Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Kennedy

Vapaamuotoista keskustelua

Recommended Posts

Onko Pesämäelle lähtijöitä? Mä ajattelin mennä.

Vähän turhan kaukana mun makuun.. Enkä kyllä putkivikaisella siellä ajeliskaan. :)

SBC meen kyl huomen kaverin kanssa huvikseen, jos ei sada.

Puuh....kävin äsken pesemässä auton perusteellisesti claybareineen kaikkineen ja siihen perään vahaus. Kyllä sitä vanhaa vahaakin oli siinä pinnassa, vaikka siitä on ties kuinka kauan, kun eljass viimeks ton pirssin vahas. Huomasin vaan liuotinpesujen jälkeen kun huuhdellessa vesi käyttäytyi ihan eri tavalla kuin jos pinnassa olisi ollut vaha.

Mut eiköhän ne kaikki lähteny kun tein 2 liotinpesua, raudan- ja pienpoiston, claybar-käsittelyn sekä Bilt Hamber cleanser fluid pyyhinnän ennen vahausta.

Taisin tehdä aloittelijan mokan ja käyttää liian paljon vahaa. Sellaisesta pienestä FK1000P purnukasta (oiskohan 50g anyways se pienin mahdollinen koko) meni ehkä noin puolet. Toisaalta poispyyhintävaihe ei ollut mitenkään erityisen tuskallinen ja lopputuloskin hyvä joten sinänsä aika sama.

Puuh....kävin äsken pesemässä auton perusteellisesti claybareineen kaikkineen ja siihen perään vahaus. Kyllä sitä vanhaa vahaakin oli siinä pinnassa, vaikka siitä on ties kuinka kauan, kun eljass viimeks ton pirssin vahas. Huomasin vaan liuotinpesujen jälkeen kun huuhdellessa vesi käyttäytyi ihan eri tavalla kuin jos pinnassa olisi ollut vaha.

Mut eiköhän ne kaikki lähteny kun tein 2 liotinpesua, raudan- ja pienpoiston, claybar-käsittelyn sekä Bilt Hamber cleanser fluid pyyhinnän ennen vahausta.

Taisin tehdä aloittelijan mokan ja käyttää liian paljon vahaa. Sellaisesta pienestä FK1000P purnukasta (oiskohan 50g anyways se pienin mahdollinen koko) meni ehkä noin puolet. Toisaalta poispyyhintävaihe ei ollut mitenkään erityisen tuskallinen ja lopputuloskin hyvä joten sinänsä aika sama.

Hyvää tekis munki autolle. Josko ens vkloppuna sais aikaseks lähteä maalle pesuhommiin.

Onko tuo Claybarin käyttö hinnan arvosta hommaa? En ole koskaan kokeillut, enkä liiemmin tiedä koko "savesta" mitään.

Kyllä se oli rahanarvoista, koska saveen tarttui sellaista pientä mustaa likahiukkasta vaikka autolle oli juuri tehty 2 liuotinpesua, raudanpoisto ja pienpoisto. Ei sitä pientä likaa kovin paljon ollut pinnoilla (hyvä juttu) mutta kaikki minkä saa pois ennen vahausta on plussaa koska muuten hierot niitä vahatessa pintaa vasten.

Itse claybarin käyttö oli mukavaa. Mulla oli bilthamberin pehmein savi käytössä ja liukkarina sumutinpullossa erittäin laimea bilthamber autowash (vahaton shampoo) seos. Sit vaan välillä katoin savea ja jos oli likaa niin taittelin taas puhtaan pinnan esiin.

Mulla oli ihan eri käsitys tosta savestuksesta. Se liukuu liukkarin kanssa todella hyvin pinnalla. Ei tunnu käytännössä vastusta ollenkaan.

Hox hox, kaikki Zetat Botnialle 25.7 aamupäivästä rataa kiertämään. Vielä tarvittais neljä muutama imottautujaa messiin, että homma toteutuu. Hinta on max 75. Silmänruokaakin on paikalla ainakin 997.2 gt3. Ehkä myös 997 GTS ja 991 GT3.

Mä tuun muistaakseni just edellisenä iltana ulkomaanreissulta himaan, joten jätän kans väliin varsinkin kun toi on noin hapokkaan matkan päässä.

