Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   24.05.2018

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Juha

Kiitos ja näkemiin :)

Recommended Posts

Hei,

Nyt on omalta osaltani aika kiittää kaikkia kerholaisia kuluneesta yhdeksästä vuodesta, eli yhdeksän vuotta olen vastannut lähestulkoon melkeen kaikesta kerhon tekniseen puoleen liittyvästä ja nyt on aika vähän tuulettaa, eli Kennedy ja Zuikkis jatkavat mun "hommiani".

Syynä "lopettamiseen" on se, että mielenkiinto on siirtynyt pitkälti vähän toisenlaisiin juttuihin ja päivätyökin on nykyisin webin puolella, joten pakko vähän karsia kaikenlaista ylimääräistä, kun DNSF:kin on tietyllä tapaa ollut jo nyt "toinen työ" jatkuvasti kasvavana työmääränä, muutamia vuosia sitten koin pienen loppuunpalamisen DNSF:n juttujen suhteen ja lopetin hallituksessa jo, mutta teknisiä juttuja jäin kuitenkin värkkäämään.

Oma kiinnostustaso ei ole hommaa kohtaan ollut ihan niin viriili enää viimeisinä vuosina, että kannattaisi väkisin jatkaa. Ja tämän ovat varmaan muutkin aistineet, eli "nuoremman" polven DNSF:n väki ei varmaan mua ole edes tavannut livenä.

Tulen kuitenkin varmasti heilumaan täällä muutenkin ja toimin nyt noin kuukauden verran tässä käynnistelyvaiheessa Kennyn ja Zuikkiksen tukena, jotta saadaan menemään mahdollisimman kivuttomasti. Ihan kaikkea kun ei ole dokumentoitu paitsi mun päähäni. ;D

Tekniset jutut kannattaa siis tästä lähtien laittaa YV:nä tai mailina juha@dnsf.org / Juha -osoitteen sijasta kennedy@dnsf.org tai zuikkis@dnsf.org .

Mikäli tarvitset esimerkiksi hakukoneoptimointi, kävijäseuranta tai Google Adwords -palveluja voi minuun ottaa yhteyttä juha.soderholm@estime.fi -osoitteeseen.

Muissa asioissa toimii juha@dnsf.org maili edelleen ja juha.soderholm@gmail.com

Yhdeksästä vuodesta kiittäen,

Juha Söderholm

Vs: Kiitos ja näkemiin :)

Selevä peli, asiakaskunta kiittää :) Vaikka tosin vasta vajaa vuoden oltu täällä.

Olen sentään nähnyt Juhan \o/ Et kai sä malta meitä silti kokonaan jättää? Kun eihän torstaimiiteissä ole enää mitään jännitystä jos ei voi odottaa SITÄ Juhaa mitä kukaan ei ole nähnyt mutta kaikki puhuu

Hassun tuntuista kyllä kun "vanhan kaartin" heppu jää sivuun, mutta elämähän muuttuilee ja jatkuu taas. Omalta osaltani voin vaan kiittää mielettömän paljon, ilman Juhaa tätä ei olisi.

Ei muuta ku parhaat jatkot ja menestystä kaikin puolin. :)

Jees, kiitokset Juhalle pitkäjänteisestä ylläpidosta tässä vuosien varrella!

Olen sentään nähnyt Juhan \o/

Mäkin oon nähnyt Juhan ja se on jopa puhunut mulle. ;D Kiitos ja näkemiin.

Tosiaan kiitokset Juhalle, sitkeästi olet jaksanut panostaa kerhon kehittämiseen ja sivustojen ylläpitoon.

Oltiin kait ensimmäiset jotka silloin about yhdeksän vuotta sitten alettiin miettimään näitä juttuja, josta DNSF ry on syntynyt. Otit heti yhteyttä kun aikoinaan kirjoittelin alan harrastelehteen että kiinnostaisiko Z-autojen kerho Suomessa. Nopealla aikataululla olikin ekat nettisivut pystyssä Juhan toimesta ja siitä se sitten lähti.

Kiitos vielä kerran kaikesta jota olet DNSF:n hyväksi tehnyt!

Toivotan sinulle hyvää jatkoa. Niin ja toivottavasti käyt jatkossakin täällä kirjoittelemassa :)

Kimi

oha tuota tullu jonku vuotta sivuja lueskeltua, hyvin toimivat sivut on aikaan saatukkin. Ittekki oon taiinu itte pääpirun joskus vuosien takaa nährä

onnea ja menestystä eteen päin.

Kiitos ja kumarrus täältäkin suunnalta.

