Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
hoolygan_

nopeus anturi

Recommended Posts

koitin haulla ettii mutta juuri oikeaa ei osunut kohalle...

eli s14a:han vaihoin japanin s14 laatikon eikä vanha anturi sopinut paikalleen.... nyt ongelmana on että nopeusmittari näyttää 2xnopeutta...

onko jollain tietoa miten saan taas nopeuden näyttämään oikein?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: nopeus anturi

Sun pitää vaihtaa laatikon sisällä oleva matopyörä vanhasta laatikosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: nopeus anturi

Kuinka onkaan sattunut et just jollain sama ongelma, pari tuntia sitten tulin vaihtamasta laatikkoo ja totesin saman asian. Tässä vaan kyseessä s14:seen s14a laatikko. Liittimet erinlaiset eikä voi tosiaan ottaa sitä siitä s14 laatikosta ku anturin pyörä s14a suurempi. Näyttääkö tässä tapauksessa sitten mittari puolet liian vähän ;D

Saako sen matopyörän vaihdettua siitä jotenkin järkevästi laatikkoo pilkkomatta? Aamulla laitan ölpit laatikkoon ja vaihdekepin viel kiinni ni olis aika kova juttu tietää ennen sitä et mitä joutuu tekee...? ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: nopeus anturi

Joo nyt on vehkeet nipussa ja komeesti kiihtyy, meinaan mittari ;D Joku sähköistä tajuava vois varmaan aika helpostikin puolittaa ton signaalin tai tietysti riippuu varmaan siitä että mikä tuon toimintaperiaate on? ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: nopeus anturi

Elikkä laatikon joutuu "katkaisemaan" jotta matoruuvin saa vaihdettua. Helppo homma silloin kun laatikko on lattialla. Mutta teillä :-X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: nopeus anturi

Sama ropleema!!

Entäs jos vaihtaa silviasta mittaristonkin.. sehän oli muistaakseni 280km/h asti??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: nopeus anturi

Sama ropleema!!

Entäs jos vaihtaa silviasta mittaristonkin.. sehän oli muistaakseni 280km/h asti??

180km/h asti..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: nopeus anturi

onhan sellasia signaalijakajia olemassa. näitä käytettiin cruiseasennuksessa kun orkkis nopeusignaali oli ulkona jälkiasennuscruisen lukunopeudesta. Mistäkö saa, ei mitään hajua :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: nopeus anturi

Sama ropleema!!

Entäs jos vaihtaa silviasta mittaristonkin.. sehän oli muistaakseni 280km/h asti??

180km/h asti..

Silvian mittaristolla se tosiaan näyttäisi oikein mutta lukema tosiaan vaan 180km/h. Tuokin ilmeisesti juurikin silvian laatikko mikä kaverille laitettiin ja sen takia kiihtyyy vaihdikkkaasti kun rattaat sovitettu 180km/h näyttävään mittariin. Kaveri nyt yrittänyt patentoida sinne jotain sähköjuttuja mut vielä ainakin heikoin tuloksin :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: nopeus anturi

Elikkä laatikon joutuu "katkaisemaan" jotta matoruuvin saa vaihdettua. Helppo homma silloin kun laatikko on lattialla. Mutta teillä :-X

Eihän toi nyt periaatteessa oo paha homma kaikesta pelottelusta huolimatta mitä täältä olin lukenut. Nyt jos toisen kerran laatikon tiputtais ja laittais takas niin ei siinä paljoo yli tuntia varmaan sais menemään. Mites toi laatikon katkaiseminen sitten, siitä ei oo viel kokemusta eli pysyykö siellä kaikki kamat paikallaan vai tarviiko pelätä et jotain "lentää" ulos ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: nopeus anturi

Hiukan ot: Itsellä s14 silvia ja laitoin s14a 200sx laatikon niin mittari näyttää 20km liikaa. Pitää tutkia, että auttaako se anturin vaihto lootan kylkeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: nopeus anturi

Hiukan ot: Itsellä s14 silvia ja laitoin s14a 200sx laatikon niin mittari näyttää 20km liikaa. Pitää tutkia, että auttaako se anturin vaihto lootan kylkeen.

Ei auta mitään jos vaan anturin vaihtaa, kun se ei edes sovi siihen vasta kappaleeseen eli ns. matopyörään. Huomaa kyllä kun niitä pitää käsissään samaan aikaan että halkaisija eri silvia vs. sx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: nopeus anturi

Täältä vanhasta topicista lainaten. http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=22702.40

Vähän ehkä sivuaa tai kuitenkin samassa aihepiirissä pyörii, eli vaihdoin tänään S14:seen S13 SR20DET:in laatikon niin toi mittari alkoi näyttämään aika levottomia lukemia (tietenkin mukava katsoa kuinka noppesti mittari menee nyt tappiin.. joo) eli S14 nopeusanturi menee kyllä suoraan tohon laatikkoon mutta siinä on ratas pienempi, eli pitäsköhän tohon nyt vaihtaa se vastarataskin. Ja onkohan nopeusanturin piuhotuksella merkitystä kumminpäin piuhat tulee kun tosta oli vedetty piuhat ennen liitintä poikki.