KW v3 vihdoin asennettu ja koeajettu. Hymy yli korvien. Nyt pääsee jo hidasteista ja mukavan smoothi kyyti (madallusjousilla tuo oli yks kivireki koko auto). Auto on nyt huomattavasti korkeampi, tästä en halua palautetta ratapäivillä, vaikka maasturista se jo menisikin! :D

Toivottavasti saan loput autosta "pakettiin" seuraavaan ahvenisto -settiin mennessä. Uusi Y-putkikin tuli postissa, oikeen tullin tarkastamana. No tiedänpä etteivät jenkit piilotelleet huumeita haitareihin. :D

Sitten se huono puoli: aikasemmin kirjottelin (oisko ollu tää topic) siitä että "jossain oikealla ehdessä" tapahtuu 1kpl kovaäänisiä kolahduksia reilulla jalalla jarruttaessa. Toivoin että tää olisi jotenkin mukavasti korjaantunut alustasarjan myötä, mutta ei. Kaikki paikat yritin käsipelillä kokeilla välyksen varalta, mutta ei. Kaveri ehdotti että mylly ottais kiinni johonkin, mutta miksi ihmeessä se sitten vaan mulla niin tekisi eikä muilla? Kaikki koneen kannakkeet yms on OK.

No, on se tuota jo hetken tehnyt, joten eiköhän auto kestä. Pitää kattoa sit keväällä löytääkö katsuri mitään.

Ärsyttävää. :)

Ettei olisi puslat väsyneet tukivarsissa. Niistä ei välttämättä huomaa käsikopelolla jos puslat on väsähtäny. Ainakin yksi vaihtoehto..

Satuin spottaamaan tommosen videon kun jotain noita alustahommia uutuubista kattelin.

Ettei olisi puslat väsyneet tukivarsissa. Niistä ei välttämättä huomaa käsikopelolla jos puslat on väsähtäny. Ainakin yksi vaihtoehto..

Satuin spottaamaan tommosen videon kun jotain noita alustahommia uutuubista kattelin.

No nyt löyty potentiaalinen syyllinen. Kiitos tästä, veikkaanpa että tämä kyseessä. Pitänee koittaa sinnitellä nykyisellä (tuskin tuo nyt kovin vaarallista on?) ennen kuin on varaa pistää seuraava hanke "vakaajat + puslat" eteenpäin.

Vai mitä mieltä mestarit ovat, onko akuutti vaihtotarve tälle?

Varmaan alustan ja puslien vaihdon jälkeen kannattais tsekkaa kulmat ja sen takia kannattais tehä homma kerralla.

Varmaan alustan ja puslien vaihdon jälkeen kannattais tsekkaa kulmat ja sen takia kannattais tehä homma kerralla.

Kulmat laitettiin just äske alustan jälkeen. Olkoot ny tuo kolina, tuskin se kovin vakavaa tän kesän loppuun on. Toivottavasti.

Vois tuolla tulla käymään kun just ollaan täällä etelä suomessa reissussa.

Hieno homma jos Ville tulee Ahvenistolle huomenna! Sen verta hienosti rakennettu Zeta alla, kiva päästä livenä näkemään. 8)

Mullakin jää välistä tällä kertaa.

Voisko joku ystävällisesti mitata mulle turvavyön soljen. Niitä on ilmeisesti erilaisia ja mun pitäis tilaa tohon jatko, jotta se ei jäis penkin väliin jemmaan niin pahasti.

Oma auto on nyt landella ja oon ite stadissa.

Olipas mukavasti zetat edustettuina tänään. Ja oli hienoja pelejä! :)

Mulla ei menny ajot ihan ongelmitta, ekassa rykäsyssä ajoin ~8 kierrosta ja lopussa yhtäkkiä kytkin jäi melkeen pohjaan. Nousi semmosen ~4cm pohjasta, vaihteet vaihtu kyllä ihan ongelmitta eikä tuntunu luistavan. Letkuissa jokin anto periks? Annoin jäähtyä ja toimi taas seuraavilla kierroksilla & kotimatkan ihan normaalisti.

Mulla on yks ylimääräinen HEL racingin teräspunosletku hyllyssä, jos kiinnostaa vaihtaa. Ilmaus on kyllä aika syvältä...

