Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Microman

Kiihdytyksissä käytetyt renkaat?

Recommended Posts

Huonosti tuntus kooklella löytyvän kauppoja joista kunnon kiihdytys käyttöön olevia renkaita vois etsiä.

Jos tiedossa hyviä paikkoja, olisko mahkuja saada linkkejä sivustoille?

Sit vielä mitä olette käyttäneet ja mitä suosittelette? Vanteet tulee olemaan n.10" leveät 15" korkeet, 315mm leveä pyörä mahtuu vielä kotelossa pyörimään, eli tälläisillä tiedoilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kiihdytyksissä käytetyt renkaat?

Onko kuin moni hankkimassa kunnon renkaita kesän kiihdytyksiin?

Käväs mielessä, jos tekis jotain pikku kimppa tilausta, jos sillä sais hintoja hieman alemmaks.

Omaan vehkeeseen suunnittelin sauraavanlaista rengastusta:

Mickey Thompson ET Street 3753 26/11,5-15 joka "vaatis" 10 vanteen. kyseiset pallot taitas olla n. 200egee/kpl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kiihdytyksissä käytetyt renkaat?

Onko kuin moni hankkimassa kunnon renkaita kesän kiihdytyksiin?

Käväs mielessä, jos tekis jotain pikku kimppa tilausta, jos sillä sais hintoja hieman alemmaks.

Omaan vehkeeseen suunnittelin sauraavanlaista rengastusta:

Mickey Thompson ET Street 3753 26/11,5-15 joka "vaatis" 10 vanteen. kyseiset pallot taitas olla n. 200egee/kpl

Kuulostaa hyvältä rengastukselta. Alastarossa jos meinaat ajaa niin ET Drag vois olla vielä parempi vaihtoehto.

Ilmoittele kun oot menossa ajamaan. 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kiihdytyksissä käytetyt renkaat?

Onko kuin moni hankkimassa kunnon renkaita kesän kiihdytyksiin?

Käväs mielessä, jos tekis jotain pikku kimppa tilausta, jos sillä sais hintoja hieman alemmaks.

Omaan vehkeeseen suunnittelin sauraavanlaista rengastusta:

Mickey Thompson ET Street 3753 26/11,5-15 joka "vaatis" 10 vanteen. kyseiset pallot taitas olla n. 200egee/kpl

Kuulostaa hyvältä rengastukselta. Alastarossa jos meinaat ajaa niin ET Drag vois olla vielä parempi vaihtoehto.

Ilmoittele kun oot menossa ajamaan. 8)

ET streetillä voi heittää munkkia kadullakin, kun on se DOT merkintä... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kiihdytyksissä käytetyt renkaat?

Mietin vaan tuossa et kuinkas mahtaa tällä Drag versiolla kestää vetarit ja laatikko... sillä tuo Street versio vois olla parempi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kiihdytyksissä käytetyt renkaat?

Mietin vaan tuossa et kuinkas mahtaa tällä Drag versiolla kestää vetarit ja laatikko... sillä tuo Street versio vois olla parempi.

eikä niiden pidossa nyt suurta eroa ole... ET streeteillä pääset kyllä kunnon 60ft aikoihin, jos vaan alusta on sen mukainen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kiihdytyksissä käytetyt renkaat?

Mietin vaan tuossa et kuinkas mahtaa tällä Drag versiolla kestää vetarit ja laatikko... sillä tuo Street versio vois olla parempi.

eikä niiden pidossa nyt suurta eroa ole... ET streeteillä pääset kyllä kunnon 60ft aikoihin, jos vaan alusta on sen mukainen...

Alusta on kunnossa kiihdytyksiin...voi olla jopa liian pehmee. Keulimista tiedossa ;) tai sit ei liiku metriikään.

no kunhan tuon voiman saa koneesta maksimoitua ja säädettyä niin, että uskaltaa polkee kunnolla.

Mut kovasti olis yritettävä Tonin aika rikkoo selvin lukemin ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kiihdytyksissä käytetyt renkaat?

Mietin vaan tuossa et kuinkas mahtaa tällä Drag versiolla kestää vetarit ja laatikko... sillä tuo Street versio vois olla parempi.

eikä niiden pidossa nyt suurta eroa ole... ET streeteillä pääset kyllä kunnon 60ft aikoihin, jos vaan alusta on sen mukainen...

