Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Jami_Kristian

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

Recommended Posts

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

Mistäs autosta tuo RB30DET moottori on?

Kun eikös sen alakerta käy RB26DETT moottoriin ja pitäisi olla hieman kestävämpi.

Ei missään :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

Mistäs autosta tuo RB30DET moottori on?

Kun eikös sen alakerta käy RB26DETT moottoriin ja pitäisi olla hieman kestävämpi.

No täss olis yksi sellanen RB30DET.

conradscoversinstalled0sa6.jpg

conradscoversinstalled0wp1.jpg

"A true 1000HP+ specification engine." ;D;D;D

RIPS RB30 long engine with inlet manifold, exhaust manifold and HKS T51R SPL

RB30 block dipped, cleaned, prepped, painted etc by RIPS, new core plugs etc

Forged Pistons

Forged Rods

RB30 Crank

Race Bearings

N1 water pump (I think, I'm not sure, perhaps Rob will confirm)

JUN Oil pump drive & oil pump

RIPS Custom Sump

Head - Brand new casting, ported. (to the same spec as Robs own engine)

New SS valves (oversize), new seats (angle job) & new valve guides.

New Tomei buckets & head machining for the cams,

New Tomei Type B springs & retainers (upto 9000rpm according to Tomei)

New High Lift, Long Duration Tomei Cams

New Tomei Adjustable Cam Pullies

RIPS Billet main caps & girdle

RIPS 4WD block brace & transfer casing

RIPS Billet intake manifold

RIPS Billet throttle body & cable

RIPS Exhaust manifold

HKS T51R SPL (the daddy!)

Wastegate

Stainless Downpipe to suit purchasers car (R32, R33 or R34)

Tilton Multiplate Clutch

RIPS Flywheel

Race Crank Damper

1000CC injectors

Billet fuel rail.

Freshly painted cam covers in Candy Apple Red... lovely. Pictures in the first post!

HINTA: £22000 (29 156,60 EUR) - "Price may vary dependant upon shipping destination and model downpipe"

( http://www.gtr.co.uk/forum/105999-rips-new-unused-rb30-long-engine-hks-t51r-spl.html )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

Mistäs autosta tuo RB30DET moottori on?

Kun eikös sen alakerta käy RB26DETT moottoriin ja pitäisi olla hieman kestävämpi.

No täss olis yksi sellanen RB30DET.

[link]http://img140.imageshack.us/img140/1830/conradscoversinstalled0sa6.jpg[/link]

[link]http://img145.imageshack.us/img145/6656/conradscoversinstalled0wp1.jpg[/link]

"A true 1000HP+ specification engine." ;D;D;D

RIPS RB30 long engine with inlet manifold, exhaust manifold and HKS T51R SPL

RB30 block dipped, cleaned, prepped, painted etc by RIPS, new core plugs etc

Forged Pistons

Forged Rods

RB30 Crank

Race Bearings

N1 water pump (I think, I'm not sure, perhaps Rob will confirm)

JUN Oil pump drive & oil pump

RIPS Custom Sump

Head - Brand new casting, ported. (to the same spec as Robs own engine)

New SS valves (oversize), new seats (angle job) & new valve guides.

New Tomei buckets & head machining for the cams,

New Tomei Type B springs & retainers (upto 9000rpm according to Tomei)

New High Lift, Long Duration Tomei Cams

New Tomei Adjustable Cam Pullies

RIPS Billet main caps & girdle

RIPS 4WD block brace & transfer casing

RIPS Billet intake manifold

RIPS Billet throttle body & cable

RIPS Exhaust manifold

HKS T51R SPL (the daddy!)

Wastegate

Stainless Downpipe to suit purchasers car (R32, R33 or R34)

Tilton Multiplate Clutch

RIPS Flywheel

Race Crank Damper

1000CC injectors

Billet fuel rail.

Freshly painted cam covers in Candy Apple Red... lovely. Pictures in the first post!

HINTA: £22000 (29 156,60 EUR) - "Price may vary dependant upon shipping destination and model downpipe"

( http://www.gtr.co.uk/forum/105999-rips-new-unused-rb30-long-engine-hks-t51r-spl.html )

Ja taas masentaa ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

Kuola. RIPS built RB30.. HETI mulle. Lähtis lama-mallikin liikkeelle ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

Mistäs autosta tuo RB30DET moottori on?

