Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Guest kettu

silviaan lukkoperä

Recommended Posts

Guest kettu

tietäskö kukaan löytyskö mistään 200sx. orkkis lukkoperää ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:silviaan lukkoperä

Jos joku tietäis niin se olis jo myyty.. Eli ei niitä oikein Suomesta löydy, on niin haluttuja. :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kettu

Re:silviaan lukkoperä

kyllä se on R200 perä.onkos siinä z31.n perässä lukkoa ja mites vetarit käy. joutuuko vaihtaa sisänivelen vai mitenkä homma etenee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:silviaan lukkoperä

Hääh? Eikö '87-89 (facelift) Z31:n lukko käykään???

Homma kun valitettavasti on niin, että noissa vanhemmissa zetoissa ei juurikaan lukkoja ollut (siis ääääärettömän harvassa)....tuli vasta faceliftiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kettu

Re:silviaan lukkoperä

jos se murikka käy kun vaihtaa lautaspyörän niin minkälainen on vetari touhu kun tasauspyörästö muuttuu erillaiseksi eli toiselle puolelle tarvii olla pitempi boori osa ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: silviaan lukkoperä

Nonni,nyt R200 ruuvailtu pois alta (ulvoo)ja ruvettu metsästään lukollista murikkaa...

No hankittiin Z280 aut r180 longnose murikka ja sitten r180 2way lsd s13 shortnose murikka (välitys rikki) ja niitä naitettu yhteen,lautaset sopii ristiin kyllä mutta z kiinnitys pultit 1mm pienemmät,no niihin voi sorvata holkit..

Vetarit pitää ottaa lyhkäsestä ja yhdistää jotenkin noi sisemmät vetonivelet niihin vai käviskö s13 sisemmät nivelet s12 vetareihin?? >:(

Pientä voimistelua..ehdotuksia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: silviaan lukkoperä

Tyhmähän se on tässä vaiheessa sanoa, mut miks et suoraan laittanut R200 lukkoa, esim jostakin 200sxstä?

Itellä tosiaan urvan kingistä C200 murikka ja hyvin pelittää (tai pelitti vieläkun oli ajossa ::))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: silviaan lukkoperä

Niinpä,mutta toi 2way lukko oli tosi edullinen ja ehjä.Lueskelin tota z31 sprintti auton juttua ja siellä mainittiin ettei c200 murikassa ole lukkouria vetareille?Lisäksi noi laakerit tonne perään lukemani perusteella harvoin tarjolla ja kalliita,tuntuu siltä että viallinen laakeri on pinjoni akselilla.. >:(

Laitan ton ulvovan r200 vielä hetkeksi paikoilleen ja ihmettelen ton r180 kanssa,tästä sais sopivasti ja helpolla lukkoperän z.taan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: silviaan lukkoperä

C200 ei tosiaan ole lukkouria, mutta ei ne vetarit ainakaan itsellä sieltä pois mahdu tulemaan. Tosiaan kaikki muut laakerit tuohon perään löytyi helposti paitsi juurikin tuo pinionin laakeri. Itselläkin siellä ujeltaa juurikin tuo kyseinen laakeri :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mikähän perä S12 silviassa?

Mikä perä murikka S12 vm.88 silvias ja mistä lukko?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mikähän perä S12 silviassa?

Mikä perä murikka S12 vm.88 silvias ja mistä lukko?!

R200 long nose.

Lukko vaikka Z31 faceliftista, king cabista tai sitten pikku patentonnilla jostain muualta, kuten esim. S13:sta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eli siis onko merkitystä minkä ikäisestä King cabista tuon lukon ottaa, Onko cabin moottorilla väliä? Vielä varmistukseksi, että olen ihan oikein ymmärtänyt niin menee suorilla tuonne vakio murikkaan, ilman suurempia patentteja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×