Alusta on kunnossa kiihdytyksiin...voi olla jopa liian pehmee. Keulimista tiedossa ;) tai sit ei liiku metriikään.

no kunhan tuon voiman saa koneesta maksimoitua ja säädettyä niin, että uskaltaa polkee kunnolla.

Mut kovasti olis yritettävä Tonin aika rikkoo selvin lukemin ;D

Jos on kunnon renkaat niin ei sen alustan tarvi olla mikään hirmu pehmeä, vaikka on mullakin tommonen pomppulinna niin ei se varmasti paras mahdollinen alusta kiihdyttelyyn ole. Kohtuu toimiva toki. Huonosti menee jos et tollasta vakiokoneen aikaa saa rikottua. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kiihdytyksissä käytetyt renkaat?

Mietin vaan tuossa et kuinkas mahtaa tällä Drag versiolla kestää vetarit ja laatikko... sillä tuo Street versio vois olla parempi.

eikä niiden pidossa nyt suurta eroa ole... ET streeteillä pääset kyllä kunnon 60ft aikoihin, jos vaan alusta on sen mukainen...

Alusta on kunnossa kiihdytyksiin...voi olla jopa liian pehmee. Keulimista tiedossa ;) tai sit ei liiku metriikään.

no kunhan tuon voiman saa koneesta maksimoitua ja säädettyä niin, että uskaltaa polkee kunnolla.

Mut kovasti olis yritettävä Tonin aika rikkoo selvin lukemin ;D

Jos on kunnon renkaat niin ei sen alustan tarvi olla mikään hirmu pehmeä, vaikka on mullakin tommonen pomppulinna niin ei se varmasti paras mahdollinen alusta kiihdyttelyyn ole. Kohtuu toimiva toki. Huonosti menee jos et tollasta vakiokoneen aikaa saa rikottua. ;)

niin ja kun ne sun ET streetit oli mallia museoikäiset ja loppuun ajetut... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kiihdytyksissä käytetyt renkaat?

Mietin vaan tuossa et kuinkas mahtaa tällä Drag versiolla kestää vetarit ja laatikko... sillä tuo Street versio vois olla parempi.

eikä niiden pidossa nyt suurta eroa ole... ET streeteillä pääset kyllä kunnon 60ft aikoihin, jos vaan alusta on sen mukainen...

Alusta on kunnossa kiihdytyksiin...voi olla jopa liian pehmee. Keulimista tiedossa ;) tai sit ei liiku metriikään.

no kunhan tuon voiman saa koneesta maksimoitua ja säädettyä niin, että uskaltaa polkee kunnolla.

Mut kovasti olis yritettävä Tonin aika rikkoo selvin lukemin ;D

Jos on kunnon renkaat niin ei sen alustan tarvi olla mikään hirmu pehmeä, vaikka on mullakin tommonen pomppulinna niin ei se varmasti paras mahdollinen alusta kiihdyttelyyn ole. Kohtuu toimiva toki. Huonosti menee jos et tollasta vakiokoneen aikaa saa rikottua. ;)

No ei tuo sun laite ihan vakio ole, mut kyllä sen pitäs jotenki loikkii, ainakin jo nyt tuntus lähtevän kohtuu hyvin.

voimaa jos siitä sais irti karvan päälle 500 ja newtoneita +600, auto painaa kuskin kanssa 1200kg, en tiedä mitä laskurit ajaks antaa, mut kesällähän tuon näkee...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kiihdytyksissä käytetyt renkaat?

Mietin vaan tuossa et kuinkas mahtaa tällä Drag versiolla kestää vetarit ja laatikko... sillä tuo Street versio vois olla parempi.

eikä niiden pidossa nyt suurta eroa ole... ET streeteillä pääset kyllä kunnon 60ft aikoihin, jos vaan alusta on sen mukainen...

Alusta on kunnossa kiihdytyksiin...voi olla jopa liian pehmee. Keulimista tiedossa ;) tai sit ei liiku metriikään.

no kunhan tuon voiman saa koneesta maksimoitua ja säädettyä niin, että uskaltaa polkee kunnolla.

