Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Boomtown

P11 Xenon lisäpitkät

Recommended Posts

Elikkäs ois nyt tarkotus laittaa rimpulaan vähän lisää valotehoa mutta mites johdotukset menee et kaikki toimii?`En halua mitään erillisiä kytkimiä laittaa väliin. Toimis silloin kun normi pitkätkin..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: P11 Xenon lisäpitkät

Elikkä rosvolla sieltä pitkien johdosta releen 86 nastaan.

Maatto releen 85 nastaan.

30 napa akun plussaan, laita 20A sulake väliin

87 navasta vedät niille lisäreille sähköä. Tai vissiinkin ballastin plussaan tai herätteeseen, en oo niin sählänny noitten ballastien kanssa..

Sitten ballastien maadotus vielä siihen, ei kai siinä muuta pitäis olla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: P11 Xenon lisäpitkät

.. Ja rosvojahan noissa ei käytetä, vaan tinattuja liitoksia..

Ja releeltä menee syöttö ballastimen punaiseen johtoon ja ballastimen musta johto menee suoraan maahan. Eli ihan peruslisävalokytkentä sen osalta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: P11 Xenon lisäpitkät

Nyt on ja toimii. Kyllä näkee ja hyvin, nyt on 6x 35w xenonei keulal :) lyhkäsis/pitkis 6000k ja lisäpitkis 8000k :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: P11 Xenon lisäpitkät

miltäs käytännössä tuntuu toimiiko noi 8000k miten hyvin? mulla lyhkäsis 4300 ja lisäpitkis 6000 niin tuntuu että ei yhtää sinertävämmät tarviis olla enää, ehkä 5000 ois seuraava kokeiltava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: P11 Xenon lisäpitkät

Lyhyissä 5000k ja omaan makuun aivan liian sininen :/ että tuota 4300 seuraavaksi tms

Autohan ei ole primera mutta tohon valohommaan vaan kommentit :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: P11 Xenon lisäpitkät

Itselläni lyhyissä on 4300, pitkissä 5000 ja lisäpitkissä 6000..

Tuo 5000 taitaa olla noista paras vaihtoehto. Siinä on valkoisinta valoa, eikä vielä valoteho heikkene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: P11 Xenon lisäpitkät

miltäs käytännössä tuntuu toimiiko noi 8000k miten hyvin? mulla lyhkäsis 4300 ja lisäpitkis 6000 niin tuntuu että ei yhtää sinertävämmät tarviis olla enää, ehkä 5000 ois seuraava kokeiltava.

kyllä noil 8000k näkee hyvin, vaik onki iha mustaa/synkkää, lumella vois näkyy paremmin. Tarttis viel suunnat noi oikein. Miettisin seuraavaks kaikkiin valoihin 55w 8000k xenonei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: P11 Xenon lisäpitkät

.. Ja rosvojahan noissa ei käytetä, vaan tinattuja liitoksia..

Ja releeltä menee syöttö ballastimen punaiseen johtoon ja ballastimen musta johto menee suoraan maahan. Eli ihan peruslisävalokytkentä sen osalta.

Hitto sitä relettä saa mitenkään fiksusti ja koko valosysteemi toimii kaiken maailman purkkateippi patenteilla kun siellä on polttimon kannassa ja releessä jo entuudestaan niitä abikoja, niin se yks rosvo ei varmaan kyllä huononna sitä viritelmää. IMO. Herneitä nokkiin kaikille tasapuolisesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: P11 Xenon lisäpitkät

Aina kun tulee vastaan auto sinisillä ajovaloilla, tulee heti mieleen ammattikoululaiset.

Kattokaa mua, mä haluan huomiota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: P11 Xenon lisäpitkät

Aina kun tulee vastaan auto sinisillä ajovaloilla, tulee heti mieleen ammattikoululaiset.

Kattokaa mua, mä haluan huomiota.

