Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
ana87

sankarit liikenteessä

Recommended Posts

hinattava auto kaverini."hinausauto" oli juuri tämän hinattavan auton isän auto jossa minä kuskina.

hinauslenkki irtosi(repesi) hinattavasta autosta joka irrotessaan lävisti takalasin,sitten koiraverkon,sitten tuulilasin hinausautosta.

kaiketi 20v vanha kierre ei kestänyt jonka vuoksi repesi irti. hinauslenkki kierretään auton keulaan.

Vs: sankarit liikenteessä

10km mopoauton perässä kustavintiellä ja varmaan 100 autoo jonossa, ei se periaatteessa mopoautoilijan vika ollu (vaikkei ihan reunassa ajanutkaan) vaan sen pelkurin joka ei siitä ohi uskaltanut mennä, ja sit joku hullu alko taituroimaan uudella mersulla, ohitteli vaik autoja tuli vastaan ja sit väkisin änkytin jonoon ::)

10km mopoauton perässä kustavintiellä ja varmaan 100 autoo jonossa, ei se periaatteessa mopoautoilijan vika ollu (vaikkei ihan reunassa ajanutkaan) vaan sen pelkurin joka ei siitä ohi uskaltanut mennä, ja sit joku hullu alko taituroimaan uudella mersulla, ohitteli vaik autoja tuli vastaan ja sit väkisin änkytin jonoon ::)

Kyllä se vain on sen mopoauton(kin) vika. Siinä mopoauton perässä oleva hitaan ajoneuvon kolmio velvoittaa tieliikennelain mukaan tarvittaessa antamaan tietä nopeammin kulkeville väistämällä bussipysäkille, levähdysalueelle tms sopivaan paikkaan.

Sama pätee toki myös traktoreihin, puimureihin ym maatalouskoneisiin.

Kyllä se vain on sen mopoauton(kin) vika. Siinä mopoauton perässä oleva hitaan ajoneuvon kolmio velvoittaa tieliikennelain mukaan tarvittaessa antamaan tietä nopeammin kulkeville väistämällä bussipysäkille, levähdysalueelle tms sopivaan paikkaan.

Sama pätee toki myös traktoreihin, puimureihin ym maatalouskoneisiin.

Harvoin näkee vaan liikenteessä näitä jotka tietä antaa ja vehkeet on melkein puolentoistakaistan levysiä mukava siitä sumplia ohi.

Parasta on kun just ja just kakskaistaisella tiellä tulee puolikas vastaan keskellä tietä mutkan takaa, ja vauhti päällä. Tulee kiire väistää.. Ojan kautta.

V**tu, että äsken taas tuli parit sankarit vastaan liikenteessä ja molemmat n.parinminuutin sisään..

Eka sankari tuli ilman vilkkua KESKELLÄ risteystä eteen.. ??? , vasemmalle kääntyi toinen kaista ja oikeanpuolimmainen jatkui suoraan, ni joku perkeleen Tempra-kuski päättikin siitä vasemmalta kaistalta tullakin suoraan.. onneks oli itellä hiljanen vauhti, että sain annettua kusipäälle tilaa.

Sit viis minuuttiä myöhemmin, pääsin siitä fiiatti kuskista ohi, ni eikös tossa möysän liikenne-ympyrässä tule joku täys-uuno jollain saabin rotiskolla eteen ja vilkku meni ensin vasemmalle, sit oikeelle ja sit viel vasemmalle ja ympyrän jälkeen saabisti päättikin vetää uu-käännöksen kanttarin ja liikenteenjakajan yli :o:o???

Fiilis oli, että nyt äkkiä pois ite liikenteestä, ennenku joku oikeesti tulee viel kylkeen..

Fiilis oli, että nyt äkkiä pois ite liikenteestä, ennenku joku oikeesti tulee viel kylkeen..

Viime torstaina tuli liikenneympyrässä katumaasturi suoraan eteen, tööttäsin niin pysähty keskelle ympyrää ja katteli ihmeissään.. aattelin että viittiskö edes jarruttaa, seurasin jo hetken sitä, että tuo se varmasti tulee eteen. Samassa ympyrässä tuli Skyllen eteen yks saabbi, sitä vaan kattelin ihmeissäni kun se rykäs ihan hidastamatta siihen ja 2 kertaa on melkein kylkeen tullu.. On se helvetti vaikeaa joillekin. >:(

