Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Jahfetti

Huonot kokemukset yksityisistä myyjistä/ostajista

Recommended Posts

Vs: Huonot kokemukset yksityisistä myyjistä/ostajista

mai, ei se rahastakaan aina ole kiinni ollut vaan välinpitämättömyydestä hoitaa asioita. Joskus toki siitäkin. Oma vikanihan tää on.

Henu, kaks tankillista.

Aika karkee ;D Eli 100-500km? Ok.

Juu alkaa olla dnsf.n kautta tulleita huuhaa ostajia ja kyselijöitä liikenteessä.

Henkilöt Tom XXXX ja Jonas XXXXX. Näiden kanssa en tee enää kauppaa, kun ei viitsitä edes emaileihin vastata. Mikäli tuotteen hinta on liian korkea, niin hyviin tapoihin kuuluisi edes vastata , ettei sillä hinnalla ota tuotetta. Toinen sankari vielä tilasi mallin, eikä vastaa sen jälkeen enää kyselyihin. mallin maksu jäi omaan piikkiin. En suosittele! älytön työmäärä vain mennyt hukkaan, kun etsiä kyseisille sankareille tuotteita ympäri nettiä.

Juu alkaa olla dnsf.n kautta tulleita huuhaa ostajia ja kyselijöitä liikenteessä.

Henkilöt Tom XXXX ja Jonas XXXXX. Näiden kanssa en tee enää kauppaa, kun ei viitsitä edes emaileihin vastata. Mikäli tuotteen hinta on liian korkea, niin hyviin tapoihin kuuluisi edes vastata , ettei sillä hinnalla ota tuotetta. Toinen sankari vielä tilasi mallin, eikä vastaa sen jälkeen enää kyselyihin. mallin maksu jäi omaan piikkiin. En suosittele! älytön työmäärä vain mennyt hukkaan, kun etsiä kyseisille sankareille tuotteita ympäri nettiä.

Sori jos puutun asiaan, joka ei mulle kuulu, kun en taustoja tiedä sen enempää tästä Tom/Jonas asiasta, mut mut..

Itelle ei mallia tilatessa tullut mieleen s-postia seurailla, kun täällä YV:nä muistaakseni asiaa hoidettiin. Vasta jälkeenpäin kysäsin sulta, että missä malli menee, niin tuli ilmi, että olis pitäny olla jo täällä kauan sitten postin kautta ja oli posti sen palauttanut sulle kun "en ollut sitä hakenut"

Edelleen kaikella kunnioituksella eikä millään vittuilevana risuna. Lähinnä rakentavana ketitysideana liiketoiminnallesi. Posti oli palauttanut mallin sulle takaisin, kun ei ollut saanut selvää mun nimestä ja osoitteesta, jonka olit lippuihin ja lappuihin kirjottanut.

Pahoittelut jos hämmensin asiaa ulkopuolisena, mutta näin kävi siis mun tapauksessa ilman että olin millään tapaa topikin mukainen huono yksityinen ostaja. Mut loppu hyvin, kaikki hyvin. GT-R33 patsastelee tuossa ikean hyllyssä ja nostalgisoin lapsuuden pienoismallilentokoneita useamman tunnin tämän mallin kanssa.

Nyt oli jp gt-r maksanu loput öllepumpusta. Harmi et piti tätä kautta laittaa että näin tapahtu..

Kyllä minua hävettäisi, jos tolleen hoitaisin hommani. Pääasia että sait rahasi, itselläni ei hermo olisi kestänyt puoltatoista vuotta odotella rahoja jostain kusisesta vesipumpusta.. ::) Kertoo aika hyvin ihmisten "nykytyylistä" hoitaa asiansa.

