Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
digital

Iskarit

Recommended Posts

Re: Iskarit

mutta ovatko ne nyt sitten niin "lyhytikäiset" madalluksien kanssa mitä puhutaan

Uudet Monroen Reflex iskarit toimii -40mm madallus jousien kanssa, edelliset mallit olivat niitä jotka ei toiminu.

Mulle maksoi koko sarja 325€.

Mä kans muistelin et noi Monroet ei ollu halvemmat ku KYBit.... olivat mun muistin mukaan arvokkaimmat noista, mut tiedä sit, mut Reflexeistä on nyt puhe.

KYBit on ainaki haukuttu pystyyn, henk koht en ainakaan tykkää ku meillä on Camryssä KYBin kaasut ja on ihan vitun lötkö, mut maantiellä ku on enemmän lastia, ni hyvinki tasanen. nii ja se on siis vakio alusta.

Nii ja SX:äs on KYBin Exel-G:t vai Excel-G vai mikä lie..... ainaki on jäykkä ku on matallustaki alla, mut en sit kyllä tiedä et paljo ;D

Kai ne KYBit toimii madalluksen kans. ei ole kokemusta, en tiedä. Ainoo kokemus on tosta SX:ästä, kuukaudelta, eikä oo kyllä hajuakaan et kuinka vanhat ne on, mut edellinen omistaja sano, et sinne on iskarit vaihdettu ja kykä, mut ei kyllä painelaakeria samalla (säästetty vääräs paikas).

Saa nähä kauan ne iskarit kestää sitte.

En tiedä onko KYB:in säädettäviä AGX:iä Bluebirdiin. P11 Primeraan ja S13 ja S14 200:iin löytyy ainakin suoraan listoilta, mutta noihinkin on hinnat jo 525eurosta 654euroon ainakin eräässä paikkaa, joten vähän menee kalliimman puoleiseksi :P

Varmaan Monroen Refleksit tai Sachsit tulee huomenna tilattua jommat kummat, riippuen kumpaa löytyy paremmin.

Rallyracessa teettämällä saisi ainakin hyvät, mutta samantien teettäisi sitten suoraan säädettävät Coil-Overit eteen ja taakse, mutta sillä rahaa saakin sitten taas pari-kolme perus madallusjousi+uudet iskarit tyyppistä alustaa :P

Re: IskaritNyt on Intraxia alla, ainakin edessä :)Vakio iskareilla kasasin vielä, saa nähdä kauanko kestää. Ei madaltunut auto lisää kun joku edellinen omistajista oli tehnyt rälläkkä madalluksen, mutta nopeammassa mutka-ajossa jne. toimii kyllä paljon paremmin. Takaa tod.näköisesti madaltuu sitten sen n.40mm. Voisi kyllä vähän jäykemmät jouset nuo Intraxi olla, mutta katsoo nyt miten muuttuu tuosta vielä uusilla iskareilla. Toisaalta ihan hyvä, että ei ole paukkukovakaan.Noh nytkun on nämä 225/45-17 renkaatkin niin pikkaisen paremmin pääsee mutkiin mitä ennen. Voi ajaa motarien rampit/liittymät jne. huoletta kaasupohjassa vaikka alusta ja kori antaakin periksi, renkaissa riittää kuitenkin pito :)

DSC04475.JPG

Joo, mulla raapi rengastus kanssa kaariin ja ties minne aina kun oli joku kyydissä ja ajoi töyssyyn. Mutta eipä ole raapinut vielä kertaakaan sen jälkeen kun vaihdoin uudet iskarit + Cobran madallussatsin. :D

Ja rengastus oli 205/55 16" ET öö...40? tahi 42

elikkä kertokaas nyt yksinkertaisesti mitkä tolpat ja jouset kannattaa hakea kaupasta?

ostin juuri vasta bb turbon ja alusta on aivan kauhea. nissanilla sanoivat että kaasut tilalle ja pitää jotkut holkit teettää vain sinne että saa kiinni.

mut valaiskaa nyt tyhmää...

tai jos joku tiätää mistä saa alustasarjan?

En tiedä mistään holkeista, mutta uutta puslaa alle esim. Motonetistä, madallusjousina jäykät Cobrat on mun mielestä hyvä valinta. Toinen vaihtoehto olis H&R. Intraxista olen kuullut vain huonoa.. Cobran sarjaa myy TeacDance nimellä täällä foorumilla kirjoitteleva.