Noihin s13 laatikkoihin oon vaihtanu vaan ainakin sen koko anturimötikän s14 laatikosta ja hyvin on pelannu.. Oisko tossa sr lodjussa sit jotain eroo kans, tiedä sitä sitten..

Toi S14 anturin ratas on vaan paljon pienempi kuin se mikä oli ton laatikon anturissa kiinni.

Mut sulla on kuitenkin se s14 anturi siinä uudessa laatikossa nyt kiinni ja vielä pissii?

eiku siinä on sen S13 SR20DET:n laatikon oma anturi kiinni, joka on vaan kytketty S14 omiin johtoihin. S14 anturi ei mene laatikkoon paikoilleen siksi kun laatikossa oleva vastaratas on eri kokoinen ja näin ollen S14 oma anturi ei paikoilleen mahdu...jummarsitko?

Näin tehtiin juuri, Eli kyseessä todennäkösesti S13 SR20DET:n laatikko. s13:sen metallikuorinen anturi paikalleen ja piuhat poikki ja yhteen. Tulos, mittari näyttää 2x nopeutta.

Noh, tänään sitten s14:sen muovikuorinen anturi huomattavasti pienemmällä rattaalla paikalleen. Ja mittari näyttää aivan oikeita lukemia. Ilmeisesti se sitten juuri ja juuri yltää sen matoruuvin hampaisiin... Elikkäs kyllä se s14:sen anturi sinne menee, koska on pienempi rattaaltaan.

Väiltkin tuntuu olevan kohdallaan. Vitosella ihan vähän reilu 2000 kierroksia ja 100km/h vauhtia... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: nopeus anturi

Täältä vanhasta topicista lainaten. http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=22702.40

Vähän ehkä sivuaa tai kuitenkin samassa aihepiirissä pyörii, eli vaihdoin tänään S14:seen S13 SR20DET:in laatikon niin toi mittari alkoi näyttämään aika levottomia lukemia (tietenkin mukava katsoa kuinka noppesti mittari menee nyt tappiin.. joo) eli S14 nopeusanturi menee kyllä suoraan tohon laatikkoon mutta siinä on ratas pienempi, eli pitäsköhän tohon nyt vaihtaa se vastarataskin. Ja onkohan nopeusanturin piuhotuksella merkitystä kumminpäin piuhat tulee kun tosta oli vedetty piuhat ennen liitintä poikki.

Noihin s13 laatikkoihin oon vaihtanu vaan ainakin sen koko anturimötikän s14 laatikosta ja hyvin on pelannu.. Oisko tossa sr lodjussa sit jotain eroo kans, tiedä sitä sitten..

Toi S14 anturin ratas on vaan paljon pienempi kuin se mikä oli ton laatikon anturissa kiinni.

Mut sulla on kuitenkin se s14 anturi siinä uudessa laatikossa nyt kiinni ja vielä pissii?

eiku siinä on sen S13 SR20DET:n laatikon oma anturi kiinni, joka on vaan kytketty S14 omiin johtoihin. S14 anturi ei mene laatikkoon paikoilleen siksi kun laatikossa oleva vastaratas on eri kokoinen ja näin ollen S14 oma anturi ei paikoilleen mahdu...jummarsitko?

Näin tehtiin juuri, Eli kyseessä todennäkösesti S13 SR20DET:n laatikko. s13:sen metallikuorinen anturi paikalleen ja piuhat poikki ja yhteen. Tulos, mittari näyttää 2x nopeutta.

Noh, tänään sitten s14:sen muovikuorinen anturi huomattavasti pienemmällä rattaalla paikalleen. Ja mittari näyttää aivan oikeita lukemia. Ilmeisesti se sitten juuri ja juuri yltää sen matoruuvin hampaisiin... Elikkäs kyllä se s14:sen anturi sinne menee, koska on pienempi rattaaltaan.

Väiltkin tuntuu olevan kohdallaan. Vitosella ihan vähän reilu 2000 kierroksia ja 100km/h vauhtia... ;D

Hommasin tollasen "muovikuorisen anturin" se ei mahdu halkasijalta.. muovianturissa on pieni pykälä heti siinä paksumman kohdan alkaeessa.. pitäiskö se hioa matalaks ja runnoa sen sinne väkisin? Onko kokemusta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: nopeus anturi

Täältä vanhasta topicista lainaten. http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=22702.40

Vähän ehkä sivuaa tai kuitenkin samassa aihepiirissä pyörii, eli vaihdoin tänään S14:seen S13 SR20DET:in laatikon niin toi mittari alkoi näyttämään aika levottomia lukemia (tietenkin mukava katsoa kuinka noppesti mittari menee nyt tappiin.. joo) eli S14 nopeusanturi menee kyllä suoraan tohon laatikkoon mutta siinä on ratas pienempi, eli pitäsköhän tohon nyt vaihtaa se vastarataskin. Ja onkohan nopeusanturin piuhotuksella merkitystä kumminpäin piuhat tulee kun tosta oli vedetty piuhat ennen liitintä poikki.

