Welcome to DNSF.org

HUOM HUOM HUOM 17.12.2016 uudistuksen jälkeen vaikuttaisi siltä, että kaikkien pitää tilata uusi salasana itselleen.

Tilaa uusi sähköpostiisi kirjautumisikkunan nappeja käyttämällä ja toimi viestissä olevien ohjeiden mukaan. Salasanan toimittamisessa saattaa mennä jopa 15min. Tarkista myös roskapostikansio sähköposteistasi siltä varuin, että viesti on siellä. 

Sign in to follow this  
Followers 0
MBT

Tommi Kaura

150 posts in this topic

Vs: Tommi Aura

Pieni varoituksen sana kyseisestä henkilöstä. Jos yrittää ostaa teiltä, tai myydä teille autoa, ÄLKÄÄ missään nimessä suostuko. Istunu vankilassa huijauksista.

Audi club finlandin sivuilla asiasta enemmän juttua: http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=29407

Olekko ihan tosissas? Onko tollassia olemassa? En olis uskonut....

Jos joku haluaa kyseisen herran nähdä livenä niin on muistaakseni 17.4 klo9 tavattavissa kouvolan hovioikeudessa. Eli sinnehän pääsee yleisökin

Pieni varoituksen sana kyseisestä henkilöstä. Jos yrittää ostaa teiltä, tai myydä teille autoa, ÄLKÄÄ missään nimessä suostuko. Istunu vankilassa huijauksista.

Audi club finlandin sivuilla asiasta enemmän juttua: http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=29407

Eiköhän tämä ole tunnetuin kepulihemmo yleensäkin..

vaikka Ffp-motorsportin kautta, jos ei halua täältä muuten lukea..

Mutta ainahan kannattaa varoittaa..

Juu no ihan siltä varalta, että jos joku ei tiedä kyseistä hemmoa. Tuskin saapuu oikeuteen paikalla :-\

Juu no ihan siltä varalta, että jos joku ei tiedä kyseistä hemmoa. Tuskin saapuu oikeuteen paikalla :-\

Taitaapi saapua kun tulee veronmaksajien kustannuksella kahden saattajan voimin

Taitaapi saapua kun tulee veronmaksajien kustannuksella kahden saattajan voimin

Jaa no siinä tapauksessa. Ajattelin vaan, kun on 9.2 vielä autoa ollut ostamassa, että on vielä vapaana, mutta hyvä kun on otettu talteen.

melkein pitäs järkätä jonkun sortin "palkinto" hyvästä yrittämisestä ko. henkilölle... ;D on se ihanaa ku oikeusvaltiossa on tämmönen mahollista >:(

Toivottavasti saa kunnon tuomion >:(

Hauskintahan tässä on että hovioikeudessa ei haeta tuomioo kultapojulle vaan nettikirjoittelusta muutamalle vastaajalle.

Hauskintahan tässä on että hovioikeudessa ei haeta tuomioo kultapojulle vaan nettikirjoittelusta muutamalle vastaajalle.

Ja minkä ihmeen kunnon tuomion se nyt muutenkaan sais. Taitaa se "kunnon tuomio" olla kuitenkin ehdollista ja pikku sakot.

Kaikista vittumaisinta tässä hyvinvointi yhteyskunnassa on, että koijari saa jatkaa ja "kunnon" ihmiset saa vielä tuomion ja koijari vielä rahaa! Tämä kaikki on mahdollista vain suomessa. Joten kannattaa olla tarkkana mitä kirjoittelee "yleisille" palstoille esimerkiksi huijarista jota ei ole tuomittu. Vasta virallisen tuomion jälkeen voidaan puhua asian oikeilla käsitteillä jos siloinkaan.

Toisesta ketjusta lainattu linkki:

http://www.cosworthrsclub.com/foorumi/viewtopic.php?t=117556

Kyllähän noi huijarit saa naurettavan pieniä tuomioita, mutta mä olen ennenkin lueskellut vastaavia tapauksia netissä ja naureskellut kuinka helppo suomalaisia on huijata! Kun myytte auton tai mitä vaan (arvokkaampaa) niin maksu käteisellä tai rahat tilille ja kun on omalla tilillä niin sitten vasta tavara ostajalle niin ei tule ongelmia >:(

Kyllähän noi huijarit saa naurettavan pieniä tuomioita, mutta mä olen ennenkin lueskellut vastaavia tapauksia netissä ja naureskellut kuinka helppo suomalaisia on huijata! Kun myytte auton tai mitä vaan (arvokkaampaa) niin maksu käteisellä tai rahat tilille ja kun on omalla tilillä niin sitten vasta tavara ostajalle niin ei tule ongelmia >:(