Miskal http://www.dnsf.org/forum/index.php?action=profile;u=12721

Ostin ca16de imunokan. Maksoin sen tilille ennakkoon. Lupaili tyyliin heti käydä irroittamassa/lähettämässä. Kyseli rahojen perään parin päivän päästä, kun ei näkynyt tilillä. No en nyt muista mikä oli silloin tilanne miksen heti ollut maksanut mutta maksoin pois ja ilmoitin, että voin laittaa kuitista kuvan maililla, että nyt maksettu. Ei vastannut tähän eikä sen jälkäisiin viesteihin mitään, kun yv:nä kysellyt imunokan perään nyt mennyt jo 3 viikkoa tästä. (käynyt kuitenkin foorumilla)

Yritin soittaa ei vastannut. Pistin tekstaria kahteen numeroon, yv viestiä ja facebookissa, että viikko aikaa lähettää nokka tai menen tekemään rikosilmoituksen. Pitäis ainakin olla mennyt viesti perille.

Jos ilmenee, että kusetti multa rahat niin aivan varmasti tulen jokaiseen hänen myyntitopiikkiin varoittamaan ostajia hepun touhuista.

Lisää huonoa palautetta Miskal käyttäjästä, ostin häneltä alusyylärin ja sanoin nimenomaan että laita postissa tulemaan, eikä matkahuollon kautta ja paketoi omaan pakettiin. Ja sovittiin että 15e tulee kuluja mulle. maksoin hänelle 30e rahdit edestakas, koska pyysi.. nooh tämä oli laittanut vakuuttelusta huolimatta tulemaan matkahuollossa, eikä minkään laiseen pakettiin käärittynä ( miten mh ottanut edes tuotteen kuljetettavaksi?) kennon rivotus oli kärsinyt huomattavasti kuljetuksessa, kun ei ollut missään paketissa. kaiken kukkuraksi laittoi silti rahdit mun piikkiin, tai miinusti se vähän hinnasta mut silti tuli enemmän maksettavaa kun se 15e mistä puhuttiin + ei vastaa viesteihin tai puheluihin.. turhauttavaa ! asia kuitenkin vielä kesken, enkä ole noutanut vielä pakettia,kävin sitä vain pällistelemässä että mihin kuntoon oli mennyt kuljetuksessa. Kysympähän vaan että kuka tämänkin vaurion sitten korvaa?! ::)

Joku roti tähän foorumin kaupankäyntiin! laskenut jengiin luotto huomattavasti !

Lisää huonoa palautetta Miskal käyttäjästä, ostin häneltä alusyylärin ja sanoin nimenomaan että laita postissa tulemaan, eikä matkahuollon kautta ja paketoi omaan pakettiin. Ja sovittiin että 15e tulee kuluja mulle. maksoin hänelle 30e rahdit edestakas, koska pyysi.. nooh tämä oli laittanut vakuuttelusta huolimatta tulemaan matkahuollossa, eikä minkään laiseen pakettiin käärittynä ( miten mh ottanut edes tuotteen kuljetettavaksi?) kennon rivotus oli kärsinyt huomattavasti kuljetuksessa, kun ei ollut missään paketissa. kaiken kukkuraksi laittoi silti rahdit mun piikkiin, tai miinusti se vähän hinnasta mut silti tuli enemmän maksettavaa kun se 15e mistä puhuttiin + ei vastaa viesteihin tai puheluihin.. turhauttavaa ! asia kuitenkin vielä kesken, enkä ole noutanut vielä pakettia,kävin sitä vain pällistelemässä että mihin kuntoon oli mennyt kuljetuksessa. Kysympähän vaan että kuka tämänkin vaurion sitten korvaa?! ::)

Joku roti tähän foorumin kaupankäyntiin! laskenut jengiin luotto huomattavasti !

Mh korvaa jos ei ole merkintää papereissa, että pakattu huonosti. Tosin korvaa kilohinnan mukaan en nyt muista paljonko on mutta tyyliin 20e/kilo tai jotain sellasta oli mitä voi saada maksimissaan.

