Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
nizzan

Lotus vs zeta

Recommended Posts

Vs: Lotus vs zeta

1.8 Toyotan moottori :(

Kestävä,taloudellinen ja huolto pelaa??? 1.8t 0-100km/h 4,3s entäs jos "vähän" piristää ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lotus vs zeta

1.8 Toyotan moottori :(

Ei kannata katsoa vain yhtä asiaa, vaan koko suorituskykyä kokonaisuutena.

Olkoon vaikka Ladan moottori, jos pieksee lähes kaikki autot mitä sille vastaan laittaa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lotus vs zeta

1.8 Toyotan moottori :(

Ei kannata katsoa vain yhtä asiaa, vaan koko suorituskykyä kokonaisuutena.

Olkoon vaikka Ladan moottori, jos pieksee lähes kaikki autot mitä sille vastaan laittaa :)

niin totta niin totta :) alle 5 s. 100km/h on kunnioitettavaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lotus vs zeta

Honda S2000 motti tilalle, jos haluaa vähän piristää. Mukavia autoja nuo Lotukset. "Go-kart".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lotus vs zeta

Honda S2000 motti tilalle, jos haluaa vähän piristää.

Samalla hinnalla tuosta alkuperäsestä kaivaa sen 500hp pyöriltä. ::)

Sen verran asiavirhettä tuossa, että tuo remmiahdettu on tosiaan suomessakin nähty vvtl-i kone celicasta ja corollasta, vaparina 192hp. Remmillä eriversioissa 220-265hp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lotus vs zeta

Honda S2000 motti tilalle, jos haluaa vähän piristää.

Joo siinähän sitä järkeä olisi ::) en tiedä mitään huonompaa moottorin suunniteliaa ku honda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lotus vs zeta

Honda S2000 motti tilalle, jos haluaa vähän piristää.

Joo siinähän sitä järkeä olisi ::) en tiedä mitään huonompaa moottorin suunniteliaa ku honda...

niiin... +100hv/litra vaparistahan on ihan paska kone.... Jos nyt puhutaan ihan puhtaasti teknisestä osaamisesta.

Aika pahan hintasia näytti olevan viellä noi vanhemmatkin lotarit.. Vois olla aika hauska laite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lotus vs zeta

Mobile.de:n halvimmat Eliset pyörii 10000 euron tienoilla. Siihen sitten verot päälle. Kai se kuitenkin halvemmaksi tulisi kuin vähän laiteltu Z32?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lotus vs zeta

Honda S2000 motti tilalle, jos haluaa vähän piristää.

Joo siinähän sitä järkeä olisi ::) en tiedä mitään huonompaa moottorin suunniteliaa ku honda...

Sitten et ilmeisesti paljon mitään tiedä.

S2000:sen swappi (F20 tai F22) ei olisi järkevä johtuen jo siitä että tuossa lotuksessa kone takana ja poikittain. Sensijaan K20 konettahan on paljonkin vaihdettu ja siinä todellakin on järkeä.

Hae esim. googlella "k20 lotus" niin näet mitä eroa saadaan vakio toyota vapariin.

K20:stähän saa helposti 260 hp ihan vaparina ja remmiversioitakin löytyy. Ariel Atom:han käytti jossakin vaiheessa myöskin K20:stä.

Itseäni on aina viehättänyt tuo lotus leikkikaluksi ihan sen ratakelpoisuuden ja keveyden takia, mutta kunnon (= +200 hp versiot) lotusten hinta saksassakin on melko kova ja tuo Z:ta sopii paremmin ehkä päivittäiseen ajoon.

Sen verran noihin ylempiin postauksiin, että 49 k€ on alkaen hinnat ( ei ahdettu, eikä 4s 100km/h). Toi kunnon versio maksaa 80k€ ja siihen saa helposti upotettua (sport paketti+metallin väri+lukko++) lähemmäs 10 k€. Ei enää halpa lelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lotus vs zeta

Honda S2000 motti tilalle, jos haluaa vähän piristää.

Joo siinähän sitä järkeä olisi ::) en tiedä mitään huonompaa moottorin suunniteliaa ku honda...

Sitten et ilmeisesti paljon mitään tiedä.

S2000:sen swappi (F20 tai F22) ei olisi järkevä johtuen jo siitä että tuossa lotuksessa kone takana ja poikittain. Sensijaan K20 konettahan on paljonkin vaihdettu ja siinä todellakin on järkeä.