No parhaimpia on nämä tapaukset missä auto koijataan sinulta ja myydään edelleen. Niin sinä jäät ilman rahoja, joka tapauksessa ja auto jää uudelle omistajalle+huijari saa vielä rahat :'(. Tästä oli iltalehdessä syksymmällä juttua.

mä olen ennenkin lueskellut vastaavia tapauksia netissä ja naureskellut kuinka helppo suomalaisia on huijata! Kun myytte auton tai mitä vaan (arvokkaampaa) niin maksu käteisellä tai rahat tilille ja kun on omalla tilillä niin sitten vasta tavara ostajalle niin ei tule ongelmia >:(

Pari ongelmaa sun teorioissa:

- Kovin moni ei halua ottaa esim. 40 000€ käteisenä taskuunsa, ja lähteä tepastelemaan kaupungille, saati sitten mennä sovittuun tapaamiseen, jossa toinen osapuoli tietää että toisella on taskut täynnä käteistä.

- Kovin moni ei myöskään halua siirtää esim. 40 000€ jonkun tilille, odotella muutaman päivän rahojen siirtymistä, ja mennä hakemaan sitten autoaan.

Useimmat haluavat sen auton mukaansa samantien, koska silloin ostajalla pienempi vaara tulla huijatuksi...

- Ja toi "rahat tilille"... esim. Auran tapauksessa maksuja on siirretty pankissa, ja myyjä on saanut todisteet tilisiirrosta pankin leimoilla varustettuna, ja jotenkin kuitenkin nuo maksut on ennen niiden tilille siirtymistä saatu peruttua.

Tämä kyllä sotii pankkilakia vastaan, joten tiedä sitten miten saatu tapahtumaan...

mä olen ennenkin lueskellut vastaavia tapauksia netissä ja naureskellut kuinka helppo suomalaisia on huijata! Kun myytte auton tai mitä vaan (arvokkaampaa) niin maksu käteisellä tai rahat tilille ja kun on omalla tilillä niin sitten vasta tavara ostajalle niin ei tule ongelmia >:(

- Ja toi "rahat tilille"... esim. Auran tapauksessa maksuja on siirretty pankissa, ja myyjä on saanut todisteet tilisiirrosta pankin leimoilla varustettuna, ja jotenkin kuitenkin nuo maksut on ennen niiden tilille siirtymistä saatu peruttua.

Tämä kyllä sotii pankkilakia vastaan, joten tiedä sitten miten saatu tapahtumaan...

Itse olen samaa mieltä, että tuossa virkailija mokaa jolloin pankin pitäisi olla vastuussa (Periaatteessa). Mutta itse jos tekisin kauppoja istuisin vieressä, kun rahat siirretään. Jos tämä ei onnistuisi jättäisin asian sikseen. Plus tottakai varmistaisin, että rahat ovat omalla tilillä.

Itse olen samaa mieltä, että tuossa virkailija mokaa jolloin pankin pitäisi olla vastuussa (Periaatteessa). Mutta itse jos tekisin kauppoja istuisin vieressä, kun rahat siirretään. Jos tämä ei onnistuisi jättäisin asian sikseen. Plus tottakai varmistaisin, että rahat ovat omalla tilillä.

Menet mukaan siihne tiskille ja vahdit että homma menee "oikein" tai tarvittaessa avaat samaan pankkiin oman tilin (sehän aukea heti)

Ja toi minkä karppa mainitsee "No parhaimpia on nämä tapaukset missä auto koijataan sinulta ja myydään edelleen. Niin sinä jäät ilman rahoja, joka tapauksessa ja auto jää uudelle omistajalle+huijari saa vielä rahat . Tästä oli iltalehdessä syksymmällä juttua."

olen lukenut tästä, ja "karpolla on asiaa" ohjelmassa oli juttu myös, istut mukana koeajolla niin ei se sitä silloin vie. Olen edelleen sitä mieltä että suurimmassa osassa on myyjän omaa "hölmöyttä" mukana

Tuuve kirjoittaa "- Kovin moni ei halua ottaa esim. 40 000€ käteisenä taskuunsa, ja lähteä tepastelemaan kaupungille, saati sitten mennä sovittuun tapaamiseen, jossa toinen osapuoli tietää että toisella on taskut täynnä käteistä."

