Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
huden

Tampereen seudun nissanit

Recommended Posts

Jos kerran muillakin kaupungeilla on tällanen (jopa Turulla [ei herneitä ;D]), niin pitäähän Tammerforssillekki saada oma!

Eli tänne näin Tampereen seudulla (Nokia, Pirkkala, Ylöjärvi jne.) tehtyjä bongauksia :)

Näin säästytään 40 uudelta topicilta kuussa ;)

Sitten niihin itse bongauksiin

Lauantaina näky Nokialla Makuunin kohdalla hopea S13 prefacelift 22.40 aikoihin ja tampereen suunnalla vilahti monesti bongattu valkoinen S14 silvia sekä punamusta S14, jossain vaiheessa yötä.. Onko klubilaisia?

Vs: Tampereen seudun nissanit

Moro nääs sano komeet toisilleen. Se valkonen s14a silvia on kaverin ja nickki on vissiinki foorumilla Leevi]] mut ei kyl kirjottele tänne kaiketi ollenkaan.

tuli siinä käytyä hot rod showssa pirkkahallilla ja vähä pyörittyy ehtoolla kylällä.

lauantain bongaukset ;D

- noin puol 3 tuli pirkkahallin luona vastaan 2 kpl r32

- 6 jälkeen tpr keskustas r34

- ja 7 jålkeen puna musta s14 muruutteli täysii ohi ;D arvaa vaan et syyhyttikö lähtee perään, mut en raaskinu...

Ite matkas mustal pulsaril.

"Lauantaina näky Nokialla Makuunin kohdalla hopea S13 prefacelift"

Treelta leffasta olin tulossa ja aattelin kylän kautta kiepata. kyseinen auto pyörii paljonkin nokialla, kun elämäntilanne meni sellaiseksi, että nissanista tuli kesäkäyttöauto :) ja vain haaveissa tällä hetkellä sen roplaaminen oikeen nättiin kuntoon...

Lauantaina joskus 18.00 aikoihin oli siinä onnelan vieressä jonkun musta pulsari GTi-R parkissa. Olitkos se sinä?? Ja ootko muuten nokianlta päin kun tuntuis joka päivä olevan saman näkönen vehje nokialla parkissa.

Lauantaina joskus 18.00 aikoihin oli siinä onnelan vieressä jonkun musta pulsari GTi-R parkissa. Olitkos se sinä?? Ja ootko muuten nokianlta päin kun tuntuis joka päivä olevan saman näkönen vehje nokialla parkissa.

minä se olin 8)

en ole nokialta vaan kauhajoelta.

R34 olin mä, aikaisemmin viikolla (pe 23.4 klo.12.30) bongasin viininpunaisen r32, tarrakilvillä Hämeen Autokatsastuksen pihasta. Kukahan mahtoi olla?

Treelta leffasta olin tulossa ja aattelin kylän kautta kiepata. kyseinen auto pyörii paljonkin nokialla, kun elämäntilanne meni sellaiseksi, että nissanista tuli kesäkäyttöauto :) ja vain haaveissa tällä hetkellä sen roplaaminen oikeen nättiin kuntoon...

Bongattu kans monta kertaa Nokialla, mut en oo muistanut tänne kertoa ;D

Lauantaina kans bongasin treellä tuon punamustan säxän. Aika jännä väritys.

Tota kun kyselitte tosta salaperäisestä "nokian Pulsarista" niin minä myös pyörin useasti nokialla vaikka Vilppulassa asustelen muuten! :) Nokialla asuu pari kaveria ja harrastus tallit on siinä teollisuusalueella! :) Blond Cafeen kupeessa! :)

Pulsarissa alla on valkoiset OZ-racing vanteet ja keulankokoinen cuuleri! :) Mahtoiko olla minä!? ;D

Eilisellä Hot Rodin reissulla ponkailtu muutama kanssanismottaja, liikenteessä ja hallin parkkiksella josta mieleen painui sininen s14a silvian logolla ja kerrassaan herkullisilla huulivalsseilla :P

Bongattu kans monta kertaa Nokialla, mut en oo muistanut tänne kertoa ;D

Lauantaina kans bongasin treellä tuon punamustan säxän. Aika jännä väritys.