Itse jättäisin noutamatta, koska olet pyytänyt vielä paketoimaan ja lähettämään postissa sekä olette sopineet kuluista. Vaatisin häntä palauttamaan rahat ja jos näin ei tee niin rikosilmoitusta vaan niin saadaan heti alkuunsa tälläset kaverit aisoihin!

Vaikka sulla ja mullakaan ei ole mistään isoista summista kyse, mutta vaikka olis 10e kyse niin ihan periaatteesta kyllä olen aina valmis tekemään rikosilmoituksen!

Mh korvaa jos ei ole merkintää papereissa, että pakattu huonosti. Tosin korvaa kilohinnan mukaan en nyt muista paljonko on mutta tyyliin 20e/kilo tai jotain sellasta oli mitä voi saada maksimissaan.

Itse jättäisin noutamatta, koska olet pyytänyt vielä paketoimaan ja lähettämään postissa sekä olette sopineet kuluista. Vaatisin häntä palauttamaan rahat ja jos näin ei tee niin rikosilmoitusta vaan niin saadaan heti alkuunsa tälläset kaverit aisoihin!

Vaikka sulla ja mullakaan ei ole mistään isoista summista kyse, mutta vaikka olis 10e kyse niin ihan periaatteesta kyllä olen aina valmis tekemään rikosilmoituksen!

Okeei kiitos tiedosta ! nooh täytyy katsoa miten tässä käy, jos vaikka maksais osan takasin niin voisin tuon noutaakkin.. muuten samaa mieltä eli rikosilmotusta jos ei palauta rahoja. varmaankin pooeka ryyppää rahat vklp niin se siitä sitten ;D

Miskal http://www.dnsf.org/forum/index.php?action=profile;u=12721

Ostin ca16de imunokan. Maksoin sen tilille ennakkoon. Lupaili tyyliin heti käydä irroittamassa/lähettämässä. Kyseli rahojen perään parin päivän päästä, kun ei näkynyt tilillä. No en nyt muista mikä oli silloin tilanne miksen heti ollut maksanut mutta maksoin pois ja ilmoitin, että voin laittaa kuitista kuvan maililla, että nyt maksettu. Ei vastannut tähän eikä sen jälkäisiin viesteihin mitään, kun yv:nä kysellyt imunokan perään nyt mennyt jo 3 viikkoa tästä. (käynyt kuitenkin foorumilla)

Yritin soittaa ei vastannut. Pistin tekstaria kahteen numeroon, yv viestiä ja facebookissa, että viikko aikaa lähettää nokka tai menen tekemään rikosilmoituksen. Pitäis ainakin olla mennyt viesti perille.

Jos ilmenee, että kusetti multa rahat niin aivan varmasti tulen jokaiseen hänen myyntitopiikkiin varoittamaan ostajia hepun touhuista.

Pari päivää ennen tuomiopäivää tuli privaa, että luuli, että nokalla ei kiire kun niin sanoin. No ei sillä kiire ollut, mutta kun ei vastannut mihinkään viesteihin ym... niin aloin epäillä pahasti tietenkin. Ei kuulemma ollut käynyt foorumilla. (vaikka profiili näytti muuta)

Nokka tuli lopulta ihan asiallisessa kunnossa ja asiallisesti pakattu.

Tuon ABT:n kirjoittaman asian olen huomannut itsekkin, eli joillekin termi "ei ole kiire" tarkoittaa 4vkon toimitusaikaa...Itse kuitenkin käytän termiä tavaroissa joiden ei tarvitse olla kahden päivän sisällä mulla, vaan riittää kun postittaa muutaman arkipäivän kuluessa.

Tuolla ylempänä oli maininta että käynyt kumminkin foorumilla. Meikällä ainakin on että luen pari kertaa päivässä puhelimella foorumin uutiset, sitten jos on joku trilleri tai romaani mikä pitäis kirjottaa niin ei tuu kyllä puhelimella kirjotettua, ja välillä tulee pätkiä ettei useampaan päivään tule tietskarilla käytyä.

