Welcome to DNSF.org

HUOM HUOM HUOM 17.12.2016 uudistuksen jälkeen vaikuttaisi siltä, että kaikkien pitää tilata uusi salasana itselleen.

Tilaa uusi sähköpostiisi kirjautumisikkunan nappeja käyttämällä ja toimi viestissä olevien ohjeiden mukaan. Salasanan toimittamisessa saattaa mennä jopa 15min. Tarkista myös roskapostikansio sähköposteistasi siltä varuin, että viesti on siellä. 

Tellu

Dnsf skii miit IX 10.-12.3.2017!!

55 posts in this topic

Se on näköjään kadonnu. Laita Tellu uudestaan se privaviesti.

Privaviestien kanssa jotain häikkää foorumin siirron jälkeen. Laita uusiksi joo varuilta.

Laitan nyt tähän nää maksutiedot kun en nyt enää tiedä kenelle viesti meni perille ja kenelle ei :)

Tilinumero: FI87 1279 3000 3876 92
Saaja: Nordea Rahoitus
Summa: 61€
Viite: 10337 57701

Tää 61€ on varausmaksun osuus, mut jos joku haluaa maksaa nyt jo koko homman pois, niin yhdeksälle hengelle tästä tulee 118€/nassu. 

On 13.12.2016 at 20.30, TeroLuu said:

Ai oonks mäkin lähös? ;D Nyt vasta huomasin ku tuli viestiin maksutiedot.

Onks nyt niin, et @TeroLuu ei lähde?

Jos näin, ni lasken tohon jälkimmäiseen laskuun meille kaikille myös ton Teron osuuden, ettei mulle tuu tästäki paria paikkaa maksettavaks.

18 hours ago, Tellu said:

Onks nyt niin, et @TeroLuu ei lähde?

Jos näin, ni lasken tohon jälkimmäiseen laskuun meille kaikille myös ton Teron osuuden, ettei mulle tuu tästäki paria paikkaa maksettavaks.

Kyl mä joudun jäämään pois kelkasta. Liian hapokasta.

Jees.. Mä lisään ton Teron osuuden sit meille kaikille siihen toiseen erään.

Mökkiin sit mahtuu ainakin 10 henkeä, kun ottaa ilmapatjaa tms mukaan. Eli jos jotakuta vielä kiinnostaa reissu, niin mukaan vaan.

Täähän on jo ihan ovella! Mites toi loppumaksu meni?

Meitä ois nyt sit lähdössä ilmeisesti vain seitsemän, ainakin näillä näkymin. Kolme ihmistä mahtuu vielä ihan hyvin mukaan ja senkin päälle patjoilla pari ainakin. Mä maksoin äsken sen loppulaskun, koska siinä on eräpäivä parin päivän päästä. Kokonaissumma on siis 1052€, joka tekee seitsemälle hengelle 150,30€.. Tarkoittaa sitä, että ne, jotka maksoi silloin aiemmin sen 61€, maksaisi vielä 89,30€. Olis siis hyvä saada vielä pari tyyppiä ainakin mukaan, niin saatais hintaa vähän hilattua alaspäin :)

Laitan vaikka viikonloppuna maksutietoja kaikille, niin vielä ehtii ilmoittautua mukaan. Älkää maksako sinne luottokortille, mihin viimeksi, kun nyt maksoin ihan omalta tililtä ;D

Eipä tunnu nyt muita tulevan, ni mennään näillä sitten ja jos joku vielä tulee, ni ihmetellään sitten lisää :)

Eli 7 henkeä 150,30€/naama. Eka erä oli 61€ eli jäljellä on vielä se 89,30€. Koljonen ja ArtoR makso jo sen alkuperäsen koko summan, ni laskeskelkaa te mitä teille jää vielä maksettavaa.

Tilinumero: FI50 5711 3020 0596 82

Saaja: Terhi Mikkola

Viesti: Himos

Summa: 89,30€

Makselkaa mahdollisimman pian, ku tosiaan maksoin jo sen laskun :)

Maksettu! Olikos joku ajelemassa Tampereen kautta vai nykäsenkö Subarulla pelipaikalle?

4 hours ago, Jaaggorr said:

Maksettu! Olikos joku ajelemassa Tampereen kautta vai nykäsenkö Subarulla pelipaikalle?

Mun reitti taitaa mennä Tampereen kautta, nappaanko sut kyytiin? :)

13 hours ago, Tellu said:

Mun reitti taitaa mennä Tampereen kautta, nappaanko sut kyytiin? :)

Mihin aikaan oisit ajelemassa? Oon sillon aamuvuorossa eli varmaan ehtisin kotiutua hyvissä ajoin. Kotoo Ylöjärveltä asti jos sais kyydin ni ois vielä parempi :)

6 hours ago, Jaaggorr said:

Mihin aikaan oisit ajelemassa? Oon sillon aamuvuorossa eli varmaan ehtisin kotiutua hyvissä ajoin. Kotoo Ylöjärveltä asti jos sais kyydin ni ois vielä parempi :)

Juu voin koukata Ylöjärven kautta :) aikataulusta en vielä tiedä, vähän suunnittelin, että en ottais asiakkaita siihen perjantaille ni pääsen lähtemään ihan koska vaan.

3 hours ago, Tellu said:

Juu voin koukata Ylöjärven kautta :) aikataulusta en vielä tiedä, vähän suunnittelin, että en ottais asiakkaita siihen perjantaille ni pääsen lähtemään ihan koska vaan.

Kuulostaa hyvältä! Moneltas sen mökin saa? Mä oon varmaan tarvittaessa 13-> lähtövalmis.

22 hours ago, Jaaggorr said:

Kuulostaa hyvältä! Moneltas sen mökin saa? Mä oon varmaan tarvittaessa 13-> lähtövalmis.

Se mökki on neljästä eteenpäin käytettävissä. Pitäiskö koittaa tähdätä johonki siihen?

Millanen aikataulu muilla on?

Iltapäivästä joskus liikkeelle. Riippuu Pasista.

Maksettu, ohan se hyvä kerran viikossa käydä kattomassa mitä täällä tapahtuu...

Itse pääsen klo15 tienoilla starttaamaan Mikkelistä. Siihen kaupassa käynti niin menee varmaan 18 tienoille et perillä.

Tässä taas tulee mietittyä suuria kysymyksiä, et koittasko tota laskemista näin vajaan 15 vuoden tauon jälkeen? :D Kuis moni tuolla _ei_ meinaa laskea? :D

En oo koskaan laskenu, enkä nytkään meinannu. Poreallas on hyvä paikka.

Eiköhä toi after ski tule aloitettua samantien. 

Lauantaina +2C ja vesisadetta... 

Mä aattelin et voisin tällä kertaa ottaa jo laudan mukaan, mut en tiedä menenkö mäkeen vai keskitynkö vaan after skiihin ;D