Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
rallikuski

klubilaisten osio

Recommended Posts

Olen tälle vuodelle klubilaismaksun maksanut, mutta foorumin puolella ei silti näy klubilaisille tarkoitettua osiota jossa esim. Projektit yms...

Olen asiasta laittanut postia admin@dnsf.org mutta mitään ei ole tapahtunut..?

Olisiko siis mahdollista saada nuo minulle "kuuluvat" keskustelualueet näkyviin, koska muutenhan olen maksanut ns. turhasta.

Vs: klubilaisten osio

Et ole vielä "klubilainen" oottele rauhassa......

Mutta eikös klubilaistitteli "tule" kun on jäsenmaksunsa maksanut. Aikaa kuitenkin on jo kulunut jonkun verran.

Ja aikaisemmin kuitenkin ollut klubilaistitteli, kun jo "aikoja" sitten liittynyt...

Et ole vielä "klubilainen" oottele rauhassa......

Mutta eikös klubilaistitteli "tule" kun on jäsenmaksunsa maksanut. Aikaa kuitenkin on jo kulunut jonkun verran.

Ja aikaisemmin kuitenkin ollut klubilaistitteli, kun jo "aikoja" sitten liittynyt...

Aika turha valittaa mielestäni jos on omalla unohduksella tehnyt lisätöitä asioista vastaaville. ::)

Odottele rauhassa. Ei kuule ole ensimmäinen eikä varmasti viimeinenkään asia, joka tässä kerhossa venyy ;)

Oli tuossa jäänyt vanha sähköpostiosoite tuonne tietoihin ja sitä kautta jäi lasku tulematta ja sitä kautta sitten meni klubitunnarit.

Vajaa kuukausi sitten hoitelin homman kuntoon.

Oma moka,eikä mikään kiire tällä asialla.Kunhan vaan vähän huutelen kun ei tiedä vaikka asia olisi jotenkin paitsiossa,eikä etenisisi jostain syystä.

Anteeksi viivästys,

Noita hoidetaan lähipäivinä, nyt on kesälomat ja muutenkin hieman hektiset jutut aiheuttamassa viiveitä.

No niin,

Pahoittelut viivästyksestä jäsenhakemuksissa. Mulla ja Kimillä on ollut tehtävienvaihdos menossa tässä vuosikokouksen jälkeen ja tämä hakemuksien käsittely tuli mulle n. kuukausi sitten. Ensin ei näkyny verkkopankissa kerhon tilitapahtumat, sitten excel tuotti vähän päänvaivaa. Ja kun näitä juttuja tehdään päivätyön ohella niin joskus asiat ottaa aikansa.

Mutta siis, käsittelin 2 päivän aikana n. 70 hakemusta ja uppasin kymmenkunta maksanutta klubilaiseksi. Eli nyt ei muuta kun postia lukemaan jos hakemus on sisässä.

En löytännyt muuta mestaa missä itkeä tästä joten:

Liityin dnsf klubiin reilu 1,5kuukautta sitten, on maksettu jäsenmaksukin. Mutta ei vielläkään nävy klubi merkkiä eikä mitään muitakaan klubilaisten ominaisuuksia? Mikä tökkii? Vai hävisikö mun rahat bittitaivaaseen?

Liityin dnsf klubiin reilu 1,5kuukautta sitten, on maksettu jäsenmaksukin. Mutta ei vielläkään nävy klubi merkkiä eikä mitään muitakaan klubilaisten ominaisuuksia? Mikä tökkii? Vai hävisikö mun rahat bittitaivaaseen?

http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=64702.0

http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=64702.0

Kiitoskia tiedosta. ;D

Heissulivei

On tainnut lahjakkaasti unohtuva koko jäsenmaksu kun ei klubilaisten puolelle ennää pääse..

Voiskohan joku ystävällinen sielu tarkistaa asian ja lähettää maksulapun jos se jäsenmaksu tosiaan uupuu.

Kiitos ja kumarrus

Jani

Meikäläisenkin tittelin vois päivitellä kun maksutki on makseltu :)

Itse maksoin laskun yli kolme viikkoo sitten eikä ole mitään kuulunut ja kerran tyrkkäsin sähköpostiakin mut ei mitää vastausta... ???

olen admin@dnsf.org laittanut muutamaan otteeseen lähiviikkojen aikana postia 2012 jäsenmaksusta mutta ei mitään kuulu vastaukseksi, olisi kiva maksella jäsenmaksu pois niin saisi klubilais oikeudet taas käyttöön.

Vuoden 2012 jäsenmaksua ei varmaan vielä voi maksaa, kun sitä ei ole vuosikokouksessa päätetty.

Vanhoille jäsenille ei ole tosiaan vielä lähetetty laskua vuodesta 2012. Se tulee vasta maaliskuussa.

Joo mulla oli maksettuna jo tuo viimevuoden viimeset kuukaudet tuo liittymis- ja jäsenmaksu, mutta ei vieläkään oo kuulunut mitään ??? Pitääkö mun ootella nyt sinne maaliskuulle saakka tätä 2012 vuotta, että saatan (ehkä) saada maksutiedot tälle vuodelle, ja sitten odotella että maksu tulee voimaan ja saan klubiosion auki vasta sitten ajokauden puolella. Angst ;D

Tuota noin..

Ihan komiasti näyttäsin olevan klubilainen tässä forumin puolla, mutta alan kohta viettää unettomia öitä jos ei pääse hiljalleen tonne varsinaisten dnsf-sivujen klubiosioon tonkimaan tietoo.

Onko tässä joku vahvistusta tms. odottava tekijä, joka viivyttää. Vai oonko jossain jonossa, että kunhan vuoro tulee, niin tunnukset saapuu?

Tuota noin..

Ihan komiasti näyttäsin olevan klubilainen tässä forumin puolla, mutta alan kohta viettää unettomia öitä jos ei pääse hiljalleen tonne varsinaisten dnsf-sivujen klubiosioon tonkimaan tietoo.

Onko tässä joku vahvistusta tms. odottava tekijä, joka viivyttää. Vai oonko jossain jonossa, että kunhan vuoro tulee, niin tunnukset saapuu?

Kyllä ne lähti sulle päin jo tuossa 9. pvä. Ootko tarkistanu roskapostin?

Tuota noin..

Kyllä ne lähti sulle päin jo tuossa 9. pvä. Ootko tarkistanu roskapostin?

Inboxit ja roskapostit katottu kaikista posteista jota käytän, mutta eipä oo mihinkään vielä varsinaisen dnsf- sivujen tunnuksia tullu? Vois laittaa uutta yritystä vielä kun auto on pukeilla tallissa :D

Itsekin olen laittanut postia ja hakemuksen about kuukausi sitten mutta ei ole mitään kuulunut?

Itsekin olen laittanut postia ja hakemuksen about kuukausi sitten mutta ei ole mitään kuulunut?

Sama homma täälläpäin...