Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Teppo_S14

s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

Recommended Posts

Joo elikkä toivoisin kokemuksia muilta foorumin käyttäjiltä, eritoten sr20det moottorin omistajilta.

Mielellään jos mahdollista niin sais myös moottorin speksit mukaan.

Itse olen kasaamassa moottoria silmälläpitäen e85 polttoainetta ja haluisin hieman saada vinkkejä asiasta...

Speksit: hx40super 16 pako, 60mm hukkis, amw wrc imusarja, 2200cc ev14 bosh suuttimet, 75mm kaasuläppä, 2,5"ahtolinjasto isolla keula kuulerilla

pakosarja by bike & tuning, 3" rosteri putkisto, link storm ecu, parempi sytkä (en muista mallia), wiseco männät eagle kanget, pun metalli

alakerta laakeri (pulsarin leveämmät runkolaakerit), jullen porttaama kansi, seetit myös muutettu venttiileistä, cometic tiiviste(tällä hetkellä

1,2mm paksu) ja koko paketti kasassa arp:n pulteilla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 polttoaineesta?

Kun yli vuosi sitten siirryin e85:een, polttoaineen varoitusvalo alkoi hohtaa himmeänä vaikka polttoainetta oli tarpeeksi. Se sammui muutaman kuukauden päästä, eikä ole sen jälkeen toiminut ollenkaan.

Polttoaineen kulutus kasvoi arviolta 40 %, mutta en ole tehnyt kunnollista vertailua 98:n ja e85:n välillä samoilla virityksillä.

Kylmäkäynnistys vaatii tavallista enemmän aikaa. Kunnon pakkasella joutuu sahaamaan jopa 15 sekuntia ennen lopullista käynnistymistä. Sytytystulpilla voisi kai vaikuttaa tähän, mutta en ole viitsinyt opiskella mikä tulppa toimisi paremmin e85:n kanssa.

Kylmällä katalysaattorilla pakokaasu haisee nykyään miellyttävästi spriiltä, aiemman maalinkäryn sijaan.

Olin aiemmin nostanut ahtopainetta 98-bensalla nakutuskuulokkeiden avulla vakiovälijäähdyttimellä, ja ritinän sai kuulumaan aika helposti. Isolla välijäähdyttimellä ja E85:llä ei ole nakutusta kuulunut koskaan, vaikka ahtopaine käy 1,5 barissa aina vaihteen vaihtuessa isommalle. Huippukierroksilla ahtopaine laskee 1,0 bariin. Nyt kylmällä säällä vakioahdin jaksaa pitää painetta aina yli yhden barin. En ole viitsinyt yrittää aikaistaa sytytystä Zuikin Nistunen vakiosta.

Seuraavaksi vaihdan kannentiivisteen ohuemmaksi, todennäköisesti 0,76 mm Cometiciksi.

Speksit:

S14 1995, sr20det.

Nistune.

Automaattivaihteisto, joten vedättäminen matalilla kierroksilla mahdotonta, mikä yksinkertaistaa moottorin säätämistä hiukan.

Bensapumppu tavallinen Walbro, yksireikäsuuttimet n. 800 ml/min ("cc") jostakin Subarusta, sytytystulpat NGK BKR7EIX ("astetta vakiota kylmempi").

Iso ilmansuodatin vakion paikalla erotettuna muusta moottoritilasta peltipalalla, ilmamassamittari modattu vakiosta kuristamalla kuumalangan kanavaa, vakio imuletku jäykistettynä kahdella teräsrenkaalla haitarin kohdalta (meni lyttyyn imusta isollakin ilmansuodattimella), iso välijäähdytin keulalla, vakio ohivuotoventtiili, josta 5mm vuotoreikä tukittu ruuvilla, kuulajousiventtiili ahtopainetta rajoittamassa.

Pakoputki etupäässä 3,5 tuumaa, katalysaattorin jälkeen 2,5 tuumaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

jep. pitäs kestää metanolin. bensa linjat 12,5mm... tos kaupoil käydessäni huomasin et kärkkäisel on lennokki osastolla 10l purkeis ihan metanoolia myynnis 19,70e purkki täytynee vissiin sitäkin sit kesäl kokeilla kuhan auton nyt muuten saahaa läjään...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

kärkkäisel on lennokki osastolla 10l purkeis ihan metanoolia myynnis 19,70e purkki

Jos meinaat enemmänkin poltella tota, eikä kuljetus/käyttö oo ongelma, ni 200l tynnyreissä toi on halvempaa ku bensa. 240e oli viime kesänä jostain pienoismallikaupasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

