Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Guest jjanii

R33 gts-t öljypumppu / öljynpaine?

Recommended Posts

Guest jjanii

Millainen öljypumppu r33 gtst skylinessä on? toimiiko jakopään kautta vai miten.....???????

Share this post


Link to post
Share on other sites

R33 gts-t öljypumppu / öljynpaine?

Millainen öljypumppu r33 gtst skylinessä on? toimiiko jakopään kautta vai miten.....???????

Pumppu on kampuran päässä, jakoremmin takana...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jjanii

lisää

okei. no mistähä johtuu ku normiajossa kuului pieni rohina, sitten kytkin pohjaan niin laski öljynpaineet ihan alas? onko muuta mahdollisuutta ku öljypumppu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

R33 gts-t öljypumppu / öljynpaine?

okei. no mistähä johtuu ku normiajossa kuului pieni rohina, sitten kytkin pohjaan niin laski öljynpaineet ihan alas? onko muuta mahdollisuutta ku öljypumppu?

Kuinka paljon on ihan alas?

Öljynpaineet nousevat kierrosten mukaan, eli en ihmettele jos vedosta painaa kytkimen ja tippuu alas paineet...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jjanii

R33 gts-t öljypumppu / öljynpaine?

okei. no mistähä johtuu ku normiajossa kuului pieni rohina, sitten kytkin pohjaan niin laski öljynpaineet ihan alas? onko muuta mahdollisuutta ku öljypumppu?

Kuinka paljon on ihan alas?

Öljynpaineet nousevat kierrosten mukaan, eli en ihmettele jos vedosta painaa kytkimen ja tippuu alas paineet...

niin alas kun voi mennä mittarissa ja öljynpaineen merkkivalo syttyi. öljyä oli tullut jostain jakopäänhihnan takaa ja eikös se öljypumppu siellä jossain oo

Share this post


Link to post
Share on other sites

R33 gts-t öljypumppu / öljynpaine?

Yksi syyhän voi olla se että sulla ei ole moottorissa öljyä tarpeeksi, sehän selittäisi tuon miksi paineet laskee. Ootko seurannut että kuinka pitkään on vuotanut ja millon viimeksi kurkannut öljyt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jjanii

Vs: R33 gts-t öljypumppu / öljynpaine?

toissapäivänä vaihdoin öljyt eikä sitä ennen näkyny mitään öljyvuotoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: R33 gts-t öljypumppu / öljynpaine?

Mä jatkan tän ongelman parissa.

Hankin tosiaan tän skyllen. Hallille kun autoin sain laitettiin tulille. Aika moista kolkotusta koneesta kuului ja öljynpaineita tosiaan ei nostannut.

Nyt on vanha pumppu irti ja ei päälisinpäin vikaa näy. Mutta kun pumppua pyörittää rohisee jonkin verta.

Mites saako tästä vehkeestä öljypohjaa irti nostamatta konetta? Koska oli sen verta veemäinen toi pumppu kalastaa irti sieltä välistä kun oli pohja kiini...

Muuten ihan mukiin menevä laite.

Kertokaas onko muilla näitä pumppuja porsinnu, et aiheuttaako se tosiaan tollasen napsutuksen koneessa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: R33 gts-t öljypumppu / öljynpaine?

Mä jatkan tän ongelman parissa.

Hankin tosiaan tän skyllen. Hallille kun autoin sain laitettiin tulille. Aika moista kolkotusta koneesta kuului ja öljynpaineita tosiaan ei nostannut.

Nyt on vanha pumppu irti ja ei päälisinpäin vikaa näy. Mutta kun pumppua pyörittää rohisee jonkin verta.

Mites saako tästä vehkeestä öljypohjaa irti nostamatta konetta? Koska oli sen verta veemäinen toi pumppu kalastaa irti sieltä välistä kun oli pohja kiini...

Muuten ihan mukiin menevä laite.

Kertokaas onko muilla näitä pumppuja porsinnu, et aiheuttaako se tosiaan tollasen napsutuksen koneessa?

Ei se itse pumpun hajoaminen mitään ääntä yleensä aiheuta, eiköhän sieltä ole laakerit tohjona. Joko kiertokangen / kampiakselin tai molemmat.

