Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Jahfetti

Huonot kokemukset yksityisistä myyjistä/ostajista

Recommended Posts

Vs: Huonot kokemukset yksityisistä myyjistä/ostajista

Koitan ostaa HKS coileja Jimmy käyttäjältä.

Ilmotuksessa lukee:"Yhteydenotot YV:llä".Mut ei vastaa niihin. Äijjä käy kumminkii joka päivä pyörähtääs täällä.

Epäilyttävää ettei edes tiedä myymiensä colien mallia. Eikä puhelinnumeroakaan oo ilmotuksessa.

Käy pikkuhiljaa vituttamaan tollanen.

Jos ei ole rahaa, niin miten voi tehdä kauppaa? Minusta kannattaa myydä sille kaverille, joka tulee ovelle rahojen kanssa hakemaan, entä odotella kaveria jolle ehkä tulee tili kuukauden päästä. Enkä nyt puhu DNSF:n porukasta. Tänä päivänä noita lupauksia on nähty ja noutajaa ei ole näkynyt. Tällä välillä saattanut useampikin soitto tulla, että myytkö. Nämä on niitä asioita jotka pitää itse punnita. Esimerkiksi parin kympin etumaksu kummasti motivoi säilyttämään tavaraa, kun tietää että todennäköisesti kaveri tulee ostamaan sen.

Tosin tämä keskustelu kuuluu kyllä tuonne:

http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=69254.0

on se noinkin. itsellä vaan tapaukset sellasia et olen sanonu et ostan varmasti ja saan rahat sillon ja sillon. ja myyjä on vakuutellut että asia on ok. sillon tympii että ei pidetä lupausta

Eka kerta mun historiassa kohta 10v tavaraa myynyt/ostanut

Galaxy:

Osti multa s14 vesimpumpun 20e:llä lähetin se sille kuukausi sitten. Tyyliin heti, kun ilmoitti ottavansa sen. Nyt matkahuollosta soitettiin ettei ole noutanut ja kun matkahuollosta oltiin soitettu hälle niin oli vaan sanonut, ettei sitä tarvitse. Nyt sitten lähti mulle takas.

no onneksi tärkeimmät privat säilytän niin oli vielä hänen puhelinnumeronsa tallella ja tein soiton. Puhelimeen vastattiin "niin" ja esitettiin todella tietämätöntä ja kuulemma yhden pumpun hakenut. Olisko sitten tilannut useamman?

No pyyteli tilinumeroa ja lupaili maksaa mulle tuon. Katsotaan tuleeko rahat. Tästä eteenpäin en tee enään kauppoja tällä foorumilla muuta kuin etukäteen tilille.

Ei kai mun tarvi maksaa niitä säilytysmaksuja? Ilmeisesti 2*rahti tulee maksettavaksi?

Galaxy:

Osti multa s14 vesimpumpun 20e:llä lähetin se sille kuukausi sitten. Tyyliin heti, kun ilmoitti ottavansa sen. Nyt matkahuollosta soitettiin ettei ole noutanut ja kun matkahuollosta oltiin soitettu hälle niin oli vaan sanonut, ettei sitä tarvitse. Nyt sitten lähti mulle takas.

no onneksi tärkeimmät privat säilytän niin oli vielä hänen puhelinnumeronsa tallella ja tein soiton. Puhelimeen vastattiin "niin" ja esitettiin todella tietämätöntä ja kuulemma yhden pumpun hakenut. Olisko sitten tilannut useamman?

No pyyteli tilinumeroa ja lupaili maksaa mulle tuon. Katsotaan tuleeko rahat. Tästä eteenpäin en tee enään kauppoja tällä foorumilla muuta kuin etukäteen tilille.

Ei kai mun tarvi maksaa niitä säilytysmaksuja? Ilmeisesti 2*rahti tulee maksettavaksi?

Eikös sitä viikon verran säilytetä sielä ilmateeksi, jonka jälkeen varastointi on joku tietty summa päivältä.

Mulla luki viimeksi matkahuollon viestissä 6,58€/pv, mutta kai se riippuu paketin koosta/painostakin.

Ostajan piikkiin vaan !

Galaxy:

täytyy ainakin rahdit :/

Juu rahdit tarvii se nyt on selvä. Mutta toivottavasti ei tarvi tuota 6.5e/päivä koska ollut tuolla nyt varmaan sen kuukauden niin ainakin kolmesta viikosta maksu eli tällöin tulis 150e säilytyskuluja maksettavaksi.

