Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
r0izma

S13 ca18det +500whp projekti

Recommended Posts

Vs: S13 ca18det +500whp projekti

Elikkä tavotteena saada ca koneesta vakio eculla noi teholukemat

Ja?

Mullakin on tavotteena sitten isona rikastua hirveästi ja elellä vapaaherrana palmujen välissä löhöillen...

Mitäs jos huudeltaisiin näistä "projekteista" sitten kun jotain oleellista asian suhteen on tehty?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S13 ca18det +500whp projekti

Elikkä tavotteena saada ca koneesta vakio eculla noi teholukemat

Ja?

Mullakin on tavotteena sitten isona rikastua hirveästi ja elellä vapaaherrana palmujen välissä löhöillen...

Mitäs jos huudeltaisiin näistä "projekteista" sitten kun jotain oleellista asian suhteen on tehty?

No onhan se tehnykki jo oleellista. Avannu tän ootee/mutu keskustelun. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S13 ca18det +500whp projekti

Lähestulkoon kaikki osat on hankittu jo.

- wiseco takomännät

- takokanget

- kansi koneistettu

- tomei nokat 270 10.25 IN ja 270 9.25 EX

- kovat nostajat

- jäykemmät vena jouset

- tomei nokkapyörät

- presicion pt 6262 kuulis

- hks 60mm hukkis

- 1000cc boshin suuttimet

- 2x z32 maffit

- nistune

- 3" ahtoputket

- 50mm tial dumppi

- iso cooleri

- kevennetty vauhtipyörä -2kg

clutchmaster fx 500 kytkin

siinä nyt osa laitetuista. Yläkerta kasaamatta koneesta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S13 ca18det +500whp projekti

Eli kysymys kuuluu, että minkälaisia tehoja porukka on ottanu tolla vakio eculla ja mihin asti sitä on fiksukäyttää ku säätö mahdollisuudet on kuitenkin suht hyvät ku vaihtaa vaan apulaitteita tarkotuksen mukaiseksi kuten Marxin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S13 ca18det +500whp projekti

Vakioecu riittää kaikkeen mitä autosta irti saat. Nistune esim kiinni ja säätämään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S13 ca18det +500whp projekti

Jepjep. Ei moottorinohjaukselle voi suoranaisesti sanoa mitään tehorajaa että mihin asti se riittäisi, sen kun saa nykyään säädeltyä uusiksi melko miten päin vaan.

Kuten Pasi sanoi, esim. Nistune kehiin ja säätämään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S13 ca18det +500whp projekti

- 2x z32 maffit

http://www.z-power.fi/catalog/product_info.php?cPath=23&products_id=47

Tuo vois olla huomattavasti parempi vaihtoehto.

"Suuresta koosta johtuen, ilma saattaa lähteä pyörteilemään silloin kun virtaus on pientä eli tyhjäkäynnillä ja pintakaasulla. Ilmiö on pahempi pienemmillä moottoreilla, siksi tätä ei oikein voi suositella CA18DETin kylkeen."

Puhelimessa näitä aikoinaan ihmeteltiin ja en tuota Fordin maffia suostunut myymään.. :)

Minusta tosin kannattaisi alkuun mennä yhdellä z32 maffilla vain, sitten lisää toisen jos oikeasti on maffin mittausalueen saanut täyteen. Tuplamaffissakin varmasti omat ongelmansa kuitenkin, se olisi viisain lisätä muuten toimivaan setuppiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S13 ca18det +500whp projekti

Tuleeko kylkeen mitään tribaaleja tms?

Repesin. hahaha ;D

Miks et vaan laita esim. megasquirttiä tai muuta vastaavaa? Miks pitää olla vakio eculla? ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S13 ca18det +500whp projekti

Tuleeko kylkeen mitään tribaaleja tms?

Repesin. hahaha ;D

Miks et vaan laita esim. megasquirttiä tai muuta vastaavaa? Miks pitää olla vakio eculla? ::)

Miksi pitää vaihtaa ecu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S13 ca18det +500whp projekti

Tuleeko kylkeen mitään tribaaleja tms?

Repesin. hahaha ;D

Miks et vaan laita esim. megasquirttiä tai muuta vastaavaa? Miks pitää olla vakio eculla? ::)

Miksi pitää vaihtaa ecu?

