Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
8liippi

Pistänkö lihoiks vai myyntiin kokonaisena? NYT ON KUVIA

Recommended Posts

Auto on vm-80 280zx Viinin punanen ilmastoinnilla ja manuaali askilla, ajettu 130tkm. Appiukon duuni kaveri toi uutena saudi-arabiasta ja myi myöhemmin(89) appiukolle. Auton etunurkkaan tuli pikku pusu jyväskylässä -94. Vakuutus yhtiöltä otettiin kerta korvaus ja auto vietiin maa seudulle vajaan korjattavaksi, joku dyyppi vaihto autoon oik. loksun, hiekkapellin, konepellin ja lampun kehyksen. Auto kuitenkin jäi hiukan vaiheeseen ja on sen jälkeen ollut heitteillä milloin vajassa ja milloin pihalla kuusen alla. Autoa on ajettu muutamaan otteeseen vuosien aikana mutten osaa sanoa milloin on viimeksi käynyt. Nyt on kuusen alla ja on ollut siinä jo muutaman vuoden. Kävin ekaa kertaa kattomassa autoa pari viikkoa sitten ja on melko lohduton näky, ruostetta on reilusti oik ajovalo umpio ja etu puskuri eivät ainakaan ollet paikallaan(en tiedä onko edes olemassa). Renkaissa oli sentään ilmaa että auto oli edes jotenkin ryhdissä. Nyt autolle pitäs alkaa keksiä loppu sioitus paikkaa, että myynkö osina vai pitäskö antaa jollekkin harrastelijalle rojekti, on kyllä melko mätä että en tiiä huoliiko ketään. PLussaa on se että auto on täysin orkkis, ei mitään räpellyksiä, lukuun ottamatta oik etu nurkkaan vaihdettuja osia. Kilsoja on kans sen verta vähän että esim vaihteisto on varmaan malko hyvä myynti ertikkeli. Että millasta hintaa tollasesta kehtais pyytää, olettaen että sen joku kokonaisena joskus hakis pois.

AUTOA VOI TIEDUSTELLA NUMEROSTA 0407155919

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Pistänkö lihoiks vai pistäskö myyntiin kokonaisena?

Missä päin auto makailee? Jos Pohjois-Karjalassa niin saattaisi kiinnostaa...

otsop(ät)hotmail.com

0505700077

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Pistänkö lihoiks vai pistäskö myyntiin kokonaisena?

Missä päin auto makailee? Jos Pohjois-Karjalassa niin saattaisi kiinnostaa...

otsop(ät)hotmail.com

0505700077

Karstulasta löytyy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Pistänkö lihoiks vai myyntiin kokonaisena? NYT ON KUVIA

Kävin juhannuksena ottamassa noita kuvia ja samalla tarkastelin autoa tarkemmin. Puute listalla on nyt myös ovipahvit, takamatkustajan toisenpuolen sivu verhous ja kone pellin ilmanottoaukkojen muovit. Joku oli käyny jo ottamassa varaosia omaansa :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Pistänkö lihoiks vai myyntiin kokonaisena? NYT ON KUVIA

Kyllähän tuosta auton saa vielä helpostikin, pieniä nuo puutteetkin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Pistänkö lihoiks vai myyntiin kokonaisena? NYT ON KUVIA

Nyt meni kaupaksi, je vielä kaverille joka aikoo parsia siitä menopelin. Mahtavaa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Pistänkö lihoiks vai myyntiin kokonaisena? NYT ON KUVIA

Ei lähtenyt, Oulun suuntaan tuli. Hienosti meni kotimatka, varovasti ajellen saatiin aarre kotipihaan ehjänä. Odottaa nyt katoksessa kunnon pesua,puhistusta/puunausta, ennenkuin siirtyy talliin työn alle. Alustava toimenpidejärjestys on hahmoteltu, muuten ei ole vielä ehtinyt paneutua muuten kuin suurimmat puutteet listattu.

Kuvista nuo suurimmat puutteet näkyvätkin, jos löytyisi vielä vinkkejä mistäpäin voisi noita osia kysellä...?

Pitäisköhän avata oma topicci tälle rojektille tuonne z-autojen päävalikkoon, oisko se oikea paikka?

Uusi Datsun-mies kun olen, en vielä tunne oikein kerhon tapoja.

Samoin kiitollisuudella otettaisiin vastaan kaikki informaatio tekniikan osalta, korjauskäsikirjaa näyttää saavan vielä Alfameriltä, pitää tilata se sieltä hetimiten, mutta esim. ruiskun toiminta kaipaisi selvennystä, ja tietenkin kulutusosien saatavuus Suomenmaasta, esim. jarrut, nivelet ym?

