Welcome to DNSF.org

HUOM HUOM HUOM 17.12.2016 uudistuksen jälkeen vaikuttaisi siltä, että kaikkien pitää tilata uusi salasana itselleen.

Tilaa uusi sähköpostiisi kirjautumisikkunan nappeja käyttämällä ja toimi viestissä olevien ohjeiden mukaan. Salasanan toimittamisessa saattaa mennä jopa 15min. Tarkista myös roskapostikansio sähköposteistasi siltä varuin, että viesti on siellä. 

Sign in to follow this  
Followers 0
wex

Turun sporttinissanit (ja datsunit)

2 623 posts in this topic

Tänään puol 6 aamulla Avantin kohilla musta r32 ajeli vastaan ja sitte vähän jälkeen 17 valkonen r32 samassa paikkaa :D täältä kumpikaan? Ite olin e36 bemarilla.

Tänään n. 15 aikoihin paalupaikan risteyksessä valkonen r33 jossa musta raita konepellissä ja nainen ratissa, kuka uskaltaa tunnustaa ? 

Tänään n. 15 aikoihin paalupaikan risteyksessä valkonen r33 jossa musta raita konepellissä ja nainen ratissa, kuka uskaltaa tunnustaa ? 

Mun vaimo luultavastikkin :rolleyes:

Sanonu sille että lapa pystyy ku toinen Nissanisti vastaan tulee ;D

Edited by Peto

Huomasin aavistuksen myöhään mut surffikuution tunnistaa kyllä ;)

Ainakin omaan silmään foorumi on tarpeeksi sekalainen tällä hetkellä tai sitten vanhaan ehti tottua liikaa niin laitetaan nyt tännekkin uusille ja vanhoille naamoille sama mitä miittitopicciin eli; Kesäkuu oli ja meni ja jopa itsekkin unohdin koko keskiviikon mutta joskos saataisiin heinäkuun lopulle porukkaa kokoontumaan. Eli 29.7 keskiviikkona kahvitellaan taas! :)

Mattaharmaa 350zeta bongailtu koulukadulla pyörähtämässä, aika mukavasti suhis ;) tyhjäkäyntikiekat kuulosti melko korkeilta jotenki:confused:

Kaveri puheli et Greatmastertattoon pihassa nähny valkose Skylinen, joku foorumilainen ottaas kenties dnsf logoo ihoo? :D

piti jo aikasemmin kysellä mut ketä skyline kuski naapuritaloon muuttanut talolankadul? käyny siin vähän kaverii jeesaan terassiprojektissa viime viikol...

piti jo aikasemmin kysellä mut ketä skyline kuski naapuritaloon muuttanut talolankadul? käyny siin vähän kaverii jeesaan terassiprojektissa viime viikol...

Hep! Tais olla ihan seinänaapuri, ku terassia siihen rakennettiin viimeviikolla :D

Mattamusta R34 tuli juur vastaa Klubin kohtaa?

Mä taisin nähdä saman neljän ja viiden välissä jokirannassa.

Mahtaako olla joku täältä, kun ajellu viimeaikoina violetilla(?) säxällä piikkiössä?

ketäs oli tänään ulkoiluttamassa viininpunaista r32 getaria raisiossa myllyn likellä? :)

ketäs oli tänään ulkoiluttamassa viininpunaista r32 getaria raisiossa myllyn likellä? :)

Mä ainaki olin. Tosin mulla GTS-T getarin korisarjalla.

Ajelikos Tellu tänään caribian ohitte keskustaapäin vai onko tänne tullu kolmas valkonen Cube? Olin undercover hiacella pariautoa perässä.

Ajelikos Tellu tänään caribian ohitte keskustaapäin vai onko tänne tullu kolmas valkonen Cube? Olin undercover hiacella pariautoa perässä.

Se olin mä! Hiace jäi yllättäen huomaamatta ;D

Ohikulkutiellä neljän aikaan harmaa r32 skylle paineli raisioon päin :)

Onko täältä jonkun violetti r33 setä malli? Pari kertaa bongannu tosa hämeentien/halisten risteyksessä ku ollu töihin menossa

Tellu? varmaankin ajeli cubella kohti satamaan, kun oltiin tulossa pois päin joskus seitsemän jälkeen :)

Tellu? varmaankin ajeli cubella kohti satamaan' date=' kun oltiin tulossa pois päin joskus seitsemän jälkeen :)[/quote']

Juu, mä siellä päin ajelin seiskan jälkeen :)

Musta r32 lama kaarinan keskustan lähellä tänään joskus klo 19 aikoihin. Täältä joku?

Kukas ajelee mun kanssa samaa työmatkaa tässä satakunnantiellä sillontällön, musta r33 ja flikka ratintakaa? Mun ikkunat on aina niin huurussa etten nää kunnolla :D Tänään olin silvialla ja olikohan se viimeviikolla ku cuben kanssa olin :)

Eilen illalla mondeokeulanen harmaa/harmaanliila/gunmetal tms värinen s14 pöristeli keskustassa about kympin maissa. Pienissä kaljapäissä nopeeta näin mutta mahtaako joku tunnustaa?