Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Kennedy

Vapaamuotoista keskustelua

Recommended Posts

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

Tietääkös kukaan mistä näkisin nismon valmistupäivän? Iteä vähän kiinnostaisi onko tuo auto nyt kuiteskin 04.5 mallia vai ei. Rekisteröity joulukuussa 04 mut valmistupäivähän voi olla vaikka 03..

Onkos kukaan yrittäny kattoa tietoa vin numeron perusteella.. Valittaa et 9. numero ois väärin ja sama homma kaverilla ???

En tiedä millä noita on yritetty katella, mutta fast ei ainakaan herjaa erikseen yksittäisistä numeroista.

Onko se sun autos euroopan lhd-malli? Jos on niin laita VIN-koodi vaikka yv:nä mulle, niin voin vilkasta fastista.

Pitäis olla uus laatikko ja ei pitäis olla niin paljon ongelmia. Ulkoa en muista nyt mitä kaikkea oli uusittu...

EDIT: Mun auto olikin 04.5 mallia. Kiitti felixille jeesistä :)

Alastarolle oli eksinyt mun lisäks ainoastaan Flash.

Mä ehdin vetään kaks settiä kuivalla, joista ensimmäisessä mulla oli jääny alustaan katuasetukset. Ensimmäistäkään kierrosta en saanut kuivalla kellotettua, koska tyhmänä ajattelin että on koko päivä aikaa. Ois ollu kiva saada ees joku vertailuaika Nixsiin, mutta ens kesänä sit. :-\

Sadetta alkoi tulla, mutta ei se menoa haitannut. Ajoin ensimmäistä kertaa märällä ja oli ihan perkeleen hauskaa. Sateella dierrosaikojen metsästys unohtui ja perää tarvi saada sivulle. Alustakin toimi pienen säätelyn jälkeen juuri niin kuin piti ja yritin parhaani luisutella kaks satasten mukana.

Suosittelen märän kelin ratapäivää kaikille (en Ahvenistolla)! Videomatskuakin tuli vähän oteltua, mutta on se sen verran heikkoa, että ei varmaan kehtaa postailla. Kamerakin oli viritetty aika kehnosti, mutta nyt mulla on teline rakenteilla ja seuraavasta DNSF:n tapahtumasta täytyy ottaa vähän enempi ja paremmin kuvattua matskua.

Renkaita tuli ihmeteltyä ratapäivän jälkeen sen verran, että mulla menee varmaan semislicksit tilaukseen kohta. Noilla katukumeilla täytyis kuitenkin ainakin tää syksy sinnitellä. Onkos kukaan ehtiny kysellä näitä?

Renkaita tuli ihmeteltyä ratapäivän jälkeen sen verran, että mulla menee varmaan semislicksit tilaukseen kohta. Noilla katukumeilla täytyis kuitenkin ainakin tää syksy sinnitellä. Onkos kukaan ehtiny kysellä näitä?

Mulla on nyt takana 245/40/18 Michelin Pilot Sport PS:t.

Toimii Zetassa hyvin sekä kuivalla, että märällä.

Pilot Sport Cup on sitten vielä astetta ratakelpoisempi kumi, lähimmät Zetaan sopivat koot on 235/40/18 ja 265/35/18.

Mä ajattelin seuraaksi kokeilla noita Cup:a 235 leveinä joka kulmaan...

Mä oon katusliksien tilauksessa mukana heti jos joku löytää 20 tuumasina jostain.. Sitäkin vaihtoehtoa on nyt pyöritelty et ostais toisille vanteille täys sliksitkin mut tuskin täksi kesäksi..

Camskillistä katoin renkaita ja onhan ne vähän edukkaampia kuin esim rengasonlinestä ja rengasliikkeistä puhumattakaan.

semislkiksejen hintoja ei mustaakseni ollut kaikissa koossa ilmoitettu

Karhu: Eikös 235 joka nurkassa ole vähän kaponen?

