Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Dagec

S12 pelastusprojekti

Recommended Posts

Tulipa haettua nyt S13:ta rinnalle kaverilta hieman projektikuntoinen S12 - sinänsä läpästä lähtenyt juttu "ostan ton vielä sulta pois" kääntyikin sitten todeksi ja todellisuus tuntuu nyt näin alkuun ainakin hieman masentavalta ;D

Eli ruostetta löytyy, mutta loppupeleissä ei yhtä paljoa kuitenkaan kuin tuosta S13:ta jonka aiemmin olen purkanut atomeiksi. Tämän suomi-auton pintapellit ovat vain hieman pahemmin kärsineet - esim. ovista on ulkopelti alareunasta kokonaan irti.

Koneeksi tuli haettua CA18DET laatikoineen ja sähköineen (kone ainakin japsi), jota en vielä ole päässyt availemaan / tutkimaan vikoja tarkemmin. Tarkoitus olisi kuitenkin vähintään tiivistesarja + laakerit pistää vaihtoon.

- Ennenkuin joku tulee kysymään miksi CA eikä joku mörkömoottori - tämä projekti tehdään budjetilla ja pyritään pitämään mahdollisimman simppelinä. CA:han löytyy muutenkin tallista tuon S13 projektin myötä osia tarpeeksi ja jotain tietoakin siitä on vielä päähän jäänyt :)

Hintaa nyt tähän mennessä projektille tullut 1000€ ja sanoisin että leimassa on toivottavasti maks 1500-2000€ (nämähän on kuitenkin aina venyviä) - tosin on käynyt mielessä että tuon S13:ta ~350hv CA:n heittäisi keulille suoraan kun leimaaminenkin onnistuisi dynolapulla ilman tappeluita ::)

Plussana mm. A-pilareiden alaosa/ovien kiinnityspisteet ja muutenkin keulaosa on ruosteeton, edes syylärin alapalkissa ei ruostetta ole kuin muutama pintaläiskä. Nämä kohdat oli S13 kohdalla melkeinpä pahimmat. Niin ja onhan autossa king cabin lukkoperä ;D

Alkuun hieman ruostetarjontaa:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S12 pelastusprojekti

Onnea rojektiin.

Oliko tämä kyseinen yksilö myynnisä kirpparialueella?

Muista sitten laitella paljon kuvia tänne rojektin edistyessä. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S12 pelastusprojekti

Täältä kans onnet rojektiin! Joskus vielä itellekkin hankin s12 :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S12 pelastusprojekti

Onnea hankinnasta ;D Jään taka-alalle seuraileen projektia.

Parempi, että jäät kun ei hitsailu kiinnostanut ;). Onneksi jollain oli motivaatiota ja nimenomaan aikaa ruveta tuo vielä ehostamaan. Mielenkiinnolla seuraan mitä tuosta vielä leivotaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S12 pelastusprojekti

Hyvinhän se silvia on sinne jo kotiutunut.. pitää tulla jokupäivä ihmettelemään :P

ja on Elemo juurikin se kirpparilla myynnissä ollut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S12 pelastusprojektiJP taitaakin olla muutamaan kertaan tätä joutunut jo hitsaamaan (?) ;DJaakkis, kotiutunut juu pihalle kuusipölkkyjen päälle, tallitilaa ei riitä kuin kahdelle nissanille - pitäisi vissiin tuo rallimicra kadottaa jonnekkin niin mahtuisi sx:t vierekkäin :-\(btw. saat noi coilit takas kunhan keksin jostain etutolpat)Tylsyyden kunniaksi muutama kuvatus päivän takakaaren hitsailuista. Hankalahkoa tehdä kun kuskin puolelta tuo uloin pelti oli kadonnut kokonaan ja tuossa on alunperin hieman muotoa/pokkausta, piti sitten alkaa tekemään osista.. (oishan vaihtoehtona ollut tehdä ilman pokkausta, mutta tehdään nyt orkkiksen näköinen)- niin ja kuskin jalkatilakin tuli jo eilen hitsattua..

20120823_194645.jpg

20120823_194721.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S12 pelastusprojekti

Hehee, ja nyt hemmetin jälkiviisaana tajuan taas että tein saman virheen kuin s13 kanssa..

Hitsaan pokkaukset suoraksi kaariin, niin ei **ttu varmasti rullata kaaria ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S12 pelastusprojekti

Hyvän olonen rojekti, tsemppiä! ;)

Eipä nuo vanhemmat nissanit tosiaan pahasti etupalkista mätäne, toisin kun vertaa esmes K11 micraan missä kaikissa on sitä vaivaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S12 pelastusprojekti

Meinasitko vielä laittaa ne ZG kaaret? ja ei se JP sitä oo kertaakaan hitsannu, mitä sitä ehjää autoo hitsailemaa ;D

Mitkäs iskarit sinne taakse hommasit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S12 pelastusprojekti

Meinasitko vielä laittaa ne ZG kaaret? ja ei se JP sitä oo kertaakaan hitsannu, mitä sitä ehjää autoo hitsailemaa ;D

Mitkäs iskarit sinne taakse hommasit?

En taida noita zg levikkeitä laittaa, ei oikein sovi S12 laatikkomaiseen olemukseen (en kai mä noin tarkkaan niitä kaaria tekis jos levikkeet tulis :-*). Saa tosin nähdä kuinka ulos tulevat vanteet päätän tohon laittaa - todennäköisesti menee Rota Grid-V:llä ( kuva ) joko kuvan värillä tai mattapronssina / 15x7 +8" koossa tai sitten 15x8 + 9" koossa jos oikeen innostuu. Niin ja auto pysyy mustana, joskin jätän ton ihme hileen pois ;D

En vielä niitä takaiskareitakaan oo hommannu, mietin että tossa on sen verran jäykät takajouset, jotka tosin vaihdan vähän löysempiin, mutta vaatii silti pikkasen jäykempää kuin vakio.. Saa nähdä mitä "budjetin" rajoissa löytyy.

* Saa siis esim. S13 _halpaa_ coilikittiä tarjota ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S12 pelastusprojekti

JP taitaakin olla muutamaan kertaan tätä joutunut jo hitsaamaan (?) ;D

Jaakkis, kotiutunut juu pihalle kuusipölkkyjen päälle, tallitilaa ei riitä kuin kahdelle nissanille - pitäisi vissiin tuo rallimicra kadottaa jonnekkin niin mahtuisi sx:t vierekkäin :-\

(btw. saat noi coilit takas kunhan keksin jostain etutolpat)

Tylsyyden kunniaksi muutama kuvatus päivän takakaaren hitsailuista. Hankalahkoa tehdä kun kuskin puolelta tuo uloin pelti oli kadonnut kokonaan ja tuossa on alunperin hieman muotoa/pokkausta, piti sitten alkaa tekemään osista.. (oishan vaihtoehtona ollut tehdä ilman pokkausta, mutta tehdään nyt orkkiksen näköinen)

- niin ja kuskin jalkatilakin tuli jo eilen hitsattua..

Eikun välttelin urakkaa ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×