Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Type-Sh

Muutama kysymys Skyline r33

Recommended Posts

Vs: Muutama kysymys Skyline r33

Kuinkas hyviä nää skyllet on yleensä toimimaan? Riippuu tietysti käyttäjästä aika paljon. Seuraavaks autoks olen miettinyt niin kiinnostais vähän tietää. Millasia tyyppivikoja? Moottori paljonkin luotettavampi kuin ca18det? ???

Hyviähän ne on. Yleisestihän tekee paljon se seikka, että useimmat ovat hyvin vähän ajettuja ikäisekseen. Luotettavuus on pitkälti, kuten sanoitkin, siitä kiinni miten on pidetty/pidetään, joten pieni riski aina on. Pääosin ovat hyviä kunnoltaan ja kyllähän autojen olemuksen perusteella karsii selvästi mädät omenat joukosta.

Nää on oikeesti hyviä ! ;D::) Ei mulla oo ainakaan reiluun 10tkm ollut mitn.vikaa kuin takaraidetangonpäät, mutta kyllä ne r.tangon päät kuluu muissakin autoissa. CA18DETiin ei voi ees verrata Skylineä mun mielestä.

Tyyppiviosta en tiedä, mut kait se on noi puolat et ne alkaa tippuilee ainakin joillain, ei mulla vielä ja on 145tkm mittarissa. Maffikin vielä ehjä :)

Itselläkään ei 20tkm perusteella ole pahaa sanottavaa luotettavuudesta lainkaan auton omalta osalta. Ca:han verrattaessa on kuitenkin otettava mun mielestä huomioon noi käyttökilometrit ja suhteellinen viritysaste. Ca:n epäluotettavuus omiin silmiini näyttää lähinnä vanhojen ja kuluneiden koneiden liian kovan virityksen aikaansaannokselta. Kunnossa oleva ca:han on yksinkertaisempikin kuin rb?

Omasta autosta mahdollisesti luovun bisnesmielessä, mutta Skylinestä autona en! :)

Edit: Varsinaisia tyyppivikoja ei kai pahemmin ole ilmennyt näissä ainakaan vielä, paitsi onneton vakiokytkin.

Kuinkas hyviä nää skyllet on yleensä toimimaan? Riippuu tietysti käyttäjästä aika paljon. Seuraavaks autoks olen miettinyt niin kiinnostais vähän tietää. Millasia tyyppivikoja? Moottori paljonkin luotettavampi kuin ca18det? ???

Hyviähän ne on. Yleisestihän tekee paljon se seikka, että useimmat ovat hyvin vähän ajettuja ikäisekseen. Luotettavuus on pitkälti, kuten sanoitkin, siitä kiinni miten on pidetty/pidetään, joten pieni riski aina on. Pääosin ovat hyviä kunnoltaan ja kyllähän autojen olemuksen perusteella karsii selvästi mädät omenat joukosta.

Nää on oikeesti hyviä ! ;D::) Ei mulla oo ainakaan reiluun 10tkm ollut mitn.vikaa kuin takaraidetangonpäät, mutta kyllä ne r.tangon päät kuluu muissakin autoissa. CA18DETiin ei voi ees verrata Skylineä mun mielestä.

Tyyppiviosta en tiedä, mut kait se on noi puolat et ne alkaa tippuilee ainakin joillain, ei mulla vielä ja on 145tkm mittarissa. Maffikin vielä ehjä :)

Itselläkään ei 20tkm perusteella ole pahaa sanottavaa luotettavuudesta lainkaan auton omalta osalta. Ca:han verrattaessa on kuitenkin otettava mun mielestä huomioon noi käyttökilometrit ja suhteellinen viritysaste. Ca:n epäluotettavuus omiin silmiini näyttää lähinnä vanhojen ja kuluneiden koneiden liian kovan virityksen aikaansaannokselta. Kunnossa oleva ca:han on yksinkertaisempikin kuin rb?