Juu rahdit tarvii se nyt on selvä. Mutta toivottavasti ei tarvi tuota 6.5e/päivä koska ollut tuolla nyt varmaan sen kuukauden niin ainakin kolmesta viikosta maksu eli tällöin tulis 150e säilytyskuluja maksettavaksi.

Hyi hemmetti mite kova lasku tulis yhstä pienestä osasta

Hyi hemmetti mite kova lasku tulis yhstä pienestä osasta

Joskus 2v sitten joku osti multa s13 roiskeläpät maksoi 30e etukäteen tilille, muttei noutanut pakettia matkahuollosta ne sieltä sitten mulle soitteli palautuksesta, en katsonut niitä niin tärkeäksi, että olisin maksanut mitään että saisin ne takaisin niin sovittiin, että ne heittää ne roskiin :)

Et lunasta sitä ollenkaan? SEn verran edullinen tuote ettei ole järkeä maksaa 2x rahteja.

Mulla kävi kerran samoin että 20e paketti jätettiin noutamatta. Eli rahdit tuli mulle. Soitin sinne että en tule noutamaan sitä ja heittäkää vaikka roskiin (ku olisi tullut maksamaan rahdit paljon enemmän kuin itse tuote) niin he sanoi että asia kunnossa ja mun ei tarttenut maksaa mitään eli menetin vain sit sen 20e mitä olisin ollut osasta vailla minkä lähetin. Tästä pari vuotta aikaa niin en tiä miten nykyään toimii..

EDIT. Jaa ois voinu lukia kaikki kirjoitukset että tästä jo puhuttukin mutta näinkin voi tehdä.

Kaveri myös tehnyt joskus noin, että ostaja ei noutanut muutaman kympin pakettia, niin käski heittää sen roskiin, eikä joutunut maksamaan kuluja ollenkaan.

No siinä kun kävi niin, että muija oli mukana pakkaamassa noita niin lupasin tuon rahan hälle (eka kerta kun lähettää mitään) ;D niin soittivat hälle niin ei oikein osannut mitään sanoa.

18e tuli takaisin maksettavaa kun palautu mulle eli vaan toiseen suuntaan rahdit.

Galaxy:

Lupaili maksaa tuon vesipumpun, kun tulee reissusta. Ei ole rahoja näkynyt pistin privaa foorumilla niin ei ole vastannut. No pitää varmaan taas soitella perään.

Homma kunnossa. Vain inhimillinen väärinkäsitys

sillälailla... taas ois vesurille töitä...

Thuuning myi uutta poikkitukea r32:seen

Noh poikki tuki ei todellakaan ollut uusi eikä käyttämätön. Mutterit ruosteessa ja muutenkin päälle maalattu sprayllä erittäin huonosti

Itse poikkiraudasta kierteet todella huonossakunnossa.

Kaiken kukkuraksi tämä kyseinen poikkituki ei todellakaan ole r32:Seen.

Yleensä en pienestä ala mussuttaa mutta jotenkin naurattaa tällänen. Vielä sen uskoisin että ei tiedä mihin autoon käy. Mutta myy poikkitukea uutena yeah right.

näin hyvin se sinne sopii

http://www.ast-fast.com/upload/elo12/IMAG0698.jpg

Paketista vedetty uusi pokkituki?

http://www.ast-fast.com/upload/elo12/IMAG0699.jpg

...

http://www.ast-fast.com/upload/elo12/IMAG0706.jpg

..

http://img685.imageshack.us/img685/166/imag0704rk.jpg

.

http://img534.imageshack.us/img534/1812/imag0701x.jpg

.

http://img687.imageshack.us/img687/7818/imag0703g.jpg

"koska mulla on uusi ja japanimportsista saa käytettyjä"

poikkitukikusetus.png

http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=71441.0

Myynti-ilmotustakin on muokattu kaupan jälkeen tullut "taitaa olla" sana ja hintakin tippunut..

vittu mitä paskaa

nimimerkki sladi, nimeltään Mikko Kuntola.

Ilmoitti halukkuutensa ostaa ssqv kopsu joka mulla myynnissä. Kun päästiin hinnasta yksimielisyyteen, kaupat sovittiin. Kaveri laittoi yhteystietonsa ja että pistä tulemaan vaan ennakolla. Pidin kuitenkin kiinni ennakkomaksusta, joka myynti-ilmoituksessakin on mainittu. Kaveri lupasi maksella. Viikkoa myöhemmin soittelin hemmolle että jospa maksaisi, niin saisi tavaran liikkeelle. Lupasi hoitaa, oli kuulemma unohtunut. Viikko tästä ja sama muistutus sähköpostilla, vastaus että on ollut vähän muunlaisia ongelmia, eikä aio tuota nyt maksaa/ostaa.