Vs: sankarit liikenteessäTaitaa joulu pehmentää osan porukan yläpäästä.Ajelin Oulusta päin tuohon Jkl:n moottoritielle tänään yhden jälkeen iltapäivällä. Oikean puoleisella kaistalla oli kokoajan hitaampaa porukkaa ja palokan rampilta pukkasi lisää. Mun perässä ajeli samaa 110km/h todellista nopeutta kaksi autoa. Eiköhän joku sankari hyökännyt noiden kahden auton takaa oikean puoleiselle kaistalle sinisellä A140 mersulla. Polki minkä siittä pääsi, että olis ajanut oikealta ohi, mutta eihän kaveri mitenkään kerinyt ja kiilas tuohon mun perseeseen, niin että mun takana tuleva auto joutui jarruttamaan. Itse ajattelin jo siinä vaiheessa, että mikähän sankari taas joululiikenteessä on kypsynyt elämäänsä. Kaveri jäi roikkumaan mun takapuskurista parin metrin päähän ja kokoajan kuikuili vasemmalta ja välkytteli pitkiä. Kuten aikaisemminolen sanonut, niin mua on turha provosoida ja kovempaa en aja, mutta siinä vaiheessa, kun kaveri rupes hakkaamaan tööttiä oli pakko tiputtaa vauhtia vieressä olevien autojen tasalle, mutta ajelin kokoajan nopeampaa kuin oikean puoleinen kaista. Ennen moottoritien pääsyä oikealla kaistalla oli tilaa, niin ryhmittäydyin sinne. Rinnalle tuolla A140 ajoi kaksi pari kymppistä kaveria jotka kovasti mullistelivat ikkunaan, että imu munaa ;D. Mä repesin nauramaan, kun olivat vielä ajaa edellä olevan perään, kun näyttivät miten mersu kulkee 70km/h rajoituksella ja mullistelivat ikkunaan.Taisi johtua tuosta autosta miksi provosoi noita bensalenkkareita ;D.Ja mikä perkele on, kun tulee liukasta niin se kumoaa kolmion väistämisvelvollisuuden. Pukataan mitä ihmeellisimpiin väleihin kolmion takaa kiihdyttelemään, vaikka sun takaa ei tulisi ketään. Yhden idiootin takia olen rutannut primeran vastaavassa tapauksessa. Eikä ollut peräänajajan syy ;)

P1020352.JPG

Taitaa joulu pehmentää osan porukan yläpäästä.

Ajelin Oulusta päin tuohon Jkl:n moottoritielle tänään yhden jälkeen iltapäivällä. Oikean puoleisella kaistalla oli kokoajan hitaampaa porukkaa ja palokan rampilta pukkasi lisää. Mun perässä ajeli samaa 110km/h todellista nopeutta kaksi autoa. Eiköhän joku sankari hyökännyt noiden kahden auton takaa oikean puoleiselle kaistalle sinisellä A140 mersulla. Polki minkä siittä pääsi, että olis ajanut oikealta ohi, mutta eihän kaveri mitenkään kerinyt ja kiilas tuohon mun perseeseen, niin että mun takana tuleva auto joutui jarruttamaan.

Itse ajattelin jo siinä vaiheessa, että mikähän sankari taas joululiikenteessä on kypsynyt elämäänsä. Kaveri jäi roikkumaan mun takapuskurista parin metrin päähän ja kokoajan kuikuili vasemmalta ja välkytteli pitkiä. Kuten aikaisemminolen sanonut, niin mua on turha provosoida ja kovempaa en aja, mutta siinä vaiheessa, kun kaveri rupes hakkaamaan tööttiä oli pakko tiputtaa vauhtia vieressä olevien autojen tasalle, mutta ajelin kokoajan nopeampaa kuin oikean puoleinen kaista. Ennen moottoritien pääsyä oikealla kaistalla oli tilaa, niin ryhmittäydyin sinne. Rinnalle tuolla A140 ajoi kaksi pari kymppistä kaveria jotka kovasti mullistelivat ikkunaan, että imu munaa ;D. Mä repesin nauramaan, kun olivat vielä ajaa edellä olevan perään, kun näyttivät miten mersu kulkee 70km/h rajoituksella ja mullistelivat ikkunaan.

Taisi johtua tuosta autosta miksi provosoi noita bensalenkkareita ;D.

Ja mikä perkele on, kun tulee liukasta niin se kumoaa kolmion väistämisvelvollisuuden. Pukataan mitä ihmeellisimpiin väleihin kolmion takaa kiihdyttelemään, vaikka sun takaa ei tulisi ketään. Yhden idiootin takia olen rutannut primeran vastaavassa tapauksessa. Eikä ollut peräänajajan syy ;)

Juu, jyväskylästä kyllä löytyy sankareita. No kyllä sitä tulee välillä itsekin töpeksittyä ;)

Taitaa joulu pehmentää osan porukan yläpäästä.

