Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Ronitos

Ahdinehdotuksia Silviaan

Recommended Posts

Joo elikkäs armeijan kotiutumispäivä ja kesä lähestyy ja teho ei millään riitä, eli mitä ahtimia porukka on lohkon kylkeen lykänny tavote tehomäärä toistaseks 180-23O ponia.. Toki pitää välijäähy jostain repiä ja putkisto väsätä kans

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Ahdinehdotuksia Silviaan

Noille tehotavoitteille riittää joku T28 mainiosti, kirpputorille vaan ilmoitusta :)

Mutta luultavasti sullakin nälkä kasvaa syödessä niin ehkä kuitenkin hommaisin hieman isomman jo valmiiks :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Ahdinehdotuksia Silviaan

tuollainen Schwitzer s1bg:n olis mun ehdotus.Jos pistät vakiopakosarjaan,niin se pakosarja kannattaa muokata kanavien osalta hieman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Ahdinehdotuksia Silviaan

Kyl se nälkä siitä varmaan rupee kasvamaan mut pelataan nyt mäkin kortit ensiksi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Ahdinehdotuksia Silviaan

mitsun td04, se on kohtuu moderni pikkuahdin 360 asteisella päittäisellä ja liikkuvat osat on kevyempiä kun s1,t25,t28. t28 ja siihen jos laittais uuden 360 päittäisen ni olis ihan ok kans.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Ahdinehdotuksia Silviaan

kaveril oli Silvias toi mitsun hyrrä, se toimis kyl melko hyvin, harmi et seki myytii jonnekkin helvettiin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Ahdinehdotuksia Silviaan

tuollainen Schwitzer s1bg:n olis mun ehdotus.Jos pistät vakiopakosarjaan,niin se pakosarja kannattaa muokata kanavien osalta hieman.

S1bg on ainakin käyttöajossa erittäin mainio et-koneen jatkona. Mutta jos autosta isompia tehoja halutaan se taitaa äkkiä jäädä pieneksi. Budjettiratkaisu voisi olla s13 t25 noille tehotavoitteille. Kannattaa vaan heti päättää mihin tehot rajataan ja sen mukaan valita ahdin. T28 on minusta turhan iso valinta noin 200hv maksimitavoitteeseen jos haetaan hyvää heräilyä eli käyttöahdistinta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Ahdinehdotuksia Silviaan

Mitsun TD04-15T tai jos haluaa enemmän, niin TD04-18T. Tuo S1BG on hyvä pikkutehoille 180-220 heppaan, mutta sen jälkeen itse miettisin mitsua. Vääntää mukavasti alhaalta saakka ET kyljessä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Ahdinehdotuksia Silviaan

Omassa oli aikanaan tuo mitsun Mitsun TD04-15 ja sillä irtos 280 hevosta, sillä jo kerkee sen verran kaljakauppaan mitä tarvii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Ahdinehdotuksia Silviaan

kellään kokemuksia mitsun TD04HL-16T?

Mulla oli aikanaan tollanen ca18detin kyljessä ja toimi siinä ainakin loistavasti. Heräilee hyvin ja sillä saa ~300hp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Ahdinehdotuksia Silviaan

hx35 ni ei lopu si kesken ku haluukin lisää voimaa :)

En suosittele ellei tehotavoitteet ole yli 400hv:ssa. Turhan laginen on jos jotain 250hv lähtee hx35:lla hakemaan.

pikkubudjetilla saa t25 jolla päästään noihin päälle 200hv:n tehoihin.

Jos enemmän haluaa niin sitten t28 tai mitsu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Ahdinehdotuksia Silviaan

hx35 ni ei lopu si kesken ku haluukin lisää voimaa :)

En suosittele ellei tehotavoitteet ole yli 400hv:ssa. Turhan laginen on jos jotain 250hv lähtee hx35:lla hakemaan.

pikkubudjetilla saa t25 jolla päästään noihin päälle 200hv:n tehoihin.

Jos enemmän haluaa niin sitten t28 tai mitsu.

No jooh tottahan tuo 4tonni kohilla ainakin 2L alakerran kanssa lähtee vast täysii vetää, epäilen että kellään ei ole kokemusta tuosta normi ET koneen kyljessä. t25 alle 1.3bar ahdoilla on hyvä valinta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Ahdinehdotuksia Silviaan

Nälkä kasvaa syödessä. Itellä luupäässä gt28r ja olen oikein tyytyväinen, tai siis olin ennenko kone hajos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Ahdinehdotuksia Silviaan

laita nyt edes t28.riittää kumminkin jonkun verran pidemmälle kun t25...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Ahdinehdotuksia Silviaan

Itse tässä olen tilailemassa HX35 Superia et:n kylkeen.

Pakosarja ja putkisto tulee uusiksi samalla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Ahdinehdotuksia Silviaan

Itse tässä olen tilailemassa HX35 Superia et:n kylkeen.

Pakosarja ja putkisto tulee uusiksi samalla.

Nyt saadaan vähän jo yritystä virittää tuota ET-konetta 8)

+1.5bar painetta vaan pannuun ja kunnolla säätöihin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Ahdinehdotuksia Silviaan

Itse tässä olen tilailemassa HX35 Superia et:n kylkeen.

Pakosarja ja putkisto tulee uusiksi samalla.

Itsellä vielä arvonnassa tuleeko superi vai ei. Harmi vaan ku noita 2L ruutan alakertoja ei ole missään myynnissä ni sais sillä tehtyä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Ahdinehdotuksia Silviaan

T25 on itsensä pettämistä. Sen jälkeen pitää olla T28 ja sitten joku kunnon ahdin. Ostaa kerralla tuollaisen mitsun, niin saa hyvin heräävän ahtimen, jossa riittää se potku. Paljon miellyttävämpi, kuin T25 tai T28.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Ahdinehdotuksia Silviaan

Maccella ois mun puolesta myynnissä pari ahdinta, jotka mulla on joko ollut suunnitteilla tai ollut kiinni S12 Silviassa. T25G ainakin potki mukavasti et-koneen kyljessä :) Mitsu ei tosiaan ikinä ehtinyt paikalleen, kun mun suunnitelmat muuttui niin täydellisesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Ahdinehdotuksia Silviaan

Jollei taas kauheasti petetä itseä, niin ainoa tällä sivulla oikeasti potkua luova ahdin on tuo HX35. Kaikki muut on aika perheauto-kamaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Ahdinehdotuksia Silviaan

Jollei taas kauheasti petetä itseä, niin ainoa tällä sivulla oikeasti potkua luova ahdin on tuo HX35. Kaikki muut on aika perheauto-kamaa.

AAMEN! Pilkkimiehen valinta ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×