Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
juhakill

Nissanit ja huippunopeusajot

Recommended Posts

Levennän aihetta omavaltaisesti. Millä Datsun/Nissan autolla on Suomen virallisesti mitatut huippunopeus rekat nimissään? Nyt luulisi alkavan niitä +1000hv Skylineäkin jo ilmestyvän esiin?

Edit: Aihe jaettu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissanit ja huippunopeus

Levennän aihetta omavaltaisesti. Millä Datsun/Nissan autolla on Suomen virallisesti mitatut huippunopeus rekat nimissään? Nyt luulisi alkavan niitä +1000hv Skylineäkin jo ilmestyvän esiin?

Ei kai ketään kiinnosta huippunopeus. Hölmöjen juttuja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissanit ja huippunopeus

Tarkoitus ei ollut pilata tätä topiccia, ihan mielenkiinnosta kysyin kun eka sivulla jo tuli ilmi ettei osaa kovien laitteiden omistajista kiinnosta vartti. Nyt sitten ei edes huippunopeus ;D;D Mutta mielenkiinnosta olisin halunnu tietää mikä on Suomen nopein mitattu Datsun/Nissan huippunopeudessa. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissanit ja huippunopeus

Tarkoitus ei ollut pilata tätä topiccia, ihan mielenkiinnosta kysyin kun eka sivulla jo tuli ilmi ettei osaa kovien laitteiden omistajista kiinnosta vartti. Nyt sitten ei edes huippunopeus ;D;D Mutta mielenkiinnosta olisin halunnu tietää mikä on Suomen nopein mitattu Datsun/Nissan huippunopeudessa. :o

Toi "virallisesti mitattu" taitaa olla se ongelma ;), mutta tällainen löytyy ainakin: Speedparty 2007, Nissan 300ZX - 250km/h.

http://www.mediarace.fi/speedparty/tulokset_db.php

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissanit ja huippunopeus

Tarkoitus ei ollut pilata tätä topiccia, ihan mielenkiinnosta kysyin kun eka sivulla jo tuli ilmi ettei osaa kovien laitteiden omistajista kiinnosta vartti. Nyt sitten ei edes huippunopeus ;D;D Mutta mielenkiinnosta olisin halunnu tietää mikä on Suomen nopein mitattu Datsun/Nissan huippunopeudessa. :o

Toi "virallisesti mitattu" taitaa olla se ongelma ;), mutta tällainen löytyy ainakin: Speedparty 2007, Nissan 300ZX - 250km/h.

http://www.mediarace.fi/speedparty/tulokset_db.php

Muistaisin että yks 200SX olis ajanut Speedpartyilla jotain 262 tai sinnepäin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissanit ja huippunopeus

täähän on muutenkin Drag race-osio, eikä mikään huippunopeus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissanit ja huippunopeus

Muistaisin että yks 200SX olis ajanut Speedpartyilla jotain 262 tai sinnepäin.

Kukahan tämä on mahtanut olla..?

Pasin SX on muistaakseni ollut tähän mennessä nopein (245).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Nissanit ja huippunopeusajot

täähän on muutenkin Drag race-osio, eikä mikään huippunopeus...

Noh, riittävän lähellä kiihdytys-aihetta mennään kuitenkin. Suomen huippunopeustapahtumat sisältävät vain tietynmittaisen kiihdytysalueen eikä "tehottomalla" autolla päästä vielä varsinaseen huippunopeuteen.

Uusi topic avattu siis jos joku haluaa näistäkin ajotapahtumista faktoja kertoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Nissanit ja huippunopeusajot

Lappeenrannan lentokentällä eräs klubilainen ajoi S13:lla 253km/h poliisitutkaan. Eli 5. vaihteella rajoittimelle. Välitykset loppui kesken. Tuohon 262km/h nopeuteen pitäisi siis olla harvempi perä tai rajoitin todella korkealla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Nissanit ja huippunopeusajot

Lappeenrannan lentokentällä eräs klubilainen ajoi S13:lla 253km/h poliisitutkaan. Eli 5. vaihteella rajoittimelle. Välitykset loppui kesken. Tuohon 262km/h nopeuteen pitäisi siis olla harvempi perä tai rajoitin todella korkealla.

Taikka sitte isommat vanteet/renkaat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Nissanit ja huippunopeusajot

Lappeenrannan lentokentällä eräs klubilainen ajoi S13:lla 253km/h poliisitutkaan. Eli 5. vaihteella rajoittimelle. Välitykset loppui kesken. Tuohon 262km/h nopeuteen pitäisi siis olla harvempi perä tai rajoitin todella korkealla.

252 eräs s14 samassa tapahtumassa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Nissanit ja huippunopeusajot

Tuohon Greddyn turbotimerin muistiin joskus tallentunut 276km/h ja sitten rajoitin katkaisi n. 7500rpm:n kohdalla kiihtymisen... Satasen nopeudessa mittarin näyttämä heittänyt 2km/h poliisin tutkaan (oikea nopeus siis 98km/h) , tiedä sitten paljonko tuo kys. väline valehtelee noissa nopeuksissa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Nissanit ja huippunopeusajot

258km/h... rajoittimeen oli noin 300rpm vielä matkaa, sitten moottoripyörä luovutti kun ei päässy karkuun(kaverilla oli reppu selässä, voi hidastaa vähän)

nopeus mitattu vm04 gsxr 750 moottoripyörän mittarilla jossa nopeus otetaan vaihdelaatikosta. pyörässä oli vielä uusi takarengas joten mittarin heittoa ei noissa paljon ole(olisko tehdas ilmoittanut että 200km/h heitto on 1 vai 2 km/h)

ja tämä siis ajettu SUNNYLLÄ! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Nissanit ja huippunopeusajot

