Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   24.05.2018

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
kaljatalli

Mitämitä kummaa??

Recommended Posts

Nukuimme makuuhuoneen tuuletus ikkuna auki, heräsin aamu-yöstä erikoiseen ääneen, aivan kuin pihassa olisi ollut pesukone käynnissä, uteliaana heppuna avasin parvekkeen oven ja katsoin ulos, kääk!!! Siellä zeta aukoi ja sulki valoja "epätahtiin"? Eikun kalsarit jalassa pihaan ihmettelemään asiaa, valot ylös-napista valot jäivät ylös mutta pimputus alkoi niinkuin olisi jäänyt valot päälle, kun laitoin valot päälle niin ne meni normaalisti päälle mutta kun taas otin kaikki pois niin ne alkoivat taas aukoa itseään epätahdissa toisistaan riippumatta? Otin akun kengän pois ja painuin takaisin maate, aamupäivällä laitoin akun kengän takaisin ja nyt kaikki toimi normaalisti? Vaikeaa on alkaa mitään vikaa hakemaan kun ei taas mitään vikaa ole. Pitääköhän tässä alkaa pitämään akun kenkää joka yö irti kun nyt jo oli ne nosto moottorit pirun kuumia, varmaan olisivat kohta palaneet jos olisin nukkunut kännissä enkä olisi herännyt siihen ääneen.

Onko tuttu vaiva? Jos on niin mikä oli vikana ja miten "korjaantui" vai onko tämä täysin uniikki vamma joka jostain syystä minun autoihini aina iskee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mitämitä kummaa??

Jossain vaiheessa lakkasi myös mittarivalot ja parkit toimimasta, vain oikea takavalo ja kilpivalot toimii, sulakkeen kun vaihdan niin napsahtaa samantien hajalle, onkohan näillä jotain yhteistä?

Aika hiljaista täällä tuntuu olevan??

Vastatkaa edes: Huhuu! Niin tiedän täällä olevan elämää ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mitämitä kummaa??

Voisiko tommonen johtua johtosarjasta. Jos on vaikka hankautunut joiltain osin rikki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mitämitä kummaa??

Entiedä miten zetassa, mutta r32sessa lähtisin takakopasta etsimään rikkinäistä takavalon johtoa joka ottaa maihin. Parkit, mittarinvalot, takavalot ja tais olla pitkätki kun on saman sulakkeen takana. Se vaan aika mystistä että miks toinen takavalo toimii, niinkuin kaikki muukin kuvailemasi ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mitämitä kummaa??

Löysin vuodelta -02 topikin jossa BruCella oli liikenne valoissa alkanut luukkulamput zumbaamaan ja vika oli ollut valokatkaisijassa, tähän siis viittaan ja kysyisin, että sopiikohan tuo vilkkuviiksi katkaisimineen muista nissaneista? Synnussä (vaimikäsenytoli) muistaakseni on ainakin samannäköinen vilkkuviiksi, käyhän rattikin siitä Z:taan.

Eihän tuo vaihto ainakaan luulisi kovin suuri homma olevan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mitämitä kummaa??

Ennenkuin rupeat toista vaihtamaan, niin kannattaa varmaan avata se nykyinen ja katsoa että jos siellä on vain paskaa kontaktipinnoissa. Käytetyssä kytkimessä on kuitenkin edes tod.näk sama juttu, niin kannattaa mielestäni asia ainakin tarkastaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mitämitä kummaa??

Voiskohan joku kertoa miten noi valonnostimet toimii? Muutaman kerran olen jo joutunut keskellä yötä menemään nostamaan napista valot ylös kun olen illalla unohtanut tehdä sen, eli valot alkavat aina jossain vaiheessa itsestään rumbaamaan ylös-alas. Joskus alkavat kun painan kytkimen pohjaan ??? joskus taas milloin sattuu ja silloin kun hakee vikaa niin ne toimivat normaalisti?

Kiinnostaisi tietää minkälainen noita valoja nostelee, onko jossain rele? Vai onko siellä samanlainen mekaaninen vitkutin kun lasinpyyhkimissä? Mikä helvetti ne valot saa hyppimään :-X

Silloinhan kun muistaa nostaa valot ylös- asentoon niin saa nukkua rauhassa ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Uldiz

Vs: Mitämitä kummaa??

Kokeile auttaako rattiputken alla olevan kaksijohtoisen (helv. ohuet johdot) liittimen irroitus mitään.

Sen jälkeen luukut eivät nouse automaattisesti ylös kun pistät valot katkaisijasta päälle, vaan joudut käyttämään nosto katkaisijaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mitämitä kummaa??

Aika erikoinen vika kyllä. Itse en ole aikaisemmin kuullut moisesta :)

Kokeile auttaako rattiputken alla olevan kaksijohtoisen (helv. ohuet johdot) liittimen irroitus mitään.

Sen jälkeen luukut eivät nouse automaattisesti ylös kun pistät valot katkaisijasta päälle, vaan joudut käyttämään nosto katkaisijaa.

http://www.z31.com/mods/cosmetic/ondown.shtml

Tuon näköiset

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mitämitä kummaa??

Aika erikoinen vika kyllä. Itse en ole aikaisemmin kuullut moisesta :)

Tojoissa on ollu myös muutama seonnut luukkulamppu, aika harvinaisia ne kyllä on. :-\

Valoviiksi oli ainakin yhdellä niin kulahtanu, että se yhdisteli omiaan. Se varmaan kannattais mitata tuossakin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mitämitä kummaa??

Aika erikoinen vika kyllä. Itse en ole aikaisemmin kuullut moisesta :)

Tojoissa on ollu myös muutama seonnut luukkulamppu, aika harvinaisia ne kyllä on. :-\

Valoviiksi oli ainakin yhdellä niin kulahtanu, että se yhdisteli omiaan. Se varmaan kannattais mitata tuossakin.

Tojon luukkulampuista tuli mieleen nuo katkaisijat yleensäkin. Ainakin vanhassa mr2:ssa viiksien takaa löystyi sellainen kiristysrinkula jolloin kontaktipintoihin osuttiin välillä ja välillä ei. Sen kiristämällä luukkuvaloihinkin tuli ihmeesti uutta eloa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mitämitä kummaa??

Melkein kokonaisen päivän elämästäni ja kaivelin vikaa pitkin poikin mutta oli annettava periksi!!! Kaikki näytti olevan ok kunnossa, ei auttanut liittimien irroitus/liikuttelu, aina vaan luukut menee ylösalas kun kääntää valot pois ??? Haistakoon paskat mokomat luukut! Otin sulakkeen pois ja ruuvasin luukut alas... Melkohyvin niillä silti näkee ajella, päivällä varsinkin ;D kun tässä kylillä vaan suhaa. Kattellaan koska viittii taas perehtyä .....?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mitämitä kummaa??

Katso valoviiksen kontaktipinnat. Itse ainakin etsisin vikaa eka sieltä.

Sinne ne paikkallisti mullakin tuon vian. En lähtenyt kustannussyistä vaihtamaan viikseä vaan

kiersivät ongelman Alppilan autohuollossa jollain "virityksellä" ja hyvin on sen jälkeen pelannut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mitämitä kummaa??

Itse korjasin omasta s30:stä valoviiksivian ihan hiekkapaperin ja pihtien avulla. Hiekkapaperilla hinkka kontaktipinnat kondikseen ja sit vielä katsoo että ne tekevät kunnon kosketuksen(väännä pihdeillä kosketuspintoja, jos on tarvis).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×