Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Tsun-Tee

L28E prötää

Recommended Posts

Ajattelin kysästä, josko ois tullut eteen muille ruiskukuutosille? Moottori vetää kylmänä n.4500rpm sitten alkaa pätkintä, lämpimänä joskus jopa 5000 pääsee. Voimaa on alhaalla, mutta tosiaan tuo ylempi rekisteri sitten tuottaa vain mustaa putkesta. Joko se tuuttaa liikaa soppaa tai sitten ei kipuna tule riittävästi. Puolana msd.

Ehdoteltu on tulppien kärkivälin pienentämistäkin, mutta onko muuta kikkailua?

Vai onko vain jotta tuota vakioruiskua ei saa toimimaan strokerin kanssa pikku muunnoksillakaan.

Nimim. triplatko?

Kohta ois jo kesä täälläkin, melkein pääsee jo pois pihasta.

http://kuvablogi.com/nayta/3494760/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: L28E prötää

Komee peli, kaaria avarsit kuitenkin..

Tulikos se uus perä tähän?

Loppuuks tossa kipinä kesken vai onks se myöhäsellä kun ei nouse?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: L28E prötää

Mulla pätki välillä aika rajusti. Saatto kylmänä pätkiä enempi ja lämmetessä toimi taas. Oli suuttimien johdoissa häikkää.

Toisaalta oli myös lämpötila-anturi välillä sökö. Silloin kävi kanssa erikoisesti. Ilman anturia ja lisärikastussuutinta toimi taas ihan ok.

Onkos tässä motissa vakio vai joku iso afm? Vakio bensanpaineet ja säädin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: L28E prötää

Mulla pätki välillä aika rajusti. Saatto kylmänä pätkiä enempi ja lämmetessä toimi taas. Oli suuttimien johdoissa häikkää.

Toisaalta oli myös lämpötila-anturi välillä sökö. Silloin kävi kanssa erikoisesti. Ilman anturia ja lisärikastussuutinta toimi taas ihan ok.

Onkos tässä motissa vakio vai joku iso afm? Vakio bensanpaineet ja säädin?

Aikalailla samat oireet on juu, kylmänä heti startin jälkeen nollakelillä on todella sekaisin, nopeasti kuitenkin tasoittuu, minuuteissa. Pitääkin kokeilla toi lisärikastin ja anturihomma.

Vakio, oisko ollut puhetta et ois rukattu? en muista enää....

Bensanpaineet on nostettu kun eihän se 2,8n soppa 3.1selle riitä. Turbon vakio bensanpaineensäädin. Vaihto on ollut mielessä, sellaiseen jossa mittari. Tosiaan ei yli 5t kierrä kun musta usva tukkii paikat ja tienoot täydellä kaasulla....

Hehee, prötäilee niin että menee sataseenkin jo 8.5sek, mutta eikös se olekin niiin että viritys on onnistunut jos tehot ei putoo yli 15%..

tulpat on muuten nyt ngk r, kutosen lämpöarvo, väli 0.8mm, miltäs kuulostaa?

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: L28E prötää

Komee peli, kaaria avarsit kuitenkin..

Tulikos se uus perä tähän?

Loppuuks tossa kipinä kesken vai onks se myöhäsellä kun ei nouse?

Sääli on sairautta, rauta ei valita.... ;D

Itse en raaskinut, vein entiselle omistajalle kaaret ja auton ja sanoin että tee niinkuin meinasit tehdäkin. Tommonen tuli 50h punnertamisella. :o

Pidän kovasti, oikea ratkaisu oli.

-Mikä perä? nyt ei yhdistä? On mulla tähän uusi perä ja kardaan ja vetarit mutta tuli jo ostaissa.

Kipinää luulisi tulevan tosta masterblasterista, tosin sen vaihto ei muuttanut käytöstä. Mitkä lie ennakot tuo itse siihen vetää, tyhjäkäynnin perus pitäs olla ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×