Tuolla ylempänä oli maininta että käynyt kumminkin foorumilla. Meikällä ainakin on että luen pari kertaa päivässä puhelimella foorumin uutiset, sitten jos on joku trilleri tai romaani mikä pitäis kirjottaa niin ei tuu kyllä puhelimella kirjotettua, ja välillä tulee pätkiä ettei useampaan päivään tule tietskarilla käytyä.

Aika monella on myös oman merkin foorumi kotisivuna ja siitähän tulee merkintä, että on käyny foorumilla, vaikka emäntä kävis vaan nettipankissa.

Mitenkään noita puolustelematta, kun en tyyppejä tunne, mut ei se välttämättä ihan kaikkea kerro. :-\

Ainakin täällä foorumilla nickyllä miskal joka myy S13 tavaraa kusetti rahat.. Olin ostamassa ovipahveja yms hilpettä ja laitoin rahat osista + rahit mutta ikinä ei sitten pakettia näkynyt eikä ole vastaillut yv ni empä jaksanut sit alkaa pommittaa mut kyllähä se kismittää maksaa 90 turhasta.. ei mulla muuta ;D

Ainakin täällä foorumilla nickyllä miskal joka myy S13 tavaraa kusetti rahat.. Olin ostamassa ovipahveja yms hilpettä ja laitoin rahat osista + rahit mutta ikinä ei sitten pakettia näkynyt eikä ole vastaillut yv ni empä jaksanut sit alkaa pommittaa mut kyllähä se kismittää maksaa 90 turhasta.. ei mulla muuta ;D

Jos tavara jää toimittamatta, niin rikosilmoitusta vain tekemään. Ei muuten tuollaista sankaria saada kuriin.

totta totta

Nykyään kun sen voi jo tehdä netissä 5 minuutissa, niin ei pitäisi olla mikään ongelma.

totta totta

Nykyään kun sen voi jo tehdä netissä 5 minuutissa, niin ei pitäisi olla mikään ongelma.

Itse pistin tosiaan viestiä foorumilla. Kahteen eri kännykkä numeroon minkä ilmoittaa myynti topiikeissa sekä sähköpostia ja facebookissa viestiä! Luulis, että joku olis mennyt perille... Ilmoitin vaan, että viikko aikaa lähettää tai sitten teen rikosilmoituksen. Pari päivää ennen määräajan umpeutumista alkoi vastaamaan ja lopulta paketti tuli.

näihän se on tehtävä. no jos ei ennen ens ke kuulu mitään ni pitää sit laittaa asiasta menemään rikosilmotus ni jos sitä kautta sit asia selvenis. Ei oo tosiaa tullu ennen tehtyä noita rikosilmotuksia ainakaa täältä netin kautta.

No osuhan se omalle kohdallekin. Eli sinisalon samihan se koijasi käyttämällä jouni järvelä nimeä ja sähköpostia vuokrausjärvelä@gmail.com. Käyttää poliisin mukaan aina samaa tiliä mutta eri nimeä. Tilinumero on 497000-10147252

No osuhan se omalle kohdallekin. Eli sinisalon samihan se koijasi käyttämällä jouni järvelä nimeä ja sähköpostia vuokrausjärvelä@gmail.com. Käyttää poliisin mukaan aina samaa tiliä mutta eri nimeä. Tilinumero on 497000-10147252

Ei vissiin ole vielä se väärä mies osunut kohdalle kun kerran jatkaa hommiaan.

joo pitkäänhän toi on touhunnut. Suomen laki kun ei noille mitään voi. Tää on niin hieno maa.... Tämä pitää vielä summat pieninä niin poliisi on aika voimaton. Toki kaikista tilinumeron kautta kiinni jää

Harmi kyllä kun ei ole tälläiset kaverit tutustuneet Tahvo Soraseen, mukava kaveri silleen...