Ei muuta kun kone palasiksi niin näkee mitä on syönyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: R33 gts-t öljypumppu / öljynpaine?

Mä jatkan tän ongelman parissa.

Hankin tosiaan tän skyllen. Hallille kun autoin sain laitettiin tulille. Aika moista kolkotusta koneesta kuului ja öljynpaineita tosiaan ei nostannut.

Nyt on vanha pumppu irti ja ei päälisinpäin vikaa näy. Mutta kun pumppua pyörittää rohisee jonkin verta.

Mites saako tästä vehkeestä öljypohjaa irti nostamatta konetta? Koska oli sen verta veemäinen toi pumppu kalastaa irti sieltä välistä kun oli pohja kiini...

Muuten ihan mukiin menevä laite.

Kertokaas onko muilla näitä pumppuja porsinnu, et aiheuttaako se tosiaan tollasen napsutuksen koneessa?

Ei se itse pumpun hajoaminen mitään ääntä yleensä aiheuta, eiköhän sieltä ole laakerit tohjona. Joko kiertokangen / kampiakselin tai molemmat.

Ei muuta kun kone palasiksi niin näkee mitä on syönyt.

Tätähän miekin vähän pelkäsin. Nooh täytyy nyt ihan kokeilu mielessä lyyä läjäkseen uuella pumpulla ja kattoa miten pörpöttää.

Varmaan aika urakka tosta toi mylly nostella. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: R33 gts-t öljypumppu / öljynpaine?

Mä jatkan tän ongelman parissa.

Hankin tosiaan tän skyllen. Hallille kun autoin sain laitettiin tulille. Aika moista kolkotusta koneesta kuului ja öljynpaineita tosiaan ei nostannut.

Nyt on vanha pumppu irti ja ei päälisinpäin vikaa näy. Mutta kun pumppua pyörittää rohisee jonkin verta.

Mites saako tästä vehkeestä öljypohjaa irti nostamatta konetta? Koska oli sen verta veemäinen toi pumppu kalastaa irti sieltä välistä kun oli pohja kiini...

Muuten ihan mukiin menevä laite.

Kertokaas onko muilla näitä pumppuja porsinnu, et aiheuttaako se tosiaan tollasen napsutuksen koneessa?

Ei se itse pumpun hajoaminen mitään ääntä yleensä aiheuta, eiköhän sieltä ole laakerit tohjona. Joko kiertokangen / kampiakselin tai molemmat.

Ei muuta kun kone palasiksi niin näkee mitä on syönyt.

Tätähän miekin vähän pelkäsin. Nooh täytyy nyt ihan kokeilu mielessä lyyä läjäkseen uuella pumpulla ja kattoa miten pörpöttää.

Varmaan aika urakka tosta toi mylly nostella. :P

siis jos sä sen koneen sieltä pois nostat niin ei sun ole sitä mitään järkeä laittaa sitä sinne takaisin laakereita vaihtamatta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: R33 gts-t öljypumppu / öljynpaine?

Mä jatkan tän ongelman parissa.

Hankin tosiaan tän skyllen. Hallille kun autoin sain laitettiin tulille. Aika moista kolkotusta koneesta kuului ja öljynpaineita tosiaan ei nostannut.

Nyt on vanha pumppu irti ja ei päälisinpäin vikaa näy. Mutta kun pumppua pyörittää rohisee jonkin verta.

Mites saako tästä vehkeestä öljypohjaa irti nostamatta konetta? Koska oli sen verta veemäinen toi pumppu kalastaa irti sieltä välistä kun oli pohja kiini...

Muuten ihan mukiin menevä laite.

Kertokaas onko muilla näitä pumppuja porsinnu, et aiheuttaako se tosiaan tollasen napsutuksen koneessa?

Ei se itse pumpun hajoaminen mitään ääntä yleensä aiheuta, eiköhän sieltä ole laakerit tohjona. Joko kiertokangen / kampiakselin tai molemmat.

Ei muuta kun kone palasiksi niin näkee mitä on syönyt.

Tätähän miekin vähän pelkäsin. Nooh täytyy nyt ihan kokeilu mielessä lyyä läjäkseen uuella pumpulla ja kattoa miten pörpöttää.