Hae esim. googlella "k20 lotus" niin näet mitä eroa saadaan vakio toyota vapariin.

K20:stähän saa helposti 260 hp ihan vaparina ja remmiversioitakin löytyy. Ariel Atom:han käytti jossakin vaiheessa myöskin K20:stä.

Itseäni on aina viehättänyt tuo lotus leikkikaluksi ihan sen ratakelpoisuuden ja keveyden takia, mutta kunnon (= +200 hp versiot) lotusten hinta saksassakin on melko kova ja tuo Z:ta sopii paremmin ehkä päivittäiseen ajoon.

Sen verran noihin ylempiin postauksiin, että 49 k€ on alkaen hinnat ( ei ahdettu, eikä 4s 100km/h). Toi kunnon versio maksaa 80k€ ja siihen saa helposti upotettua (sport paketti+metallin väri+lukko++) lähemmäs 10 k€. Ei enää halpa lelu.

En puhunutkaan tosta moottorin vaihdosta vaan hondan koneista yleensä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lotus vs zeta

Honda S2000 motti tilalle, jos haluaa vähän piristää.

Joo siinähän sitä järkeä olisi ::) en tiedä mitään huonompaa moottorin suunniteliaa ku honda...

niiin... +100hv/litra vaparistahan on ihan paska kone.... Jos nyt puhutaan ihan puhtaasti teknisestä osaamisesta.

Niiin, mikä sitten on puhtaasti teknistä osaamista. Se, että ottaa +100hv/litra...vaiko se, että ottaa +100hp/litra koneen kestäessä +300tkm, tai vaihtoehtosesti melko mukavia ahtotehoja jopa avaamatta konetta? ???

Mun laskuopin mukaan 192hp/1.8l on sekin +100hp/litra. ;D

Mut kannattaa toki kiertää noi uudet peruslootukset kaukaa, jos saa tojotan tekniikasta näppyjä. Wanhempia tai isokoneisempia sitten vaan. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lotus vs zeta

Briteissä joku paja teki semmosta refurbished MK1 Eliseä juuri tuolla 2.0L CTR koneella. Autot oli käyty kauttaaltaan läpi ja vaihdettu noissa mk1 malleissa ollut roverin K-kone tuohon hondan moottoriin. Tais siinä olla muitakin muutoksia, mutta en nyt ihan tarkkaan muista. Hinta oli suht suolainen. Näyttää tuo ctr kone kestävän vakiosisuskaluilla ahtamistakin hienosti. Jackson racingin remelillä alkaa tehopuolikin olemaan kohdallaan.

Edit:

Ihanan halpaa :Dhttp://www.komo-tec.com/product_info.php/products_id/534/language/en/XTCsid/2a1e2eec12a0fed6be33247c9308c799

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lotus vs zeta

lotus carlton vs zeta. 3.6l turbo tai kaksois turbo en muista varmaksi 377 h vakiona kattokaa youtubesta lotus vs swedis police lotus ajaa maisemaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lotus vs zeta

lotus carlton vs zeta. 3.6l turbo tai kaksois turbo en muista varmaksi 377 h vakiona kattokaa youtubesta lotus vs swedis police lotus ajaa maisemaan

Aha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lotus vs zeta

lotus carlton vs zeta. 3.6l turbo tai kaksois turbo en muista varmaksi 377 h vakiona kattokaa youtubesta lotus vs swedis police lotus ajaa maisemaan

Ja hinta tuolle lotukselle ;)? Jos tuplaturbolla saadaan 377 heppaa niin ei kovin kummoinen kapistus ole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lotus vs zeta

Sekä tuota ooppelia ei ole saanut kaupoista "muutamaan" vuoteen..

Toi lotus on kyllä kivan näköinen.. 80ke vaan on aika paljon jos haluaa sen tehokkaimman version.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lotus vs zeta

ooppeli on aina ooppeli ;D.

Ei aina. Opel Speedster on käytännössä Lotus Elise Opelin moottoreilla. Ja halvempi. Ja tehokkaampi. Ja löytyy myös turbomoottorilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lotus vs zeta

Ei se nyt vaan oo Lotus. Ihan sama vaikka sama tehdas tekis. Jos tommosta autoa olisin ostamassa jättäisin speedsterin hyllyyn jo pelkän merkin takia vaikka olis kuinka samoja palikoita autossa... Ei Audikaan oo volkkari vaikka kaikki vw kuskit sitä koittaa väittääkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×