Ei hullumpi väri toi hopeinen S13:seen, ainakaan yöllä ;)

R34 olin mä, aikaisemmin viikolla (pe 23.4 klo.12.30) bongasin viininpunaisen r32, tarrakilvillä Hämeen Autokatsastuksen pihasta. Kukahan mahtoi olla?

Onkos muute sulla veli Pasi, jolla on sininen GTI almera?

Joo on. Ilmeisesti sun työkaveri?

Marcuksen S15 oli tänään Pälkäneen Aapiskukon parkkipaikalla trailerissa/peräkärryssä? Tulitte justiin pihalle ja ajettii kaverin mustalla civikillä ohitte siitä sillo.

Joo on. Ilmeisesti sun työkaveri?

Melkein ;D Kaverin työkaveri mut tossa on nyt hetken jutusteltu mm. sun skyllistä ;)

Marcuksen S15 oli tänään Pälkäneen Aapiskukon parkkipaikalla trailerissa/peräkärryssä? Tulitte justiin pihalle ja ajettii kaverin mustalla civikillä ohitte siitä sillo.

Joo oltiin tulossa AMW:ltä.. Katoinki että tuntuu kovasti kiinnostavan ;D

Juujuu! "Kovasti" on ehkä liian lievä ilmasu :D Voin tietää jos mistä ensyö uneksitaan! :-*

Edit: Paljos potki penkissä?

Juujuu! "Kovasti" on ehkä liian lievä ilmasu :D Voin tietää jos mistä ensyö uneksitaan! :-*

306hv/450nm sieltä irtos...

Ja ettei tää mee ihan OT:ks, niin tais tulla eilen/tiistaina Filk tai Hilti tai ehkä molemmat ;D silvialla ohi meiän paku+traileri+S15-yhdistelmästä vähä ennen Pirkkalan Abc:tä Partolasta päin??

Kello tais olla jotain 19.30..

306hv/450nm sieltä irtos...

Ja ettei tää mee ihan OT:ks, niin tais tulla eilen/tiistaina Filk tai Hilti tai ehkä molemmat ;D silvialla ohi meiän paku+traileri+S15-yhdistelmästä vähä ennen Pirkkalan Abc:tä Partolasta päin??

Kello tais olla jotain 19.30..

Molemmat joo..vaikkei mua sieltä varmaan näykään kun oon niin piän :)

Kuka ajeli vihreellä vissiin r32 skylinellä ohitte särkän yläparkkien pysäkin kohalla siinä puolenyön jälkee vissiin kahentoista yhden välillä, oltiin siinä sivussa s13:sta ku poliiseilla oli jotain tärkeetä asiaa ::)

Sitte kenen s13 tuuninki, vissii vaaleensininen seisoo siä ritakorvenkujalla vai mikäpiru se oli siä tayssin lähettyvillä.

Harmaa Z32 bongattu jälleen Pirkkalan liikuntatalon pihalla.

Perjantaina tuli siinä 18.30 aikoihin Nokian panimon kohdalla Turuntiellä R34 skylli vastaan... Lapaakin tais nostaa :D

Oliko jAniP11 vai joku muu?

Minähän se :) täytyy joskus tulla tarkemmin tarkastelee sun silviaa, näytti todella hyvältä!

Vihreä Lama-R32 bongattu myös tänään pariin otteeseen keskustassa

Vihreä Lama-R32 bongattu myös tänään pariin otteeseen keskustassa

kyseinen lama on siivikkalasta, Teppo niminen heppu sillä ajelee... ostanu sen hiljattain jostain.

viininpunanen tai semmonen R33 skylle villilässä tuli vastaan tossa joskus puol viiden nurkilla, olitko se sinä?

viininpunanen tai semmonen R33 skylle villilässä tuli vastaan tossa joskus puol viiden nurkilla, olitko se sinä?

Ei ollut majuri