Miks se on niin tärkeää että on vakio moottorinohjaus vai mitä meinasit?? Kun eka viestissä lukee "Elikkä tavotteena saada ca koneesta vakio eculla noi teholukemat". Aattelin että miks ei vaikka megasquirttiä, ainakin täälläpäin on helpompi saada apua tuon megan kanssa kun ei oikeen löydy nistunen käyttäjiä. Mutta miten Bolt-on tuo nistune on? Jos kerran on helppo laittaa niin ymmärrän!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S13 ca18det +500whp projekti

Ecu irti, postissa zuikkikselle ja postissa takasin ja paikallee takasin. Sen verran bolt on

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S13 ca18det +500whp projekti

Ecu irti, postissa zuikkikselle ja postissa takasin ja paikallee takasin. Sen verran bolt on

helppo asennus ja ei tarvii vetelee uusia piuhoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S13 ca18det +500whp projekti

Vaatii se toki säätämisen opettelun, mutta niinpä se megakin tekee. Käsittääkseni nistune on vaan helpompi käyttää..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S13 ca18det +500whp projekti

Vaatii se toki säätämisen opettelun, mutta niinpä se megakin tekee. Käsittääkseni nistune on vaan helpompi käyttää..?

Se pieni mitä itse olen hommaillut nistunen kanssa niin se on helppoa kuin heinänteko. Ainakin omasta mielestä todella selkeä ja helppo ymmärtää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S13 ca18det +500whp projekti

Jos hommaa tuon Nistunen viriviri säxään, ymmärtääköhän paikallinen penkittäjä/säätäjä tuota ohjelmaa helpolla, vai pitääkö opetella? Onko suurinpiirteen sama kun megatune vai mitä ne käyttää megasquirtin kanssa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S13 ca18det +500whp projekti

Tuleeko kylkeen mitään tribaaleja tms?

Repesin. hahaha ;D

Miks et vaan laita esim. megasquirttiä tai muuta vastaavaa? Miks pitää olla vakio eculla? ::)

Sielhän osa listassa lukee Nistune jo 2*z32 maffin alla.. Nii miks hemmetti siitä vakio ecusta höpistää? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S13 ca18det +500whp projekti

Tuleeko kylkeen mitään tribaaleja tms?

Repesin. hahaha ;D

Miks et vaan laita esim. megasquirttiä tai muuta vastaavaa? Miks pitää olla vakio eculla? ::)

Sielhän osa listassa lukee Nistune jo 2*z32 maffin alla.. Nii miks hemmetti siitä vakio ecusta höpistää? ;D

Nistune on vakio ecuun asennettava piirilevy jolla pääsee säätämään vakio ecua. Eli käytössä on vakio ecu, joka riittää niin pitkälle kuin mekaaniset osat vaan kestävät. ;D;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S13 ca18det +500whp projekti

Tuleeko kylkeen mitään tribaaleja tms?

Repesin. hahaha ;D

Miks et vaan laita esim. megasquirttiä tai muuta vastaavaa? Miks pitää olla vakio eculla? ::)

Sielhän osa listassa lukee Nistune jo 2*z32 maffin alla.. Nii miks hemmetti siitä vakio ecusta höpistää? ;D

Nistune on vakio ecuun asennettava piirilevy jolla pääsee säätämään vakio ecua. Eli käytössä on vakio ecu, joka riittää niin pitkälle kuin mekaaniset osat vaan kestävät. ;D;D

Noo vakio ja vakio. Vakiota muutettu toimivammaksi. Eli sillon se on aika kaukana vakiosta. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S13 ca18det +500whp projekti

Tuleeko kylkeen mitään tribaaleja tms?

Repesin. hahaha ;D

Miks et vaan laita esim. megasquirttiä tai muuta vastaavaa? Miks pitää olla vakio eculla? ::)

Sielhän osa listassa lukee Nistune jo 2*z32 maffin alla.. Nii miks hemmetti siitä vakio ecusta höpistää? ;D

Nistune on vakio ecuun asennettava piirilevy jolla pääsee säätämään vakio ecua. Eli käytössä on vakio ecu, joka riittää niin pitkälle kuin mekaaniset osat vaan kestävät. ;D;D

Noo vakio ja vakio. Vakiota muutettu toimivammaksi. Eli sillon se on aika kaukana vakiosta. ;)

Samalla tavoin ajateltuna myös lastutetut ECUt on ei-vakioita?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: S13 ca18det +500whp projekti

Tuleeko kylkeen mitään tribaaleja tms?

Repesin. hahaha ;D

Miks et vaan laita esim. megasquirttiä tai muuta vastaavaa? Miks pitää olla vakio eculla? ::)

Sielhän osa listassa lukee Nistune jo 2*z32 maffin alla.. Nii miks hemmetti siitä vakio ecusta höpistää? ;D

Nistune on vakio ecuun asennettava piirilevy jolla pääsee säätämään vakio ecua. Eli käytössä on vakio ecu, joka riittää niin pitkälle kuin mekaaniset osat vaan kestävät. ;D;D

Noo vakio ja vakio. Vakiota muutettu toimivammaksi. Eli sillon se on aika kaukana vakiosta. ;)

Samalla tavoin ajateltuna myös lastutetut ECUt on ei-vakioita?

Maalaisjärjellä ajateltuna, kyllä ;):P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×