Ajelin Oulusta päin tuohon Jkl:n moottoritielle tänään yhden jälkeen iltapäivällä. Oikean puoleisella kaistalla oli kokoajan hitaampaa porukkaa ja palokan rampilta pukkasi lisää. Mun perässä ajeli samaa 110km/h todellista nopeutta kaksi autoa. Eiköhän joku sankari hyökännyt noiden kahden auton takaa oikean puoleiselle kaistalle sinisellä A140 mersulla. Polki minkä siittä pääsi, että olis ajanut oikealta ohi, mutta eihän kaveri mitenkään kerinyt ja kiilas tuohon mun perseeseen, niin että mun takana tuleva auto joutui jarruttamaan.

Itse ajattelin jo siinä vaiheessa, että mikähän sankari taas joululiikenteessä on kypsynyt elämäänsä. Kaveri jäi roikkumaan mun takapuskurista parin metrin päähän ja kokoajan kuikuili vasemmalta ja välkytteli pitkiä. Kuten aikaisemminolen sanonut, niin mua on turha provosoida ja kovempaa en aja, mutta siinä vaiheessa, kun kaveri rupes hakkaamaan tööttiä oli pakko tiputtaa vauhtia vieressä olevien autojen tasalle, mutta ajelin kokoajan nopeampaa kuin oikean puoleinen kaista. Ennen moottoritien pääsyä oikealla kaistalla oli tilaa, niin ryhmittäydyin sinne. Rinnalle tuolla A140 ajoi kaksi pari kymppistä kaveria jotka kovasti mullistelivat ikkunaan, että imu munaa ;D. Mä repesin nauramaan, kun olivat vielä ajaa edellä olevan perään, kun näyttivät miten mersu kulkee 70km/h rajoituksella ja mullistelivat ikkunaan.

Taisi johtua tuosta autosta miksi provosoi noita bensalenkkareita ;D.

Ja mikä perkele on, kun tulee liukasta niin se kumoaa kolmion väistämisvelvollisuuden. Pukataan mitä ihmeellisimpiin väleihin kolmion takaa kiihdyttelemään, vaikka sun takaa ei tulisi ketään. Yhden idiootin takia olen rutannut primeran vastaavassa tapauksessa. Eikä ollut peräänajajan syy ;)

Juu, jyväskylästä kyllä löytyy sankareita. No kyllä sitä tulee välillä itsekin töpeksittyä ;)

Ei siinä samanlainen tilanne oli Oulussa, kun ajelin Kemiin päin motarilla. Oikean puoleinen kaista ajeli 90km/h ja itse ajelin sen 110km/h todellista nopeutta ja kokoajan oli hitaampia oikealla, niin eiköhän joku 40v sankari liimaantunut Q7:lla perseeseen. Sama homma ensin välkyteltiin pitkiä ja sitten tööttiä. Kun pikkaisen oli väliä, niin ajoi oikean puoleiselle kaistalle/rinnalle ja heristeli nyrkiä. Katottiin sitten rintarinnan miten 90-luvun skoda ja 2000-luvun Q7 kulkee. Rinnalle saakka pääsi, mutta pikku hiljaa skoda otti kaulaa ennen, kuin kaveri joutui nöyrtymään tuolla 60-80k€ audilla ;D, kun oikean puoleisella kaistalla tuli taas hitaampi auto. Kaveri nauroi mun vieressä, että nyt kun on tilaa siirtyä oikean puoleiselle kaistalle, niin paljonkohan kaveri aikoo polkaista tuosta audista. Totesin että samat kaikki mitä irti lähtee, niin kuin viimeksi.

Valitettavasti jopa itseä joskus lapsettaa, mutta naurattaa nämä provosoijat jotka päätyy provosoitavaksi ja menettävät malttinsa.

