Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
ana87

sankarit liikenteessä

Recommended Posts

Vs: Re: sankarit liikenteessä

Kyl sillä 1.6 tdi:llä hyvin pärjää, jos osaa ajaa...

Kyllä varmana motarilla. Pärjääthän sinä vaikka litraisella micralla, kun ajalet kaupungissa...

Vs: Re: sankarit liikenteessä

Kyllä litraisella pärjää jopa motarilla

juu jos on kaks pyörää ;D

Vs: sankarit liikenteessä

Taas menee aika hakuammunnan puolelle, mutta oon huomannut usein volvokuskeissa jotain veemäisyyttä. Huomasin tossa tovi sitten että volvokuski ajeli ohituskaistaa ainakun joku tuli hänen eteen siihen ohituskaistalle tää kohotti vauhtii siihen toisen perään ja kun toinen meni hidastuskaistalle niin tämä taas hiljensi vauhtia. Myöskin usein perseessä roikkumista ja valojen vilkutteluja saman automerkin edustajilta. Boratilla nää osasi jättäytyä kyllä taakse.. IQ arvo karvan rytäämisellä, vakio ahdot, isoa vaihdetta tupaan ja lappu lattiaa vasten. Aivan törkee savupilvi takana ja kanssa autoilijat pitää monen kymmenen metrin turvaväliä. :) i like

Eiks voitais vaan todeta, et kaikki muut on mulkkuja? ;D

Taas menee aika hakuammunnan puolelle, mutta oon huomannut usein volvokuskeissa jotain veemäisyyttä. Huomasin tossa tovi sitten että volvokuski ajeli ohituskaistaa ainakun joku tuli hänen eteen siihen ohituskaistalle tää kohotti vauhtii siihen toisen perään ja kun toinen meni hidastuskaistalle niin tämä taas hiljensi vauhtia. Myöskin usein perseessä roikkumista ja valojen vilkutteluja saman automerkin edustajilta. Boratilla nää osasi jättäytyä kyllä taakse.. IQ arvo karvan rytäämisellä, vakio ahdot, isoa vaihdetta tupaan ja lappu lattiaa vasten. Aivan törkee savupilvi takana ja kanssa autoilijat pitää monen kymmenen metrin turvaväliä. :) i like

Ilmeisesti olen kokovartolokyrpä, kun löytyy nuo kaikki automerkit (Vw ja volvo). Tosin puuttuu vain audi ja bmw ;)

Ilmeisesti olen kokovartolokyrpä, kun löytyy nuo kaikki automerkit (Vw ja volvo). Tosin puuttuu vain audi ja bmw ;)

Minustakin muuttuu paholainen työaikana, kun työautona on volkkari. :D Hommaat noi puuttuvat, ni sithän sul on täyskäsi. ;D

En syyllistä minkään merkin auton omistajia kokonaisuudessaan. Mutta nämä voittajat/rajatapaukset.. Menee varmaan samaan kastiin sen kanssa kuin useat mersukuskit ei käytä ajovaloja päivällä. Tämä ollu viimesen 10 vuotta mitä oon huomannut.

En syyllistä minkään merkin auton omistajia kokonaisuudessaan. Mutta nämä voittajat/rajatapaukset.. Menee varmaan samaan kastiin sen kanssa kuin useat mersukuskit ei käytä ajovaloja päivällä. Tämä ollu viimesen 10 vuotta mitä oon huomannut.

Niissä on valoautomatiikka, eli ne syttyy itsestään hämärällä. Toki vanhat röntät erikseen. :)

ajovaloja päivällä

Kai oot tietonen, ettei nykyään tarvii käyttää...? ;D

ajovaloja päivällä

Kai oot tietonen, ettei nykyään tarvii käyttää...? ;D

Moottorikäyttöisessä ajoneuvossa on aina ajon aikana käytettävä ajovaloja tai huomiovaloja. (7.5.1997/414) ;)

Ajovaloja on käytettävä jokaisessa ajoneuvossa, kun sitä kuljetetaan tiellä pimeän tai hämärän aikana taikka näkyvyyden ollessa sään vuoksi tai muusta syystä huonontunut. Jollei ajoneuvon varusteeksi ole määrätty ajovaloja, ajoneuvossa on käytettävä sellaisia heijastimia kuin asetuksella säädetään.

Mites jos oikein nussitaan nykyistä lain kirjainta.

Huomivaloilla riittää "päivällä/hyvällä kelillä" pelkät huomiovalot edessä ja thats it. Esim jossain mersuissa palaa automatiikalla pelkät ajovalot edessä. Riittääkö suomen maassa samoilla kelitulkinnoilla kuin huomiovaloilla, jos siis oikeesti aletaan pykäliä tarkemmin kattomaan?

