Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
ipijee

Ilmoituksia nettiauto yms.

Recommended Posts

Toihan oli jo SJ:n aikaan kolarikorjattu aikasta juosten kusten ja siitä oli jotain mainintaan AVK:n myynti-ilmossa silloin kun oli siellä. :)

Olenko vajekki, vai ovatko kaikki BNR32:t äärimmäisen suolaisia hinnaltaan..?

Yksi järkevähintainen tuolla näyttäisi olevan myynnissä, kun taas loput näyttäisivät olevan "tehohinta" malleja, joilla voi sitten miiteissä ja cruisingeissa koittaa kasvattaa sitä henkistä pippeliä.

Olenko vajekki, vai ovatko kaikki BNR32:t äärimmäisen suolaisia hinnaltaan..?

Yksi järkevähintainen tuolla näyttäisi olevan myynnissä, kun taas loput näyttäisivät olevan "tehohinta" malleja, joilla voi sitten miiteissä ja cruisingeissa koittaa kasvattaa sitä henkistä pippeliä.

Ja sen mitä olen kuullut niin hinnat tulevat bnr32 kohdalla vaan nousemaan, jenkit saa kuulemma kohta rekisteröidä 89-90 vuotisia ja tulevat ostamaan niitä ihan reilusti, ja hinnat mitä ilmeisemmin nousevat tämän myötä japanissa reilusti.

Vanha klassikko, osat alkaa olemaan kalliita ja moottorista jos haluaa voimaa niin siihen joutuu käyttää paljon rahaa. Omaani en edes harkitsisi myyväni ellei siitä sais pitkälle yli 20k€. Halvat on yleensä myös huonoja. Varmaan hieno "vakio" R32 GTR on japanista tuotuna kilvissä semmoinen alkaen 12K€ laite. Britti autot on mätiä jos ovat olleet muutamankin vuoden siellä mädäntymässä. Hinnat vääristyneet sen takia koska muutama vuosis itten niitä sai suomessa kilvissä 10K€ parhaimmillaan allekki.

Itse kilvitin tämän http://www.nettiauto.com/nissan/skyline/6560532 ja myin 10K€ oisko ollu 2010 kun ei silloin enempää saanut. Auto oli oikeasti hieno ja ei kaikin puolin täysin toimiva ja hyvillä osilla tehty.

Britti autot on mätiä jos ovat olleet muutamankin vuoden siellä mädäntymässä.

Millä perusteella se on automaattisesti "mätä" vain, koska auto on briteistä tuotu? En ole koskaan tajunnut tätä logiikkaa, kun juttuja täältä sekä muilta foorumeilta olen lukenut.

Ei se meri-ilmasto siellä koko maassa vaikuta.

Eri asia tuo SJ-Importin harjoittama maineenpaskennus, kun vissiin toivat vain halpoja ja surkeita yksilöitä Suomeen ja sitten möivät kovaan hintaan niitä.

Hyvin vähän toi sj importsi nissaneita. Jotainkin r33:sia ja r34 mutta ei yhtään r32sta.

Tuokki se on 25vuoden aika kun ne saa rekisteröidä auton jenkkeihin. Siis niitä malleja mitä ei ole koskaan tyyppihyväksytty. Riippuu tietysti osavaltiosta hyvin pitkälti. Eli tänä vuonna 89 on menevää tavaraa jenkkeihin. Eikä noi r32 ole kumminkaan mikään loputon luonnon luonnonvara.

Californiassahan on koulutettu highwaypatrolli tunnistamaan sr20detin moottori joka on sielä laiton mitä on paljon swappailtu 240:siin ja kun siitä jäät kiinni niin auto pakkolunastetaan ja tuhotaan etkä saa siitä mitään.

Mutta lähtökohtasesti suomessa bnr32 on kallis jopa ne paskimmat yksilöt mutta siihen myös vaikuttaa tuo suomen autoverotus.

Aikoinaan ku jengi niitä kalliilla lapulla roudas japanista suomeen ja myivät jossain vaiheessa pois niin että saivat omansatakaisin josta saattaa tuo hintalappu olla edelleen korkea kun jengi yrittää saada omanstakaisin tai sitten vaihtoehtosesti se että ostan 10k auton ostan siihen osaa 3k niin auton hinta on sitten 13-14k

Ihan niinkuin Subline sanoo ne saa nyt jenkeissä ottaa sisään laillissti vuoden -89 Getareita sinne ja ne on jo jonkun verran sinne mennytkin. Hinnat vois jo sanoa pompannut ylös Japanissakkin niille yksilöille joka on toi vuosmalli ja hyvänkuntoiset. Ja ainakin kun katsoo esimerkiksi exportcar sivua niin r32 kohdalla, niin suurin osa on r grade yksilöitä. Että ei mun mielestä noi Suomen hinnat ovat pahoja jos ne on hyvänkuntoisia taas jos ne on mätiä/viallisia niin sitten oon ihan samaa mieltä että olis ylihintaisia:)

Tuntuu vaan hiukkasen menevän tuohon "teho = hinta" periaatteelle.