Laitetaan faktaa aiheesta RE85 tosin vääränmerkkisestä Volvo S40 T4 (1878cc 16v). Polttoainelinjat 7.5mm tulo ja paluu ja 2 x Walbro 255 (Toinen tankin sisäinen ja toinen ulkoinen sarjaan kytkettynä). Suuttimet EV14 2000cc joita ajetaan matalemmalla 2bar pa-paineella jolloin ne on 1720cc. Tehoa 525hv(7200rpm)/550nm(5300rpm) 2.0bar ahtoa 1.5bar pakoa, Holset Hx40Super 16# ja suuttimet 65% auki eli 1125cc per lärvi jolloin minuutissa menee 4.5litraa RE85sta. Vaatiii siis pumpuilta 270litran tuottoa / tunti. Soosi säädetty 12a/f täyslaukalla ja ei myöskään mitään nakuja viinalla saatu aikaiseksi.

RE85sella ajettu viime vuoden kesästä alkaen mukaan lukien talvi ilman mitään ongelmia, tarkistettu pa-suodatin josta ei myöskään mitään ihmeellistä löytynny vuoden käytön jälkeen. Talvella vaatii 100% enemmän crankin fuelia startissa kuin bensalla. Jospa nämä faktat auttaisi sinua myös. Ps. suuttimet auki 1200rpm tyhjäkäynnillä alle 1% ja n.1.12ms. :) Käy nätisti. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

Laitetaan faktaa aiheesta RE85 tosin vääränmerkkisestä Volvo S40 T4 (1878cc 16v). Polttoainelinjat 7.5mm tulo ja paluu ja 2 x Walbro 255 (Toinen tankin sisäinen ja toinen ulkoinen sarjaan kytkettynä). Suuttimet EV14 2000cc joita ajetaan matalemmalla 2bar pa-paineella jolloin ne on 1720cc. Tehoa 525hv(7200rpm)/550nm(5300rpm) 2.0bar ahtoa 1.5bar pakoa, Holset Hx40Super 16# ja suuttimet 65% auki eli 1125cc per lärvi jolloin minuutissa menee 4.5litraa RE85sta. Vaatiii siis pumpuilta 270litran tuottoa / tunti. Soosi säädetty 12a/f täyslaukalla ja ei myöskään mitään nakuja viinalla saatu aikaiseksi.

RE85sella ajettu viime vuoden kesästä alkaen mukaan lukien talvi ilman mitään ongelmia, tarkistettu pa-suodatin josta ei myöskään mitään ihmeellistä löytynny vuoden käytön jälkeen. Talvella vaatii 100% enemmän crankin fuelia startissa kuin bensalla. Jospa nämä faktat auttaisi sinua myös. Ps. suuttimet auki 1200rpm tyhjäkäynnillä alle 1% ja n.1.12ms. :) Käy nätisti. ;)

Juuri tällaista tähän topiikkiin yritinkin hakea... kuulostaa hyvältä. toiveet ois kovat tos kesä ja heinäkuun taittees päästä säätämään auto kohilleen ja sit eikun kovaan ajoon... talvet nissani seisoo tallissa et sekään ei tule ongelmaksi... Kiitoksia vastanneille.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

Mitäs kaikkea tää E85 vaatii oikeasti? Kuullut kaikkea mutua että Bosch 044 ja Walbrot ei kestä, vakio bensatankki ei kestä ja eräällä nettisivulla jopa luki että alu bensakisko pitää anodisoida ym..

Aion tota omaa SR22 ruokkia E85 ja ois kiva tietää faktaa esim: minkä kokoset linjat vaatii, suuttimien koko, sopiiko 2 x 044 ja vakio tankki ym.. Tehotavoite 600hp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

Mitäs kaikkea tää E85 vaatii oikeasti? Kuullut kaikkea mutua että Bosch 044 ja Walbrot ei kestä, vakio bensatankki ei kestä ja eräällä nettisivulla jopa luki että alu bensakisko pitää anodisoida ym..

Aion tota omaa SR22 ruokkia E85 ja ois kiva tietää faktaa esim: minkä kokoset linjat vaatii, suuttimien koko, sopiiko 2 x 044 ja vakio tankki ym.. Tehotavoite 600hp

kyllä ainakin tuon vakio tankin pitäs kestää. tankki PA6 materiaalia.

