Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Kennedy

Vähän ajettu, pientä ruostetta omaava varaosiksi..

Recommended Posts

;D

Yea, we bought a new parts car today. It started out as a 50th Anniversary Edition. Then it turned into a 84-85 turbo. Then it turned into a blue 84 2+2 non turbo in good condition with "some" rust. Yea...

156521_127539727306962_121488101245458_168891_5267417_n.jpg

155773_127539330640335_121488101245458_168888_2412496_n.jpg

148557_127540290640239_121488101245458_168896_489332_n.jpg

76475_127541107306824_121488101245458_168904_7976718_n.jpg

148888_127540790640189_121488101245458_168899_2904434_n.jpg

151017_127540157306919_121488101245458_168894_3850971_n.jpg

154232_127540593973542_121488101245458_168898_4610546_n.jpg

149129_127540440640224_121488101245458_168897_1534414_n.jpg

I have more rust to take pictures of, the DS door was still rusted shut when i had my camera and disassembly of the car has revealed much more wonderful delicious rust!

Moral of the story? Don't take the seller's word as fact, verify your shit!

By the way Urstin, I feel no remorse parting this one. It's almost as bad as the 85T was so if you want to save it I will make you the same offer on this one as I did on that one: fix the rust and the car is yours!

:nanan?re

Sadly, this is not the worst condition car we've parted out, structurally. This car is much more structurally sound than the grey 85T we just parted out... that was a truly scary car, because it looked very nice until you took everything apart and realized that the seat rail was holding the car together.

Anyway, I would guess this car spent at least 60K of it's 84K miles tailing the salt truck. It's been sitting since 1995 when the timing belt tensioner broke as it wasn't replaced with the belt at the 60K mile service. We paid $270 for the car... the blue leather interior is pretty nice condition actually (sans rear carpet), with some cleaning up it should sell pretty easily. Surprisingly, blue interior stuff sells better than black... :-? One of our club members got the hood, we have a buyer for the differential; and the wheels, alt, starter, compressor, radiator, condenser, and cat should recoup all of our money for the car. Junking the chassis will pay for the gas to tow it in and to the scrapyard, so basically we're just getting whatever other parts we pull for free. And we do the world a service by putting the car out of it's misery.

I have to admit though... the fender rust access hole on the driver's side made pulling the taillights a breeze! I didn't even have to remove the interior panels... :lol:

For the cost of redoing the headliner versus shipping, I'd suggest just redoing it even if this one's headliner wasn't busted.

Yes, we will be keeping the car's vin tag. I'm taking up a collection so that one day I can give them a proper burial of FIRE.

More fun pictures! :-D

154678_127965953931006_121488101245458_170561_4927122_n.jpg

155814_127963870597881_121488101245458_170546_4987641_n.jpg

154749_127963887264546_121488101245458_170547_1393717_n.jpg

156166_127963910597877_121488101245458_170549_7449825_n.jpg

150872_127963923931209_121488101245458_170550_7467213_n.jpg

76049_127963943931207_121488101245458_170551_7671625_n.jpg

75998_127963957264539_121488101245458_170552_4015099_n.jpg

76340_127963973931204_121488101245458_170553_5278198_n.jpg

And the t-top mechanism was rusted shut, so...

156139_127963897264545_121488101245458_170548_332960_n.jpg

Pientä ruostevauriota siis havaittavissa kaverilla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vähän ajettu, pientä ruostetta omaava varaosiksi..

Sadly, this is not the worst condition car we've parted out, structurally. This car is much more structurally sound than the grey 85T we just parted out... that was a truly scary car, because it looked very nice until you took everything apart and realized that the seat rail was holding the car together.

Ouch. Tuossa kuvien vessassakaan ei enää ole juuri mitään edes paalattavaksi, mitä tuo tekstin kottero sitten on ollut. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vähän ajettu, pientä ruostetta omaava varaosiksi..