Noihin s13 laatikkoihin oon vaihtanu vaan ainakin sen koko anturimötikän s14 laatikosta ja hyvin on pelannu.. Oisko tossa sr lodjussa sit jotain eroo kans, tiedä sitä sitten..

Toi S14 anturin ratas on vaan paljon pienempi kuin se mikä oli ton laatikon anturissa kiinni.

Mut sulla on kuitenkin se s14 anturi siinä uudessa laatikossa nyt kiinni ja vielä pissii?

eiku siinä on sen S13 SR20DET:n laatikon oma anturi kiinni, joka on vaan kytketty S14 omiin johtoihin. S14 anturi ei mene laatikkoon paikoilleen siksi kun laatikossa oleva vastaratas on eri kokoinen ja näin ollen S14 oma anturi ei paikoilleen mahdu...jummarsitko?

Näin tehtiin juuri, Eli kyseessä todennäkösesti S13 SR20DET:n laatikko. s13:sen metallikuorinen anturi paikalleen ja piuhat poikki ja yhteen. Tulos, mittari näyttää 2x nopeutta.

Noh, tänään sitten s14:sen muovikuorinen anturi huomattavasti pienemmällä rattaalla paikalleen. Ja mittari näyttää aivan oikeita lukemia. Ilmeisesti se sitten juuri ja juuri yltää sen matoruuvin hampaisiin... Elikkäs kyllä se s14:sen anturi sinne menee, koska on pienempi rattaaltaan.

Väiltkin tuntuu olevan kohdallaan. Vitosella ihan vähän reilu 2000 kierroksia ja 100km/h vauhtia... ;D

Hommasin tollasen "muovikuorisen anturin" se ei mahdu halkasijalta.. muovianturissa on pieni pykälä heti siinä paksumman kohdan alkaeessa.. pitäiskö se hioa matalaks ja runnoa sen sinne väkisin? Onko kokemusta?

Ei tollasta ongelmaa ollu itellä, sopi samaan läpeen aivan heittämällä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: nopeus anturi

Ei tollasta ongelmaa ollu itellä, sopi samaan läpeen aivan heittämällä.

Nonii.. tänä "Sorvasin" uutta muovista anturia hoikemmaksi.. kyl muuten pelittää hyvin=))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: nopeus anturi

Väiltkin tuntuu olevan kohdallaan. Vitosella ihan vähän reilu 2000 kierroksia ja 100km/h vauhtia... ;D

Kertokaas muuten tietäjät et miten tosiaan PeSoN:in auton välit meni harvemmaks ku vaihto ton laatikon? ::) Normaalistihan se oli sen noin 2500rpm/100km/h vitosella (auto siis S14). Ennen kun oli nopeusmittari pelissä niin ihmettelin ku jyristää vitosella vaikka vauhtia perstuntumalta noin.80km/h. Nyt kun mittari toimii niin sen voi todeta oikeasti että tosiaan karvan yli 2000 kierrosta vaan vitosella satasessa :o Todettu myös ajamalla nopeusnäyttöön sitä satasta, tulos:96km/h eli ei mittarikaan näytä metsään.

Käsittääkseni kuitenkin myös s13 sr20det laatikossa täysin samat välitykset? Vähän aikaa googletin asiaa ja en ainakaan löytänyt sr20det laatikoita missä olis mitään muita välityksiä. Ainut mikä tulee mieleen on että olisi rattaita vaihdettu laatikosta, laatikko ainakin ollut joskus auki tiivisteistä päätellen. Sitten taas ihmetyttää että miksi olisi laitettu noin pitkä vitonen!? No enhän mä ymmärrä mistään mitään muutenkaan ;D

Edit:Anteeksi meni vähän OT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: nopeus anturi

Kertokaas muuten tietäjät et miten tosiaan PeSoN:in auton välit meni harvemmaks ku vaihto ton laatikon? ::) Normaalistihan se oli sen noin 2500rpm/100km/h vitosella (auto siis S14). Ennen kun oli nopeusmittari pelissä niin ihmettelin ku jyristää vitosella vaikka vauhtia perstuntumalta noin.80km/h. Nyt kun mittari toimii niin sen voi todeta oikeasti että tosiaan karvan yli 2000 kierrosta vaan vitosella satasessa :o Todettu myös ajamalla nopeusnäyttöön sitä satasta, tulos:96km/h eli ei mittarikaan näytä metsään.