Mut kovasti olis yritettävä Tonin aika rikkoo selvin lukemin ;D

Jos on kunnon renkaat niin ei sen alustan tarvi olla mikään hirmu pehmeä, vaikka on mullakin tommonen pomppulinna niin ei se varmasti paras mahdollinen alusta kiihdyttelyyn ole. Kohtuu toimiva toki. Huonosti menee jos et tollasta vakiokoneen aikaa saa rikottua. ;)

No ei tuo sun laite ihan vakio ole, mut kyllä sen pitäs jotenki loikkii, ainakin jo nyt tuntus lähtevän kohtuu hyvin.

voimaa jos siitä sais irti karvan päälle 500 ja newtoneita +600, auto painaa kuskin kanssa 1200kg, en tiedä mitä laskurit ajaks antaa, mut kesällähän tuon näkee...

oletko suunnitellut mihin kisoihin/tapahtumiin suuntaat? Ei näitä nopeita Natsuneita ole tuolla suorilla yhtään liikaa... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kiihdytyksissä käytetyt renkaat?

oletko suunnitellut mihin kisoihin/tapahtumiin suuntaat? Ei näitä nopeita Natsuneita ole tuolla suorilla yhtään liikaa... :D

Heinäkuun loppu ja elokuu puoleen väliin ois kesälomaa, mut kesäkuussa pitäs parikertaa jossakin päästä kokeilee.

Paikallinen autokerho meinaa pitää heti kesäkuun alussa Kiteen lentokentällä jotkut ajohommelit, jossa mahikset kokeilla varttia...tämä ei vielä ihan varma.

Mut silti pitää koittaa rauhottuu tän kiihdytys hommelin kanssa ja elää päivä kerrallaan, säätö ja penkki reissu vasta vähän ennen 100+ ja se voi olla huonolla tuurilla kesän viimeiset ajot ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kiihdytyksissä käytetyt renkaat?

oletko suunnitellut mihin kisoihin/tapahtumiin suuntaat? Ei näitä nopeita Natsuneita ole tuolla suorilla yhtään liikaa... :D

Heinäkuun loppu ja elokuu puoleen väliin ois kesälomaa, mut kesäkuussa pitäs parikertaa jossakin päästä kokeilee.

Paikallinen autokerho meinaa pitää heti kesäkuun alussa Kiteen lentokentällä jotkut ajohommelit, jossa mahikset kokeilla varttia...tämä ei vielä ihan varma.

Mut silti pitää koittaa rauhottuu tän kiihdytys hommelin kanssa ja elää päivä kerrallaan, säätö ja penkki reissu vasta vähän ennen 100+ ja se voi olla huonolla tuurilla kesän viimeiset ajot ;)

Hilaat sen datsunin johki alastaroon tai motoparkkiin, missään lentokentällä ei enkkoja rikota... ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kiihdytyksissä käytetyt renkaat?

oletko suunnitellut mihin kisoihin/tapahtumiin suuntaat? Ei näitä nopeita Natsuneita ole tuolla suorilla yhtään liikaa... :D

Heinäkuun loppu ja elokuu puoleen väliin ois kesälomaa, mut kesäkuussa pitäs parikertaa jossakin päästä kokeilee.

Paikallinen autokerho meinaa pitää heti kesäkuun alussa Kiteen lentokentällä jotkut ajohommelit, jossa mahikset kokeilla varttia...tämä ei vielä ihan varma.

Mut silti pitää koittaa rauhottuu tän kiihdytys hommelin kanssa ja elää päivä kerrallaan, säätö ja penkki reissu vasta vähän ennen 100+ ja se voi olla huonolla tuurilla kesän viimeiset ajot ;)

Hilaat sen datsunin johki alastaroon tai motoparkkiin, missään lentokentällä ei enkkoja rikota... ::)

Niin ois tarkoitus, mut jossakin ois tehtävä testi hommiakin...

Eiköhän viimeistään, jos pirssi vielä nipussa nii tuo 16.8 alastarossa se "näytönpaikka"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kiihdytyksissä käytetyt renkaat?

oletko suunnitellut mihin kisoihin/tapahtumiin suuntaat? Ei näitä nopeita Natsuneita ole tuolla suorilla yhtään liikaa... :D

Heinäkuun loppu ja elokuu puoleen väliin ois kesälomaa, mut kesäkuussa pitäs parikertaa jossakin päästä kokeilee.

Paikallinen autokerho meinaa pitää heti kesäkuun alussa Kiteen lentokentällä jotkut ajohommelit, jossa mahikset kokeilla varttia...tämä ei vielä ihan varma.