Mä pitäisin järkevämpänä kumina noita Toyo R888:ja. Mulla oli noi misukan CUP Sportit Hondassa ja en kyllä ihan täysin tyytyväinen niihin ollut. Oikeastaan suurin peruste on hinta kun ne maksaa 2x noiden 888:ien verran. Kuluu yhtä nopeasti ja CUP:it vaatiin mun mielestä katuajoon vähän liikaa lämmitystä. Etuvetoinenkin muuttui monesti driftingautoksi kun ilma oli vähänkään viileä. Ainahan katusliksi tätä vaatii mutta Toyot ajaa saman asian pienemmällä rahalla.

20" katusliksien löytäminen voi olla hankalaa (ellei jopa mahdotonta). Kannattaa Welzba ostaa toiset (17" tai 18") vanteet rata-ajoa varten johon rullaat noi katusliksit, niin saat huomattavasti edullisemminkin.

20" katusliksien löytäminen voi olla hankalaa (ellei jopa mahdotonta). Kannattaa Welzba ostaa toiset (17" tai 18") vanteet rata-ajoa varten johon rullaat noi katusliksit, niin saat huomattavasti edullisemminkin.

Kyllä hän 20" löytyy vaikka juuri noita Sport Cup:a.

En vaan ymmärrä miksi kukaan haluaisi rata-ajoon noin suuret (ja painavat) rillat.

Mä uskon, että 235 on ihan tarpeeksi leveä radalle, kunhan vain renkaissa löytyy pitoa ja profiilissa jäykkyyttä.

Toyo R888:seista myös itsellä kokemusta, ovat hintaansa nähden kyllä asialliset semislicksit. Noitahan saa Camskilliltä tilattua myös eri kovuuksillakin.

Itsellekin voisin noita harkita, koska RE040:set alkaa näyttämään luovuttamisen merkkejä.. Perjantaina taasen ajoin muutamia kierroksia Ahvenistolla ja kyllä sitä pitoa oikeasti lisää tarvitsee. Osaako kukaan sanoa onko 275 kumit liian leveät RAYS:in vanteille? (taakse siis)

Pääsin perjantaina ajamaan Super Kart:ia Ahvenistolla ja aivan älytön vehje. Kierrosajatkin alkavat olemaan jo toista luokkaa.. ;D Launtaina sitten olikin vastapainoksi tarjolla Kaivarissa 110 metrin Benjihyppyä.. ::)

Kyllä hän 20" löytyy vaikka juuri noita Sport Cup:a.

En vaan ymmärrä miksi kukaan haluaisi rata-ajoon noin suuret (ja painavat) rillat.

Mä uskon, että 235 on ihan tarpeeksi leveä radalle, kunhan vain renkaissa löytyy pitoa ja profiilissa jäykkyyttä.

Mul on jo pari settiä 18" ja jos en niitä saa myytyä niin laitankin varmaan ratakumit yhteen settiin.. sliksit :P Katu sliksejä en toisille vanteille osta kun en niillä ajatellut ajaa kuin rata-ajoa..

Nuo uudet 20" tuumaset painaa about. 11-12 kg eli ei ne ihan järkyttävän painavia ole.. Sen takia niille katusliksejä olisin halunnutkin et ei tarttis vaihella vanteita kun radalle mielii ja kyllä sitä kadullakin pidosta on hyötyä :)

Noh mut ehkä 305 leveissä on jo parempi pito kuin nykyisissä 245 barumeissa ;D

Mä laitan kans toisille vanteille noi semit, mutta slicksien laitto ei innosta, koska sitten tarvis kuskata renkaat radalle. Joka päiväisessä käytössä taas semislicksit kuluu aika nopeesti alle ja noissa 452:ssa on ollu ihan riittävästi pitoa kadulle. Itse ajattelin, että koko vois olla 245 edessä ja takana. Optimi ois, kun ois 17" 9,5" leveet vanteet jolle laittais 275:set eteen ja taakse. En kuitenkaan ala sijottaan, kun ylimääräset vanteet on jo.

Osaako kukaan sanoa onko 275 kumit liian leveät RAYS:in vanteille? (taakse siis)

On noita 275:sia laitettu 8,5" vanteille, mutta laittasin maks 265/40 ja eteen sit 245/40. 275:set voi kovemmassa ajossa käyttäytyä vähän erikoisesti. Kadulle varmaan ihan jees, jos tykkää sellaisesta ylipaisuvasta lookista, mutta radalle varmaan vähän liikaa. Kannattaa myös muistaa, että noi leveydet vähän vaihtelee rengasmerkistä riippuen, vaikka olisikin ilmoitettu sama leveys.