Mitään merkitystä asialla ei oo mulle, kunhan joskus miettiny asiaa.. :)

Mites jos oikein nussitaan nykyistä lain kirjainta.

Huomivaloilla riittää "päivällä/hyvällä kelillä" pelkät huomiovalot edessä ja thats it. Esim jossain mersuissa palaa automatiikalla pelkät ajovalot edessä. Riittääkö suomen maassa samoilla kelitulkinnoilla kuin huomiovaloilla, jos siis oikeesti aletaan pykäliä tarkemmin kattomaan?

Mitään merkitystä asialla ei oo mulle, kunhan joskus miettiny asiaa.. :)

Se takavalottomuus käsittääkseni sallitaan vain huomiovalojen kanssa, ei ajovalojen.

Ellei sitten oo kyse niistä valoista, missä sama valo on huomiovalo ja ajovalo? Eri kirkkaudella vaan.

http://www.trafi.fi/tietoa_trafista/ajankohtaista/1284/uusiin_ajoneuvoihin_tulossa_enemman_valaisimia

http://www.iltalehti.fi/autot/2012072615884203_au.shtml

"European Transport Safety Councilin (ETSC) raportin mukaan tieliikenteen kuolleisuus on 69 prosenttia suurempi nuorilla, kuin muulla väestöllä.

"Kyllösen mukaan nuorien tulisi huomioida paremmin esimerkiksi turvavälit ja valppaus suojatiellä."

Tullut tänä kesänä hieman enemmän liikuttua ympäri Suomea autolla ja olen tullut siihen tulokseen, että näiden sankareiden määrä on lisääntynyt jotka luulevat, että edessä oleva auto kulkee kovempaa, kun ajelee parin metrin päässä puskurista tai kyseisellä tyylillä oma auto kulkee kovempaa. Omalla kohdalla tuo sapettaa/tympäisee, koska tapana ei ole ajella alle nopeusrajoitusten, mutta tuo perseessä roikkuminen ainakin häiritsee pitkään jatkuessa omaa ajoa ihan siitä syystä, että entäs jos tuo sankari ajeleekin minun perään. Eikä tuo perseessä roikkuja ole sen nopeammin perillä.

Lain mukaan esimerkiksi 80km/h rajoituksella turvaväli pitää olla minimissään 11 metriä eli noin kahden auton verran.

Saatanan mersukuskit... Siinä ois taas saanu ilmasta peltiä jos ois halunnu mut en kehannu... Jarrut pohjaa, samoin töötti... Luulis järki jo sanovan ettei kannata tulla pakettiauton takaa jos ei NÄÄ tielle.. Perkele että laitoin äijälle välitöntä palautetta että opettaa tytärtää ajamaan..

joo myötätuntoa löytyy kyllä kyseisen mustan menopelin omistajalle, itellä ei enää pää kestä jättää minkää näköstä omaa ajoneuvoa halpahallien parkiksille, työkoneet on sit sitävarten.

http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=64952.msg859686#msg859686

Jep Jep. Olisiko uutiskynnys ylitetty, jos kyseessä ei olisi ollut BMW? Tekisi mielenkiinnosta käydä parkkeeraamassa volvo poikittain johonkin ruutuun, ottaa kuva ja lähettää tuo iltalehteen ja iltasanomaan. Nauraa tuon jälkeen, jos asia ylittäisi uutiskynnyksen, kun kiukkuisena nissan-kuskina harmittaa kahden autopaikan vieminen.

Eniten nauratti nuo yli 1000 kommenttia missä olisi pitänyt naarmuttaa bmw:n kyljet, pussittaa se, puhkoa/tyhjentää renkaat ym yms. Kyllä yksi kuva / automerkki herättää kateutta ja närää joissain ihmisissä ettei voi itse edes ymmärtää. Tuo kateus on ehtymätön luonnonvara Suomessa. Kumminkin todennäköisin syy tuolle kahteen ruutuun parkkeraamisella on, että suojeli oman auton kylkiä kateellisilta ja välinpitämättömiltä ihmisiltä etteivät naarmuta hänen autoaan. Sitten joku vuoden 2006 "renault-kuski" tilittää asiasta ;D

BMW:tä en omista enkä ole ikinä omistanut.

