Posts

Vs: Talviautot 2012

Nonii laitetaas sitten omastakin. Tää tosiaan ihan käyttöauto ja ympärivuotisessa ajossa.

Voi olla vähän erilainen viedä talvella, ku viime talvinen mx5 ;D

joku aika sitten olin itsekin tuollaista hommaamassa kunnes kuulin kaverilta vakuutusten hinnat, n.1600€ pelkkä liikennevakuutuus :P

944€ näyttäs olevan vuodessa ilman bonareita pelkkä liikenne IF:n kautta. Ilman mitään alennuksia. pari sataa lähtee pois vielä noilla normi keskittämis/liitto/yms aleilla.

Essolla juttujen on tapana vähän kertautua. :P Toki vaikuttaahan siihen varmaan vakuutuksen ottajankin tiedot.

Tapiolan laskuri näyttää ilman bonuksia 695 €...

Nojuu, se siitä.

Bemari joutui vaihtoon, joten nyt olis Honda sitten perhekäyttiksenä. Etuveto vähän jännittää, että miten käy. Onko jätkä ensiliukkailla keula edellä penkassa vai nou? No, täytyy varmaan pitää ajonvakautus päällä. ;D Eipä se E39 mikään talvilelujen ykkönen ollut, mutta takaveto sentään. Muuten tuo Accord on kyllä mitä mainioin auto.

Vaan onneksi aina on Toyota. :)

Ittee kyl murehdituttais toi etuvetoisuus :D ollu viimesinä talvina nelikkoja ja takavetoja, noil etuvedoilla pöpelikkö varmaan raikais :D mut onnea kokeiluun :D

Mä voin kanssa suositella tuollaista Accordia. Meillä on ollut '04 mallinen 2.0 Sport kohta 3 vuotta. Ostaessa oli taulussa 134tkm ja nyt 221tkm. Normihuoltojen lisäksi etummainen lambda ja ilmastoinnin rele on vaihdettu.

Todella huolettomia kilometrejä 2000-luvun autolle. :)

Mulla oli jonku aikaa 2004 Tourer kans tuolla 2.0l koneella.

Luotettavan tuntunen oli kuten arvasin,mutta aika voimaton kun autolla painoa kuitenki oli aika tavalla ja soppa maistu alle 9l/100km tahtoi olla kesänopeuksissa vaikea päästä..

Mä voin kanssa suositella tuollaista Accordia. Meillä on ollut '04 mallinen 2.0 Sport kohta 3 vuotta. Ostaessa oli taulussa 134tkm ja nyt 221tkm. Normihuoltojen lisäksi etummainen lambda ja ilmastoinnin rele on vaihdettu.

Luotettavan tuntunen oli kuten arvasin,mutta aika voimaton kun autolla painoa kuitenki oli aika tavalla ja soppa maistu alle 9l/100km tahtoi olla kesänopeuksissa vaikea päästä..

Juu, ei toi mikään raketti olo mutta huomattavasti ripeämmin liikkuu kuin tuo maasturi :) Kyllä toi menee matkassa alle kasinkin ihan helposti muttei sen niin väliä niin kauan kun bensa maksaa alle 80 senttiä litra :)

2,4 koneella useamman tankin kulutus ollut jo 8,1 l/100 km.

Tää on toki sedan kyllä.

No, ei budjetti kestänyt ostaa kunnon takavetoa tai nelivetoa, niin tällä mennään. Eka etuvetoinen auto mulla. Corollalla voi sladittaa talvella ja Nissanilla kesällä sitten. :)

Vs: Talviautot 2012Tollanen tuli haettua. Voi olla että on kauemminkin kuin talven yli 8)

66170_10151793757944119_712074703_n.jpg

Mulla on tässä kaupunkipyörityksessä/motariajossa mennyt semmonen 10L/100km ihan helposti Accordilla. Hiukan jos polkee niin 11L/100km lävähtää tauluun. Auto siis 2007 Honda Accord 2.0 automaatti. Voishan se hiukan vähemmälläkin mennä, mutta on se kyyti myöskin aika hyvä. Mielummin sitä bensaa ostaa kun varaosia.

Tollanen tuli haettua. Voi olla että on kauemminkin kuin talven yli 8)

IV? jos on ni omia kokemuksia,et ihan kiva peli talvella,iso miinus pienestä tankista tuntuu et sai joka pvä olla tankkaamassa :D

hauskanen peli viedä ku höntsää miten sillä ajetaan :D

Eilen syttyi bensa valo kun tripissä oli 770km ja täyteen tankkaamisen jälkeen on kerran tankattu 10 litraa lisää ja kun bensavalo syttyy niin mun omaan menee aina about 53 litraa.