Tämä Datsuni on ensimmäinen japsi-autoni, aikaisemmat harrasteautot ovat olleet eurooppalaista alkuperää.

Tarkoitus on tästä vielä liikennekelpoinen auto saada aikaiseksi, milloin se siinä kunnossa on, sitä en ala arvailemaan, mutta jos yritys on kova, niin on työmääräkin.

Ps., 8liippi: otin kuvat talteen omalle koneelle, voit poistaa tai sulkea topicin jos haluat.

Jos sattuu löytymään vielä puuttuvia osia tai mahdollisesti omistajan käsikirjaa tai huoltovihkoa tms. nakkaa vaikka txtrilla.

Kaveri oli pistänyt muuten ne vanteiden keskikupit suojaan/talteen transun etupenkin alle, joten ne on nyt Rovaniemellä :)

Mutta ei se mitään, mulla on kaverin trailerin rek.ote eteisessä, se unohtui minun kassiin! ;D

Tämmöistä se on kun on kaksi dementikkoa reissussa!

Herätti muuten ansaittua huomiota ZX:ä tuolla matkalla ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Pistänkö lihoiks vai myyntiin kokonaisena? NYT ON KUVIA

Pitäisköhän avata oma topicci tälle rojektille tuonne z-autojen päävalikkoon, oisko se oikea paikka?

Uusi Datsun-mies kun olen, en vielä tunne oikein kerhon tapoja.

Pieni korjaus vain, DNSF-kerho ei ole tämä foorumi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Pistänkö lihoiks vai myyntiin kokonaisena? NYT ON KUVIA

Onnittelut hyvästä auto valinnasta :) Millä tavalla aiot rakentaa tämän, teetkö alkuperäis tyylillä vai muutteletko autoa jotenkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Pistänkö lihoiks vai myyntiin kokonaisena? NYT ON KUVIA

"Pieni korjaus vain, DNSF-kerho ei ole tämä foorumi"

Hmm, nyt en ihan ymmärtänyt.... mutta ei ole ensimmäinen kerta :-[

Kyllä päällimmäisenä tavoitteena on saada tämä ihan ensin palautettua takaisin liikenteeseen, en ole edes ehtinyt miettiä mitään virityksiä. Siksi toisekseen, näin vanhemmiten olen havainnut itsessäni vakavia alkavia pussihousuilun oireita, tykkään katsella hienoja levikesarjoja ja isoja vanteita, mutta jos sellaiset pitäisi pistää omaan pirssiin, alkaa puntit tutista ;D

On se vaan kumma.... vaatehuonekin on täynnä subbareita, vahvareita ja equja jotka joskus olen riisunut myydyistä harrasteautoista pois, mutta siellä ne lojuu kun ei raski enää ylimääräisiä reikiä porata sisustukseen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Pistänkö lihoiks vai myyntiin kokonaisena? NYT ON KUVIA

"Pieni korjaus vain, DNSF-kerho ei ole tämä foorumi"

Hmm, nyt en ihan ymmärtänyt.... mutta ei ole ensimmäinen kerta :-[

Kyllä päällimmäisenä tavoitteena on saada tämä ihan ensin palautettua takaisin liikenteeseen, en ole edes ehtinyt miettiä mitään virityksiä. Siksi toisekseen, näin vanhemmiten olen havainnut itsessäni vakavia alkavia pussihousuilun oireita, tykkään katsella hienoja levikesarjoja ja isoja vanteita, mutta jos sellaiset pitäisi pistää omaan pirssiin, alkaa puntit tutista ;D

On se vaan kumma.... vaatehuonekin on täynnä subbareita, vahvareita ja equja jotka joskus olen riisunut myydyistä harrasteautoista pois, mutta siellä ne lojuu kun ei raski enää ylimääräisiä reikiä porata sisustukseen :)

Ei se mitään, en minäkään oikein tajunnut, mutta tervetuloa foorumille, ja toivottavasti kerhoonkin. :)

Projektitopicin avaaminen Z-osioon on oikein oiva tapa päivitellä auton tilanteita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Pistänkö lihoiks vai myyntiin kokonaisena? NYT ON KUVIA

Jos hyvinkäällä on kopan tarvetta niin Turusta löytyy hyvä S30 koppa, yhtä hyvä jos ei parempi kun se valkonen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Pistänkö lihoiks vai myyntiin kokonaisena? NYT ON KUVIA

Jos hyvinkäällä on kopan tarvetta niin Turusta löytyy hyvä S30 koppa, yhtä hyvä jos ei parempi kun se valkonen..