Miten oviaukotkin voi olla noin mädät ;D

Itsellä nyt projektina 4v ulkona seissyt tapaus ja sekin vaikuttaa pikkurempalta tohon verrattuna :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vähän ajettu, pientä ruostetta omaava varaosiksi..

Toi auto on varmaan jäänyt hurrikaani katariinan alle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vähän ajettu, pientä ruostetta omaava varaosiksi..

Toi auto on varmaan jäänyt hurrikaani katariinan alle.

Tai sitten se on riehunut tuolla sisällä ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vähän ajettu, pientä ruostetta omaava varaosiksi..

Tuolla on kyllä kuskattu vuosia jotain avonaisia suolahappoastioita. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vähän ajettu, pientä ruostetta omaava varaosiksi..

toi on kyllä meressä/tulvassa ollut ihan varmasti :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vähän ajettu, pientä ruostetta omaava varaosiksi..

Tota kun lähtis puhaltelemaan puhtaaks niin olisko enää edes rullaava kori :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vähän ajettu, pientä ruostetta omaava varaosiksi..

Aika rapsakka on kyllä! Totta tuota on täytynyt uittaa meressä jo aika paljon, että tuohon kuntoon on saatu koko kori?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vähän ajettu, pientä ruostetta omaava varaosiksi..

Aika rapsakka on kyllä! Totta tuota on täytynyt uittaa meressä jo aika paljon, että tuohon kuntoon on saatu koko kori?

Ei taida kauheesti muuta tarvita kuin Floridan ilmasto, kokolailla yhtä rapsakkaa -70 chargeria kävin katsomassa kesällä, Floridasta oli suomeen tuotu.

JA aika herkku tollanenkin oli juuri myynnissä -> http://www.nettiauto.com/plymouth/barracuda/3236103

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vähän ajettu, pientä ruostetta omaava varaosiksi..

Aika rapsakka on kyllä! Totta tuota on täytynyt uittaa meressä jo aika paljon, että tuohon kuntoon on saatu koko kori?

http://www.nettiauto.com/plymouth/barracuda/3236103

Hiukan korkealta tuntuu toi hinta. ::)

No ei hinta varsinaisesti, kai se about suhteessa kuntoon voi ollakin jos kerran käytnikuntoinen on (siis osien hintaa jos aattelee, eipä tuosta muuten mitään enää aikaiseksi saa). Noi nyt maksaa oikeesti jotain ehjänä, 25kE ei vielä kovin kummoista haeta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vähän ajettu, pientä ruostetta omaava varaosiksi..

vimpan päälle laitettu barracuda tuppaa jenkeissä maksamaan jopa sen $100k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vähän ajettu, pientä ruostetta omaava varaosiksi..

vimpan päälle laitettu barracuda tuppaa jenkeissä maksamaan jopa sen $100k

Joo, mutta sellaista ei varmaan Suomessa osteta 350keur hintaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vähän ajettu, pientä ruostetta omaava varaosiksi..

Mistä sä ton 350k eur repäsit?

Myyntihinta jenkeissä+rahti+verot+fee = hinta omalla pihalla ;)

1000$ jenkkiruoska on 3500eur omalla pihalla.

Ja tämä oli toki puoliksi totta ja loput huuhaata ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vähän ajettu, pientä ruostetta omaava varaosiksi..

Joo, mutta sellaista ei varmaan Suomessa osteta 350keur hintaan?

Myyntihinta jenkeissä+rahti+verot+fee = hinta omalla pihalla ;)

1000$ jenkkiruoska on 3500eur omalla pihalla.

Ja tämä oli toki puoliksi totta ja loput huuhaata ;D

Mutta 1keur = 1000 eur, eli 350keur = 350 000 eur, EI 3500 eur

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Uldiz

Vs: Vähän ajettu, pientä ruostetta omaava varaosiksi..

Taas kunno OT topikki.. Voisin tähän samaan putkeen vaikka kertoa pyykin pesusta jotain...

No, ei kuitenkaan. Toi kuvien Z31 on taatusti suomiauto joka on jenkkeihin uitettu ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×