Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
dhlauri

tarve kipinän vahvistimelle?

Recommended Posts

Moro aloin tässä miettiä että onko tarvettä paremmalle kipinän vahvistimelle(kuin vakio) kun auto on s13 sr20det ja ahtoja on 1,4bar 3071ahtimella pikku pesällä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: tarve kipinän vahvistimelle?

Moro aloin tässä miettiä että onko tarvettä paremmalle kipinän vahvistimelle(kuin vakio) kun auto on s13 sr20det ja ahtoja on 1,4bar 3071ahtimella pikku pesällä?

Jos kaikki vakio sytkävehkeet kunnossa niin ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: tarve kipinän vahvistimelle?

Mä oon kyllä vähän eri mieltä.

Tarvetta varmasti olisi, mutta toimii jotenkuten ja vaihtoehdot on melko vähissä.

Jos tulpan kärkiväliä joutuu pienentämään niin kyllä toi vahvempaa kipinää kaipais.

Vai onko Zuikkis löytänyt jotain uutta jolla tota kipinää pystyy parantamaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: tarve kipinän vahvistimelle?

Mulla alkoi 1.6 barin jälkeen prötää välillä, ja oma epäilys oli silloin että sytkästä teho olisi loppunut. (siis sr ja 3071 pikkupesällä)

Mutta jäi tutkimatta sen kummemmin, auto myytiin. Toimi siis siihen asti hyvin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: tarve kipinän vahvistimelle?

kunnon tulppaa vaan ;) ittellä 1.8bar ja ngk iridium lämpäarvo 8 tais olla. hyvin toiminu ku hakenu kärkivälin sopivaks..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: tarve kipinän vahvistimelle?

Maadotuksia kannattaa vähä parannella, suurin osa maadotus kengistä on lätkästy vaan maalin päälle :(.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: tarve kipinän vahvistimelle?

kunnon tulppaa vaan ;) ittellä 1.8bar ja ngk iridium lämpäarvo 8 tais olla. hyvin toiminu ku hakenu kärkivälin sopivaks..

toimii,mutta kunnon kipinä vehkeellä ei tarvitse kärkiväliä pienentää.

onkos joku kokeillut "viritettyjä" vakio puolia??löytyi ebay kun selasin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: tarve kipinän vahvistimelle?

kunnon tulppaa vaan ;) ittellä 1.8bar ja ngk iridium lämpäarvo 8 tais olla. hyvin toiminu ku hakenu kärkivälin sopivaks..

toimii,mutta kunnon kipinä vehkeellä ei tarvitse kärkiväliä pienentää.

onkos joku kokeillut "viritettyjä" vakio puolia??löytyi ebay kun selasin...

Pistäs vähän linkkiä, itse en löytänyt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: tarve kipinän vahvistimelle?

kunnon tulppaa vaan ;) ittellä 1.8bar ja ngk iridium lämpäarvo 8 tais olla. hyvin toiminu ku hakenu kärkivälin sopivaks..

toimii,mutta kunnon kipinä vehkeellä ei tarvitse kärkiväliä pienentää.

onkos joku kokeillut "viritettyjä" vakio puolia??löytyi ebay kun selasin...

Pistäs vähän linkkiä, itse en löytänyt...

http://cgi.ebay.com.sg/NISSAN-200SX-IGNITION-COIL-SR20-DET-10-UP-GRADE_W0QQitemZ270312791975QQihZ017QQcategoryZ10402QQcmdZViewItem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: tarve kipinän vahvistimelle?

Moro aloin tässä miettiä että onko tarvettä paremmalle kipinän vahvistimelle(kuin vakio) kun auto on s13 sr20det ja ahtoja on 1,4bar 3071ahtimella pikku pesällä?

Mulla s14a ahtoja 1,3bar 3071 ahtimella isolla pesällä siitä enemmän kun ruuvaa niin prötää niin perkeleesti, loppuis varmaan 8 lämpöarvon tulpilla mut ei oo oikeen inspiraatioo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: tarve kipinän vahvistimelle?

Täällä vaan jatkuu tuo puola/pääte arvailu ::) .

Ja kukaan ei voi mitata puolan latausvirtaa, josta voisi jo päätelläkin jotain.

Vaikkapa, että voisiko latausta lisätä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: tarve kipinän vahvistimelle?

Täällä vaan jatkuu tuo puola/pääte arvailu ::) .

Ja kukaan ei voi mitata puolan latausvirtaa, josta voisi jo päätelläkin jotain.

Vaikkapa, että voisiko latausta lisätä.

ei taida vakio eculla pystyä lisäämään latausaikaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: tarve kipinän vahvistimelle?

Täällä vaan jatkuu tuo puola/pääte arvailu ::) .

Ja kukaan ei voi mitata puolan latausvirtaa, josta voisi jo päätelläkin jotain.

Vaikkapa, että voisiko latausta lisätä.

ei taida vakio eculla pystyä lisäämään latausaikaa.

Aika mutu mutta eikös nistunen " Dwell" valikosta voi juurikin lataus aikaa muuttaa?

Minä käsitin äkkiseltään tuon puolan lataus virran siten, että sinne saataisiin enemmän virtaa sisään esim sadasosasekunnissa?!

Mutta tämä oli vaan puhdas arvaus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: tarve kipinän vahvistimelle?

Virtaan vaikuttaa tietysti latausaika, mutta voi siihen olla vaikutusta myös vaikkapa sillä PTU:lla tai vaikkapa johdotuksella.

Ja yleensäkin olisi hyvä tietää kuinka paljon sitä virtaa menee.

Lisäksi... ei kai kaikilla sentään ole vakio ECUa....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: tarve kipinän vahvistimelle?

Virtaan vaikuttaa tietysti latausaika, mutta voi siihen olla vaikutusta myös vaikkapa sillä PTU:lla tai vaikkapa johdotuksella.

Ja yleensäkin olisi hyvä tietää kuinka paljon sitä virtaa menee.

Lisäksi... ei kai kaikilla sentään ole vakio ECUa....

Ja varsinkin jos autoon vaihtaa eri puolat / modulin niin latausajan säädöstä voisi saada paljonkin hyötyä.

Pienillä yksittäispuolilla kun monesti latausajat on ~2ms luokkaa ja esim hukkakipinäpuolia sais ladata esim 4ms.

Siksi olisikin hyvä miettiä ennen lastutusta, että aikooko puolille tehdä jotain, niin sais latausajatkin kuntoon.

Hukkakipinäpuolat on kyllä toiminu uskomattomankin hyvin suoraan orig latauksilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×