Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
LadyPiercing

n15 almeraan kartiosuodatin?

Recommended Posts

Eli nurkissa kummittelee tuollainen k&n:n malli -ja merkkikohtainen kartiosuodatinsarja kaikkine asennushärpäkkeineen ja mietityttää vain kannattaako sitä heittää kiinni. Aika paljon on tullut luettua ristiriitaisia kokemuksia noista kartiosuodattimista ja ajattelinkin kysellä onko jollakin suht perus vaparikoneen omistajalla omiin kokemuksiin perustuvaa tietoa asiasta eikä vain jotain mutupuheita? Itsellä siis paremmin virtaava putkisto, katinkorvausputki ja peltisatsi ja alavääntöä kaipaisin ehkä hiukkasen enemmän, samoin kierrosherkkyyttä. Sen tiedän että tehot tuollaisesta pöntöstä tuskin muuttuvat suuntaan tai toiseen ::). Tällä hetkellä paikallaan k&n:n paneelisuodatin joka on toiminut ihan kiitettävästi,tosin perstuntumalta en osaa sanoa onko mtn eroa vakioputsariin havaittavissa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: n15 almeraan kartiosuodatin?

Ruuvaa paikalleen ja testaa.

Jos ei muuta tapahdu niin ainakin imuäänet muuttuu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: n15 almeraan kartiosuodatin?

Itsellä on ainakin projekti almerassa k&n kartiosuodatin, tosin yleismalli. Miksei sitä kannattaisi laittaa. Tavoiteltuja asioita sillä nyt et välttämättä tavoita mutta imuäänet ovat taattu. Jos kierrosherkkyyttä aletaan hakemaan niin laatikko irti, kytkin veke ja vauhtipyörä sorvaamolle että otetaas pikkasen painoo pois. Sillä saavutetaan kierrosherkkyys. Onko Nokkakepit vaihdettu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: n15 almeraan kartiosuodatin?

Onko ne imuäänetkään hienon kuuloiset, niin sitä voi jokainen kohdallaan miettiä. ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: n15 almeraan kartiosuodatin?

Onko ne imuäänetkään hienon kuuloiset, niin sitä voi jokainen kohdallaan miettiä. ::)

Ei Mai, En tarkoittanu että ne imuäänet ovat hienot. Onneks tolla kaasuläpällä ja imusarjalla pääsee heittää vesilintua :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: n15 almeraan kartiosuodatin?

Mitäs tilalle?

Eikös tää Ladyn almera ole 1.6?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: n15 almeraan kartiosuodatin?

Mitäs tilalle?

Eikös tää Ladyn almera ole 1.6?

Läppärungot mistä on ollut puhetta meillä aikaisemmin. Oliko almeran viritystopic.. Ostin ne läppikset sillon vanhaan almeraan ja otin ne pois ennen myyntiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: n15 almeraan kartiosuodatin?

Mitäs tilalle?

Eikös tää Ladyn almera ole 1.6?

Jep, 1,6l. Tavoitteena ei ole mtn jäätäviä virityksiä lähteä kasailemaan, jos sellaista haluaisin niin ostaisin tehokkaamman motin. Mutta niin, imuäänet ei kyllä hirveesti kiinnosta mutta ajattelin keväällä käydä dynossa testailemassa kumpi on loppujen lopuksi parempi, paneeli- vai kartiosuodatin niin saa siihenkin varmuuden sitten :D. Onko muuten muilla ga16de-motin omistajilla tietoa kuinka kestävä toi kone on ja mitä sille vielä pystyy tekemään paremman kiihtyvyyden nimissä ennenkuin se alkaa lahoamaan? Toi auto kun on käyttiksenä niin toivon moottorilta kestävyyttä ja vielä monia huolettomia kilometrejä vaikka saisihan se kiihtyä vähän sukkelammin ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: n15 almeraan kartiosuodatin?

Itsellä on sigun auto ja vetää kyllä selvästi reippaammin kuin ennen. Siinä on K&N:n kartiosuodatin vielä hieman keskeneräisellä suoralla imuputkella, takapönttö vaihdettu Simonsin vapaasti virtaavaan (ei ole kova ääni, kun ulostulokin on 1" 3/4) sekä sytytysennakko on säädetty 12 asteen paikkeille. Jo pelkkä ilmansuodattimen vaihto toi tehoa lisää, mutta selkein teholisäys oli, kun yhdistettiin nämä kaikki eli filsu, ennakko ja takapönttö.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: n15 almeraan kartiosuodatin?

Kannattaa sitten vältellä dynolla käyntiä. Se kun kertoisi karun totuuden ja vähintäänkin kyseenalaistaisi persdynotulokset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×