Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Kennedy

Vapaamuotoista keskustelua

Recommended Posts

Vs: Vapaamuotoista keskustelua

Ebaysta yllätys yllätys. Oli sen verran halvalla ettei voinu vastustaa. Vielä tuolla ois muutama jäljellä. :) En kyllä tiedä suostuvatko lähettämään Suomeen. Ite tilasin noi proidin kämpille Lontooseen.

http://cgi.ebay.co.uk/odyssey-pc-545-motorbike-jetski-battery_W0QQitemZ280614719419QQcategoryZ25632QQcmdZViewItemQQ_trksidZp5197.m7QQ_trkparmsZalgo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D4%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D6316680332601941591#ht_500wt_1073

Auto on kyllä toiminu ku junan vessa, jos pysyy vaan ajoradalla. :-[ Mitäs ongelmia tosta nyt tulis? Ei mulla oo kauheita stereoita jumputtamassa. Tietysti jos urpoilee ja jättää valot päälle tms, niin se kyllä kostautuu äkkiä.Tiedän myös, että pakkasella noi ei toimi, mutta sillon mun auto on lämpimässä tallissa. Hyvin noi on pelannu maailmalla vaikka toi vähän alimitoitettu onkin. Jos akku ei pelaa, niin saahan sen jollekkin hifistille myytyä. Tää painon pudottaminen on hyvä homma, kun on PA. On ilmasta repiä tavaraa irti autosta. :)

Ps. Mites se Utec JV-Z?

On kyllä edullinen. Noissa ei tahdo suomessa oikein kesälläkään varausta riittää. Ostit ilmeisesti terminaalit erikseen sillä noissahan ei tule niitä mukana.

Osu ja uppos :) Utec voi tuolla kaapissa ihan hyvin, auto on hallissa ja viime talvena ostettu akku tyhjänä. Sensijaan talo ja autotalli alkaa olla loppusuoralla, joten eiköhän sitä kohta päästä auton kimppuun.

Terminaalit on vielä ostamatta. Veljellä on autossaan about samanlainen akku vaan vähän isompi. Se osti ne terminaalit jostain suomesta muistaakseni ja ne makso hunajaa. Täytyy varmaan kattoa jos nekin löytyis Ebaysta.

Voin ostaa sen Utecin sulta pois pyörimästä. ;D Hyvä, että alkaa kämppäprojekti valmistua!

Päivää,

Olen jonkin verran tutkinut tätä ja ulkomaiden foorumeita 350z:n suhteen, mutta muutama hölmö kysymys mihin en löytäny suoraa vastaus / en vaan osaa:

-Onko tuon vanhemman ja uudemman koneen välillä mitään luetettavuusongelmia / "tyyppivikoja" mitä kannattaa tarkistaa tai huomioida?

Mielestäni koneissa ei ole mitään ihmeempiä tyyppivikoja. Jotkut taitaa syödä öljyä, mutta omassa ei ole tätä ongelmaa ilmennyt. Uudempi kone on tehokkaampi ja siitä saa enemmän irti, jos haluu lisätehoja.

-Tuo mahd laatikkovika jos ei ole vaihdettu takuuseen, mikä sieltä laukeaa jos laukeaa? ts. kun tsekkaa auton antaako se loota ääntä, vaihde rusahtaa silmään tms? ??????

Laatikosta menee syncrot paskaks. Mulla se tekee tota nopeesti vaihdettaessa 1 ja 2 vaihteen välillä. Tavallisesti vaihtaessa ei ongelmaa, eli kannattaa kokeilla vähän nopeempia vaihtoja. Kutonen rusahtaa kans ellei sitä laita silkkihansikkain. Alunperin tossakin toimi laatikko kyllä ihan hyvin. Auto oli silloin kylläkin aika vähän ajettu. Eli jos ostat pienillä kilsoilla varustetun auton, niin se voi hyvin kyrvähtää myöhemmin vaikka ei vielä oireilisikaan.

-Miten tuon perän kesto + onko kaikki "base grade" autot lukottomia / muut lukollisia?

Kyllähän se perä kestää. Kestää paljon suuremmatkin tehot. Suomiautot on lukollisia ja varmaan myös saksantuonti. Jenkeissä sitten myydään niitä lukottomia. Ainakin Track malleissa on lukot, muista en oo varma. Tai olla myös että enthusiast varustelussa. Ei pysty muistaan.

Olen lähinnä kartoittanut jotain hauskempaa käyttöpeliä ympärivuotiseks käyttikseks tuon harrasteauton kaveriksi, 350z tai ER34 saattais olla varteenotettavat vaihtoehdot... ja sopivan pulttijaon vanteheitakin löytyis jo tallista ;)

Veikkaisin, että 350z on luotettavampi ja halvempi ylläpitää käyttiksenä. Ajoin yhen talven ja ainoo negatiivinen puoli oli musta niuho ESP. Lumikeleillä sitä hauskuutta kyllä löytyy, mutta vauhtia aika vähän.