Kumminkin todennäköisin syy tuolle kahteen ruutuun parkkeraamisella on, että suojeli oman auton kylkiä kateellisilta ja välinpitämättömiltä ihmisiltä etteivät naarmuta hänen autoaan.
Ihan ok syy tehdä noin jos tilaa on, mutta jos uutisen tieto pitää paikkansa että ruuhka-aika ja parkkipaikka täynnä niin kyllä sit pitäs ajaa sillä omalla autolla vaikka kotiin pysäköimään jos niin paljon pelkää sen auton puolesta. Ihan sama mikä merkki, ihan mulkkua toimintaahan toi on ollu. Se miksi siitä on uutinen tehty en kyllä ymmärrä..

;D

Mä oon kyllä sen verran k-pää että blokkaan kummalliset parkkeeraajat merkistä riippumatta. :P

http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=64952.msg859686#msg859686

Jep Jep. Olisiko uutiskynnys ylitetty, jos kyseessä ei olisi ollut BMW? Tekisi mielenkiinnosta käydä parkkeeraamassa volvo poikittain johonkin ruutuun, ottaa kuva ja lähettää tuo iltalehteen ja iltasanomaan. Nauraa tuon jälkeen, jos asia ylittäisi uutiskynnyksen, kun kiukkuisena nissan-kuskina harmittaa kahden autopaikan vieminen.

Eniten nauratti nuo yli 1000 kommenttia missä olisi pitänyt naarmuttaa bmw:n kyljet, pussittaa se, puhkoa/tyhjentää renkaat ym yms. Kyllä yksi kuva / automerkki herättää kateutta ja närää joissain ihmisissä ettei voi itse edes ymmärtää. Tuo kateus on ehtymätön luonnonvara Suomessa. Kumminkin todennäköisin syy tuolle kahteen ruutuun parkkeraamisella on, että suojeli oman auton kylkiä kateellisilta ja välinpitämättömiltä ihmisiltä etteivät naarmuta hänen autoaan. Sitten joku vuoden 2006 "renault-kuski" tilittää asiasta ;D

BMW:tä en omista enkä ole ikinä omistanut.

Eiköhän se oo ihan sama blokkaako niitä paikkoja ´85vm lada vai ´12vm penari. Itse ainakin muutaman kerran joutunut vinoparkissa vääntäytymään omaan autoon naapurin ovia säälimättä kun parkkeeraaminen muut huomioon ottaen tuntuu olevan niin hankalaa.

Itse ainakin muutaman kerran joutunut vinoparkissa vääntäytymään omaan autoon naapurin ovia säälimättä kun parkkeeraaminen muut huomioon ottaen tuntuu olevan niin hankalaa.

Ei nelioviautojen kuskit tunnu edes tajuavan, ettei kaksoviseen sporttiin tahdo mahtua, jos autojen välistä mahtuu just kulkemaan sivuttain. :-\

Hankala lähteäkin tollasesta parkista pois. Renkaat linkussa joutuu kääntämään täysiä ja ihan vahingossa saattaa rengas osua kaverin kylkeen. ;D

Noista parkkeerauksista on ikuisesti jääny mieleen kun olin muutama vuosi sitten flamingossa leffassa ja olin jättänyt sen aikaisen audin halliin parkkiin. Tulin takaisin niin eiköhän joku uudenkarhea volvo V50 ollu vedetty ihan ruudun oikeaan laitaan, että sen kuski saa ovensa ihan leväälleen auki :( Itsellä sitten aikamoinen pujottelu autojen väliin, että pääsen omaan biiliin sisään.

Hieman syletti kun volvon vasemmalla puolella oli tilaa vaikka kuinka

Niin no jos kaikki jotka ajaa LHD autoja jättäisi sen auton sinne ruudun oikeaan reunaan olisi kaikilla huomattavasti helpompi kulkea autoonsa. Itse n. 195cm pitkä ja n.100kg massaa niin ajan aina auton ruudun oikeaan reunaan jos oon LHD autolla. Aika vmäinen tän kokoisen karpaasin on mistää pikku raosta kammeta itteään pihalle tai sisään. Getarilla sit voiki sit peruuttaa siihen ruutuun ;D

Edit: Typoja :o

Niin no jos kaikki jotka ajaa LHD autoja jättäisi sen auton sinne ruudun oikeaan reunaan olisi kaikilla huomattavasti helpompi kulkea autoonsa. Itse n. 195cm pitkä ja n.100kg massaa niin ajan aina auton ruudun oikeaan reunaan jos oon LHD autolla. Aika vmäinen tän kokoisen karpaasin on mistää pikku raosta kammeta itteään pihalle tai sisään. Getarilla sit voiki sit peruuttaa siihen ruutuun ;D

Edit: Typoja :o

Niin tai kaikki vaan parkkais siihen ruutunsa keskelle yllättävän helppo vaikka millasen korston mönkiä autoonsa sillon.