Omasta autosta mahdollisesti luovun bisnesmielessä, mutta Skylinestä autona en! :)

Edit: Varsinaisia tyyppivikoja ei kai pahemmin ole ilmennyt näissä ainakaan vielä, paitsi onneton vakiokytkin.

tohon ca:n ja rb:n yksinkertaisuuteen oikeestaan jos katsotaan yleis katsauksena niin ca18det ja rb25det ovat todella lähellä toisiaan tosin pieniä eroja on mm. 2 sylinteriä ja vähän kuutioita... mut kummatkin jakopäät on remmillä, kk laakerit on samat ja monia muitakin yhtäläisyyksiä on...

itse ainakin pidän rb25 luotettavana moottorina oikein käytettynä ja jopa sopivasti piristettynä... kaikenhan saa rikki jos rääkkää ihan tolkuttomasti ::)

ja näitä rb konerikkojakun on sattunut niin nekin viat voi olla ihan huollon laiminlyöntiä kun eipä sitäkään tiedä miten niitä on japanissa pidetty ja millasessa käytössä olleet ::)

en ole katunut skyllen ostoa oma ollut oikein luotettava ja toimiva laite... vaikka kyllähän tohon on jo jokunen euro uponnut mut varsinaisia korjauksia ei ole ollut mitään

Uskallan epäillä, että mun rb25 on ensimmäisiä Suomessa poikineita. ;D Ja sekään ei mene koneen piikkiin vaan ihan muista syistä. Tosin eihän nämä täällä vielä ole juuri kilometrejä nähneetkään...

Miksei voi verrata CA18DETiin? RB ja CA18DET on kyllä niin lähellä toisiaan kuin vaan voi 4- ja 6-mukinen kone olla. Kaikki CA:n heikkoudet löytyy suoraan RB:stäkin, eli alakerran laakerit, väljistyvä CAS, hydraulisten nostimien ongelmat (ei RB26).. Puolatkin on ihan samat.

Lähinnä erona on se että nykyisillä CA-koneilla on rullattu 200-300tkm kun taas RB:llä yleensä aika paljon vähemmän, lisäksi kone ei ehkä ole niin suurella rasituksella kun tilavuutta on enemmän.

Mistähänpäin maailmaa löytää vahvempaa venttiilikoneiston osaa tähänmalliin? tuntuu et olis kaikki sivut pullollaa vaa sr20 osaa vrt tähä... :(

Mistähänpäin maailmaa löytää vahvempaa venttiilikoneiston osaa tähänmalliin? tuntuu et olis kaikki sivut pullollaa vaa sr20 osaa vrt tähä... :(

Villi veikkaus, että japanista ja briteistä.. Kyllä näihin osia saa :D

Siis saa varmastikki, mut olisko kellään heittää mitää linkkiä tjsp. tai jos jonkun suomalaisen virman kautta pystyis tuoda.. :)

Siis saa varmastikki, mut olisko kellään heittää mitää linkkiä tjsp. tai jos jonkun suomalaisen virman kautta pystyis tuoda.. :)

Kysäseppä vaikka tuolta: http://www.speedimports.fi/

Kysäseppä vaikka tuolta: http://www.speedimports.fi/

+1

Mahtaisko olla jännitteensäätäjä paskana kun tuppaa noita etupolttimoita palamaan aika tiuhaan tahtiin? joskus saattaa kestää viikon, joskus päivän... ja on kokeiltu eri wattisiakin

hmm, no kuitenki volttimittari näyttäis et lataa kokoajan 12-14v

Mahtaisko olla jännitteensäätäjä paskana kun tuppaa noita etupolttimoita palamaan aika tiuhaan tahtiin? joskus saattaa kestää viikon, joskus päivän... ja on kokeiltu eri wattisiakin

Johdotus?

Mulla oli aikonaan vähän sama vika yhessä Civicissä, tosin teki vaan kuskinpuolen polttimolle sitä eikä vika selvinny. Mut joo, joo, se olikin Honda.

Johdotus?

Mulla oli aikonaan vähän sama vika yhessä Civicissä, tosin teki vaan kuskinpuolen polttimolle sitä eikä vika selvinny. Mut joo, joo, se olikin Honda.

No en oo sen tarkemmin perehtyny johtoihin... mutta tuokin vika tuli ihan naps. kyl ne ennen on toiminu =D

Johdotus?