Zetan huonot puolet on musta paska soitin, jonka vaihtaminen ei oo mikään plug and play homma. Lisäksi sisämelu on aika kova. Tehoa saa myös nihkeesti lisää verrattuna ER34:seen. Muuta huonoa en kyllä heti keksi, mutta olenkin ehkä puolueellinen.

Noita Odyssey akkuja ja terminaaleja saa suomesta tuolta

http://www.akkunetti.fi/product_info.php?cPath=165_200&products_id=14715

En tiedä mikä ero on 680:sen ja 545:sen välillä, eli miksi noi ei kävisi tuohon. Varo muuten ulkomailta tilatessa ettet saa niitä kapeampia Japanin standardin terminaaleja. Kokemusta on.

Kuten näkyy toi sun 545:nen maksaa 140 € siellä, joten halvalla sait.

Kevät painaa päälle ja uusia vanteita kesäksi metsästetään. Hirveä vääntö päällä laittaako 19" vai 20"? Muuten valinta olisi varmasti 19" mutta leveydet jäävät turhan pieniksi takavanteissa. Sain hullun idean päähäni jenkkisivustoja selatessani jos laittaisikin 19" eteen ja 20" taakse, niin saisi riittävästi huulta takakaaren alle. Renkaiden profiililla ja leveydellä kikkailisi sitten nuo koko erot. Onko kukaan tehnyt tai edes miettinyt? Rahallahan saisi tietysti teetettyä minkä levyiset vaan mutta budjettiin ei nyt mahtuisi mitään Workin taottuja ;D

Mulla on vähän vastaava setuppi. Eli takana on 19" ja edessä 18". Tolla setupilla sai profiileilla kikkailtua kokoerot. Itseasiassa sivuvallin korkeus on nyt aika sama edessä ja takana minkä takia mä ton valitsinkin. Halusin kompromissin vanteiden painon ja ulkonäön suhteen, joten tuli otettua sit noin. En oo kyllä katunu päivääkään.

19" maksimi mun mielestä Zetaan. Isompi näyttää vaan huonolta. Joutuu leveydestä ja et:stä tinkimään että mahtuu kaarien sisään.

Ulkonäkösyistähän tässä kikkaillaan kun kuitenkin aika näyttävä auto. Kyllähän sen nyt tietää että 18" olisi kaikista fiksuin valinta ajomukavuuden ja suorituskyvyn kannalta mutta onhan nuo ratarenkaat sitten erikseen ;)

Ei sulla pexi tuo luistonesto ole alkanut herjaamaan tuon rengastuksen seurauksena? Tähän tietoon meinasin pyöräyttää alle 19x9,5 ympäriinsä niin saa tuota huulta eteenkin vähän reilummin.

Ei oo ollu mitään probleemaa sen suhteen. Todella niuhohan se luistonesto on kaikilla rengastuksilla. Tietysti oon valinnu renkaat sen mukaan, että kehä muutuisi mahdollisimman vähän. Mulla on takana 275/35 9,5" vanteella.

Itse hommasin viime kesänä 20" eikä ole ollut mitään valittamista. Edessä muistaakseni 8,5" ja takana 10" leveet. Sai sopivasti huulta ja 295 leveet läskit taakse. Passelisti istuu kaariin, eikä omaan silmään näytä ainakaan liian isolta.

Mulle nyt todennäköisesti tulossa 9,5x19 ET20 eteen ja 9,5x19 ET0 taakse (ET20-20mm spacerit). Takana on 20mm spacerit joten sillä saa tuon takavanteen ulommaksi kuin edessä ja lähemmäksi kaarta. Ehkä tuo 3" huuli riittää nyt ainakin aluksi :)

Renkaiksi miettinyt jotain 245/30/19 mahdollisesti pienellä venytyksellä...

Mulle nyt todennäköisesti tulossa 9,5x19 ET20 eteen ja 9,5x19 ET0 taakse (ET20-20mm spacerit). Takana on 20mm spacerit joten sillä saa tuon takavanteen ulommaksi kuin edessä ja lähemmäksi kaarta. Ehkä tuo 3" huuli riittää nyt ainakin aluksi :)

Tuo ei kyllä juurikaan veny. :) 235 taitaa olla minimi tuolle vanteelle ja se jo vähän venyy eli sanoisin 245 sopivaksi. Itse en laittaisi noin paksua spaceria, mutta en ole kyllä tarkemmin tutkinut miten paljon zeta on takapäästä leveämpi kuin edestä.

Mulla on takana ET5 9,5" vanteella. Kyllä se vanne voi vielä 5 mm ulommas voi tulla, jos venyttää kumit ja rullaa kaaret. Ite yritin saada ne vain mahdollisimman samaan tasoon. Ihan snadisti vanne jäi sisään, kun kaari levis vähän rullatessa, mutta aika tyytyväinen oon lopputulokseen.