Kun kauppa on sovittu ja hinta neuvoteltu niin voihan ostaja mennä hakemaan rahat omasta pankistaan nostaa käteen niin ei ainakaan pääse huijaamaan, ja sitten talletat omalle tilillesi

Jos joku haluaa kyseisen herran nähdä livenä niin on muistaakseni 17.4 klo9 tavattavissa kouvolan hovioikeudessa. Eli sinnehän pääsee yleisökin

Varmaankin paskin mahdollinen paikka saada oikeutta, otan osaa :(

huh huh. varmaan vuosi sit olen ekaa kertaa lukenut herran toimista ja edelleen jatkuu :-\

huh huh. varmaan vuosi sit olen ekaa kertaa lukenut herran toimista ja edelleen jatkuu :-\

Törmännyt herran toimintaan noin neljä vuotta ja kaksi linnatuomioo sitten ja homma jatkuu

melkein pitäs järkätä jonkun sortin "palkinto" hyvästä yrittämisestä ko. henkilölle... ;D on se ihanaa ku oikeusvaltiossa on tämmönen mahollista >:(

Pitäisikö teettää paitoja jossa painatus olisi vaikka:

T.A Suomen kiertue 2000:

xx.xx.2000 - Opel Astra

xx.xx.2000 - Ford Sierra

xx.xx.2000 - VW Golf

xx.xx.2000 - VW Corrado

xx.xx.2000 - Toyota Supra

xx.xx.2000 - Opel Astra GSi

xx.xx.2000 - Opel Astra GSi

xx.xx.2000 - Subaru Impreza GT turbo

xx.xx.2000 - Subaru Impreza GT turbo

xx.xx.2000 - Opel Omega 3000

xx.xx.2000 - Toyota Celica "carlos sainz"

Tai vaikka:

Vuoden yrittäjä 2000-2007: T.A (kuva lumiaurasta)

Pitäisikö teettää paitoja

Tuo paitaidea on ollut jo esillä FFP:llä. 8)

Kannattaa muutenkin lukasta aihe sieltä ja pistää linkki talteen, sinne tuntuu kertyvän kaikki oleellinen, ettei tarvii lukea kymmeneltä muulta foorumilta palasia.

http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=3486

Kaikista vittumaisinta näiden huijareiden suhteen on se, että yhteiskunta maksaa koko hänen lystinsä eikä häneltä saa centtiäkään takaisin.

Oma esimerkki tapaus:

Eräs häiriintynyt henkilö tilasi nimissäni parista nettifirmasta minulle töllöttimen ja pari tietokonetta. Herjasi julkisesti minua huijariksi sekä, että myyn varastettua tavaraa. Tämä ei riittänyt vaan rupesi vielä häirikköpuheluita tekemään. Pinnahan tuommoisesta menee ja tein poliisille rikosilmoituksen ja kyseiset teot täyttivät kunnianloukkauksen tunnusmerkit. Ei muuta, kuin oikeuteen jossa kyseinen henkilö tuomittiin. Oikeuteenhan kukaan maallikko EI mene ilman asianajaa jollainen itsellänikin oli. Kyseiseltä "varatuomarilta" varmistinkin useampaan kertaa ennen oikeudenkäyntiä, että mitä kuluja minulle tulee jos tuomio annetaan vastapuolelle. Vastaus oli, että ei mitään koska valtionkonttori maksaisi osuuteni. Oikeuden päätös tuli ja kyseinen jannu sai tuomionsa. Tästä tyytyväisenä lähdin hakemaan valtionkonttorilta saamisiani ja lopputulos oli tämä: Koska kyseessä ei ollut pahoinpitely ei valtionkonttori maksa minulle mitään (Kyse oli vain oikeudenkäyntikuluista). Joudun siis hakemaan ulosottoteitse saataviani hamaan loppuun saakka, jonka tulen tekemään. Valtionkonttori kyllä maksoi tämän luihuin kaikki kulut ja parhaat asianajajat.

Tämä on suomalainen oikeusvaltio. Parhaissa tapauksissa nämä koijarit keksivät vielä nyhtää sinulta hyvät rahat jos satut julkisesti hänestä kirjoittamaan (Ihan aiheesta ja saaduista tuomioista). Ja asianajajathan mieluusti ottavat näitä tapauksia, koska rahat saa varmasti, kun maksajana on suomen valtio.

Minulle opetus/periaate ei onneksi maksanut, kuin vajaa 500 euroa eikä 5000 euroa. Mutta sanontaanko näin, että vituttaa, mutta saipahan tämä "mulkku" tuomionsa.

tuskimpa sekään niin idiootti on et omalla nimellä tuolla kirjottelis