Varmaan aika urakka tosta toi mylly nostella. :P

siis jos sä sen koneen sieltä pois nostat niin ei sun ole sitä mitään järkeä laittaa sitä sinne takaisin laakereita vaihtamatta.

Totta, Ja konehan ei ole viellä irti. Joosnyt tosta joutuu laakerit vaihtamaan eikös se nopein ja helpoin ole nostaa kone vaan reippaasti pois?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: R33 gts-t öljypumppu / öljynpaine?

Riippuu miten riisuttu malli (orkkis sälä konehuoneessa hidastaa pirusti menoa). Sanotaan, että isoin homma sun on irrottaa sähköt ja kaikki letkut/ahtoputket yms. Itse koneen nostohan on ihan simppeli. Siitä en sano kumpi on mukavampi, laatikon kanssa vai ilman. Muutaman kerran ilman lootaa nostellut, lootan kanssa en kertaakaan. Mutta en tiedä miksi, olisi voinut olla mukavempi jos vaan sopiva norsu jolla saa kivasti pystyyn koneen. Harmi kun ei tullut kokeiltua kertaakaan vielä. S13:sen kanssa otin aina lootan kanssa, se oli ainakin kätevä niin, mutta rb:ssä taitaa olla häntä vähän pidempi perässä.

Jos ilman lootaa nostaa niin eipä siinä ole kun ylemmät kehänpultit (2kpl) ja toisten mielestä startti ja tollaset. Itteeni ei mitkään noista pahemmin ahdista...

Suosittelen kokeilemaan lootan kanssa. Jokatapauksessa parin illan homma. Onnistuu helposti yksinkin (viimeksi puljasin yksin pois ja takas).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: R33 gts-t öljypumppu / öljynpaine?

Riippuu miten riisuttu malli (orkkis sälä konehuoneessa hidastaa pirusti menoa). Sanotaan, että isoin homma sun on irrottaa sähköt ja kaikki letkut/ahtoputket yms. Itse koneen nostohan on ihan simppeli. Siitä en sano kumpi on mukavampi, laatikon kanssa vai ilman. Muutaman kerran ilman lootaa nostellut, lootan kanssa en kertaakaan. Mutta en tiedä miksi, olisi voinut olla mukavempi jos vaan sopiva norsu jolla saa kivasti pystyyn koneen. Harmi kun ei tullut kokeiltua kertaakaan vielä. S13:sen kanssa otin aina lootan kanssa, se oli ainakin kätevä niin, mutta rb:ssä taitaa olla häntä vähän pidempi perässä.

Jos ilman lootaa nostaa niin eipä siinä ole kun ylemmät kehänpultit (2kpl) ja toisten mielestä startti ja tollaset. Itteeni ei mitkään noista pahemmin ahdista...

Suosittelen kokeilemaan lootan kanssa. Jokatapauksessa parin illan homma. Onnistuu helposti yksinkin (viimeksi puljasin yksin pois ja takas).

Nii no ite en nostais laatikon kanssa jos ei konkreettista syytä siihen.pari laatikon kiinnitys pulttia on ihan anus paikassa,mut muuten tuossa mitään kummallista ole,sähkötkin lähtee mukavasti muutamasta liittimestä mukaan johtosarjoineen..pois ottamisesta en muista,mut illassa sellasen pistää paikoilleen ja ottaa savut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: R33 gts-t öljypumppu / öljynpaine?

Riippuu miten riisuttu malli (orkkis sälä konehuoneessa hidastaa pirusti menoa). Sanotaan, että isoin homma sun on irrottaa sähköt ja kaikki letkut/ahtoputket yms. Itse koneen nostohan on ihan simppeli. Siitä en sano kumpi on mukavampi, laatikon kanssa vai ilman. Muutaman kerran ilman lootaa nostellut, lootan kanssa en kertaakaan. Mutta en tiedä miksi, olisi voinut olla mukavempi jos vaan sopiva norsu jolla saa kivasti pystyyn koneen. Harmi kun ei tullut kokeiltua kertaakaan vielä. S13:sen kanssa otin aina lootan kanssa, se oli ainakin kätevä niin, mutta rb:ssä taitaa olla häntä vähän pidempi perässä.

Jos ilman lootaa nostaa niin eipä siinä ole kun ylemmät kehänpultit (2kpl) ja toisten mielestä startti ja tollaset. Itteeni ei mitkään noista pahemmin ahdista...