Polyamidi 6 ( PA6 )

Kemiallinen kestävyys

Kestää

emäkset, öljyt, alkoholit, eetterit, liuottimet

Ei kestä

hapot, kloori, bromi, fluori, jodi, fenoli, happi, bentsyylialkoholi

http://www.aikolon.fi/fi/kemiallinen-kestavyys <- tuolla on kanssa jonkinlaista listausta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

S13:ssa on sitten metallitankki, toisin kuin S14:ssä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

Tänne vois porukka laitella kans noita L/100km arvoja tolla RE85 verraten 98. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

Tänne vois porukka laitella kans noita L/100km arvoja tolla RE85 verraten 98. :)

Niin, eikös se ole noin 30% lisää kulutusta ja loppu on itestä kiinni. Joko ajat taloudellisesti tai et :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

Mitäs kaikkea tää E85 vaatii oikeasti? Kuullut kaikkea mutua että Bosch 044 ja Walbrot ei kestä, vakio bensatankki ei kestä ja eräällä nettisivulla jopa luki että alu bensakisko pitää anodisoida ym..

Aion tota omaa SR22 ruokkia E85 ja ois kiva tietää faktaa esim: minkä kokoset linjat vaatii, suuttimien koko, sopiiko 2 x 044 ja vakio tankki ym.. Tehotavoite 600hp

Amw:llä suosittelivat suutinkiskon päällystystä ja sellainen sitten tehtiin. linjat mulla tulee 12,5mm auton alla rosteria ja teräs punokset peräkonttiin ja kone huoneeseen (ehkä pienempikin riittäisi) ja pumppuna aeromotive a 1000 minkä ainakin kestää re85 ja on halvempi ku kaks boschilaista...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

Toimiiko noilla vakiosuuttimista muokatuilla yks reikäsillä 700cc suuttimilla vai mitääkö olla jotkut hienosumusuuttimet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

Kyllä mä uskaltaisin väittää, että toimisi ihan hienosti melko vakio polttoainejärjestelmälläkin kunhan vaan jaksaa edes letkut uusia samalla kun suuttimet ja pumpun/pumput vaihtaa.

Itselläkin E85:sella käytössä 2x Boschin 044 Motorsport pumput enkä usko mitään ongelmaa noiden kanssa tulevan, rokannu ainakin tähän mennessä mainiosti (auto ei kyllä tosin nissan, mutta eipä sen merkitystä).

Jos koneen rakennus on käynnissä samalla, niin miettisin samalla kyllä puristussuhteen nostoa ihan vakavasti jos E85:sella meinaa ajaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

Mitäs kaikkea tää E85 vaatii oikeasti? Kuullut kaikkea mutua että Bosch 044 ja Walbrot ei kestä, vakio bensatankki ei kestä ja eräällä nettisivulla jopa luki että alu bensakisko pitää anodisoida ym..

Aion tota omaa SR22 ruokkia E85 ja ois kiva tietää faktaa esim: minkä kokoset linjat vaatii, suuttimien koko, sopiiko 2 x 044 ja vakio tankki ym.. Tehotavoite 600hp

Amw:llä suosittelivat suutinkiskon päällystystä ja sellainen sitten tehtiin. linjat mulla tulee 12,5mm auton alla rosteria ja teräs punokset peräkonttiin ja kone huoneeseen (ehkä pienempikin riittäisi) ja pumppuna aeromotive a 1000 minkä ainakin kestää re85 ja on halvempi ku kaks boschilaista...

Noh jokos kävi auto säädössä?? Mites muuten tää homma etenee? Huomasin et meinaa tännekkin päin suomea tommosen e85 pistoolin laittaa abc:lle ja sopivasti ois bensapuolen päivitys edessä niin nyt alko nimittäin tuo alkoholille sopivaksi muuttaminen kiinnostamaan oikeasti :D Missäs käytit suutinkiskot pinnoitettavana ja mistä hommasit letkut jnejne tarvikkeet..laitas vähä tarkemmi infoa jos kehtaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

Mites tuo E85 vaikuttaa katsastuksen päästöissä? Eikös sieltä tuu varsin puhdasta ulos jolloin ei ole pelkoa päästö asioista? Jos asiaa miettii vielä pitemmälle voiko etanoli muutoksella jotenki vaikuttaa auton käyttöveroon kun ovat päästö pohjaisia ja miten se tapahtuisi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

Ei kai sitä oikein veroa pysty muuttaan. Pitäis mittauttaa EU-syklillä CO2 päästöt, saada todistus niistä, sitten toimittaa todistus Trafiin ja saada vielä sieltäkin hyväksyntä. Sitten voisi ehkä auton verotus muuttua CO2 pohjalle, S14 lienee kuitenkin massan perusteella verotettu vai? Mutta kyllä Trafissa jotain keksivät ettei onnistu moinen, ainakin jos verot olis pienenemään päin. ::)

