Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Kennedy

Vapaamuotoista keskustelua

Recommended Posts

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

mulla menee aamulla auto Autokeskukseen öljyjen vaihtoon. Vaihdetaan moottori,perä ja vaihteistosta kerranki.

Et halvempaa paikkaa löytäny ;D Ite vaihtelen aina kirkkonummen paikallisessa korjaamossa kun tuttu töissä siellä..

maksaa kuitenkin aina sen 0e ::)

Luulen et myyn tos kuosis, vaikeeta se on varmaan, mutta jaksa kiinnostaa purkaa.

Muutan Viroon ni tulee jotain vähän tehokkaampaa tilalle, ei ny viitti viel spekkaa ku ei oo mitään varmaa :)

En tod vaihtanu pakosarjoja, mutta auto Eurostainlessilla 3päivää aika pitkälti niistä johtuen :)

Moottoriohjauksessa tuli suurempi kulutus ;D

Pitää katsoa jos ehtis tulla tonne ratailee, mulla menee aamulla auto Autokeskukseen öljyjen vaihtoon. Vaihdetaan moottori,perä ja vaihteistosta kerranki. Sit pitäis ehtii viel sen jälkeen vaihtamaan semit alle. Voi vähän kiirus tulla, mutta katotaan. Voiko tonne siis tulla iha maksua vastaan rataileen?

Ei noissa nesteissä pitäis kauaa mennä, vaikka vaativatkin autokeskuksella ajanvarauksen tollasiin muutaman minuutin hommiin. No ihan hyvää palvelua mä oon sielä muuten saanu.

Ratailu ei maksa jäsenmaksun lisäks extraa. Kyllähän sun täytyy balanssi saada säädettyä kohilleen ennen ringin reissua. :)

Nixs: Mitkä pakosarjat laitoit? kaverilla borlat ja lähtee aika mageet soundit..

Nixs: Mitkä pakosarjat laitoit? kaverilla borlat ja lähtee aika mageet soundit..

Ei pysty muistaa, nähy ne laatikossa pari päivää joskus pari vuotta sitte.

Ei valitettavasti ehtiny tulla ratailee ku oli hirvee säätö vöitten kans. Lopulta saatiin iha helpolla kiinni ja säätöön.

Toinen hyvä syy oli, että mun jarrupalat oli iha finito ja joutuu säästelee täysin näitä vanhoja varapalojaki.

Nyt auto on kyllä taas iha eri tuntunen ku on noi uudet vakaajat kiinni jäykällä. Esp:in kans vähän vaikee edetä mutkista, mutta ilman työntää iha uudella tarmolla :D

width=898 height=770http://www.pemiko.net/muut/z/vyot/vyot.jpg[/img]

Ehdin itekkin vaan reiluks tunniks. Kolme autoa oli edustamassa zetoja. No ehkä sit pääratapäivälle vaikka vähän vahvempi osaanotto.

Noi punaset vyöt toimii musta pirun hyvin noiden mustien penkkien kanssa. Mitäs tollaset makso?

Laitoitpa jäykäks vakaajat. Mulla on takana toisiks jäykin ja edessä keskijäykkä. (5 asetusta) Täytyy alustan laiton jälkeen vähän hakee noita asetuksii uudestaan.

Harmi kun en päässy tulemaan tuon mun kulmaongelman takia.

Sulla on Nixs asialliset vyöt. Heiluuko tuo harness bar ylä ala suunnassa, kun siinä ei ole tuossa z:tan versiossa ollenkaan noita lattiaan tulevia pystytukia?

Kiitokset Pexille ratakyydityksestä, menee se aivan helvetisti mutkiin ja älytön pito. :)

Nyt pitää tosissaan alkaa katselemaan niitä viripalikoita myöskin.

Pääratapäiville olisi tarkoitus päästä myöskin kunhan vain jäsenanomus saadaan läpi.

Joo se nyt on jonku aikaa jäykimmällä, siitä helppo lähteä laskemaan. Sanoin asentajalle et pistä suht jäykälle, ni pisti jäykimmälle :D

Alkuviikosta ku pääsee Ringii takoo, ni pystyy sit hyvin testailee.

Ei ainakaan tossa normi katukaahauksessa ja käsin heilu ollenkaan, mutta enpä oo vielä päässy kunnolla testaileen.

Harness Bar: http://www.vividracing.com/catalog/sparco-stainless-harness-bar-nissan-350z-p-29444.html (428$)

Tuon saa myös gunmetal värisenä, jonka itsekkin tilasin, mutta Sparco olikin toimittanut hopeisen, eikä minulla ollut enää aikaa alkaa odottamaan uutta.