Tuli huomattua, että yllättävän helposti nyt tänään sai provottua vaikka ei oikeastaan mitään tehny ;D

Lähdin töiden jälkeen kotoa porukoiden luokse kinkkua maistamaan, tulin rampille suht ripeästi, toyo hilux oli ajelemassa siellä suht nopeasti kanssa, latasin 120 motarille ettei tarvii sen tehdä mitään ja minun ei tarvii sen taakse jarrutella. Sillehän se ei käyny ja aika nopeasti hilux otti jonkun 140 ja pyyhkäs ohi kun minä jäin jo himmailemaan seuraavalle rampille ja edessä oli liikennettä ;D Sillä tosin tuli kanssa liikennettä vastaan ja siellä joku kämmäs ja melkein pääsin livahtamaan vielä oikealta ohi, se olis varmaan ajanu yli jo siinä vaiheessa ;D

Sitten tulin valoihin joihin tuli joku perhe focus, hieman liikautin autoa eteenpäin niin kai se ajatteli että haastan sitä kun lähti focus kuin hauki rannasta :D jossa on tapahtunu öljykatastrofi ;D mutta kuitenkin yritys oli kova. ::)

Tekijä jätti tyhjän paperilapun Volvon tuulilasiin ja poistui paikalta.

Mahdolliset silminnäkijät kattoo, että aijaa okei se jätti lapun sille joten no hätä.

Ennen ajeltiin vain mopoilla milloin maksimissaan kahdelta lähti henki (Jos laittomasti kyyditti), mutta silloinkaan ei ollut ympärillä minkäänlaista kuorta, joka hillitsi rälläämistä. Nyt nämä vatipäät ajelevat kännissä, jopa neljän ihmisen kuormalla (Kaksi ylimääräistä kyydissä). Kyllä on 15-17-vuotiaille annettu pikkaisen liikaa vastuuta, jos sitä ei osata kantaa (Mitä harvemmin teinit osaa). Omasta mielestä oikea tuomio noihin olisi ajoneuvon takavarikoiminen valtiolle rikoksentekovälineenä ja kortti hyllylle 20 vuotiaaksi saakka. Pistäisi miettimään ajeleeko kännissä ja varsinkaan jos ottaa vielä kolme muuta kyytiin. Onneksi kukaan ei kuollut.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/poika-rysaytti-humalassa-mopoautolla-toisen-auton-peraan---tallaista-jalkea-tuli/art-1288427708020.html

Koomista tässä on, että tuo mopoautoilu ei ole köyhien hommaa...

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012010115026341_uu.shtml

Vedettiin sitten paremmaksi. 8 kännistä penikkaa autossa. Omistaja 14v kännissä. Kaksi kuskia tyttö ja poika 15v kännissä. Unohtamatta että vedetty sillä vielä metsään. Onneksi kukaan ei oikeasti loukkaantunut.

Omistaja 14v kännissä.

Toihan siinä eniten ihmetytti. Taitaa mennä iso osa vanhempienkin piikkiin? Tuskin tuo 14-vuotias sitä salaa omilla rahoillaan on ostanu.

Omistaja 14v kännissä.

Toihan siinä eniten ihmetytti. Taitaa mennä iso osa vanhempienkin piikkiin? Tuskin tuo 14-vuotias sitä salaa omilla rahoillaan on ostanu.

ainakin ennenhän piti olla alle 15v joku vanhempi haltijana et pysty omistamaan

Omistaja 14v kännissä.

18v tuo raja, omistamaan pystyy, mutta haltijan oltava täysi-ikäinen.

Omistaja 14v kännissä.

kyllä mulla oli mopo ihan omissa nimissä ku olin 15v ja kortin saanut sit ei tarvii enää olla ketään haltijana

Omistaja 14v kännissä.

kyllä mulla oli mopo ihan omissa nimissä ku olin 15v ja kortin saanut sit ei tarvii enää olla ketään haltijana

Puhuin autoista. 15v kyllä pystyy omistamaan mopon eikä tarvitse haltijaa :)

E: En siis lukenut mistä puhuitte, pahoittelut.

Joku muistaakseni mainitsi V70 tai vastaavasta Volvosta joka rankasee 5-tiellä kaikki kuolevaisia? Eilen aamulla pitkälahden rampilta tulin rekan takana ja minulla oli tyhjä auto aamusta niin nopeamminhan se kiihtyy, katoin peilistä, että en tuon henkilöauton eteen pahemmin tule jos se edes vähän tajuaa himmata ja lähdin ohittamaan. Heti kun aloin vaihtamaan kaistaa rupes ne pitkät välkkymään ja se kiihdytti ihan perseeseen kiinni.. ajattelin että olkoon sitten siellä jos tahtoo, saatto hieman pölistä lumi ja muu auton päälle.

Sitten toinen tienomistaja tuli vastaan Vehmersalmelle mentäessä, keskellä tietä vastaan mutkassa, siinä mistä oli lumi pölissy edellisen jäljiltä kun se hieman oli oikonut. Minä olin täysin omalla puolella mutta silti rupee pitkiä välkyttelemään.. Jos ei prkl tiedä missä se tie menee niin saa mennä minun puolesta sitten ojassa..