Mäkin oon ollu sen aikaa kuvioissa että oon jopa nähny ko. hepun :) Ekan kerran motoparkissa -03. Vähän oli huonovointisen näköinen kaveri. Kenobi jotain sanoikin siinä aamulla että Juha jäi mökille lepäämään ;D

Hienoa työtä näiden vuosien aikana. Nettisivut kun on tällaisen kerhon isoin juttu. Näiden ylläpidossa on varmasti ollut paljon hommaa.

Hyvää jatkoa ja näkemiin.

Kaiken vittuilun ja avautumisien jälkeen pitää myös muistaa kiittää, että sivustot on ja ne jopa toimivat kohtuu luotettavasti verrattuna moneen muuhun. Pitää myös toivoa, ettei hanskoja heitetä aivan kehiin ;).

Kiitos ja kumarrus.

Hyvää jatkoa, hyvin on foorumia hoidettu, kiitos!

Tavattua ei ole tullut, mutta ehkä, jos joskus :)

Monet ei ole nähnyt Juhaa livenä, itselläni on ollut ilo tehdä päivittäin jopa töitä miehen kanssa ja ollaanpa vedetty melko mehevät kännitkin joskus. Siinä on sellainen kaveri jolla on 110% ajasta noin 110% käytettävissä olevista raudoista tulessa. Jos kyseinen kaveri olisi elänyt kun nykyistä ajanlaskua suunniteltiin niin työpäivät olis 50-tuntisia jonka jälkeen levätään 2 tuntia.

Olen henkilökohtaisesti suorastaan onnellinen Juhan puolesta, että tajusi vihdoinkin heittää painoa pois selästään. Samalla luotan siihen, että Zuikkis ja varsinkin Kenny pistää uutta intoa kehiin foorumin puolesta. Eli kiitos Juha viime vuosien uurastuksesta!

Ja nyt kun waltikka on vaihtunut niin olisko pikkuhiljaa aika saada se vitun foorumiteema aikaiseksi!?! Kenny! Vauhtia! ;D

Nopealla aikataululla olikin ekat nettisivut pystyssä Juhan toimesta ja siitä se sitten lähti.

Mä muistan noi sivut, taisivat pyöriä jossain sunpointin osoitteessa.

Oli hienot sivut, kuten kaikki muutkin tuohon aikaan ;D

Kiitoksia Juhalle vuosista, ja hyvät jatkot.

Yhdeksän vuotta työtä oman ja eteenkin muiden eteen tällaisessa harrastuskerhossa on kunnioitettava saavutus. Tiedät varmaan meidän muiden arvostaneen tekemäsi työtä, mutta haluan kuitenkin vielä tuoda sen täällä esiin. Kummallista että nämäkin asiat tulevat sanotuksi vasta nyt, vaikka ne olisi voinut tuoda esiin jo paljon aikaisemmin. Kuinka tärkeää toimintoa olet pitänyt yllä on varmasti tullut esiin heti kun homma on syystä tai toisesta "tökännyt". Silloin kaikki katsovat asiakseen arvostella ja kritisoida, vaikka eivät kuitenkaan normaalitilanteessa ole valmiit laittamaan tikkua ristiin asioiden eteen. Tällaista tämä kuitenkin on tässä epätäydellisten ihmisten maailmassa.

Kiitos minunkin puolesta ja menestystä jatkossakin

Bjarne "Billman" Illman

Oikea ja varmaan vaikea päätös, Juha... kiitoksia näistä vuosista,

paljon on ollut säätämistä yhdessä ja jonkin verran on tullut jopa opittua sulta.

Eiköhän me pidetä välillä yhteyksiä ;)

Juhalle isokiitos näistä vuosista, oot tehny monen jannun hyväks paljon enemmän kuin voisi Spinnailujen välissä uskoa.

Ilman näitä sivuja olis jääny monet Nissanit virittämättä. Muutaman kerran on meinannut mielenterveys järkkyä, kun sivut oli pidempään alhaalla, sen verran tärkeä kanava tää on. ;D

Juhan tapasin ensimmäistä kertaa Autokeskuksen keskusvaraston tyhjennysmyynnissä.

Foorumillakin olin jo silloin muistaakseni pyörinyt, olikohan vuosi 2002. Jotain siinä juteltiin, niitä näitä. :)

Kiitos ja Kumarrus vielä koko konkkaronkalle.. pidetään tämä foorumi netin parhaana vielä toiset yhdeksän vuotta.

Itse olen ollut niin vähän aikaa jäsen etten oo tutustumaan kerennyt mutta Kiitos ja näkemiin siitä huolimatta :D

Jaahas, se on sitten aika sanoa moro Juhalle ja kiitokset, vaikka välillä varsinkin palstan alkuaikoina tuli ehki joskus hieman "vinoiltuakin" tietyistä palstan ongelmista ;) Hatunnoston arvoinen suoritus kuitenkin ja hyvät jatkot!

Sign in to follow this