About samaan hintaan saa puolikaaren http://www.vividracing.com/catalog/autopower-4point-streetsport-weldin-roll-bar-nissan-350z-04-p-7882.html (484$)

Vöitä on montaa erillaista, itse otin: http://www.vividracing.com/catalog/team-tech-4pt-snapin-rotary-release-buckle-3in-driver-harness-p-5220.html (208$/kpl)

Kiinnityspultit 8e SportRacing (ei löytyny oikean kokosia, vaan piti sorvata saatavia hieman pienemmiksi ja tehdä uudet kierteet)

Voin suositella VividRacingiä, kesti aika pitkään saada tuo Harness Bar Sparcolta varastolle, mutta kun se loppuenlopuksi tuli, niin kamat tulivat nopeasti suomeen. 4p usa -> suomi. 4p vantaa -> helsinki :)

Kokoajan oli todella hyvää palvelua ja toisella puolella oltiin todella joustavia ja asiallisia.

Vs: Vapaamuotoista keskusteluaJos ois rahaa, niin sisusta näyttäisi about tällaiselta.

zetan sisusta.jpg

Ite oon himoinnu noita hiilari osia jo pitkään 8)

Halvimmat mitä löysin (en muista mistä) oli jotain 500e..

Btw: pexi osasesi tänään suomessa.. eipä oo kauan enää kun nykäistään palikat kiinni ::)

EDIT: Tuolta hiilaria sisustaan 450 taalaa http://www.az350z.com/interior.php (alkaa jo vähän himoittaa tuolla hinnalla :P)

Ennen kaikkea mua himottais toi kojelaudan alcantra verhoilu. Hiilarikin on siistiä, mutta mun näkemys on, että tarroilla ei liimata mitään päälle ja hiilarin täytyis olla oikeesti hyvin tehtyä niin, että lakat ei lohkeile, haalistu tms. Soittimen vaihto teki mun mielestä jo aika paljon tohon yleisilmeeseen.

En malta odottaa, että saa alustan alle. ;D Jos joku tietää hyvää mestaa, jossa vois zekkaa kulmat ja tasapainon, niin kertokaa ihmeessä.

Verhoilun voi teettää ja ei maksa edes maltaita, itseä taas ei tuo alcantara kojetaulussa nappaa :-\

Renkaiden tasapainotus tekno renkaalla suomenojalla, viimeks kaveri kävi kolme paikkaa läpi ja vasta tuolla tuli kuntoon ja tärinä loppui.

Kulmat voi säätää melkein missä vain, parempi varmaan jos laser vehkeet.. paha sanoa :-\

Itekin on nuo kulmat pitäny säätää alustan vaihdon jälkeen, mutta eipä ole vielä saanut aikaiseks kun odottelen vieläkin niitä takatukivarsia ja eipä oikeen muutenkaan kiinnosta meneekö renkaat kulmista vai ei..

Täytyypi sanoa, että tulee pexille ehkä makein alusta mitä on zetaan tehty ;D On varmaan niin p*****een hyvä! Oma köyhänmiehen versiokin on meinaan tähän mennessä paras millä oon ajanu 8)

Oon aina ollu mieletön Porschefani ja alcantra fetissi lähtee jostain 996 GT3:sta. No se on tosiaan niitä hommia, kun ei enää keksi muuta. :)

Tasapainotuksella hain kulmien tasapainotusta. Eli nostetaan auton jokainen fillari vaa'alle kuskin verran painoa kyytiin ja sitten ruuvataan korkeudet niin, että saadaan massa jaettua tasaisesti jokaiselle fillarille. Hifistelyä, mutta kun tehdään, niin tehdään kunnolla.

Ei muakaan niin hirveesti kiinnosta, että miten ne renkaat kuluu. Ne kuluu joka tapauksessa. Mikä kiinnostaa on se miten auto käyttäytyy, kun sitä piiskataan kovaa ja miten saan eniten grippiä. Siihen kulmilla on vaikutusta.

Eli tuli tosiaan tilattua tuo BC Racingin ER-sarjan alusta. Odotukset alustan suhteen ovat kyllä melko kovat. Se tulee varmaan oleen ihan hyvä kompromissi radalla ajamisen ja normiajon välillä. Ihan hyvin tossa tuntuu saavan vastinetta euroille, jos vertaa muihin vastaavalla systeemillä toteutettuihin coileihin. Esimerkiksi Motonin vastaavalla periaatteella toteutetut coilit maksavat 4500$+kulut. No ei noista ehkä voi puhua samassa lauseessa, mutta kuitenkin.

Täytyy postata pari fotoo ja fiilikset tonne alusta osioon, kun homma on hoidettu. Mun on kyllä aika vaikea pettyä, koska ei oo juuri vertailupohjaa kunnon alustoista. Ehkä ainoana referenssinä on veljen TT, jossa on AST:n coilit, H&R vakaajat ja polypuslat.

Verhoilun voi teettää ja ei maksa edes maltaita, itseä taas ei tuo alcantara kojetaulussa nappaa :-\

Renkaiden tasapainotus tekno renkaalla suomenojalla, viimeks kaveri kävi kolme paikkaa läpi ja vasta tuolla tuli kuntoon ja tärinä loppui.