Kun eikös sen alakerta käy RB26DETT moottoriin ja pitäisi olla hieman kestävämpi.

No täss olis yksi sellanen RB30DET.

conradscoversinstalled0sa6.jpg

conradscoversinstalled0wp1.jpg

"A true 1000HP+ specification engine." ;D;D;D

RIPS RB30 long engine with inlet manifold, exhaust manifold and HKS T51R SPL

RB30 block dipped, cleaned, prepped, painted etc by RIPS, new core plugs etc

Forged Pistons

Forged Rods

RB30 Crank

Race Bearings

N1 water pump (I think, I'm not sure, perhaps Rob will confirm)

JUN Oil pump drive & oil pump

RIPS Custom Sump

Head - Brand new casting, ported. (to the same spec as Robs own engine)

New SS valves (oversize), new seats (angle job) & new valve guides.

New Tomei buckets & head machining for the cams,

New Tomei Type B springs & retainers (upto 9000rpm according to Tomei)

New High Lift, Long Duration Tomei Cams

New Tomei Adjustable Cam Pullies

RIPS Billet main caps & girdle

RIPS 4WD block brace & transfer casing

RIPS Billet intake manifold

RIPS Billet throttle body & cable

RIPS Exhaust manifold

HKS T51R SPL (the daddy!)

Wastegate

Stainless Downpipe to suit purchasers car (R32, R33 or R34)

Tilton Multiplate Clutch

RIPS Flywheel

Race Crank Damper

1000CC injectors

Billet fuel rail.

Freshly painted cam covers in Candy Apple Red... lovely. Pictures in the first post!

HINTA: £22000 (29 156,60 EUR) - "Price may vary dependant upon shipping destination and model downpipe"

( http://www.gtr.co.uk/forum/105999-rips-new-unused-rb30-long-engine-hks-t51r-spl.html )

mikähän valuutta tuolla ripsltd.com sivuilla on kun maksais kyseinen kone nzd$ 25000 ja euroissa tuo on vajaa 12000€ ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

mikähän valuutta tuolla ripsltd.com sivuilla on kun maksais kyseinen kone nzd$ 25000 ja euroissa tuo on vajaa 12000€ ???

Uuden Seelannin dollari

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

mikähän valuutta tuolla ripsltd.com sivuilla on kun maksais kyseinen kone nzd$ 25000 ja euroissa tuo on vajaa 12000€ ???

Uuden Seelannin dollari

Nini ja jos lukisit kunnolla niin siellä ei todellakaan myydä kyseistä konetta tuolla hinnalla vaan se on hinnat alkaen rb30 pata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

pakko kait se on alkaa nukkumaan ku ei enää lukeminenkaan onnistu ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Taiquri

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

mikähän valuutta tuolla ripsltd.com sivuilla on kun maksais kyseinen kone nzd$ 25000 ja euroissa tuo on vajaa 12000€ ???

Uuden Seelannin dollari

Nini ja jos lukisit kunnolla niin siellä ei todellakaan myydä kyseistä konetta tuolla hinnalla vaan se on hinnat alkaen rb30 pata.

Hyi hitto ku on halpaa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

mikähän valuutta tuolla ripsltd.com sivuilla on kun maksais kyseinen kone nzd$ 25000 ja euroissa tuo on vajaa 12000€ ???

Uuden Seelannin dollari

Nini ja jos lukisit kunnolla niin siellä ei todellakaan myydä kyseistä konetta tuolla hinnalla vaan se on hinnat alkaen rb30 pata.

Tämäkään ei pidä paikkaansa. Jos lukisit kunnossa niin toi ei todellakaan ole hinnat alkaen rb30 pata vaan täydellisten moottoripakettien hinnat lähtee tuosta 25000 dollarista (NZ). Nämä paketit sisältää turbot sun muut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

täydellisten moottoripakettien hinnat lähtee tuosta 25000 dollarista (NZ). Nämä paketit sisältää turbot sun muut.

No eikös se silloin ole hinnat alkaen. violent-smiley-1423.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

täydellisten moottoripakettien hinnat lähtee tuosta 25000 dollarista (NZ). Nämä paketit sisältää turbot sun muut.