Suosittelen kokeilemaan lootan kanssa. Jokatapauksessa parin illan homma. Onnistuu helposti yksinkin (viimeksi puljasin yksin pois ja takas).

Nii no ite en nostais laatikon kanssa jos ei konkreettista syytä siihen.pari laatikon kiinnitys pulttia on ihan anus paikassa,mut muuten tuossa mitään kummallista ole,sähkötkin lähtee mukavasti muutamasta liittimestä mukaan johtosarjoineen..pois ottamisesta en muista,mut illassa sellasen pistää paikoilleen ja ottaa savut.

Jees kuulostaa sitten ihan suht simppeliltä. s13:sesta kone lähti jo alle 3 tunnin pois. Siis täh onks täsä loota kahrella pultilla kiini vai? :o

Tänään toi pumppu meni paikallensa, mutta huomenna vasta testi onko kone vammautunnu. Vanhan ölppä pumpun purkasin, oli rattaat aika komiasti hangannu ölppä pumpun reunoille. Väljääkin pumpussa reilu 4mm. ;D

Ja jotenkin toi ölppäpumpun "hahlot" Kampurassa vaikutti älyttömän lyhyilt. Luulin aluksi et toi vanha pumppu ois leikannu ja sorvannu kampurasta siivuja? Laittelen kuvia.

Jos tosta ton koneen joutuu laakeroimaan, ni laittakaas hyviä edullisia sivuja alakerta lakrujen hankintaan.

Ja max jos kone nyt nousee ni tere tulemast jelppailemaan jos kiinostusta löytyy? Ku sulla taitaa kokemusta ton koneen nostamisesta ;D (Kaljat tarjoan.)

(Aika OT Teen autosta erillisen prokkis osion.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: R33 gts-t öljypumppu / öljynpaine?

en nyt muista monella on kiinni laatikko koneessa,mut kirjotin tuohon et pari laatikon pulttia on paskassa välissä ja ärsyttävät irrottaa.on siis enemmänkin pultteja ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: R33 gts-t öljypumppu / öljynpaine?

Jees kuulostaa sitten ihan suht simppeliltä. s13:sesta kone lähti jo alle 3 tunnin pois. Siis täh onks täsä loota kahrella pultilla kiini vai? :o

Tänään toi pumppu meni paikallensa, mutta huomenna vasta testi onko kone vammautunnu. Vanhan ölppä pumpun purkasin, oli rattaat aika komiasti hangannu ölppä pumpun reunoille. Väljääkin pumpussa reilu 4mm. ;D

Ja jotenkin toi ölppäpumpun "hahlot" Kampurassa vaikutti älyttömän lyhyilt. Luulin aluksi et toi vanha pumppu ois leikannu ja sorvannu kampurasta siivuja? Laittelen kuvia.

Jos tosta ton koneen joutuu laakeroimaan, ni laittakaas hyviä edullisia sivuja alakerta lakrujen hankintaan.

Ja max jos kone nyt nousee ni tere tulemast jelppailemaan jos kiinostusta löytyy? Ku sulla taitaa kokemusta ton koneen nostamisesta ;D (Kaljat tarjoan.)

(Aika OT Teen autosta erillisen prokkis osion.)

Jos olet itselle auton jättämässä, etkä bisnestä tekemäs, niin ehdottomasti samoil lämmöil kone auki ja kaikki asiaan kuuluva uusiks (laakerit, jakopää jos ei laitettu, metallinen kansinahka ;) yms) Jos myymässä etiäppäin niin sitten toki kokeilemaan mitä on pakko laittaa.

Ja juu, en ole tulossa laittamaan ;D Ei muuten mutta 8h autojen rassausta päivässä piisaa kyllä tarpeeseen ja omatkin vehkeet laitettavana ;D En kyl oo enää ees maisemissa... MUTTA pidä mielessä että multa löytyy sulle paljon kivaa osaa suht edukkaasti (kokonainen kone, cometic/arp settiä, ihan uutta jakopäätä yms yms.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: R33 gts-t öljypumppu / öljynpaine?