Ei kun oli vaan yhden harrastajan kanssa juttua tästä kyseisestä yksilöstä. Eiköhän tässä aleta keräämään omaan laitteeseen kohta osia ja laitetaan isolaikka laulamaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Pistänkö lihoiks vai myyntiin kokonaisena? NYT ON KUVIA

Muista sit et jos jää osaa yli niin dyykkaa ne mul takas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Pistänkö lihoiks vai myyntiin kokonaisena? NYT ON KUVIA

Muista sit et jos jää osaa yli niin dyykkaa ne mul takas

Näillä näkymin on jäämässä aika paljon. Katsotaan kun aletaan tekemään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Pistänkö lihoiks vai myyntiin kokonaisena? NYT ON KUVIA

Kiitokset, Markus, koitetaan saada homma alulle ja joskus vielä kunnialla maaliinkin.

Projekti-topicin vois lyödä pystyyn kunhan projekti pyörähtää käyntiin, kuviakin tänne on vissiin mahdollista laittaa?

Ja tosiaan, osapuutteitakin löytyy, mm. ovipahvit, etupuskuri, konepellin merkki ja ritilät, samoin vielä toinen B-pilarin ulkopuolen ritilä (oikea), vinkkejä voi heitellä. Toimiihan täälläkin nuo yv:t myös rekisteröityneille käyttäjille, ei vain jäsenille?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Pistänkö lihoiks vai myyntiin kokonaisena? NYT ON KUVIA

Kiitokset linkeistä, noihin pitää perehtyä ajan kanssa. Nuo räjäytyskuvat selvittää paljon...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Pistänkö lihoiks vai myyntiin kokonaisena? NYT ON KUVIA

Huh huh, nyt on vähän ehditty perehtyä ostokseen paremmin.

Eilen illalla pesin koko auton päältäpäin liuotinpesuaineella, ja kas, 15 vuoden sammalpeitteen alta paljastui metallinpunainen paholainen. Tietystä kulmasta kun katsoi, olisi voinut hurauttaa vaikka baanalle samantien. Alkuperäiset alutkin alkoi kiiltämään ihan komeasti.

Mutta moni on kakku päältä kaunis...

Tänään sitten imuroin ja putsasin auton sisältä ja peräkontista, konehuoneen puhaltelin paineilmalla ja kylvetin ruosteenirroitus-sprayllä. Tulpat lähti kaikki auki, samoin ilmanputsarikotelon siipimutterit. Sylintereihin pitää käydä hakemassa dieseliä ja alkaa pyörittelemään konetta silloin tällöin. Virranjakaja näytti sisältä olevan ok.

Tunkkasin auton perän ylös ja tarkistin peräkontin pohjan, sitten ajattelin tunkata etupäätäkin, mutta:

Eipä löytynyt peltiä mistä tunkata. Jalkatilat ja runkoaisat on paikkapaikoin häipyneet kokonaan, siellä missä peltiä on se on jo niin ohutta ettei siihen mahda saada mitään hitsattua. Hyvä puoli on ettei kori ole kuitenkaan notkahtanut vielä, ovet istuu hyvin paikoilleen ja menevät kiinni kuin kassakaapissa. Ilmeisesti kohtuu hyväkuntoiset kynnyskotelot ja kardaanitunneli pitävät korin kuosissa. Grilliin tuosta ei kuitenkaan ole, ainoa keino olisi kallistaa kyljelleen.

Alunperin ajatuksena oli kunnostaa ensin kori, ja sitten ottaa tekniikka työn alle.

Nyt kuitenkin olen alkanut harkitsemaan, että pitäisikö testata tuota tekniikkaa ensin?

Jos konetta ei saa edes käyntiin (ruiskut ei toimi?), tai se on niin haprastunut että vaatii täydellisen remontin, alkaa koko projektin mielekkyys olla vaakalaudalla. Pahimmassa tapauksessahan koneesta on lohko paukahtanut pakkasilla halki, ja koko moottori menee uusiin puihin...

Miten on, missä kulkee raja että Z kannattaa vielä elvyttää? Kun onhan noita valmiitakin kaupan....?

Nimim. "usko koetuksella"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Pistänkö lihoiks vai myyntiin kokonaisena? NYT ON KUVIA

Kyllä noissa ennemmin kori lahoaa paskaks kun tekniikka pettää. Mulla oma oli ollut seisonnassa 5 vuotta ja lähti ykösellä käyntiin kun antoi bentseeniä ja virtaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Pistänkö lihoiks vai myyntiin kokonaisena? NYT ON KUVIA

Huh huh, nyt on vähän ehditty perehtyä ostokseen paremmin.