No en oo sen tarkemmin perehtyny johtoihin... mutta tuokin vika tuli ihan naps. kyl ne ennen on toiminu =D

Mulla oli Silviassa murtunut laturin vertailujännitejohto jonka vuoksi laturi latasi liikaa. Oli kyllä kirkkaat valot mutta meni polttimoitakin...

Johdotus?

Mulla oli Silviassa murtunut laturin vertailujännitejohto jonka vuoksi laturi latasi liikaa. Oli kyllä kirkkaat valot mutta meni polttimoitakin...

Mulla on tota päinvastoin että noilla valoilla ei tahdo illalla nähdä eteensä :D Meinasin että kunhan saan ton vian selvitettyä niin xenonien muutossarja lähtee tilaukseen.

ei tuuu pensaa... hmmm mikähän on vikana noh jos koittaa pyäöritellä konetta tai sitte sitä CAS yksikköä sillee että suutintukista paluupuolen letku on vejetty sillee että näkee tuleeko sieltä mitään. Sytytti ja suuttimet napsu ja pensapumppu ääni kuuluu että se pumppaa jotain, mut mut pitäskö käydä ostaa lisää pensaa että jos se sukka ei yllä iha pohjalle sinne. Vaikka siellä tankissa on pensaa siihen ekan ja tokan viivan puolen välin. pensapumppuna on Tomein pumppu ja siinä mukana bolt on kiskot sinne tankkkiin.

Onko ideoita mikä vois olla vikana?

Posted (edited)

Hei vaan kaikille. Asun Australiassa ja halusin laittaa aiheesta myos tanne. Mulla on R33 Skyline vuosimallia 1996 S2. Paatin sitten irroittaa ratin siita (airbag mallinen), syysta etta lahdin reissuun ulkomaille kolmeksi kuukaudeksi. Mulla on Skyline varastettu jo aiemmin kahdesti niin ajattelin tehda kaiken mahdollisen mika vaikeuttaa auton varastamista vaikka auto olikin sailytetty kaverin tallissa mutta nama auto lahtee tanapaivana hyvinkin nopesti. Ratin irroituksen jalkeen huomasin etta toi kalvo on tullut vahan ulos pain, vaikuttaako mitenkaan toimintaan ilman etta tarvii pelkaa etta airbagi posahtaa pain nakoa jos laitan ratin takaisin nyt? Kiitos etukateen.

IMG_3508.JPG

IMG_3510.JPG

IMG_3511.JPG

IMG_3514.JPG

Edited by jafffa

Moro ja terveiset daun andöriin.

Tuon kalvon alla on spiraalitsydeemi, taitaa lontooksi lukeakin sen asettelusta jne. Se spiraali on johtimet tosiaan ratille, airbägille ja töötille esim. Samalla tuo taitanee myös toimia Hicas-sydeemin ratin asennon tunnistimena. Kaikenkaikkiaan kohtuu konstikas paketti. Jos se tuolleen on pullistunut, niin katsoisin tuolta johtojen alta vähän sisälle, että mikä siellä on meininki; näkyykö jousia, johtoja tms. jotka ei ole paikallaan. Ota vaikka fotoa ja laita tänne niin ihmetellään.

Kiitos vastauksestea. Pitais auto saada pikaisesti taas ajoon kun ollaan karanteenissa ja ei paase viela auton luo. Eli jos johdot ja jouset ovat paikallaan eika mikaan ole lahtenyt irti ratin voi suotta laittaa takaisin paikoilleen?

Ehkä mittaisin varalta ettei siellä mikään ole oikkarissa ja todella tutkisin että kaikki on kunnossa. Onhan tuo kuori tuosta auennut kyllä, eli todennäköisyys sille että jotain on pielessä on vahvasti olemassa. Ehkä ottaisin koko kapistuksen irti, merkkaisin nollakohdan ja pyörittelisin varovasti puolelta toiselle vähän, samalla mittaillen. Tuo on siis nimeltään clock spring, jos jeesaa googlailuun.

Varminta olisi tietenkin vaihtaa koko laitos ehjään. 

Jos bägi tulee naamalle niin en ota vastuuta :D