On (oli) tuo minunkin BNR32 ruosteeton (kaikki ruosteiset pellit vaihdettu uusiin), uudella maalipinnalla ja hyvin huolletulla moottorilla, jossa vähäiset kilometrit. Hyvät turbot, hyvä cooleri, ei öljynpaineongelmia ja katsastuksestakin läpi, mitä nyt tuulilasin tarrasta sanoivat ja ajovalojen korkeus oli liian matala.

Kaikinpuolin hyvä ja ehjä auto, mitä nyt vaan omaan makuuni väärällä tavalla äänekäs...

Nuo hinnat tuntuvat melko hulluilta, kun katson uudemman R33 GT-R:n hintoja nousevan auringon huutokauppasivuilla.

Tosin, pidän aivan yhtälailla hulluna mm. Fox Mustangien hintoja... Kyse on paskaisista laatikoista, joissa parhaimmillaan loppuunpoljettu 5l kone.

Sama tosin pätee hyvin moneen muuhunkin jenkkiautoon ja Eurooppalaiseen kaaran, kuten 3-sarjan BMW:t ja E-luokan ikivanhat, miljoonan kilometrin Mersut.

Edited by SAM

Kuinka monessa on oikeesti edes niin paljon tehoa kun niissä väitetään olevan. Paska puhetta sanon minä jos ei ole edes lappua esittää

Kuinka monessa on oikeesti edes niin paljon tehoa kun niissä väitetään olevan. Paska puhetta sanon minä jos ei ole edes lappua esittää

No, tämähän se minua naurattaakin.

Omassa yksilössä oli alunperin säädöt päin helvettiä.

Sitten kun kone käytiin läpi ja katsottiin, että kaikki on kunnossa, niin laitettiin paremmat nokat, putsatut suuttimet, uudet puolat ja käytettiin säädössä; 0,7bar ahtopaineilla 350hv. Tehoalue laaja ja konekin nykyään hiljaisempi vert.aiempaan.

Paljon paremmin se on nyt säädetty kuin ed.omistajan/omistajien neronleimauksellinen 350hv/1,5bar lukemat (ja ed.omistajalla vielä oli pokkaa väittää auton olevan yli 400hv - ja on nyt mainostellut toisella foorumilla sitä "+500hv ex-autona" :D )

Ei "harvinaisemmilla" autoilla ole mitään ikään perustuvaa hintakaarta kuten corollalla. Se on ihan normaali kysynnän ja tarjonnan laki millä hintaa niitä sattuu milloinkin saamaan. Joskus käy tuuri ja sattuu rahat taskussa katselemaan oikeaan aikaan.

Esimerkiksi itseä ottaa päähän tällä hetkellä r34 gtr:n hintakehitys, hinnat on noussu jo liikaa, ja ärsyttää kun en sellasta ole ostanut kun tarjolla on ollut.(Vaan ostin subarun josta tuli selkään vajaa 10ke.) Nyt sitten kun olisi taas pieni mahdollisuus moinen hankkia, ei järkevään hintaan saa. Harmittaa, mutta minkäs teet. Onneks tässä on aikaa kyttää jos vaikka joku sattuisi luopumaan ;)

Asustelen Eteläkoreassa vielä ainakin 10kk, joten olen japanista harkinnut moista, mutta taitaa tän maan tuontiautoverotus, sekä kova hintataso japanissa torpata senkin mahdollisuuden.

Ei pojat ei, ei. Corollalla on pitkä hinnan säilyvyys, joka on sinänsä hullua siihen nähden miten mätiä ne on.. Nämä nissanit pitää sisällään kaksi hintaa, sen kun on tiukkaa ja kun ei ole rahasta kiinni. Voit getarin saada sopivaan saumaan tosi edullisesti kun näkee myyjässä edes hieman rahapulaa. Mutta jos on rahat kunnossa niin sillon muiden määrittelemä hintataso on se mitä koitetaan saada. Kalliitahan nämä on jos ajatellaan näiden tuontihintaa suomeen, ja että ne saa lenkkaria ja usein vielä huolletaan hieman tai enemmän huonosti. Ja kuten kaikkien jdm:ien ja erikoisautojen kohdalla rajoittunut ostajakunta tekee myynnistä haasteellisen. Kun vertaa vaikka 200sx jossa ruori vasemmalla, voi se mennä vaikka perusbemaristille, kelle tahansa juuri kortin saaneelle tai vaikka tsägällä herrasmiehelle joka haluaa verestellä muistoja aikansa sportautosta. Kun taas

Tuollainenhan on ihan käyttökelpoinen peli ja noin hyväkuntoisella ajaa vielä pitkälle. Tuolla rahalla saa paljon autoa, mutta on se silti 20 vuotta vanha saniainen ;D

Ja löytyyhän siitä lisävarusteitakin, klukko ulkoilmanlämpötilamittari sekä vetokoukku.. Jos nyt olettaisi että toi voisi olla ruosteeton niin oishan toi aika helmi työmatkakulkine mutta hinta ei ihan täsmää, tonni liikaa imo. Samaan rahaan melkein saisi vaikka infinitin pois tallin pihalta..