Mullakin jää välistä tällä kertaa.

Voisko joku ystävällisesti mitata mulle turvavyön soljen. Niitä on ilmeisesti erilaisia ja mun pitäis tilaa tohon jatko, jotta se ei jäis penkin väliin jemmaan niin pahasti.

Oma auto on nyt landella ja oon ite stadissa.

Turvavyön solki n.2.1cm leveä ja n.3.4cm korkea.

Ville ehtikin mittailla jo turvavyön soljen. Samat mitat kattelin omastani. Upeasti rakennettu tuo Villen Zeta kun eilen Ahvenistolla livenä näki! On kyllä viimesen päälle hienosti rakennettu. Oli kiva nähdä myös Jallu350z:tan valkoinen Zetori, tuo valkoinen väri zetassa toimii hienosti. Myös se korisarja spoilereineen oli kyllä rouheen näkönen, olikos se nyt Nismon V3 sarja. Varsinkin se takapuskin on tosi hieno.Ajot omalla kohdalla meni vähän cruisailuksi kun eturenkaat "raapiutu" heti lähtöön piloille.. Laskin ihan reilusti paineita ennen radalle menoa mutta ilmeisesti en tarpeeksi, taisi olla se radan pinta melko kuuma. Jo viime kesänä onnistuin hölmöyttäni tekemään tuhoa noille eturenkaille kun pääsi paineet turhan korkealle nousemaan radalla, se varmaan edesautto kun olivat valmiiksi jo kärsineet. Noh, uudet Misukat laitettu tilaukseen, viikon päästä pitäis saada alle. Mun PS2:set ovat 235 ja 265 leveitä, varsinkin edessä jäi vähän "venykumiksi" nuo 235 leveät, voi olla että sekin vaikutti tuohon nopeaan tuhoutumiseen.. Tilasin Misukan Pilot super sportit 245 ja 275 kombolla, jos istuisivat noille vanteille vähän paremmin. Tossa vielä foto noista etufillareista, täytyy vältellä turhaa ajoa viikon verran ettei tartte pelkillä vanteilla kotiin ajaa.. :)

etufillari.jpg

Kiitokset mitoista. Ootkos varma ettei kumi ota kaareen kiinni? Aika erikoisesti meinaan kääriytyny toi kumi.

PSS:t on hyvä valinta. Mistä tilasit? Munkin pitäis kohta ostaa sarja.

Ei nuo kyllä kaareen pääse ottamaan, hyvin siellä tilaa on. Mulla on tossa vielä se orkkisalusta alla, vakaajia ja tukivarsia ootellessa. Sen huomaa ajaessa että kumi ei vingu, vaan tuo etupää mutkissa "rouhii" kun mennään kovampaa kun paineet ei ole kohdillaan. Tuntuu muutenkin että nuo katurenkaat toimivat huomattavasti paremmin kun on viileää. Kuumalla kelillä tuntuu olevan vaikea löytää sopivia paineita/pitoa noihin. Ensiksi tuosta reunasta oli vain semmosia pieniä paloja repeytynyt irti ja tossa kuvassa on lopputulos ratailujen jälkeen. :)

Ihmettelin itsekin tota kääriytymistä, kuskin puoli oli menny pahemman näköseksi, oliskos se Ahvenisto pääsuoran jälkeinen pitkä oikea tehny tehtävänsä.

Tilasin uudet kumit Rengas-onlinen kautta, meinasin eka että tilaan vaan eteen uudet mutta oli sen verta hyvä tarjous 275/35/19 koon Misukoille että tilasin koko sarjan. Tuli takarenkaat samaan hintaan kun eturenkaat, jokunen euro päälle tonni tuli sarjalle hintaa.

Edited by Reefah

Viime syksynä Camskillistä tilasin itelle PSS:t eteen 225/45R18 ja taakse 245/45R18 ja hinnaksi tuli 641,5GBP toimituksineen. Nyt tietysti euron kurssikin mennyt huonompaan suuntaan ja enpä kattonu minkä hintaset noi ois nyt.

Ei toi Reefahin hinta kuulosta ollenkaan pahalta 19 tuumasille!