Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
-Härski-

ca18det kansi pahvi?? kumman laittais?

Recommended Posts

eli olisko se ihan ehdotonta laittaa se metallinen sellainen vai pärjäiskö uusitulla "pahvisella"??

tarkotus on kiivetä hieman yli 300 hepan lukemiin...

ja jos sellainen metallinen sinne pitää laittaa niin kuinka paksu?? kansi kun lähtee kohta oikastavaksi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: ca18det kansi pahvi?? kumman laittais?

Orggiksella pärjää helposti noissa tehoissa. Ei se kanpsipahvi sieltä petä ellei jotain muuta ongelmaa tule ensin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: ca18det kansi pahvi?? kumman laittais?

Mutta sitten taas toisaalta noita pahveja ompi pettänyt myös vakio vehkeistä. Ja jos/kun se 300hv ei sitten riitäkään, niin ompahan ainakin yksi porsiva paikka vähemmän jos sinne laittaa jonkun "teräspahvin".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: ca18det kansi pahvi?? kumman laittais?

Orggiksella pärjää helposti noissa tehoissa. Ei se kanpsipahvi sieltä petä ellei jotain muuta ongelmaa tule ensin.

kyl se mulla antautu 1,5 baarissa ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: ca18det kansi pahvi?? kumman laittais?

Orggiksella pärjää helposti noissa tehoissa. Ei se kanpsipahvi sieltä petä ellei jotain muuta ongelmaa tule ensin.

kyl se mulla antautu 1,5 baarissa ;D

Ja antautu millälailla? Ja syy oli puhtaasti kansipahvin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: ca18det kansi pahvi?? kumman laittais?

Orggiksella pärjää helposti noissa tehoissa. Ei se kanpsipahvi sieltä petä ellei jotain muuta ongelmaa tule ensin.

kyl se mulla antautu 1,5 baarissa ;D

Ja antautu millälailla? Ja syy oli puhtaasti kansipahvin?

Syy ehkä Apen, ehkä ei ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: ca18det kansi pahvi?? kumman laittais?

Orggiksella pärjää helposti noissa tehoissa. Ei se kanpsipahvi sieltä petä ellei jotain muuta ongelmaa tule ensin.

kyl se mulla antautu 1,5 baarissa ;D

Ja antautu millälailla? Ja syy oli puhtaasti kansipahvin?

Syy ehkä Apen, ehkä ei ;)

en väitä vastaan ;D orkkis pahvi se oli mut kesti se kauemmin ku tarvike joka suli jo 0,7b++

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: ca18det kansi pahvi?? kumman laittais?

Mä laittaisin metallisen, mutta jos budjetti on tiukalla niin toki pehmopaffikin asiansa ajaa. Kuten tossa aikaisemmin jo sanottu, säädöt täytyy olla kohdallaan kaikin puolin, mutta se nyt pätee oli tivari mikä vaan. Nakutusta ei pitkään kestä mikään, jostain hajoaa aikanaan.

Tärkeetähän olis että ilmamassamittari, bensapumppu ja suuttimet riittää niihin tehoihin mitä haluat. Sopis toki ahtimenkin olla soppeli, ettei ihan viimeisillä rutisteta kammokuumaa ilmaa liian pieneen kuuleriin, mut noi perusjutut varmaan on jo hanskassa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: ca18det kansi pahvi?? kumman laittais?

Hei herää nyt jo!!

Jos sulla on turbo Nissani josta meinaat kaivaa kotivirittäjän lailla tehoja, niin kantta ja konetta saat olla availemassa jatkuvasti! Eli muutaman vuoden sisällä toi metallinen jo maksaa ittensä takas kun pystyy käyttämään useammin kuin kerran tarvittaessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: ca18det kansi pahvi?? kumman laittais?

niin siis oon jo siihenkin varautunut että semmonen pahvi sinne laitetaan mut se että kuinka paksu sen tulis olla?? kun oon niitä tuolta kattellut niin saa eri vahvuuksina... ja pitäiskö jo se helvetin ilma massamittarikin vaihtaa vai rupeeko se orkkis siellä tökkyään..