Kulmat voi säätää melkein missä vain, parempi varmaan jos laser vehkeet.. paha sanoa :-\

Itekin on nuo kulmat pitäny säätää alustan vaihdon jälkeen, mutta eipä ole vielä saanut aikaiseks kun odottelen vieläkin niitä takatukivarsia ja eipä oikeen muutenkaan kiinnosta meneekö renkaat kulmista vai ei..

Täytyypi sanoa, että tulee pexille ehkä makein alusta mitä on zetaan tehty ;D On varmaan niin p*****een hyvä! Oma köyhänmiehen versiokin on meinaan tähän mennessä paras millä oon ajanu 8)

welzba: Oliko kinetixin imusarja ostamisen arvoinen?

Todellakin 8) Eka modi jossa huomasin oikeesti vaikutuksen, etenkin ala/keski väännössä. Jopa istuvuuskin oli täydellinen..

Ehkä ens viikolla tai viimestään ens kuun alussa käytän auton penkillä niin näkee vähän löytyykö yli 280hp ::)

Todellakin 8) Eka modi jossa huomasin oikeesti vaikutuksen, etenkin ala/keski väännössä. Jopa istuvuuskin oli täydellinen..

Ehkä ens viikolla tai viimestään ens kuun alussa käytän auton penkillä niin näkee vähän löytyykö yli 280hp ::)

Mistä hommasit, paljonko tuli hintaa ?

Tohon ilmeisesti tulee alkuperäinen vedenkierto kiinni, että sopii myös talvikäyttöön ?

Futurez myy muistaakseni 399e.

Jotain letkuja siihen tuli kiinni joo, en kattonu mitä ::) Tsekkaan pellin alta kun kerkeää..

Mistä hommasit, paljonko tuli hintaa ?

Rapakon takaa tuntuu irtoavan $250+pk ( n.180e+pk ).

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170357881837

Useampi ihan uusi $260 + $200 postit, mutta luulisi neuvottelemalla onnistuvan USPS tai sitten samaan pakettiin/rahaan toinen.

Kinetix näyttää myyvän ko. imusarjaa hintaan 259$.

http://www.kinetixracing.com/

Toimitus onnistuu USPS:n kautta 86,50$

Kokonaissummaksi rahdin, tullin ja alvin jälkeen tulee laskujeni mukaan 434$ eli ~317€

Hintaero Futurez:iin jää mielestäni hieman liian pieneksi...

Noita tulis samalla rahdilla varmaan useampikin ?

Kinetixracing:lta löytyy pakettia myös virikattien kanssa (yht. 600$).

Pitäis varmaan lähettää viestiä tonne ja kysellä, että mitä katteja nuo oikein on.

Jos Futurez on kuulolla, niin ainakin minä olisin kiinnostunut kimppatilaushinnoittelusta.

Kokonaissummaksi rahdin, tullin ja alvin jälkeen tulee laskujeni mukaan 434$ eli ~317€

Hintaero Futurez:iin jää mielestäni hieman liian pieneksi...

345.50 USD = 245.76 EUR

Karkean arvion mukaan 24,5% lisää -> 305,97e

Tulli jää tuossa 245,76e hinnassa alle 10e joten en ole varma otetaanko sitä.

Jos ei niin alle 300e hintaa.

399e + postit suomensisällä. Pääsee melkein satasen eroon. Mutta helpommallahan tietysti pääsee kun suomesta tilaatte. Ei minua haittaa yhtään jos joku maksaa osistaan enemmän :)

Terve 350Z kuskit!

Kyllä volyymi pudottaa hintaa heti tällaisissa tuotteissa jotka eivät varsinaisia myyntihittejä ole korkean arvon ja harvinaisemman automallin takia.

Kun kerran kysyttiin, niin jos saisitte dnsf poppoosta (tai miksei toki muualtakin) 5 tilaajaa esim. kyseiselle plenumille, niin tällöin hintaa kertyisi 289euroa per kappale + toimituskulut suomen sisällä tosiaan, eli matkahuollossa se on noin 7-8euroa jos maksaa tilisiirtona, ja bussiennakolla siinä 13-14euron paikkeilla.

Toimitusaika on 2 viikkoa mahdollisesta tilauksesta.

Kiireeltä ei aina tätä foorumia ehdi lukea joten jos tämmöistä tilausta on tarpeen rukata pystyyn, niin laittakaapa joku mailia minulle info@futurez.fi tai privaviestikin käy. :)

Kesänjatkoja!

p.s. Kinetixiltähän saa myös mm. 350Zan tukivarsia, ja myös tuota bling-bling imusarjaa joka nettikaupastamme löytyy. Jos joku tahtoisi mahdollisessa kimppatilauksessa näitä muita tuotteita, voidaan niistäkin jonkinnäköistä "kimpparabattia" katsoa.

terv. Arttu / Futurez.fi

Tuota vois sanoa jo hyväksi hinnaksi :)

Laadukkaan tuntuisia nuo kinetixin tukivarretkin ja puslat on ainakin hyvät. Nyt on takana nuo camber varret kiinni..