Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Jampsu

RB25DET viritystopic

Recommended Posts

alotetaan nyt uusi topic kun vanha katos kun foorumi kaatu...

eli mitenköhän isot suuttimet on vakiona rb25detissä?

miten isojen virien kanssa kannattaa asentaa bensapaineen säädin?

pitäis alkaa hankkia osia kun sais kartotettua mitä kaikkea tarvii putkisto ja ilma puoli on hoidossa

3" hormi koko matkalle + 3" metalli catti

tsmart turboruuvi

greddy ic

greddy ilmansodatin

r32 ecu + lastu

tsmart super sonic dumppi

näillä nyt alkuun olis tarkotus mennä n.310hp eli sinne mitä vakio hyrrä jaksaa sitten myöhemmin otetaan kansi käsittelyyn ja uus pakosarja ja isompi fööni

puuttuuko jotain olennaista?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jaibara

Vs: RB25DET viritys topic

alotetaan nyt uusi topic kun vanha katos kun foorumi kaatu...

eli mitenköhän isot suuttimet on vakiona rb25detissä?

miten isojen virien kanssa kannattaa asentaa bensapaineen säädin?

pitäis alkaa hankkia osia kun sais kartotettua mitä kaikkea tarvii putkisto ja ilma puoli on hoidossa

3" hormi koko matkalle + 3" metalli catti

tsmart turboruuvi

greddy ic

greddy ilmansodatin

r32 ecu + lastu

tsmart super sonic dumppi

näillä nyt alkuun olis tarkotus mennä n.310hp eli sinne mitä vakio hyrrä jaksaa sitten myöhemmin otetaan kansi käsittelyyn ja uus pakosarja ja isompi fööni

puuttuuko jotain olennaista?

Bensa pumppu on yks joka kannattaa vaihtaa aivan het niinku suosista.. Muuten kuullostaa pätevältä .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: RB25DET viritys topic

Ja et sä sitä bensanpaineensäädintä tarvitse uutta jos vanha toimii ja kunhan sulla on riittävän isot suuttimet ja riittävän tuoton omaava bensapumppu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: RB25DET viritys topic

Vakio bensa pumppu riittää vakio tehoihin. Turvallisesti ei paljon yli. Virittämistä aloittaessa kannattaa ensimmäisenä vaihtaa bensa pumppu ettei tule bensan saanti ongelmia ja iske mäntä pistiäinen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: RB25DET viritys topic

GT-R:ssä on ihan hyvä bensapumppu, hyvinkin Walbron tehoinen.. Mutta GTS-T:ssä taas on säästelty ja pumppu on pienempi. Hikiseen riittää edes vakiotehoihin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: RB25DET viritys topic

Ja walbron pumppu on halpa investointi/vakuutus ja tuo mielenrauhaa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: RB25DET viritys topic

Vakio bensa pumppu riittää vakio tehoihin. Turvallisesti ei paljon yli. Virittämistä aloittaessa kannattaa ensimmäisenä vaihtaa bensa pumppu ettei tule bensan saanti ongelmia ja iske mäntä pistiäinen.

;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: RB25DET viritys topic

mites toi walbron pumppu meneekö ihan vakion tilalle vai pitääkö sovitella miten paljon

vai löytyykö walbrolta valmista kittia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: RB25DET viritys topic

menee pikku askartelulla paikoilleen tarvitset ehkä nippusiteen ja apiko liittimiä. totta kai pitää sovitella vähän tosin voi löytyä asennus sarjakin kysy foorumin kauppiailta jos löytyy valmis asennus sarja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: RB25DET viritys topic

walbro menee suoraan sillä 200sx asennussarjalla, kaikki tarvittava tulee mukana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: RB25DET viritys topic

walbro menee suoraan sillä 200sx asennussarjalla, kaikki tarvittava tulee mukana.

juuh hyvä tietää ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: RB25DET viritys topic

Ite kolvasin johdot apikojen lisäksi.

Oliko bensankestävää tinaa? :) Ne jää kuitenkin sinne lillumaan käytännössä.. Ihan hyvin ne niillä mukana tulevilla abikoilla kestää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: RB25DET viritys topic

Ite kolvasin johdot apikojen lisäksi.