T12 lappeenrannassa tutkaan 205 km/h ja vielä olisi kiihtynyt, matka vaan loppui kesken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Nissanit ja huippunopeusajot

Mitäs muuten ihan teoriassa vaatisi jos haluaisi esim. S13:n kulkemaan 300km/h? ;D Tehoa ja kierrostenrajoitinta korkeammalle vaan jos raakoja ollaan, mutta minkäslaisen perävälityksen se vaatisi? Jos nyt kuvitellaan vaikka, että 8500rpm kierroksilla se 300km/h pitäisi saavuttaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Nissanit ja huippunopeusajot

Mitäs muuten ihan teoriassa vaatisi jos haluaisi esim. S13:n kulkemaan 300km/h? ;D Tehoa ja kierrostenrajoitinta korkeammalle vaan jos raakoja ollaan, mutta minkäslaisen perävälityksen se vaatisi? Jos nyt kuvitellaan vaikka, että 8500rpm kierroksilla se 300km/h pitäisi saavuttaa.

En lupaa mitään, mutta Mr. Excel tarjoaa 8151rpm @ 300km/h ~vakiorengastuksella jos vitonen on 0,821 ja perä 3,916

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Nissanit ja huippunopeusajot

Tuohon Greddyn turbotimerin muistiin joskus tallentunut 276km/h ja sitten rajoitin katkaisi n. 7500rpm:n kohdalla kiihtymisen...

Mr. Excel tukee myös tätä, jos kyseessä on S13..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Nissanit ja huippunopeusajot

Lappeenrannan lentokentällä eräs klubilainen ajoi S13:lla 253km/h poliisitutkaan. Eli 5. vaihteella rajoittimelle. Välitykset loppui kesken. Tuohon 262km/h nopeuteen pitäisi siis olla harvempi perä tai rajoitin todella korkealla.

oisko ollut jeese83 ajo tänään myös rajottimelle 256km/h ja sama paikka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Nissanit ja huippunopeusajot

Lappeenrannan lentokentällä eräs klubilainen ajoi S13:lla 253km/h poliisitutkaan. Eli 5. vaihteella rajoittimelle. Välitykset loppui kesken. Tuohon 262km/h nopeuteen pitäisi siis olla harvempi perä tai rajoitin todella korkealla.

oisko ollut jeese83 ajo tänään myös rajottimelle 256km/h ja sama paikka

Jep, jep.. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Nissanit ja huippunopeusajot

Lappeenrannan lentokentällä eräs klubilainen ajoi S13:lla 253km/h poliisitutkaan. Eli 5. vaihteella rajoittimelle. Välitykset loppui kesken. Tuohon 262km/h nopeuteen pitäisi siis olla harvempi perä tai rajoitin todella korkealla.

oisko ollut jeese83 ajo tänään myös rajottimelle 256km/h ja sama paikka

Eli rajoitin on jossain 7krpm paikkeilla? Ei sen tarvis olla kuin karvan reilu 1000 kierrosta korkeammalla jos vakiokorkuisella renkaalla ajaa. Eri juttu sitten pysyykö vakiot sisuskalut lohkon sisäpuolella vai tuleeko kangetkatuun.com ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Nissanit ja huippunopeusajot

Lappeenrannan lentokentällä eräs klubilainen ajoi S13:lla 253km/h poliisitutkaan. Eli 5. vaihteella rajoittimelle. Välitykset loppui kesken. Tuohon 262km/h nopeuteen pitäisi siis olla harvempi perä tai rajoitin todella korkealla.

oisko ollut jeese83 ajo tänään myös rajottimelle 256km/h ja sama paikka

Eli rajoitin on jossain 7krpm paikkeilla? Ei sen tarvis olla kuin karvan reilu 1000 kierrosta korkeammalla jos vakiokorkuisella renkaalla ajaa. Eri juttu sitten pysyykö vakiot sisuskalut lohkon sisäpuolella vai tuleeko kangetkatuun.com ;D

7200 tai 7300 siihen väliin se vissiin menee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Nissanit ja huippunopeusajot

Ihan normi 7400rpm kohalla nappaa kiinni.

Voisihan sitä tietty nostaa vähän niin sais ainakin 260 rikki ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Nissanit ja huippunopeusajot

Ihan normi 7400rpm kohalla nappaa kiinni.

Voisihan sitä tietty nostaa vähän niin sais ainakin 260 rikki ;D

Tai ainakin jotain rikki...? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Nissanit ja huippunopeusajot

Ihan normi 7400rpm kohalla nappaa kiinni.

Voisihan sitä tietty nostaa vähän niin sais ainakin 260 rikki ;D

Tai ainakin jotain rikki...? ;)

Totta ;D

Alkaa olemaan aika kipurajoilla... :D

No, eipä näillä tarvii paljon kovempaa mennä.. Ei voi ajaa kuin suoraan tuollaisilla nopeuksilla 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Nissanit ja huippunopeusajot

Lappeenrannan lentokentällä eräs klubilainen ajoi S13:lla 253km/h poliisitutkaan. Eli 5. vaihteella rajoittimelle. Välitykset loppui kesken. Tuohon 262km/h nopeuteen pitäisi siis olla harvempi perä tai rajoitin todella korkealla.

oisko ollut jeese83 ajo tänään myös rajottimelle 256km/h ja sama paikka

Paljos s14 pitäs mennä huippuja? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×