Eilen illalla pesin koko auton päältäpäin liuotinpesuaineella, ja kas, 15 vuoden sammalpeitteen alta paljastui metallinpunainen paholainen. Tietystä kulmasta kun katsoi, olisi voinut hurauttaa vaikka baanalle samantien. Alkuperäiset alutkin alkoi kiiltämään ihan komeasti.

Mutta moni on kakku päältä kaunis...

Tänään sitten imuroin ja putsasin auton sisältä ja peräkontista, konehuoneen puhaltelin paineilmalla ja kylvetin ruosteenirroitus-sprayllä. Tulpat lähti kaikki auki, samoin ilmanputsarikotelon siipimutterit. Sylintereihin pitää käydä hakemassa dieseliä ja alkaa pyörittelemään konetta silloin tällöin. Virranjakaja näytti sisältä olevan ok.

Tunkkasin auton perän ylös ja tarkistin peräkontin pohjan, sitten ajattelin tunkata etupäätäkin, mutta:

Eipä löytynyt peltiä mistä tunkata. Jalkatilat ja runkoaisat on paikkapaikoin häipyneet kokonaan, siellä missä peltiä on se on jo niin ohutta ettei siihen mahda saada mitään hitsattua. Hyvä puoli on ettei kori ole kuitenkaan notkahtanut vielä, ovet istuu hyvin paikoilleen ja menevät kiinni kuin kassakaapissa. Ilmeisesti kohtuu hyväkuntoiset kynnyskotelot ja kardaanitunneli pitävät korin kuosissa. Grilliin tuosta ei kuitenkaan ole, ainoa keino olisi kallistaa kyljelleen.

Alunperin ajatuksena oli kunnostaa ensin kori, ja sitten ottaa tekniikka työn alle.

Nyt kuitenkin olen alkanut harkitsemaan, että pitäisikö testata tuota tekniikkaa ensin?

Jos konetta ei saa edes käyntiin (ruiskut ei toimi?), tai se on niin haprastunut että vaatii täydellisen remontin, alkaa koko projektin mielekkyys olla vaakalaudalla. Pahimmassa tapauksessahan koneesta on lohko paukahtanut pakkasilla halki, ja koko moottori menee uusiin puihin...

Miten on, missä kulkee raja että Z kannattaa vielä elvyttää? Kun onhan noita valmiitakin kaupan....?

Nimim. "usko koetuksella"?

z- kannattaa aina elvyttää (imo) jos päätät myydä niin pistä ilmoa mulle :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Pistänkö lihoiks vai myyntiin kokonaisena? NYT ON KUVIA

Projektia on nyt alettu käynnistellä, takajarrusatulat jotka oli jumissa ja jouduttiin irroittamaan paikan päällä että saatiin renkaat pyörimään ja auto trailerille, lähtivät ehjänä irti käkkärivaijereista ja ovat nyt elektrolyysipuhdistuksessa.

Alan seuraavaksi käymään läpi sähköjä ja polttoainepuolta. Jos kone herää henkiin, pääsee kori työn alle vielä tänä syksynä.

Jollei koneesta tule eläjää, on hyvä tietää että roville on halukkaita ottajia... ;)

Jospa jo tällä viikolla saisin koitettua akkua paikoilleen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Pistänkö lihoiks vai myyntiin kokonaisena? NYT ON KUVIA

Noniin, pientä edistystä:

Takajarrusatulat on nyt olleet puhdistuksessa, ja molemmista lähti ilma- ja jarruputkinipat auki ehjänä, käsijarruvivut liikkuu ja toisessa mäntäkin ihan ok, toisessa on mäntä vielä jumissa. Liukuosat purettu satuloista, mutta itse sylintereitä en vielä ole ehtinyt purkaa.

Uusin päävirta ja -maakaapeloinnit konehuoneeseen, ja uteliaisuus voitti: akku paikoilleen ja varovasti hyttiin koittamaan mikä toimii ja mikä ei. Sisävalot syttyi, samoin kojetaulun valaistus. Ajovalot, lyhyet ja pitkät toimi, vilkut vielä ei. Puhallin lähti toimimaan muutaman sekunnin viiveellä, radio myös mutta siitä löytyy vain SW ja MW-taajuudet, joten pelkkää suhinaa kuului kajarista. Takavalot toimi. Sitten vain virta-avainta pitemmälle: muutaman yrityksen jälkeen solenoidi alkoi yltää vauhtipyörälle asti, ja kone alkoi pyöriä terhakkaan kuuloisesti startin mukana!

Siihen olikin hyvä lopetella tältä illalta, katsotaan jos huomenillalla ehtisi jatkaa projektia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×