No eikös se silloin ole hinnat alkaen. violent-smiley-1423.gif

Ei.

Hinnat alkaen RB30 moottorin sieltä saa kahvipaketin hinnalla. Tossa kohdassa puhuttiin moottoripaketeista joissa on mukana kaikki tarvittava pakosarjoista, turboista, suuttimista jne alkaen.

Tarkennus vaan sen takia ettei kukaan luulisi etteikö RB30 moottoria saisi alle 12000 euron. Saa nimittäin ja huomattavasti halvemmalla. Siinähän se juju onkin että tuollainen alkukantainen ja halpa moottori kestää vakioalakerralla reilusti tehoa. Nuo rajummat kehitysversiot ja täydelliset paketit ovat sitten tyyriimpiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

Hinnat alkaen RB30 moottorin sieltä saa kahvipaketin hinnalla.

Haluutko kultamokkaa vai paulingia. ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

Hinnat alkaen RB30 moottorin sieltä saa kahvipaketin hinnalla.

Haluutko kultamokkaa vai paulingia. ?

Ihan sama kun sitä saa kolme litraa eikä tarvii huudattaa 9000 tonniin. Väännöllä se auto liikkuu!! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

Eräillä kun näyttäisi olevan tietoa tuosta rb30e moottorista, niin osaisitteko sanoa, että missä hinnoissa sellaiset alakerran liikkuvat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

Eräillä kun näyttäisi olevan tietoa tuosta rb30e moottorista, niin osaisitteko sanoa, että missä hinnoissa sellaiset alakerran liikkuvat?

Siellä ripsipiirakan sivuillahan on hintoja alakerroille. Vakiosisuskaluilla:

RB30 Stock internal bottom ends start at NZD$4,000 rwd or $5,000 4wd (suit up to 600hp and 7200 rpm) = 1840€ (2WD) tai 2300€ (4WD)

+ RB25 kansi

RB30 Stock internal long engines start at NZD$5250 with RB25 head. (suit up to 600hp and 7200 rpm) = 2415€

Hinnat siis Uudessa Seelannissa. Näihin täytyy lisätä rahti, tulli ja alv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

Eli RB30-cocktail koostuu siis RB30:n lohkosta (ja kampiakselista?) ja RB25:n kannesta? Voisiko siihen olla istutettavissa RB26:n kansi? Jotenkin vaan pitäisin sitä parempana vaihtoehtona...

Mitkä männät/kanget tuohon sekaelmaan sitten? RB30:n omat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

Eli RB30-cocktail koostuu siis RB30:n lohkosta (ja kampiakselista?) ja RB25:n kannesta? Voisiko siihen olla istutettavissa RB26:n kansi?

Käy sekin. Ainakin mainostavat noita alakertoja: "Ready to take RB25 or RB26 head."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

Taulukoiden mukaan noissa kaikissa ois ollut sekä keraamisia että metallisiipisiä saatavilla(?)

Eikös ne tunneta tuttavammin nimikkeillä "tavis" ja "n1"? :) vaikokuiko?

Tossa taulukossa mitä selasin oli vain valmistusnumeroita, ei ollut tarkempia kansankielen nimiä :(

Eli RB30-cocktail koostuu siis RB30:n lohkosta (ja kampiakselista?) ja RB25:n kannesta? Voisiko siihen olla istutettavissa RB26:n kansi? Jotenkin vaan pitäisin sitä parempana vaihtoehtona...

Mitkä männät/kanget tuohon sekaelmaan sitten? RB30:n omat?

Kanneksi voi laittaa:

RB26:n

R32:n RB25DE

R33:n RB25DET:n

Männät ja kanget RB30:n

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

Lohkon hintaa kyselty RIPSiltä :P ja toimitusta suomeen... loput tehdään täällä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

Lohkon hintaa kyselty RIPSiltä :P ja toimitusta suomeen... loput tehdään täällä.

Paljonko tuli(s) rahteja? nimim. kade

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskustelua RB-koneen tilavuuden suurentamisesta

Paljonko tuli(s) rahteja? nimim. kade

Viimesen postin mukaan ovat selvittämässä millä kannatta laittaa tulemaan.

Paino on just siinä rajalla et vaihtoehtoja on monia. Ja hinta on sen mukaan maan ja taivaan väliltä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×