Mut silti pitää koittaa rauhottuu tän kiihdytys hommelin kanssa ja elää päivä kerrallaan, säätö ja penkki reissu vasta vähän ennen 100+ ja se voi olla huonolla tuurilla kesän viimeiset ajot ;)

Hilaat sen datsunin johki alastaroon tai motoparkkiin, missään lentokentällä ei enkkoja rikota... ::)

Niin ois tarkoitus, mut jossakin ois tehtävä testi hommiakin...

Eiköhän viimeistään, jos pirssi vielä nipussa nii tuo 16.8 alastarossa se "näytönpaikka"

Jeees, nyt kuulostaa jo paremmalta *thumps up*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kiihdytyksissä käytetyt renkaat?

Onko kuin moni hankkimassa kunnon renkaita kesän kiihdytyksiin?

Käväs mielessä, jos tekis jotain pikku kimppa tilausta, jos sillä sais hintoja hieman alemmaks.

Omaan vehkeeseen suunnittelin sauraavanlaista rengastusta:

Mickey Thompson ET Street 3753 26/11,5-15 joka "vaatis" 10 vanteen. kyseiset pallot taitas olla n. 200egee/kpl

jos noit renkaita tilaatte,niin tässä yks hyvä paikka: http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?N=700+4294923107+115+400206

viime kuussa tilattiin weldin aluvanteet ja 2 turvatankkia.toimitus kesti tiluksesta tavaran toimitukseen 11 päivää.UPS toimitti tavarat.säästö oli suomihintaan verrattuna n.80e/per vanne ja 2 tankkia yhden "suomitankkihinnalla".

10 pisteen tilauspaikka omasta mielestä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kiihdytyksissä käytetyt renkaat?

Muuten OK vanteet, mut taitaa olla tuuman liian kapea tuolle Laken esittämälle renkaalle.

10" löytys yks vanne malli, siinä vaan tuo hinta pomppaa turhan korkeeks, eli teen itse vanteet...köyhän on taas kärsittävä. :)

renkaat tilaan tulevan viikon aikana, olisko muita kiinnostuneita tilaamaan samalla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kiihdytyksissä käytetyt renkaat?

Muuten OK vanteet, mut taitaa olla tuuman liian kapea tuolle Laken esittämälle renkaalle.

10" löytys yks vanne malli, siinä vaan tuo hinta pomppaa turhan korkeeks, eli teen itse vanteet...köyhän on taas kärsittävä. :)

renkaat tilaan tulevan viikon aikana, olisko muita kiinnostuneita tilaamaan samalla?

Tuo rengas käy 9-11" leveelle vanteelle...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kiihdytyksissä käytetyt renkaat?

Muuten OK vanteet, mut taitaa olla tuuman liian kapea tuolle Laken esittämälle renkaalle.

10" löytys yks vanne malli, siinä vaan tuo hinta pomppaa turhan korkeeks, eli teen itse vanteet...köyhän on taas kärsittävä. :)

renkaat tilaan tulevan viikon aikana, olisko muita kiinnostuneita tilaamaan samalla?

Tuo rengas käy 9-11" leveelle vanteelle...

No mulla olis muutama hyvä peltivalssi josta vanteet sais tehtyy, eikä maksais mitään. Renkaat joka tapauksessa lähtee tilaukseen tulevalla viikolla, jos muita kiinnostuneita olis, vois ottaa samalla ja laitella kuljetus kustannukset puoliks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kiihdytyksissä käytetyt renkaat?

Jos tilais tuolta vanteet, kukas osais sanoo, mitkä pultit pitää ostaa? Tai kertoo kuka niitä tekis?

Itse asiassa kaikki taitaa olla puolen tuuman kierteelle, joita tuolta kaupasta löyty...

http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=WLD%2D90%2D59040&view=64&N=700+150+4294923107+4294923106+4294923105+4294755962+4294793325+4294755957+215+

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Kiihdytyksissä käytetyt renkaat?

Jos tilais tuolta vanteet, kukas osais sanoo, mitkä pultit pitää ostaa? Tai kertoo kuka niitä tekis?

Itse asiassa kaikki taitaa olla puolen tuuman kierteelle, joita tuolta kaupasta löyty...

Minkä takia sun pitää pultit vaihtaa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×