Nyt on semit tilattu. ;D Camskillista 245/40/18 joka nurkkaan. Hintaa tuli n.800€. Vaimolle sanoin, että en osta tänä kesänä enää mitään. :-\

Noniin! :)

Paha lupaus vaan tuo että tänä kesänä en osta enää mitään.. toisaalta tätä kesäähän ei ole enää kuin muutama kuukausi. ;)

Itse laitan noille REISSIn vanteille semislicksiä tai vastaavaa ensi kesäksi. Ensin pitää saada hieman ääntä autoon..

Saiko Racechronoon jotenkin Ahveniston radan asetukseksi? Ja miten? Tuota koitin taistella mutta en nyt sitten saanut mitään aikaiseksi.. Sekuntikellolla otettiin viime perjantaina vakiolle epäepävirallinen 1:39 aika muutaman kierroksen kierrolla.

Edit : Super Kartilla ajaminen avasi silmiä uusiksi mutkien ajon suhteen..

Se oli enemmänkin lupaus itselle kuin vaimolle. Kyllä se on näiden hankintojen kanssa on oppinut jo elään, mutta mun lompsa ei.

Mä en ite osaa päättää ton putkiston suhteen ja on tullu sit hankittua kaikkee muuta. Odotellaan nyt, että mikä on se tuomio remmiahdinten kanssa, niin sitten on helpompi tehdä päätöstä.

Eikös se Racechronossa mee vaan niin, että haet sen radan eka track profileseihin ja sitten uutta sessiota aloittaessa valitaan rata.

Ihan kohtuullisen kierroksen oot ajanu vakiolla. Täytyy yrittää 8.pvä vetää sulle tavoiteaika. :)

Se oli enemmänkin lupaus itselle kuin vaimolle. Kyllä se on näiden hankintojen kanssa on oppinut jo elään, mutta mun lompsa ei.

Mä en ite osaa päättää ton putkiston suhteen ja on tullu sit hankittua kaikkee muuta. Odotellaan nyt, että mikä on se tuomio remmiahdinten kanssa, niin sitten on helpompi tehdä päätöstä.

Eikös se Racechronossa mee vaan niin, että haet sen radan eka track profileseihin ja sitten uutta sessiota aloittaessa valitaan rata.

Ihan kohtuullisen kierroksen oot ajanu vakiolla. Täytyy yrittää 8.pvä vetää sulle tavoiteaika. :)

Itsekin katsellut Conzeptperformance.comista tuota Stillenin remmiahdinsarjaa, on tarjolla ilmeisesti Stage 1-3:seen asti. Luulisin että saa lailliseksi jos vain teetättää päästömittaukset? (http://www.conceptzperformance.com/Cart/items.php?Car_Type=350Z&car_cat=Super%20Chargers&CA=45&UID=20090728083421217.140.235.26)

Koitan tuota Racechronoa vielä, mutta mielestäni en löytänyt tuosta mitään valmiita ratoja? Mistä Racechrono ottaa mittauspaikan vai pitääkö itse asettaa? Olipas taas kysymyksiä mutta kun ton tietotekniikan kanssa on aina ollut vähän niin ja näin.. :-\

Tosissaan ajolinjat ja uskallus tuossa radalla ollessa merkitsee tolkuttomasti. Ensimmäisen kerran taisin löytää pääsuoran mutkan kohdallakin ajolinjan, jossa ei kaasua tarvitse paljoa nostaa. Tuohon kuitenkin saa kelattua sen ~150 km/h, joka on ihan suht kova nopeus.. Vakioalustalla on vaan paha päästellä hitaammissa mutkissa.

Ilmeisesti pitää tuolle ohjaustehostimen lauhduttimelle tehdä se modi mitä maailmalla ovat tehneet kun ilmeisesti öljyt kuumenee nopeasti ja taasen sitä kautta pääsee riehumaan yli tuolta säiliöstä. Olihan mulla kyllä viimeksikin siellä öljyä ilmeisesti hieman liikaakin kun mutkissa öljyä tuli säiliön korkin välistä muutamia tippoja.. Kellään muulla vastaavaa?

