Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Lekus

Automaatti s14

Recommended Posts

Vs: Automaatti s14

Jos manuaali menee sen 15.5s/155kmh (muistelisin että juuri vitosia oli paljon) niin tomaattiin voi varmasti lisätä sekunnin-puolitoista. Eli kuten raikku sanoi, reilu 10s.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Automaatti s14

Reiluja kymppejähän nuo automaatit näyttäis kulkevan.

Kyllä aikamoni menee myös alle kympin aikoja. Eihän se vaadi kuin 500-700hv haaramoottorin siihen automaatin jatkoksi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Automaatti s14

Reiluja kymppejähän nuo automaatit näyttäis kulkevan.

Kyllä aikamoni menee myös alle kympin aikoja. Eihän se vaadi kuin 500-700hv haaramoottorin siihen automaatin jatkoksi

;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Automaatti s14

Jos manuaali menee sen 15.5s/155kmh (muistelisin että juuri vitosia oli paljon) niin tomaattiin voi varmasti lisätä sekunnin-puolitoista. Eli kuten raikku sanoi, reilu 10s.

Itselläni on aivan toisenlaisia kokemuksia automaatista. Olen useamman kerran ajanut varttimailia mm. Lappeenrannan lentokentällä ja vain kerran on mennyt päälle 15 s ja se johtui siitä, että loppumatka mentiin kolmella pytyllä. Autona S13 kevyillä perusvireillä. Yleensä kuivalla kelillä aika on 14-14,5 sekunnin välillä. S14 automaatista ei ole kokemusta, mutta epäilen, ettei sekään nyt noin hidas sentään ole, vaikkakin S15-koriseen tuli jälleen S13-korisesta tuttu RE4R01A-loota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Automaatti s14

Nyt puhuttiin täysin vakiosta s14. Enkä jaksa uskoa, että vakio 169hv automaatti s13 ainakaan nopeampi on. Viritetyt täysin erikseen - mä puhuin vain täysin vakioista ja s14-korisesta. Noi mun lukemat on TM:n testistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Automaatti s14

Nyt puhuttiin täysin vakiosta s14. Enkä jaksa uskoa, että vakio 169hv automaatti s13 ainakaan nopeampi on. Viritetyt täysin erikseen - mä puhuin vain täysin vakioista ja s14-korisesta. Noi mun lukemat on TM:n testistä.

Missä TM:n testissä tuo S14 automaatti on testattu vai perustuuko kyseinen aika mututuntumaan? P.S Ainakin minun laskutaitojeni mukaan sinun väittämäsi 1-1,5 sekunnin hitaampi aika verrattuna manuualiin tekisi jo 16,5 s-17 s, mikä kyllä kuulostaa jo aika paljolta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Automaatti s14

Ajoin omalla s14 automaatilla lamminmaan lentokentällä 14.8/161 kmh. Autossa on vv suodatin, 3" putki ilman kattia, Tomein nokat, ahdot 0,8, Bensanpainetta nostettu ja Walbron pumppu. Lähtö on todella laiska automaatista ja nokista johtuen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×