Oliko bensankestävää tinaa? :) Ne jää kuitenkin sinne lillumaan käytännössä.. Ihan hyvin ne niillä mukana tulevilla abikoilla kestää.

Oli jotain hypersuper tinaa... Käytän tinaa kaikissa sähköliitännöissä aina.

Purkaminen on sitten kyllä ikävämpää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: RB25DET viritys topic

Oliko bensankestävää tinaa? :) Ne jää kuitenkin sinne lillumaan käytännössä.. Ihan hyvin ne niillä mukana tulevilla abikoilla kestää.

Mitä ihmettä?! Sulaakos tina muka bensassa vai mitä sille tapahtuu? Toivottavasti tuli bensankestävää omiin juotoksiin ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: RB25DET viritys topic

Oliko bensankestävää tinaa? :) Ne jää kuitenkin sinne lillumaan käytännössä.. Ihan hyvin ne niillä mukana tulevilla abikoilla kestää.

Mitä ihmettä?! Sulaakos tina muka bensassa vai mitä sille tapahtuu? Toivottavasti tuli bensankestävää omiin juotoksiin ;D

Ihan perinteinen lyijy/tina-seos varmaan kestää, mutta nykyään kun useimmat tinat on lyijyttömiä niin en kyllä luottaisi.. ::) Jos siitä ne lisäaineet liukenee jonnekin tms. Tinaahan juotostinassa on vain alle puolet..

Ja lisäksi juotoksen päällehän pitää laittaa kutistesukka tms eriste, tuskin on sekään bensankestävää kumia? Aikansa siinä lahoaa ja ropsahtaa pois ja sitten piuhat kolkottaa vastakkain?

No joo, ehkä turhan vainoharhaista taas. Tuntuu vaan hassulta keksiä omia parempia systeemeitä kun ne puristusliittimet kuitenkin toimii, ja helpompi on asentaa kuin tinaamalla..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: RB25DET viritys topic

Oliko bensankestävää tinaa? :) Ne jää kuitenkin sinne lillumaan käytännössä.. Ihan hyvin ne niillä mukana tulevilla abikoilla kestää.

Mitä ihmettä?! Sulaakos tina muka bensassa vai mitä sille tapahtuu? Toivottavasti tuli bensankestävää omiin juotoksiin ;D

Ihan perinteinen lyijy/tina-seos varmaan kestää, mutta nykyään kun useimmat tinat on lyijyttömiä niin en kyllä luottaisi.. ::) Jos siitä ne lisäaineet liukenee jonnekin tms. Tinaahan juotostinassa on vain alle puolet..

Ja lisäksi juotoksen päällehän pitää laittaa kutistesukka tms eriste, tuskin on sekään bensankestävää kumia? Aikansa siinä lahoaa ja ropsahtaa pois ja sitten piuhat kolkottaa vastakkain?

No joo, ehkä turhan vainoharhaista taas. Tuntuu vaan hassulta keksiä omia parempia systeemeitä kun ne puristusliittimet kuitenkin toimii, ja helpompi on asentaa kuin tinaamalla..

No joo, en nyt kirveelläkään muista oliko noissa johdoissa oikeasti jotain tinattavaa vai tarvinko siinä hommassa kolvia vaan johonki vanhojen johtojen irrottamiseen. Säikäytti vaan kun muistelin, että jotain oisin siihen tinaillut... Toivottavasti kestää jos tulikin tinailtua, eikä sula samantien pois. ;D

(vähän OT:n puolelle meinaa lipsua jo nää tinahommat) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: RB25DET viritys topic

walbro menee suoraan sillä 200sx asennussarjalla, kaikki tarvittava tulee mukana.

Mitenkäs, onko sillä väliä kumpi 13 vai 14 200sx asennussarja? Eroa 33 ja 32 gts-t? Kumpi kumpaan jne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: RB25DET viritys topic

Mulla on vakio bensapumppu vielä paikoillaan,kun ei kerinny vaihtamaan..ja hyvin riitti yli 300 hv...afr 10.5..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: RB25DET viritys topic

entäs kuinka suuri merkitys on outletilla mietiskelin että jos vaihtaisin sen sitten vasta kun tulee isompi fööni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: RB25DET viritys topic

entäs kuinka suuri merkitys on outletilla mietiskelin että jos vaihtaisin sen sitten vasta kun tulee isompi fööni

ei se taida ahdistaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×