Käsittääkseni kuitenkin myös s13 sr20det laatikossa täysin samat välitykset? Vähän aikaa googletin asiaa ja en ainakaan löytänyt sr20det laatikoita missä olis mitään muita välityksiä. Ainut mikä tulee mieleen on että olisi rattaita vaihdettu laatikosta, laatikko ainakin ollut joskus auki tiivisteistä päätellen. Sitten taas ihmetyttää että miksi olisi laitettu noin pitkä vitonen!? No enhän mä ymmärrä mistään mitään muutenkaan ;D

Edit:Anteeksi meni vähän OT

S13 ca lodjussa taitaa olla pidempi vitonen ku s14 laatikossa ja sehän menee sinne koppaa vaihtamalla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: nopeus anturi

Kertokaas muuten tietäjät et miten tosiaan PeSoN:in auton välit meni harvemmaks ku vaihto ton laatikon? ::) Normaalistihan se oli sen noin 2500rpm/100km/h vitosella (auto siis S14). Ennen kun oli nopeusmittari pelissä niin ihmettelin ku jyristää vitosella vaikka vauhtia perstuntumalta noin.80km/h. Nyt kun mittari toimii niin sen voi todeta oikeasti että tosiaan karvan yli 2000 kierrosta vaan vitosella satasessa :o Todettu myös ajamalla nopeusnäyttöön sitä satasta, tulos:96km/h eli ei mittarikaan näytä metsään.

Käsittääkseni kuitenkin myös s13 sr20det laatikossa täysin samat välitykset? Vähän aikaa googletin asiaa ja en ainakaan löytänyt sr20det laatikoita missä olis mitään muita välityksiä. Ainut mikä tulee mieleen on että olisi rattaita vaihdettu laatikosta, laatikko ainakin ollut joskus auki tiivisteistä päätellen. Sitten taas ihmetyttää että miksi olisi laitettu noin pitkä vitonen!? No enhän mä ymmärrä mistään mitään muutenkaan ;D

Edit:Anteeksi meni vähän OT

S13 ca lodjussa taitaa olla pidempi vitonen ku s14 laatikossa ja sehän menee sinne koppaa vaihtamalla.

No niinpä tietysti, eipä tullut mieleen että sehän on "sama" laatikko. S14 vitosen välitys on ainakin 0.838 service manuaalissa joka nyt on ainakin luotettavaa tietoa. Pikkaisen lisää etsimällä löysin äsken netin tietävästä maailmasta S13 ca/sr laatikoille vitosen välitykseksi 0.752, 0.760 ja myös 0.838. Eli ilmeisesti jompi kumpi noista 0.7 alkuisista on oikea, sillon tuo homma käy järkeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: nopeus anturi

no ei kellään olisi antaa neuvoja että kuinka saisi s15:en 6-vaihteisesta laatikosta nopeuden tonne mittaristolle.? anturin paikkaahan tuossa laatikossa ei ole koska s15 se on perässä.. ::) kokemuksia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: nopeus anturi

no ei kellään olisi antaa neuvoja että kuinka saisi s15:en 6-vaihteisesta laatikosta nopeuden tonne mittaristolle.? anturin paikkaahan tuossa laatikossa ei ole koska s15 se on perässä.. ::) kokemuksia?

Muistelisin ku joskus luin näitä et tarttis S15 perän ja sähköt vääntää. Googlesta löysin ja löytyy varmasti vieläkin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: nopeus anturi

Sen verran mitä tossa tullut tutkittua omaa S15:sta niin siinä on kyllä ABS-anturi ihan samallalailla kuin S14:ssa enkä erottanut mitään erillistä nopeusanturia sieltä. Täytyy katsoa tarkemmin vielä. Joten näin ollen ei tarvitse kyllä mun mielestä mitään perää vaihtaa ja sähköjä kun ei se edes auttaisi ellei sitten samalla vaihtaisi mittaristoa S15:sta yms.

Ja laatikossa näyttäisi olevan nopeusanturille paikka lähes samassa kohtaa kuin S14:n laatikossa, S15:ssa tässä vaan on tulppa siinä paikallaan. En ole sitä vielä avannut ja katsonut onko siellä nopeusanturin pyörijän rattaalle vastaparia. Mutta en uskoisi että mikään mahdoton sitäkään lisätä jos se puuttuu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: nopeus anturi

Oli pakko kaivaa ku jäi ärsyttää.. Siis S15:ssa perässä oleva abs-mokkula on itsessään se nopeuden lukulaite(optinen) mut sen voi korvata vastaavalla ABSillisella perällä ja vetää vaan ne johdot sieltä laatikon anturilta perään asti. Tiedon aitoudesta en ota mitään vastuuta ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×