Laitetaas tänne tämmönen auki oleva hieman epämääränen tapaus:

Kaveri oli joulu-aattona käymässä haudoilla ja vei kynttilät ja lähti takas kotio..

Noh, sit tänä-iltana eli melkeen pariviikkoa myöhemmin sillä soi puhelin, että ajoit sit kolarin siellä parkkiksella.. johon kaveri on tietenki, että mitävittua. ???

Oli kuulemma niin kovaa ajanut jotain citikkaa päin, että oli oikein puskuri hajonnut.. ja kaverin autossa ei siis ole jälkeäkään, eikä minkäänlaista muistikuvaa mistään kolarista.

Nyt sitten tämä citikan omistaja oli sitä mieltä, että kaverini tarvii maksaa tämän citikan korjaus.

Mä sanoin ihan ekana, että miksei soittanut vaikka silloin samantien, kun tilanne oli käynyt, vaan odotti pariviikkoa.. sekä miten ihmeessä toinen ei edes huomaa mitään kolaria.. että oisko tässä nyt vähä rahastuksen makua?

Tämä on siis vielä auki ja voisin sitten kertoa kun tilanne on selvinny, että mikä oli lopputulos..

No eihän siinä mitään ongelma ole jos kaveris ei ole siihen kolauttanut? ;D

eikä minkäänlaista muistikuvaa mistään kolarista.

miten ihmeessä toinen ei edes huomaa mitään kolaria..

Haha, sori, mut toi kuulostaa nyt lähinnä siltä, et tuo kaveri painelee normaalisti menemään autoja päin, eikä huomaa tai muista mitään. ;D

Onko se yhtään katellu mihin se on peruutellu? Tai miten tarkkaan se yleensä autoaan kattelee? Tai millanen auto sillä edes on? Vetokoukulla ja metallipuskurilla halkasee helposti muovipuskurin, eikä välttämättä edes huomaa mitään, jos ei vauhdilla kopsauta päin. Eikä muovipuskuriinkaan nyt välttämättä mitään kovin näkyvää jää...

Jostain se varmaan on keksiny kaveris auton ja yhteystiedot ja jos vielä on oltu samassa paikassa, eikä oo huomattu, tai jääny muistikuvia? ;D

No, varmasti se ite tietää parhaiten, jos ei se nyt ihan sokkona vedä parkkipaikalla, kuten moni kyllä tuntuu vetävän.

eikä minkäänlaista muistikuvaa mistään kolarista.

miten ihmeessä toinen ei edes huomaa mitään kolaria..

Haha, sori, mut toi kuulostaa nyt lähinnä siltä, et tuo kaveri painelee normaalisti menemään autoja päin, eikä huomaa tai muista mitään. ;D

Onko se yhtään katellu mihin se on peruutellu? Tai miten tarkkaan se yleensä autoaan kattelee? Tai millanen auto sillä edes on? Vetokoukulla ja metallipuskurilla halkasee helposti muovipuskurin, eikä välttämättä edes huomaa mitään, jos ei vauhdilla kopsauta päin. Eikä muovipuskuriinkaan nyt välttämättä mitään kovin näkyvää jää...

Jostain se varmaan on keksiny kaveris auton ja yhteystiedot ja jos vielä on oltu samassa paikassa, eikä oo huomattu, tai jääny muistikuvia? ;D

No, varmasti se ite tietää parhaiten, jos ei se nyt ihan sokkona vedä parkkipaikalla, kuten moni kyllä tuntuu vetävän.

Tämän päivän päivitys on tähän asiaan, että kaverini soitti tälle citikan omistajalle, että miten ihmeessä oisi voinu olla syyllinen mihinkään kolariin. Kaverilla on siis farkku bemari, eikä peräkoukkua. Oli ajanut hautuumaan parkkikselle, PERUUTTANUT parkkiruutuun auton parkkiin, vei kynttilät haudalle, lähti keula edellä pois, eikä törmännyt keneenkään.

Tämä citikka-kuski kertoi, että citikasta oli keula-puskuri hajonnut.. ja EI, kaverini ei peruuttanut siihen citikan keulaan vaan parkkiruudun takana oli vain metsää..

Citikan omistaja sitten sanoi puhelimeen, että no selvä sitten, antaa asian olla..

Johon minä kommentoin kaverille, että olikohan tässä nyt joku vedätys kyseessä, että jotain samalla parkkiksella käynyttä koitetaan maksattaa joku kallis ja hajonnut puskuri..

Saas nähä vieläkö perästä kuuluu.. ???