Welcome to DNSF.org

HUOM HUOM HUOM 17.12.2016 uudistuksen jälkeen vaikuttaisi siltä, että kaikkien pitää tilata uusi salasana itselleen.

Tilaa uusi sähköpostiisi kirjautumisikkunan nappeja käyttämällä ja toimi viestissä olevien ohjeiden mukaan. Salasanan toimittamisessa saattaa mennä jopa 15min. Tarkista myös roskapostikansio sähköposteistasi siltä varuin, että viesti on siellä. 

Sign in to follow this  
Followers 0
Arde

R33 Valot

632 posts in this topic

Vs: R33 Valot

Itse voin kyllä kehua Z-Powerin / Zuikin tekemiä valoja, jos ei tee mieli itse harjoitella ja haluaa kerralla hyvät. =)

Mikähän tuo nyt nykypäivänä olisi järkevin tapa lähteä valomuutoksia tekemään 96vm specci2? Kovasti oon suunnitellut hellan projektoreiden laittamista vaan kun ei tieto ja taidot riitä, toisaalta mielessä on käynyt mondeon umpion laittamiset katastuksen ajaksi. Jos nyt noihin mondeon umpioihin päädyn niin vaatiiko nuo korkeudensäädön?

hellan projektorit ja teet relekytkennän ni valoteho on parempi kuin joissain uusissa autoissa, huomattavasti ;) ja kyllä mondeot vaatii, koska hyväksynnät löytyy.

Itse voin kyllä kehua Z-Powerin / Zuikin tekemiä valoja, jos ei tee mieli itse harjoitella ja haluaa kerralla hyvät. =)

Mikähän tuo nyt nykypäivänä olisi järkevin tapa lähteä valomuutoksia tekemään 96vm specci2? Kovasti oon suunnitellut hellan projektoreiden laittamista vaan kun ei tieto ja taidot riitä, toisaalta mielessä on käynyt mondeon umpion laittamiset katastuksen ajaksi. Jos nyt noihin mondeon umpioihin päädyn niin vaatiiko nuo korkeudensäädön?

hellan projektorit ja teet relekytkennän ni valoteho on parempi kuin joissain uusissa autoissa, huomattavasti ;) ja kyllä mondeot vaatii, koska hyväksynnät löytyy.

Kiitoksia, nyt ollaan taas vähän viisaampia eikä tarvi kyhätä itelleen sitä hirttoköyttä kun lähtee skylleä katastamaan :D

Vähän miettimättä vielä mitenpäin tuota pyörittäisi.

Nämä valothan ostin ebaystä, ettei tarvi asiakkaan valoilla "harjoitella".. mutta eihän noita oikein järkevää ole maailmalta tilailla, jollain lailla ne pitää saada kiertämään Suomen sisällä. Joko niin että asiakas lähettää valot konvertoitavaksi, tai sitten niin että lähetän muokatut ja saan vakiot vaihdossa.

Lähinnä ongelmaa siinä kun tosi monessa R33:ssa on jostain syystä tosi sumeat ja nuhruiset valot, ei ole sitten erityisen reilua seuraavalle asiakkaalle jos sattuu valtava laatuero omiin valoihin. :)

Kyllähän noita voisin tietysti kihnuttaa kirkkaaksi mutta tavallaan siinäkin taas projekti paisuu ja kallistuu turhaan.

Edit: ja suutinbisnekseen selkeä ero on siinä että valoja ei tarvi sarjoitella, riittää että yhden parin ostaa ja yhden myy.. suuttimia on oltava noin 20-30kpl varastossa jos haluaa neljän sarjan myydä.

Jokos oot tälle operaatiolle hintaa keksinyt? Olis yhdet 33 gtr:än valot tarjolla kääntöön.

Olis pika tarve korkeudensäädöllisille leimavaloille @ Turku .. O_o

Kuten tuossa pari hyvää viestiä tulikin, niin Örumilta tilattu. Tuotenumero 1BL 009 071-001.

Ihan vinkkinä, Hellan valikoimissa on myös solenoidillisia bixenon- ja bihalogen-moduuleja, 70mm linssillä. Koteloimattoman syvyys on noin 190mm eli sovitus R33:n umpioon on tiukka, mutta alustavien mittausten mukaan tehtävissä. R32:n umpioihin ne menevät yllättävän vähäisellä sovittelulla ja tuloksena on yhdistetty pitkä+lyhyt skarpilla valokuviolla.

Hyvälaatuisella 12A/100W quick start digitaaliballastilla ja sen kestävällä isokapselisella polttimolla valon määrä on aika riittävä, ilman vastaantulijoiden häikäisyä. Laillisethan ne eivät tietenkään umpion sisään asennettuina edes 35W D2S-HIDillä ole vaikka käyttöominaisuuksissa ei ole moitteen sijaa. Kun muissa autoissa on vuosikaudet ollut bixenonit ja parissa HID-lisäpitkätkin, ei R32/33:n halogeenikynttilöitä jaksanut enää katsella.

Onnistuisiko korkeussäädöllisten leimavalojen lainaaminen. ECR33 12/95

MAKSAN RAHAA!!

Alustani on jäykkä, mutta katastusmulkku sano ettei sillä ole mitään väliä.

Espoossa asustelen

kylla.juu @ gmail.com