Vaatisikohan toi E85 käyttövoimana muutenkin päästömittauksen ja muutoskatsastuksen jos virallisesti haluaa edetä asiassa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

Kellään mitään ideaa et paljon e85:lla saadaan enemmän vakiosisuskaluilla/nokilla etz irti jos turbona on 3071 ar.64??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

Kellään mitään ideaa et paljon e85:lla saadaan enemmän vakiosisuskaluilla/nokilla etz irti jos turbona on 3071 ar.64??

Kannattaakohan noin pienellä ahtimella ruveta leikkimään e85 kanssa? ??? Ahtimestahan loppuu tuotto siinä 400 jälkeen, ja se saadaan helposti bensan kanssa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

Kellään mitään ideaa et paljon e85:lla saadaan enemmän vakiosisuskaluilla/nokilla etz irti jos turbona on 3071 ar.64??

Kannattaakohan noin pienellä ahtimella ruveta leikkimään e85 kanssa? ??? Ahtimestahan loppuu tuotto siinä 400 jälkeen, ja se saadaan helposti bensan kanssa.

Ei kai se varsinaisesti ahdinta katso.. Sinänsä kyllä totta että ei välttämättä kamalasti kovempia tehoja saataisi, mutta pakolämmöt saisi ainakin oleellisesti alemmas. Pidempää ikää...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

Hyviä pointteja kyllä nuo..noh ahdin on nyt tuo ja kun melkein uus ni ei kyl viitti heti olla vaihtamassa. Sit jos mennään vaik +500hp ahtimeen niin alkaa vaatimaan jo vähän muutakin rinnalle et saadaan kestävä ja toimiva paketti kadulle. Noh pitää jatkaa haaveilua kunnes on tilillä hömppärahaa useampi nelinumeroinen.

Ps. Kukaan haluis ostaa melkein uutta 3071 ar.64 garrettia ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

Kellään mitään ideaa et paljon e85:lla saadaan enemmän vakiosisuskaluilla/nokilla etz irti jos turbona on 3071 ar.64??

Kannattaakohan noin pienellä ahtimella ruveta leikkimään e85 kanssa? ??? Ahtimestahan loppuu tuotto siinä 400 jälkeen, ja se saadaan helposti bensan kanssa.

Ei kai se varsinaisesti ahdinta katso.. Sinänsä kyllä totta että ei välttämättä kamalasti kovempia tehoja saataisi, mutta pakolämmöt saisi ainakin oleellisesti alemmas. Pidempää ikää...

Mullahan on kanssa tuo sama tilanne että ahtimet aika tapissa ja lisäksi vielä noiden discopottu sukuisten ahtimien pakopuolet ei ole virtaammasta päästä. E85:llä tulee kuitenkin kaasuakin jonkun verran enemmän. Olen näiden faktojen pohjalta kysellyt amw:n Maatsilta että kannattaako minun siirtyä viinaan ollenkaan. Maatsi on kyllä ollut sitä mieltä että aina se jotain antaa verrattuna bensaan. Saahan sillä vehkeet ainakin paremmin hereille, ja nakutus riskikin pienenee käsittääkseni aika paljon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

Kellään mitään ideaa et paljon e85:lla saadaan enemmän vakiosisuskaluilla/nokilla etz irti jos turbona on 3071 ar.64??

Kannattaakohan noin pienellä ahtimella ruveta leikkimään e85 kanssa? ??? Ahtimestahan loppuu tuotto siinä 400 jälkeen, ja se saadaan helposti bensan kanssa.

Ei kai se varsinaisesti ahdinta katso.. Sinänsä kyllä totta että ei välttämättä kamalasti kovempia tehoja saataisi, mutta pakolämmöt saisi ainakin oleellisesti alemmas. Pidempää ikää...

Joitakin kymmeniä asteita, pidentää elinkaarta kyllä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: s14 kokemuksia e85 pottoaineesta?

Millonkas Zuikki tms alkaa myydä RE85 letku- ja tiivistemuutossarjoja näihin nissanin moottoreihin? Täällä pk-seudulla alkaa olla aika monia paikkoja mistä tuota viinaa saa tankattua, niin kovasti tekisi mieli alkaa sillä ajamaan. Itse olen niin evo etanolin kanssa, etten osaa selvittää mistä saa mitäkin tarvittavia osia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×