Kokonaissummaksi rahdin, tullin ja alvin jälkeen tulee laskujeni mukaan 434$ eli ~317€

Hintaero Futurez:iin jää mielestäni hieman liian pieneksi...

345.50 USD = 245.76 EUR

Karkean arvion mukaan 24,5% lisää -> 305,97e

Tulli jää tuossa 245,76e hinnassa alle 10e joten en ole varma otetaanko sitä.

Jos ei niin alle 300e hintaa.

399e + postit suomensisällä. Pääsee melkein satasen eroon. Mutta helpommallahan tietysti pääsee kun suomesta tilaatte. Ei minua haittaa yhtään jos joku maksaa osistaan enemmän :)

Aiempaan kimppatilauskeskusteluun viitaten, tuossa pieni linkki kirpparin puolelle -> KLIK

Laitoin sinne nyt näkyville, kun huhun mukaan muutamia jo polttelisi päästä kinetixiä asentelemaan. 8)

Itsekin katsellut Conzeptperformance.comista tuota Stillenin remmiahdinsarjaa, on tarjolla ilmeisesti Stage 1-3:seen asti. Luulisin että saa lailliseksi jos vain teetättää päästömittaukset? (http://www.conceptzperformance.com/Cart/items.php?Car_Type=350Z&car_cat=Super%20Chargers&CA=45&UID=20090728083421217.140.235.26)

Stage 3 olis ihan jees 8) Ekaa missä ei välijäähdytintä ei kannattane ottaa... Saa sen leimaan jos oikeesti haluaa, voi maksaa vaan muutaman euron.. :-\

Kohtapa taittaa lähteä yks procharger remmisarja tilaukseen ::)

Koitan tuota Racechronoa vielä, mutta mielestäni en löytänyt tuosta mitään valmiita ratoja? Mistä Racechrono ottaa mittauspaikan vai pitääkö itse asettaa? Olipas taas kysymyksiä mutta kun ton tietotekniikan kanssa on aina ollut vähän niin ja näin.. :-\

Tosissaan ajolinjat ja uskallus tuossa radalla ollessa merkitsee tolkuttomasti. Ensimmäisen kerran taisin löytää pääsuoran mutkan kohdallakin ajolinjan, jossa ei kaasua tarvitse paljoa nostaa. Tuohon kuitenkin saa kelattua sen ~150 km/h, joka on ihan suht kova nopeus.. Vakioalustalla on vaan paha päästellä hitaammissa mutkissa.

Ilmeisesti pitää tuolle ohjaustehostimen lauhduttimelle tehdä se modi mitä maailmalla ovat tehneet kun ilmeisesti öljyt kuumenee nopeasti ja taasen sitä kautta pääsee riehumaan yli tuolta säiliöstä. Olihan mulla kyllä viimeksikin siellä öljyä ilmeisesti hieman liikaakin kun mutkissa öljyä tuli säiliön korkin välistä muutamia tippoja.. Kellään muulla vastaavaa?

Vakioalustalla mua kuumotti se varikkosuoran jälkeisen nousun lakipiste. Siihen kun veti kovaa, niin tuntu aika löysältä koko auto. Uudella alustalla tosta selviää huomattavasti pienemmillä sydämmen tykytyksillä. Ei siinä pääsuoran loivassa mutkassa pidä jarruttaa näillä tehoilla, mutta en oo kyllä ikinä nostamatta ajanu ja kerran oon kyllä vetäny siihen turhankin kovaa. Eiköhän se noilla semeillä sitten mene nostamatta.

Mulla on Nismon lauhdutin, mutta silti ohjaustehostimennesteet kiehuu iloisesti. Ehkä puolet nesteistä on vaihdettu vuodon takia, mutta pitäis varmaan vaihtaa loputkin. Ei ne kyllä ole yli vielä tulleet, mutta sulla tais ollakkin se säiliö vähän turhan täynnä.