Täällä tulee eteen 9,5x19 ET+20 ja taakse 10,5x19 ET+15, mutta tuon spacereilla ET 0 joka nurkkaan tai taakse jopa miinukselle. Renkaat vielä vähän mietinnän alla, mutta luultavasti taakse 255/35/19 ja eteen 235/35/19. Eli kevyttä stance lookia lähetään hakemaan.....

mulla on tällä hetkellä takana 20x10,5 25mm spacereilä, siinä on jo jotenkin vanne oikealla syvyydellä kaareen nähden :)

mulla on tällä hetkellä takana 20x10,5 25mm spacereilä, siinä on jo jotenkin vanne oikealla syvyydellä kaareen nähden :)

Siis onks sulla edelleen samat 20 ET:llä olevat takavanteet eli spacereillä ET -5 :o

juuh kyllä samat 20" 10,5" leveät ET20 ja 25mm spacereillä :)

Olisko sulla laittaa kuvaa miten istuu tuolla setupilla? Mulla tulis tuo sama, kun tarkoitus laitaa 20mm spacerit joka nurkkaan ja takavanne on sen 10,5 ET15.

auto rakennettiin ja maalattiin uudelleen ja sovittiin uuden sponsorin kanssa aiemmin etten ennen elmiamässania eli pääsiäistä levittele autosta kuvia nettiin :)

No hyvä, että on kaaret käännetty valmiiks :)

Vai mitä kaikkea sulla meni vaihtoon siinä ilkivaltarempassa? Nyt on jälleen kunnossa ja ajossa?

Vakiotehot käyty penkittämäs ennen kokoputkiston asennusta..350z euro

364.9Nm

204.7Kw

Pyöräteho 172.9Kw

Lämpötila 12c

Nyt asentamaan....:)

Nyt on putkisto asennettu..Helppo homma.... ;)

Alko mietityttämään tuo toisen penkityksen ajankohta. Jenkkifoorumeilta lueskelin että itseoppiva ecu ottaa n. 2viikkoa kunnes se on täysin oppinut toimimaan uuden putkiston kanssa. Onko tästä täälläpäin maailmaa toista tietoa?? Ecun tosiaan "nollasin"..

EDIT: ECUN PIKA OPETUS, kylmällä konella kaasun asennot 1/4 3 sek, 1/2 3sek, 3/4 3 sek ja kaasu pohjas 3sek. Nämä siis kylmänä sitten vajaa lämpöisenä ja lopuksi täysin käyntilämpöisenä. Ei tietty paikallaan kierrättäen vaan ajossa vedättäen. :)

Jos perstuntumalla tehoja pitäisi arvioida jo nyt niin äänet nostaa jo ihokarvat pystyyn,todella paljon kierrosherkempi,johtuuko ecun nollaamisesta vai mistä. :)

No hyvä, että on kaaret käännetty valmiiks :)

Vai mitä kaikkea sulla meni vaihtoon siinä ilkivaltarempassa? Nyt on jälleen kunnossa ja ajossa?

No ei suostunut vakuutusyhtiö osien vaihtoon ja nyt auto odottaa uutta maalausta kun ensimmäinen maalausjälki ei miellyttänyt allekirjoittanutta. Konepelti tuossa eniten päänvaivaa aiheuttaa kun se on alumiinia ja tuollaista laajaa suoraa pintaa on ilmeisesti aika vaikea saada täysin tasaiseksi. Olisi vaan pitänyt alunperinkin antaa vähän välirahaa ja vaihtaa se uudemman mallin konepelti niin ei nyt tarvitsisi tapella tuon maalauksen kanssa. Vielä maalataan maalarin osaamattomuuden tai huolimattomuuden vuoksi etupuskuri, konepelti, takalokasuoja ja takapuskuri. katosta en vielä ole alkanut vääntämään kun en siinä mitään suurempaa heittoa näe vaikka pari auto katsonutta maalaria siinä jotain pientä heittoa on näkevinään tietyssä valossa. Itse maalausviat ovat suurimmaksi osaksi todella pieniä kuten valumia, epätasaisuuksia ja halkeamia mutta jos kerta auto vakuutusyhtiön piikkiin maalataan niin kyllä sen omasta mielestäni pitäisi saada "virheettömäksi".

Parasta oli kun kysyin tuolla Nissanilla käydessäni että paljonko maksaisi jos maalattaisiin helmat samalla kun auto puretaan taas lähes kokonaan, niin kerrottiin että joku 620€ mutta voidaan tulla vähän vastaan kun tuo ensimmäinen auton maalaus ei mennyt putkeen... Kuulostaa tuo 600€ hiukan suolaiselta ;D

Auto kyllä seisoo tällä hetkellä parkkihallissa Jyväskylän teiden ollessa hiukan vaikeakulkuisia tuollaiselle maavaralle tähän vuodenaikaan. Oho! Naapuri veti kyllä fefen just tallista ajoon ;D

juuh kyllä samat 20" 10,5" leveät ET20 ja 25mm spacereillä :)

Olisko sulla laittaa kuvaa miten istuu tuolla setupilla? Mulla tulis tuo sama, kun tarkoitus laitaa 20mm spacerit joka nurkkaan ja takavanne on sen 10,5 ET15.

19032011635.jpg tiputtaa saa vielä vähän ja samalla camberia vähän säätää. Spl:n camber varret tilasin tuolta jenkeistä, kun suomesta ei tuntunu kampetta saavan