ja sen verran autosta että on keula cooleri ja isot ahtoputket, lastu, kolmen tuuman putki, tarkoitus olis laittaa tuollaiset osat: topmount pakosarja, (en muista mitenkä kirjoitetaan) svitserin s2 ahdin siihen kylkeen ulkoinen hukkaportti en muista merkkiä , walbron pumppu, ja sitten mahdollisesti jotkut isommat suuttimet mutta ei niitä siemenssin paskoja. ja ilmeisesti sitten se se cometicin kansipahvi.

ja pakkohan se on koti konstein viritellä kun ei oo varaa viedä mihinkään ryöstö racingiin laitettavaksi... ja sitä varten on hallit ja sun muut nosturit :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: ca18det kansi pahvi?? kumman laittais?

Kyllähän sen metallitiiviste sais olla se 1.4mm kun kummiski joutuu kannesta höylään sen parikymppää pois ja 1.6mm jos oikoo lohkostaki sen tason. Tietty riippuu siitä haluatko muutella puristusta johonki suuntaan.. ::) Yleensä ottavat koneistamoilla sen parikymppiä pois jos ei kovin kierot oo ne pinnat. Kyllä se siitä pikkuhiljaa lähtee räpylästä tuo virittely.. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: ca18det kansi pahvi?? kumman laittais?

eli siis mun tarvis viedä ensin se kansi koneistettavaksi ja sitten vasta tilailla se kansipahvi sen mukaan mitä ne on sieltä ottanut pois?? mut muutoin semmonen 1.4mm paksu olis ihan hyvä? ja mulla ei oo tarkotus muuttaa puritstuksia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: ca18det kansi pahvi?? kumman laittais?

niin ja se vielä et tarviiko se maffi vaihtaa isomapaan?

kyllä s13 maffi on aika rajoilla tuolla yli 300:ssa, sun pitää kuitenkin käydä zuikilla säätämässä tuo auto niin samalla se maffi sieltä sitten niin menee yhdellä säädöllä, ei ole iso sijoitus, lisäksi suuttimet ei taida tuonne kovin hyvin riittää?

p.s itsellä 1,2mm metallinen kansipahvi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: ca18det kansi pahvi?? kumman laittais?

No jos 20um lähtee kannesta pois niin ei kannentiivistettä tarvi vielä 200um paksuntaa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: ca18det kansi pahvi?? kumman laittais?

Ja jos välttämättä pitää lähtä tiivisteen paksuutta muuttamaan, niin oikea suunta olis matalempaan tiivisteeseen. Eli puristuksia olis syytä nostaa jos ei ole mitään megaturbolagdraggeria tekemässä.

9.2 puristukset ja 2kg ahtoja ei ainakaan oikein säädettynä vielä aiheuta ongelmia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: ca18det kansi pahvi?? kumman laittais?

niin ja se vielä et tarviiko se maffi vaihtaa isomapaan?

No kyllä kannattaisi. Se vakio kun ei oikeastaan pelaa tarkoitetulla tavalla paljon päälle 200 hp tehoissa enää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: ca18det kansi pahvi?? kumman laittais?

No jos 20um lähtee kannesta pois niin ei kannentiivistettä tarvi vielä 200um paksuntaa..

Heh! Mun moka! :-[ Joo tosiaan itellä tuo 1.4mm tiiviste, mutta ei varmasti mitään haittaa oo jos 1.2mm tiivisteen laittaa. Pikemminki päinvastoin..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: ca18det kansi pahvi?? kumman laittais?

Noh kerhon kalustoon kuuluvaa Pesosen S13:sta ajelin viime kesänä. En nyt muista auton specsejä tarkkaan, mutta puristuksen jossain 9.0 pinnassa, ja muutenkin kevennettyä osaa löytyy vauhtipyörän, takoromujen, siimapyörien osalta...sekä kansi työstetty. Omaan laitteeseen verrattuna auto kyl käyttäyty ihan kivasti tuolla 2000-4000rpm tiennoilla, ja keräs kierroksia. Tosin eipä sekään mihinkään menny ennenkuin ahdot nousi, mutta normi ajossa tuo oli kyl ihan vääntävä laite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: ca18det kansi pahvi?? kumman laittais?

Kuinkas paksu vakiopahvi on?

jos oikein muistan niin 1.18mm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×