Vähän reilu 8l/100km tostakin tulee epätarkalla tavalla mitatuksi kulutukseksi. :)

Ei näistä vaan pääse eroon ;D

Mistä ostit? Näyttää kaverin veljen autolta.

E: Ilmeisesti laitilasta, eli on kaverin veljen auto. Ite oon sitä kans koittanut ostaa muttei olla hinnasta päästy sopuun.

E: Ilmeisesti laitilasta, eli on kaverin veljen auto. Ite oon sitä kans koittanut ostaa muttei olla hinnasta päästy sopuun.

Laitilasta joo. Tämä kaveri oli ostanut naapuriltaan kuukausi sitten. Edellisellä omistajalla skylle niin jäi toi ylimääräiseksi.

Laitilasta joo. Tämä kaveri oli ostanut naapuriltaan kuukausi sitten. Edellisellä omistaja skylle niin jäi toi ylimääräiseksi.

Vai niin ;D Vieläkö siitä puuttuu pari pyttyä välillä pelistä, ahtaa sen 0.2-0.4 ja ravistaa kun ajelee +40km/h ?

Laitilasta joo. Tämä kaveri oli ostanut naapuriltaan kuukausi sitten. Edellisellä omistaja skylle niin jäi toi ylimääräiseksi.

Vai niin ;D Vieläkö siitä puuttuu pari pyttyä välillä pelistä, ahtaa sen 0.2-0.4 ja ravistaa kun ajelee +40km/h ?

Pyttyjä ei puutu pelistä, mutta ahdot on hukassa kun äänistä päätellen pakosarjan ja ahtimen väliin menee sormi ;D

Pyttyjä ei puutu pelistä, mutta ahdot on hukassa kun äänistä päätellen pakosarjan ja ahtimen väliin menee sormi ;D

ai se oli pasi kuka tän osti :o emmää naamalta ketään tunne ni en tajunnut :D "pikku" fiksiä näytti kaipaavan juu. ensimmäinen kommentti koljoselta kun nousi autosta "vittu mikä paska!" ;D

ai se oli pasi kuka tän osti :o emmää naamalta ketään tunne ni en tajunnut :D "pikku" fiksiä näytti kaipaavan juu. ensimmäinen kommentti koljoselta kun nousi autosta "vittu mikä paska!" ;D

No en keksiny siinä muutakaan kuvaampaa lausetta :)

Ja lisää naamoja nickeille, Laaban oli mun kyydissä.

Ja etuvanteet on varmaan kierot kun savolaisen mieli, 80 vauhissa kauhee väpätys, 130-140 menee jo ihan pienellä tärinällä. Harmi sinänsä, kun kuitenkin SSR:n GP-0 koottavat vanteet.

Tollanen tuli haettua. Voi olla että on kauemminkin kuin talven yli 8)

IV? jos on ni omia kokemuksia,et ihan kiva peli talvella,iso miinus pienestä tankista tuntuu et sai joka pvä olla tankkaamassa :D

hauskanen peli viedä ku höntsää miten sillä ajetaan :D

Joo IV :) Joo kylhä se siitä pikkuhiljaa alkaa. Ensimmäinen neliveto ja rhd ni on vähä vierasta ajella vielä kahvassa.

Kyl se jonkuverran ottaa bentseeniä. ;)

Vs: Talviautot 20122.8 V6 Quattro :) Joku saanut älynväläyksen ja maalannut maskin ja alla olevan ritilän "hienoksi" :-\

12100002.jpg

Ja etuvanteet on varmaan kierot kun savolaisen mieli, 80 vauhissa kauhee väpätys, 130-140 menee jo ihan pienellä tärinällä. Harmi sinänsä, kun kuitenkin SSR:n GP-0 koottavat vanteet.

Kait laatuvanteet oikomista kestää siinä missä tinavanteetkin? :)

2.8 V6 Quattro :)

Joku saanut älynväläyksen ja maalannut maskin ja alla olevan ritilän "hienoksi" :-\

ja nyt maalaa vaan mattamustaks niin tulee hyvä...

Mukava talvella toi paketti mammalla on sama tekniikka paitsi A6 kopassa kulutus enkat 7,8L/100km maantiellä et menee kohtuu pienelläkin ku malttaa... keskikulutus n.9L luokkaa

2.8 V6 Quattro :)

Joku saanut älynväläyksen ja maalannut maskin ja alla olevan ritilän "hienoksi" :-\

Sopivaa thyyningia fossiilille, että tuntee itsensä nuoreksi, kun kiusaa teinejä talvella ;).

Siinä meikäläisen talviauto.

Tosta on kovin vaikea enää pahemmaksi pistää ;D;D

Siinä meikäläisen talviauto.

Tosta on kovin vaikea enää pahemmaksi pistää ;D;D

;D kiitos