Racechronossa radat pitää siis ladata sieltä track profiles kohdasta.Mulla sinne ilmestyy sitten vaan maat, joista sitten valitaan halutut radat. Jos ei oo nettiä luurissa, niin sit pitää siirrellä bluetoothilla tms filet puhelimeen. Mittauspaikat ja sektorit on valmiiksi laitettu, joten se ei vaadi mitään ihmeempiä asetuksia.

Mä oon katusliksien tilauksessa mukana heti jos joku löytää 20 tuumasina jostain.. Sitäkin vaihtoehtoa on nyt pyöritelty et ostais toisille vanteille täys sliksitkin mut tuskin täksi kesäksi..

Camskillistä katoin renkaita ja onhan ne vähän edukkaampia kuin esim rengasonlinestä ja rengasliikkeistä puhumattakaan.

18" on ehkä kuitenkin fiksuin vaihtoehto. Nousee aika hyvin hinta ->20" ja niiden saanti voi olla melkoisen vaikeaa muutenkin. Itse vetäny 235/265 Cupeilla ja Yokohamoilla. Cupeissa on hieman parempi pito, mutta ne kuluvat aika nopeaa pois (sarja ~1500e autotek). Kostealla myös ihan hyvä pito, mutta heti kun vettä tulee hieman enemmän niin kyllä lähtee. Yokohamat ovat aivan loistavat hinta/laadultaa. Ne kestävät huomattavasti pidempää ja pito miltein yhtä hyvä. (~1700e saksassa, pitäisi löytää hyvä maahantuoja suomeen). Yokoissa myös eri seoksia, pitää tarkastaa mitä omat olivat.

Nyt on semit tilattu. ;D Camskillista 245/40/18 joka nurkkaan. Hintaa tuli n.800€. Vaimolle sanoin, että en osta tänä kesänä enää mitään. :-\

Voi olla aika leveä tuo 245 eteen. Mulla ottaa jo 235 kiinni välillä.

18" on ehkä kuitenkin fiksuin vaihtoehto. Nousee aika hyvin hinta ->20" ja niiden saanti voi olla melkoisen vaikeaa muutenkin. Itse vetäny 235/265 Cupeilla ja Yokohamoilla. Cupeissa on hieman parempi pito, mutta ne kuluvat aika nopeaa pois (sarja ~1500e autotek). Kostealla myös ihan hyvä pito, mutta heti kun vettä tulee hieman enemmän niin kyllä lähtee. Yokohamat ovat aivan loistavat hinta/laadultaa. Ne kestävät huomattavasti pidempää ja pito miltein yhtä hyvä. (~1700e saksassa, pitäisi löytää hyvä maahantuoja suomeen). Yokoissa myös eri seoksia, pitää tarkastaa mitä omat olivat.

Voi olla aika leveä tuo 245 eteen. Mulla ottaa jo 235 kiinni välillä.

Aika jännä, että sulla ottaa 235:set kiinni. Mulla on nytkin 245 edessä ja ei ne kyllä raavi kuin ihan extreme tilanteissa. Tosin sulla on varmaan auto vähän matalammalla, minkä takia ne raapii.

Renkaat on sen verran kulutustavaraa, että en ite kyllä 1500€ laittais kiinni. Eri asia, jos niillä ajais useemman kesän, mutta mulla ne ei kestä ja tuskin sullakaan.

Mä ostin viimeks Falkenin 245/40/18 ja 275/35/19 kumit ja oli rundi muistaakseni alle 800€. Ihan hyvät kumit ovat olleet, jos ei metelistä välitä.

Vieläkö sulla on ollu ne vakaajat jäykimmällä asetuksella?

Harmillinen loppu sun Alastaron keikalla. :(

Onko kukaan purkanu zetasta noita takakajariviritelmiä pois?

Onko kukaan purkanu zetasta noita takakajariviritelmiä pois?

Niin miksi niitä pitäisi purkaa. Ei ne paljoa siellä painakkaan(kokonaismassaan nähden) ja jäisi vain reijät pelteihin. Olisiko se race?

Annetaan olla, ehkäpä idea ois ollu hullu ja vaikea toteuttaakin. Racea ei todellakaan tällä ois haettu. ;D