Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Kennedy

Vapaamuotoista keskustelua

Recommended Posts

Nyt kun tuo bensan hinta on karannut ihan käsistä, on alkanut tosissaan kiinnostamaan etanolikonversio. Tämä video viimeistään herätti mielenkiinnon:

Oma auto on putkistoa ja intakea lukuunottamatta vakio revup. Onko kansalla omakohtaisia kokemuksia, saako pelkällä aineenvaihdolla ja etanolipurkkia säätämällä oikeasti noin hyviä lisätehoja? Pumppu lienee hyvä vaihtaa samaan syssyyn.

Ihan toimiva peli toi nissani on viinallakin. Mulla ei oo tuota säädettävää flexfuel purkkia, niin en pysty sanomaan sen puolesta et saaks oikeesti noin hyvin tehoja lisää pelkällä polttoaineen syötön lisäyksellä, mutta revupin tehdaskarttoihin pääsee käsiks romraiderilla ja 30€ K-line kaapelilla kiinni niin vois sieltä säätää myös sytkää yms.

Mulla on bensapumppu vaihdettu DW300:een, mut en muista ajoinko mä e85:lla ennen sen vaihtamista, todnäk joo enkä kyllä muista mitään ongelmaakaan olleen. Ainakin tuolla pumpulla tarvi porata sitä ohivuotoreikää pumpun korissa isommaks, kun muuten tyhjäkäynnillä bensapaineet oli turhan korkeat. Z1:ltä saatava adapteri ja aem:n pieni bensapainemittari voi olla hyvä hankinta samalla niin näkee minkälaisilla paineilla se käy. Vielä parempi olis jos sais kabiiniin sen signaalin.

Kuinka moni on laittanut takakelkkaan ja perälle kiinteät puslat? Arvonta menossa, laittaisiko uretaania vai suoraan kiinteää. Jämäkkyys ei haittaa vaan olisi pelkästään hyvä asia, mutta aivan infernaalinen melu motariajossa voi alkaa jo nakertamaankin. Zeta kun ei muutenkaan kovin hiljainen sisämelultaan ole :D Perän suttailupompotuksesta ois kiva päästä eroon.

Jos jollain on kokemusta noista Z1:n inserteistä, otetaan niistäkin kommenttia vastaan.

https://www.z1motorsports.com/z1-products/z1-motorsports/z1-350z-g35-aluminum-subframe-bushing-collars-p-12008.html

wheelhopista taija päästä kyllä eroon vielä kiinteilläkään puslilla. mulla on uretaania lukossa ja takakelkassa ja vaikka oon vaimentanut konttia ja takaloossia aika paljonkin niin silti tulee kohtuullisesti melua perästä.
@-Pexi- saattoi olla kiinteät puslat vai oliko uretania takakelkassa? Monessa tukivarresta ainakin löytyi kiinteää.

Wheelhoppia etenkin nyt syksyn viileillä tuntuu aina tulevan aika herkkään. Siitä taisi ihan oma threadi kans olla. Vähän oon takakelkkaa kans kallistanut mut silti pompottaa.

Jos et ihan ratavehettä oo tekemässä niin uretaanisia kyllä suosittelisin. Kiinteillä puslilla tulee sit vähän kaikenmoista ääntä kabiiniin. 

Whiteline nyt ainakin on yksi mitä voi varmuudella suositella. Ja Futurezilta löytyy niitä, vaikka nettisivuilla ei koko valikoimaa oo vielä näkyvillä uudistusprojektin takia. Laita postia mitä tarviit niin tulee nekin sit pikkuhiljaa verkkokauppaan lisättyä. Ei mulla aikaan häiritsevästi oo meteli noussu vaikka jokainen auton pusla whitelineen vaihdettu. Takakelkassa mulla juurikin insertit, toimii myös ihan hyvin. Helppo asentaa ku ei tarvii sit koko kelkkaa tiputtaa vaikka eipä sekään tekemätön paikka oo.

Orkkispuslia aika harva on enää tilalle laittanut kun vaihdon aika tulee ja sehän tän ikäisissä alkaa tulla. Se perän takapuslahan on orkkiksena muutenkin sellainen jonka käyttöikä on mallia lyhyt. 

Mul on lukkoperässä alumiinia ja takakelkassa polyuretaania. Uniballit tukivarsissa. Meteliä on ihan riittävästi. Motarilla mennään vastamelukuulokkeilla. Kadulle suosittelen polyuretaania. Melkein alkaa itsekin iän myötä miettiä että pitäiskö perän puslat vaihtaa takas. Wheelhoppia ei enää esiinny kuin tosi harvoin, mutta enpä mä paikallaan kumia juuri sulattelekkaan.

11 hours ago, -Pexi- said:

Wheelhoppia ei enää esiinny kuin tosi harvoin, mutta enpä mä paikallaan kumia juuri sulattelekkaan.

Sulla on kans tehoa enemmän ku vaparivehkeissä, eikös sekin auta siihen että sutaa reilummin niin ei enää pompota niin herkkään?

Kiitokset vastauksista. Neljän vuoden omistuksen aikana oon huimasti kerran käynyt radalla -> uretaania siis. Hieno homma että Futurezilta tavaraa saa, kyselin tuolla W-rauta topicin puolella myös. Palataan asiaan!

Nyt kun päissäni taas mietin tätä mun autoprojektia, niin jos haluaisin rajoittaa ahtimen kanssa ilman virtausta, niin eikös kaasuläpän maksimiavautumisen rajoittaminen olisi täysin legitti tapa tehdä se? Muistaakseni sen maksimiavautumaan oli kartta olemassa tehdasecussa josta sitä pystyisi näpelöimään. Tää ajatus tuli mieleen, kun tuumin että mitäs sitten jos ahdot isommalla hihnapyörällä mutta ilman kitin kanssa tulevaa kuristinta olisi siltikin turhan korkeat vakiosisuskalujen turvalliselle kestolle

Ihan mahdollinen vaihtoehto. Kannattaisko melkein säätää täydelle teholle ja sit vaan rajoittaa kaasuläpän avautuminen johonkin 70% tms. Senhän voi helposti katsoa dynossa, mikä antaa mielestäsi sopivaa käppyrää. Ainakin itselläni saatiin ihan tasaista käyrää kaasuläpällä kuristamalla.

Tietysti tässä tapauksessa ajatus ahtimen pyörittämisestä pienemmillä kierroksilla ei toteudu, mutta onhan se suunniteltu kestämään 100 trpm. Nimimerkillä vasta kaksi mennyt rikki...

Toi ois tietysti vaihtoehto, mut mulla on jo tulossa se isompi hihnapyörä niin sama laittaa se paikalleen. Senhän nyt vaihtaa aika äkkiäkin jos tuumataan dynossaettä moottori ei vielä räjähtäny niin voipi laittaa ahdot tappiin :D