Jotkut on näköjää katellisii, toiset haluu nähdä hyvin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: P11 Xenon lisäpitkät

Sehän se just. Niillä sinertävillä ei nää paremmin. Suurin valoteho ja paras värisävy näkemisen kannalta ksenoneissa on luokkaa 4200K ja alle. Siniset valot laitetaan siks että ne on "hienot" eli halutaan erottua. Et ihan varmasti kaikki tajuais et nyt on ksenonit. Ihan ku niissä olis jotain uutta ja ihmeellistä kuten 10v sitten. Nyt sitten laitetaan ledihuomiovaloja keulalle, koska ne on uutta ja ihmeellistä. Ei auta näkemään eteenpäin, mutta silti niitä laitetaan. Kattokaa mua! Mul on huomiovalot, huomatkaa mut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: P11 Xenon lisäpitkät

Nyt sit täytyy ruvet metsästää 15000k xenonei jostain ettei ainakaa oo siniset enään :)))))))))))))) jos sit kaik huomais munki auton jo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: P11 Xenon lisäpitkät

Mullakin on tollaset ultravioletti ksenonit primerassa, mut kukaan ei huomaa mua. Paitsi linnut, jotka näkevät UV-valoa. Ongelmana on vaan se kun lokit yrittää paskoa auton päälle vauhdissa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: P11 Xenon lisäpitkät

Sehän se just. Niillä sinertävillä ei nää paremmin. Suurin valoteho ja paras värisävy näkemisen kannalta ksenoneissa on luokkaa 4200K ja alle. Siniset valot laitetaan siks että ne on "hienot" eli halutaan erottua. Et ihan varmasti kaikki tajuais et nyt on ksenonit. Ihan ku niissä olis jotain uutta ja ihmeellistä kuten 10v sitten. Nyt sitten laitetaan ledihuomiovaloja keulalle, koska ne on uutta ja ihmeellistä. Ei auta näkemään eteenpäin, mutta silti niitä laitetaan. Kattokaa mua! Mul on huomiovalot, huomatkaa mut!

krhmm.. xenonit tuli autoihin jo 90-luvun alussa BMW:n lanseeraamana. Sillon niissä oli kyllä jotain uutta ja erilaista sekä hyvin kallistakin, mutta tosta on kyllä jo 20 vuotta. Itse aiheeseen vielä kommentoidakseni jos jotkut xenonit pitää olla, niin oem/4300K on se oikea ja enintään 5000K jos meinaa jotain niillä valoilla oikeesti nähdä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: P11 Xenon lisäpitkät

miltäs käytännössä tuntuu toimiiko noi 8000k miten hyvin? mulla lyhkäsis 4300 ja lisäpitkis 6000 niin tuntuu että ei yhtää sinertävämmät tarviis olla enää, ehkä 5000 ois seuraava kokeiltava.

kyllä noil 8000k näkee hyvin, vaik onki iha mustaa/synkkää, lumella vois näkyy paremmin. Tarttis viel suunnat noi oikein. Miettisin seuraavaks kaikkiin valoihin 55w 8000k xenonei.

Jos sä sitä valotehoa haet niinku ekassa postissa oli niin laita ne 55w 4300k.. Itellä oli 35w 6000k enkä tiiä näyttikö ees paremmin ku normi halogeenit, 8000k näyttää viel huonommin. Poliisitki tykkää entistä enemmän mitä sinisemmät/violettisemmat valot on :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: P11 Xenon lisäpitkät

miltäs käytännössä tuntuu toimiiko noi 8000k miten hyvin? mulla lyhkäsis 4300 ja lisäpitkis 6000 niin tuntuu että ei yhtää sinertävämmät tarviis olla enää, ehkä 5000 ois seuraava kokeiltava.

kyllä noil 8000k näkee hyvin, vaik onki iha mustaa/synkkää, lumella vois näkyy paremmin. Tarttis viel suunnat noi oikein. Miettisin seuraavaks kaikkiin valoihin 55w 8000k xenonei.

Jos sä sitä valotehoa haet niinku ekassa postissa oli niin laita ne 55w 4300k.. Itellä oli 35w 6000k enkä tiiä näyttikö ees paremmin ku normi halogeenit, 8000k näyttää viel huonommin. Poliisitki tykkää entistä enemmän mitä sinisemmät/violettisemmat valot on :)

Taitaa noi valot jääd tohon nyt jos joku ostais ton auton pois. Jollei ni syssyl tulee 55w tai 75w 4300k xenonit keulille.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×