Saakos tässä r32:ssa gts-t:stä ton öljypohjan irti miten helposti...onko öljypohjan tiellä muka jotain minkä takia pohja ei laskeutuisi millään pois..tai edes sen verran että pumpun saa vaihdettua?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: R33 gts-t öljypumppu / öljynpaine?

Saakos tässä r32:ssa gts-t:stä ton öljypohjan irti miten helposti...onko öljypohjan tiellä muka jotain minkä takia pohja ei laskeutuisi millään pois..tai edes sen verran että pumpun saa vaihdettua?

Haku kunniaan. Ja väärä mallikin viellä kyseessä. Mutta eiköhän se ole melkein sama homma kuin r33:sessa. Itte sain vaihdettua pumpun koneen kiiniollessa, mutta siitä kärsi vähän öljypohja. suosittelisin nostamaan konetta sen verran korviltaan että saa öljypohjan kaikki ruuvit auki. Tai vaihtoehtoisesti purkaa alatuennan kokonaan pois. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: R33 gts-t öljypumppu / öljynpaine?

Jees kuulostaa sitten ihan suht simppeliltä. s13:sesta kone lähti jo alle 3 tunnin pois. Siis täh onks täsä loota kahrella pultilla kiini vai? :o

Tänään toi pumppu meni paikallensa, mutta huomenna vasta testi onko kone vammautunnu. Vanhan ölppä pumpun purkasin, oli rattaat aika komiasti hangannu ölppä pumpun reunoille. Väljääkin pumpussa reilu 4mm. ;D

Ja jotenkin toi ölppäpumpun "hahlot" Kampurassa vaikutti älyttömän lyhyilt. Luulin aluksi et toi vanha pumppu ois leikannu ja sorvannu kampurasta siivuja? Laittelen kuvia.

Jos tosta ton koneen joutuu laakeroimaan, ni laittakaas hyviä edullisia sivuja alakerta lakrujen hankintaan.

Ja max jos kone nyt nousee ni tere tulemast jelppailemaan jos kiinostusta löytyy? Ku sulla taitaa kokemusta ton koneen nostamisesta ;D (Kaljat tarjoan.)

(Aika OT Teen autosta erillisen prokkis osion.)

Jos olet itselle auton jättämässä, etkä bisnestä tekemäs, niin ehdottomasti samoil lämmöil kone auki ja kaikki asiaan kuuluva uusiks (laakerit, jakopää jos ei laitettu, metallinen kansinahka ;) yms) Jos myymässä etiäppäin niin sitten toki kokeilemaan mitä on pakko laittaa.

Ja juu, en ole tulossa laittamaan ;D Ei muuten mutta 8h autojen rassausta päivässä piisaa kyllä tarpeeseen ja omatkin vehkeet laitettavana ;D En kyl oo enää ees maisemissa... MUTTA pidä mielessä että multa löytyy sulle paljon kivaa osaa suht edukkaasti (kokonainen kone, cometic/arp settiä, ihan uutta jakopäätä yms yms.)

eipäs mainosteta täällä ;) itse kun tekee niin oppiipahan jotain,itse muistelen rakkaudella kun ammattilaiset otti olutta rantasaunalla ja itse väänsi nismoa :D tais muutamat vittu saatanat tulla :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kysytääs täällä ettei tarvihe uutta aihetta alottaa... eli kone nytten kasattu uudestaan ja joka paikka luonnollisesti kuivana, lukenu joskus että ei alkais välttämättä nostamaan öljyä ollenkaan kun ö pumppu kuivana ja tähän oli lääke kaataa öljyä jostakin reijästä jonnekkin mutta en vähääkään muista mikä reikä se oli? Ihan vaan näin jos nyt käy niin ettei ala paineet nousta uudella motilla niin tietää mitä tehdä.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kysytääs täällä ettei tarvihe uutta aihetta alottaa... eli kone nytten kasattu uudestaan ja joka paikka luonnollisesti kuivana, lukenu joskus että ei alkais välttämättä nostamaan öljyä ollenkaan kun ö pumppu kuivana ja tähän oli lääke kaataa öljyä jostakin reijästä jonnekkin mutta en vähääkään muista mikä reikä se oli? Ihan vaan näin jos nyt käy niin ettei ala paineet nousta uudella motilla niin tietää mitä tehdä.

Laittaa vaikka öljynpaineanturin paikasta öljyä sisään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×