Iskareina mulla on Sachsin Super Touringit takana, todella hyvin ovat pelanneet, meinaan hommata samanlaiset myös eteen kesällä.

elikkä kertokaas nyt yksinkertaisesti mitkä tolpat ja jouset kannattaa hakea kaupasta?

ostin juuri vasta bb turbon ja alusta on aivan kauhea. nissanilla sanoivat että kaasut tilalle ja pitää jotkut holkit teettää vain sinne että saa kiinni.

mut valaiskaa nyt tyhmää...

tai jos joku tiätää mistä saa alustasarjan?

No tästä mä just oon jauhanu, turbon iskarit on sen verran paksummat että perusmallista jos ottaa niin ne tulee hattuhyllylle asti. Itte hitsasin lattaraudasta noi holkit sinne ylälautaseen.

Minä ainakin laitoin tavan kaasuiskarit,olikohan kyb merkkiset,ei multakaan kysytty mitään valmistusmaita/runkonumeroa ja hyvin asettuvat paikalleen :)

Vanhemmissa Intraxin jousissa oli sellaisia ominaisuuksia, että saattoivat vuoden parin jälkeen olla täysin kuoleentuneita tai katkeilla. Uudemmat Intraxin jouset on taas tehtaalta kehitelty sen verran pidemmälle, että niissä ei noita ominaisuuksia enään olisi ja pitäisi muutenkin olla ihan eri tuotantolinjaa kuulemma. Näin minulle on ainakin kerrottu...

Itsellä ollut nyt jonkin aikaa Intraxit ja muutamalla muullakin tutulla on. Ei ainakaan pahaa sanottavaa noista, auto tippuu sen jokusen centin, että näyttää sporttiselta ja on vielä ihan mukavan pehmeä ajaa, muttei niin lulla mitä vakiojousilla. Periaatteessa mun mielestä loppujen lopuksi varmaan aika se ja sama mitkä jousetkin tuonne laittaa, kunhan nyt joku "tunnetumpi" merkki on. Kuitenkin sellaisia budjettialustoja nuo ja eikä noilla paljon muuta virkaa ole kuin lähinnä ulkonäkömadallus pikkuisen jäykemmillä jousilla, ei nuo toimi täydellisesti kaikissa olosuhteissa ikinä eikä sitä oikein voi vaatiakaan noihin hintoihin kait? Täysin säädettävää Coil-Overia vaan jne. jne. jos haluaa oikeasti sellaisen alustan mikä toimii kunnolla IMHO, mutta sitten aletaankin olemaan hieman eri hintaluokissa mitä perus madallusjousi+iskarit seteillä.

Mä oon nyt pari vuotta rullannu noilla Intraxin -40mm jousilla, eikä nyt mitään moitittavaa oo. Laski kyl yllättävän paljon, toki nyt se laahaa oikeen huolella takapäästä, ku iskareista on mehut pihalla :D

elikkä nyt niinku tulee kahta eri juttua että menee ilman mitää ja toiset sanoo että ei mee?

Eli ne ketkä on tehny tän jutun nii vois sanoo kokemuksesta...

ja sit että onks kukaa löytäny niitä coil-overeita ?

ja sit että onks kukaa löytäny niitä coil-overeita ?

Teettämällä esim. Rally Racessa onnistuu. Toinen vaihtoehto on jaksaa etsiä jokin muu auto jossa on identtiset tolpat Bluebirdin kanssa ja etsi sitten kyseiseen autoon tarkoitetut Coil-Overit... 99.9% varmasti tuskin yksikään valmistaja valmistaa suoraan T12 Bluebirdiin mitään Coil-Overeita, tuskinpa juuri muutakaan... :-\

Kävin tossa kysyyn tarjousta Sachsin super touring tolpista ja jousista niin sanoivat 498e... ei mun mielestä ihan paha mut onko

noi ollenkaan hyvät?

kertokaa te jotka olette laittanut ne...

SUPER TOURING

- Erittäin laadukas perusiskunvaimennin neste tai kaasutäytteisenä. Vastaa auton ensiasennusiskunvaimentimia. Erinomainen hinta/laatu suhde.

ADVANTAGE

- Premium-luokan vaimennin vaativille kuljettajille vaativaan ajoon.

PERFORMANCE

- Premium-luokan sport iskunvaimennin urheilulliseen ja erittäin vaativaan ajoon. Myös madallussarjoihin.

Voin sanoa kokemuksesta et Monroen Reflex ja Intraxin jouset on hyvä ja riittävän jämäkkä yhdistelmä kovaankin ajoon, Cobran jouset voi olla aavistuksen verran paremmat.

Hinta Monroella taitaa pyöriä 350€ sarja.

Mä kun en ole ikinä ollut oikein noita traktori ihmisiä niin mikähän iskaripaketti ja -40mm jouset mahtaisi olla kukkarolle ystävällinen ratkaisu kun otetaan huomioon että rahoilleen pitäisi kuitenkin saada jotain vastinetta..