Tälle hepulle ei siis kannata lähettää mitään ennenkuin on rahat tilillä.

nimimerkki sladi, nimeltään Mikko Kuntola.

Ilmoitti halukkuutensa ostaa ssqv kopsu joka mulla myynnissä. Kun päästiin hinnasta yksimielisyyteen, kaupat sovittiin. Kaveri laittoi yhteystietonsa ja että pistä tulemaan vaan ennakolla. Pidin kuitenkin kiinni ennakkomaksusta, joka myynti-ilmoituksessakin on mainittu. Kaveri lupasi maksella. Viikkoa myöhemmin soittelin hemmolle että jospa maksaisi, niin saisi tavaran liikkeelle. Lupasi hoitaa, oli kuulemma unohtunut. Viikko tästä ja sama muistutus sähköpostilla, vastaus että on ollut vähän muunlaisia ongelmia, eikä aio tuota nyt maksaa/ostaa.

Tälle hepulle ei siis kannata lähettää mitään ennenkuin on rahat tilillä.

Kävi IHAN samalla tavalla. :P

sillälailla... taas ois vesurille töitä...

Pistetään vaa se vesuri pois. Makselen tuolle sublinelle rahoja takasin ja saa pitää poikkituen, en ole huijari. Tein itse virheen arvioidessa tuotteen kunnon ja sopivuuden, selvä kuva oli kuitenkin tuotteesta mutta olisi vielä tarkemmin pitänyt kuvailla ja selvittää myös itse sopivuus.

Muutenkin Subline laittoin tuon viestin ennenkuin alkoi selvittään asiaa minun kanssa että olisi voitu tuoltakin viestiltä säästyä.

Jos on sanojensa mittainen kaveri niin poistan kyllä tuon viestin ja homma on sillä selvä. virheitä sattuu kaikille.

jse (jyri seppelin)

oli myymässä walbro 255lph tankin sisäistä pumppua, tehtiin kaupat ja tulikin boschin ''040'' pumppu, nyt ei vastaa viesteihin että peruisin kaupat koska suoraan oli puhe walbro:sta eikä boschista

Jp g-tr sai pari vuotta sit n1 öljypumpun ja aiko maksaa kun saa rahaa, kysellyt tasasin väliajoin sen ~150e perään. Osan maksoi viime talvena mu vielä yli satku uupuu.. Ja pumppukin myyty henulle ajat sitten rahapulassa. Miksi ostetaan palstalla on ilmotusta jos on rästissä entisiä hoidettavia?

Annoin pumpun ilman että raha vaihto heti omistajaa koska oltiin jotain kauppailtu keskenään ja tig hommiakin teetin. Aina löytyy selitys miksi ei onnistu maksu, jos sattuu viestiin vastaamaan..

Jp g-tr

Myönnän että on tullu todella huonosti hoidettua asia. Saat kyllä rahas. On tässä moni muukin kauppa menny päin persettä lähiaikoina. Yksinkertaisesti on vähän liikaa hommaa ja menoa ollut viimeisen 1,5vuoden aikana, että on tullut asiat välinpitämättömästi hoidettua. Pahoitteluni.

Jp g-tr

Myönnän että on tullu todella huonosti hoidettua asia. Saat kyllä rahas. On tässä moni muukin kauppa menny päin persettä lähiaikoina. Yksinkertaisesti on vähän liikaa hommaa ja menoa ollut viimeisen 1,5vuoden aikana, että on tullut asiat välinpitämättömästi hoidettua. Pahoitteluni.

Tekis mieli sanoa että vähän pidemmältäkin ajalta...

nimim. kaipa me vielä joskus saadaan tilit selviks..

Jp g-tr

Ja mulle sanoit et se ö-pumppu on sun koneesta, kun jotain puhuttiin et paljon sil on ajettu ja mis se on ollu kiinni. En kyl ees muista paljon sil on ajettu?

Vigurius: Muistatko pumpun km määrän?

Ei voi olla kenelläkään niin tiukkaa 1.5 vuoden ajan, ettei saa jotain hikistä sadan euron summaa kasaan ja maksettua velkaansa pois. Kyllä en itse ainakaan tuolla hinnalla mainettani kenellekkään "myisi". ::)