Samaan rahaan melkein saisi vaikka infinitin pois tallin pihalta..

Markkinoinnin mestari :D

Markkinoinnin mestari :D

Ihmettelin kyllä miksi sun huuhaa horinat kuulostikin niin tutuilta sähän oot se kaveri joka on mulle vieläkin sen puskurin velkaa ja kun asiaa yritti sunkaa selvittää hävisit maanalle. Muutenkin oot melko satusetä kertomaan tarinoita. Teit jopa uuden tunnuksenkin tänne kun sua ei kiinosta vittuakaan mitä muut nissan harrastajat ajattelevat sinusta kun kusetat nissan harrastajia jotenkin näihän se meni. Viesti ketjut vieläkin tallessa. Koskas mä saan sen vitun puskurin? Vai teetkö taas katoamis temput. Olihan siinä kaikkea muutakin epäselvää vielä.

Näin ei kuuluasioita hoitaa mutta kieltämättä vituttaa tollanen paskahousu perseily. Toinen se että itse hävisit maanalle.

ps. Nyt sulla on ilmeisesti sitä rahaa ja näyttää olevan se BNR puskurikin

Edited by SubLine

Persekipua

Tietääkseni en ole sinulle mitään velkaa.

Mutta jatka toki päätöntä uhoamistasi, siinä olit todella hyvä jo Facebookissakin.

Kuten jo 2 vuotta sitten sanoin, jos osaisisit asioista jutella normaalisti, niin olisin voinutkin Ekroosin lupaaman korvikepuskurin hankkia, kunhan rahatilanne paranee. Mutta sen sijaan jatkoit uhittelua, joten päätin olla pitämättä sinuun yhteyttä.

Jos osaat nyt asiasta puhua kuin normaali ihminen, niin voin edelleen hoitaa sen puskurin sinulle, jonka Ekroosin piti kustantaa, ei minun.

Edited by SAM

Ja sen mitä olen kuullut niin hinnat tulevat bnr32 kohdalla vaan nousemaan, jenkit saa kuulemma kohta rekisteröidä 89-90 vuotisia ja tulevat ostamaan niitä ihan reilusti, ja hinnat mitä ilmeisemmin nousevat tämän myötä japanissa reilusti.

'89 malleja saavat nyt jo rekisteröidä. Vuoden päästä sitten '90 jne.

huijari.jpg

Huijari sinä olet sitä on turha kiistääEdit: tuon viestin jälkeen estit minut. Sinulla ei ollut edes haluja hoitaa asiaa loppuun jonka johdosta minäkin möyhösin.Aijotko hoitaa asian vielä vai et? Jos olet halukas selvittämään asian niin PM ME. EI mulla muuta

Edited by SubLine

offtopic! eiks nää olis hyvä hoitaa ihan kahden kesken muualla ku täällä? ::)

Toki. Mutta kun ei kaveri ole kykeneväinen tähän. Tuon ilmi myös sen että tämä kyseinen kaveri kusettaa ihmisiä. Jo yhdessä vastausviestissä mahtu monta valheellista lausetta. Eksoorri ei sitä puskuria luvannut vaan herra itse.

Toki. Mutta kun ei kaveri ole kykeneväinen tähän. Tuon ilmi myös sen että tämä kyseinen kaveri kusettaa ihmisiä. Jo yhdessä vastausviestissä mahtu monta valheellista lausetta. Eksoorri ei sitä puskuria luvannut vaan herra itse.

Ekroos rikkoi puskurin, siispä Ekroos on korvausvelvollinen.

He lupasivat sen kustantaa jos löydän tilalle toisen, vaan sellaista en löytänyt. Millä tavalla minä tässä olen muka se, jonka se olisi kuulunut sinulle kustantaa? Sanoin jo tuolloin, että ostan puskurin jos sellaisen löydän, koska Ekroos olisi sen kustantanut minulle takaisin kuittia vastaan. Vaan kun niitä ei tuolloin ollut Suomessa kenelläkään myynnissä.

Tuodaanko sinunkin puoleltasi ilmi kuinka uhkailit jatkuvasti noissa yksityisviesteissä?

Puhelinnumeroni sinulla oli, johon et soittanut (numeroni vaihtui vasta joulun aikoihin, 2013) Tein Facebookissa hyvin selväksi, että jatkan asiointia kanssasi sitten, kun lopetat päättömän uhkailusi ja osaat olla asiallinen. Muistaakseni kirjoitin myös, että puskuria voit vaatia Ekroosilta.

Mikäli herra sen puskurin nytkin niin kovasti haluaa, niin laita yksityisviestillä (tai julkisesti, ei väliä minulle) osoitteesi tulemaan ja minä lähetän sellaisen sinulle.