Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
pade89

Käy Kolmella !

Recommended Posts

Tässä kävi ny sellain että ajossa rupesi käymään kolmella, siinä menin kotiin, vaihdoin uudet tulpat ja tarkistin puolat, kipinää antaa ja ainetta mutta nelosmuki ei käy, tulpan kärki oli sulanut kokonaan pois. Tänään katottiin puristukset 1-3 sylinteri näytti semmosta 9 pintaa, 4 pytty ei näyttänyt mitään. Mikä siellä on nyt todennäköisesti paskana ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Käy Kolmella !

veikkaan reikää männässä. jos ei puristusmittaus mitään näytä ja tulppakin on sulanut niin kuumana on käynyt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Käy Kolmella !

Täytyy sanoo että tässä kävi nyt sellai että se on vähän isompi remppa edessä... mäntä tai venttiili, kone auki kuiteski ja kaikki uusiksi :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Käy Kolmella !

Mikä tommosen voi aiheuttaa? esim. jos on tullu yhtäkkiä reikä mäntään?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Käy Kolmella !

Mikä tommosen voi aiheuttaa? esim. jos on tullu yhtäkkiä reikä mäntään?

Nakutus eli detonointi. Suomeksi sanottuna yleensä säädöt päin v****a tai bensansyöttöön tullut ongelma tai muuta vastaavaa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Käy Kolmella !

Mikä tommosen voi aiheuttaa? esim. jos on tullu yhtäkkiä reikä mäntään?

"Halvalla tehoa" :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Käy Kolmella !

Tuossa keretty jo toivoa, etä nämä männänsulatukset olisi jo taaksejäänyttä elämää nyky tietämyksellä. Ei näköjään aivan kaikki kuitenkaan eksy foorumille ennen kun on liian myöhäistä :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Käy Kolmella !

Täytyy sanoo että tässä kävi nyt sellai että se on vähän isompi remppa edessä... mäntä tai venttiili, kone auki kuiteski ja kaikki uusiksi :P

Juu tätä veikkaisin, koska itselleni kävi juuri näin.. :-\ ja ei tule halvaks :P itelläni sinne 6-8k menee hinta.. tosin tuleehan siinä samalla kaikkee muuta ylimäärästäkin.. :)

edit. eli siis juurikin kolmosen männässä reikä..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Käy Kolmella !

sorry offtopic:

Nokitan, 2 ja 3 pytyn männät läpihengittäviä. Bensanpaineen säätimen ohjausletku sulanut puhki --> luultavasti tuosta paineen alennuksesta ottanut itseensä. Kävi kuitenkin neljällä suurimman osan ajasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Käy Kolmella !

Noniin nyt kerkesin vasta kannen nostaa ylös, sieltä löytyi semmosta että 4 pytyn molemmista pakoventtiileistä palat lohjennut samasta kohtaa ahtimen puolelta, sylinterissä selvästi sormella/kynnellä tunnettavat urat ihan ylhäällä ja männän yläreunassa semmosta jälkeä että joku ois hangannu välissä. Valaiskaa aloittelijaa mitä tässä kannattaa tehdä ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Käy Kolmella !

koko kattila levälleen ja koneistamoon. lohko poraukseen ja ylikoon mukit tilaukseen. kannesta nyt ei näkemättä voi sanoa mitä sille on käynyt... jos siinä vaikka selviät venttiilien vaihdolla.

tai sit jostain esim: japan moottorituonnilta uus pata silmään jos ei huvita remppailla, hinta noin 1250€ ilman turboa. niistä vaan ei ikinä tiedä mitä ne on syöny vaikka olis mukamas kuin vähän ajettu. tosin onhan niillä jonkunnäköinen toimivuustakuu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×