Jump to content
veltzu

Kuopion bongaukset

Recommended Posts

ite kävin äsken valokoisella s14a kaupassa männistöstä prismalle päin... motonetin eestä ajelin. edessa uraksen etupuskuri joka vähän saanut siipeensä. takana rocket bunny takapuskuri, joka ei vielä tosin maaleissa.

ite kävin äsken valokoisella s14a kaupassa männistöstä prismalle päin... motonetin eestä ajelin. edessa uraksen etupuskuri joka vähän saanut siipeensä. takana rocket bunny takapuskuri, joka ei vielä tosin maaleissa.

Jooh sinut sitten bongasin. Itse olin tulossa motarin rampilta etelestä päin kun ajoit ohi semmosella monivärisellä S14...

Taisit ajella mua vastaan samal, punasella s13 olin.

Violetti R32 ajo tuossa saarijärven mäessä vierellä äskön. Omistajan tiedän, mutta onko hän foorumilla ni siitä en tiiä :D

Violetti R32 ajo tuossa saarijärven mäessä vierellä äskön. Omistajan tiedän' date=' mutta onko hän foorumilla ni siitä en tiiä :D[/quote'] Kyllä mää täällä olen :) Piti tulla morottaa ku kattelin että stagea ajelee edessä :D

Siilin motarilla Kehvon rampilta 700m Siilinjärvelle päin tuli zeta vastaan. Olitko se sinä tai kaverisi?

Valkea gtst R32 nähty puijon risteyksessä noin 16.20. Näytti täysin vakiolle. Taisin rakastua ko näin kyseisen auton :'D tarttee joskus stagean tilalle hommata r32.

Valkea R34 GT-T havaittu, foorumilaisia? Yhteen otteeseen jututinkin kyseisen auton omistajaa aiemmin tänä vuonna Vianorin pihassa... :)

Ja siinä kolmen-neljän maissa motarilla (VT5) pohjoseen melkein joka päivä menee valkea Stagea, olitko Bourne? :)

Tuo musta 350Z on tullut useampaankin kertaan bongattua.

Myös valkea R35 GT-R on tullut bongattua pariin kertaan tässä vuoden sisällä linja-autoaseman seudulla, foorumilaisia?

Jotenkin tuntuu siltä että nyt parina viime vuonna on hirmu vähän tullu bongailtua Skylineja Kuopiossa. Yhteen aikaan melkein koko aikaan (viikottain) tuli vastaan, nyt huomattavan paljon harvemmin. Autot/omistajat muuttaneet muualle? Itsellä haaveissa vielä jossain vaiheessa hommata R33 GT-R tai R34 GT-R harrasteautoksi... Ennen kuin niiden hinnat nousee ulottumattomiin.

Edited by kyo89

On 17.10.2017 at 00.18, kyo89 said:

Valkea R34 GT-T havaittu, foorumilaisia? Yhteen otteeseen jututinkin kyseisen auton omistajaa aiemmin tänä vuonna Vianorin pihassa... :)

Ja siinä kolmen-neljän maissa motarilla (VT5) pohjoseen melkein joka päivä menee valkea Stagea, olitko Bourne? :)

Tuo musta 350Z on tullut useampaankin kertaan bongattua.

Myös valkea R35 GT-R on tullut bongattua pariin kertaan tässä vuoden sisällä linja-autoaseman seudulla, foorumilaisia?

Jotenkin tuntuu siltä että nyt parina viime vuonna on hirmu vähän tullu bongailtua Skylineja Kuopiossa. Yhteen aikaan melkein koko aikaan (viikottain) tuli vastaan, nyt huomattavan paljon harvemmin. Autot/omistajat muuttaneet muualle? Itsellä haaveissa vielä jossain vaiheessa hommata R33 GT-R tai R34 GT-R harrasteautoksi... Ennen kuin niiden hinnat nousee ulottumattomiin.

Joo tulee jokatoinen päivä ajeltua siihen aikaan kun 15.30 pääsee töistä.