Sign in to follow this  
Followers 0
Jylppy

Aurauskulmien säätöä pääkaupunkiseudulla

35 posts in this topic

Niin, mikähän mahtaisi olla hyvä paikka otsikonmukaiselle hommalle? Tarttis saada P10 Primeraan teetettyä nelipyöräsuuntaus kohtuullisen edullisesti.

Lauttasaaressa käväisin Autochic Oy:ssä, ja tuntuivat hinnat nousseen muutaman vuoden aikana melko reippaasti, pelkkä tarkistus nykyään 99€, kun nelisen vuotta sitten koko homma maksoi luokkaa 70-80€.

Kannattaako AK:lta edes kysyä, vai onko hinta tähtitieteellinen?

Re: Aurauskulmien säätöä pääkaupunkiseudulla

Niin, mikähän mahtaisi olla hyvä paikka otsikonmukaiselle hommalle? Tarttis saada P10 Primeraan teetettyä nelipyöräsuuntaus kohtuullisen edullisesti.

Lauttasaaressa käväisin Autochic Oy:ssä, ja tuntuivat hinnat nousseen muutaman vuoden aikana melko reippaasti, pelkkä tarkistus nykyään 99€, kun nelisen vuotta sitten koko homma maksoi luokkaa 70-80€.

Jotkut huoltoasemat tekee tuota sopivasti. Nyt ei vaan muista miltä Shelliltä kaverilla oli hyviä kokemuksia n.50E hintaan.

Hintatietoisia suosituksia kaivataan siis myös..

Soittelin itekkin tänne:

http://www.pohjoishelsinginauto.fi/

Hinta tuli kun kaupan hyllyltä, 76€. Ainoa vaan, että ainakin Konalaan oli 1,5 viikon jono. Mutta hinnaltaan melko kohtuullinen.

Itse kyselin Kuopiossa pelkkää aurauskulmien säätöä. Yllätys oli suuri, kun merkkiliike sääti 15 euroon, kun muualla sama työ olisi maksanut 44- 55 euroa.

Hyvä tuli ;D.

Itse kyselin Kuopiossa pelkkää aurauskulmien säätöä. Yllätys oli suuri, kun merkkiliike sääti 15 euroon, kun muualla sama työ olisi maksanut 44- 55 euroa.

Hyvä tuli ;D.

Missä liikkeessä käytit?

EDIT: Nää lainaukset ei edes oo vaikeita...

Hyvä tuli ;D.

Missä liikkeessä käytit?

Väänäsen autolla

EDIT: Sitä samaa...

Käyt iha vaa joltain amikselta kysäsemässä jos halpaan hintaan haluut.. monissa kouluissa uudet ja pätevät laitteet käytössä :)

Nyt löytyi paikka, Ruskeasuon Teboil. Hintaa 60€ ja aika samalle viikolle.

:)

No ei kyllä mahdottomia maksa. -Tosin jos joutuu joka kulmaa säätämään, sitten hintaa kertyy jo 82€. Mutta pelkällä aurauskulmien säädöllä selviääkin 55€urolla.

Vs: Aurauskulmien säätöä pääkaupunkiseudulla

Capitalrengas taitaa edelleenkin olla hinnaltaan kilpailukykyinen? Ja onko coiloverien kanssa, esim. etu-cambereja säätäessä huomioitava mitään erityistä?

http://www.pohjoishelsinginauto.fi/ tuon paikan etusivun kuvassa on muuten s14a juurikin pukeilla siellä takana. Kukas on päässyt julkkikseksi?

Ite oon aina täällä Tampereen suunnalla käyttäny Euromasterilla, ja hinta on aina ollu 50€... :)

Vianor otti viime syksynä 78e ko. hommasta.

Bemu kävi Capital-renkaassa, ja olin tyytyväinen palveluun ja muuhun.

Hintaa tuli muistaakseni jotain 80€, ja sisälsi myös takapään campereiden uudelleen säädön.

Kaverin kertoman mukaan tuolla pitäisi olla laadukkaimmat laitteet pk-seudulla, ja esim. porsche-clubi käyttää pelkästään tuota paikkaa. Tämä kuitenkin siis kuulopuhetta, en kuulu em. clubiin, vaikka porukkaa sieltä tunnenkin.

Ruskeasuon Teboilista kuullut myös paljon hyvää, ja Keravan Teboil on kuulemma myös hyvä. Kaveri säädättänyt siellä jo vuosia kaikki autonsa (m-bemuja, corvetteja, ym.) Hintakin ihan naurettava, oliko 60€ vai jopa 40€ ???

Kannattaa varmasti kysäistä sieltäkin.

Keravan Teboililla hinta on 85e perussäädölle ja eivätkä säädä cambereita edestä eikä takaa. Ei siis sovellu meidän tarkoituksiin.

Ite oon aina täällä Tampereen suunnalla käyttäny Euromasterilla, ja hinta on aina ollu 50€... :)

Jos tosiaan Tampereella tarvitsee ko. palvelua, niin Euromasterille vaan. Tuohon hintaan siis sisältyy mittaus ja säätö kaikille pyörille. Lokomonkulman liikkeessä on vieläpä lähes tuliterä optinen mittauslaitteisto. Vaikka ei siinä Lakalaivan vehkeessäkään tiemmä mitään vikaa ole...

Vaihteleekohan noi hinnat tosiaan noin paljon toimipisteiden välissä?? Juuri soittelin Järvenpään Euromasterille ja tarkastus säätöineen olisi 93e.

Pohjoishelsingin auto antoi tähän hätään parhaimman tarjouksen 76e + sisäsältää turvatarkistuksen, jossa käydään samalla läpi ohjauksen helat, putkisto yms.

Vaihteleekohan noi hinnat tosiaan noin paljon toimipisteiden välissä?? Juuri soittelin Järvenpään Euromasterille ja tarkastus säätöineen olisi 93e.

Pohjoishelsingin auto antoi tähän hätään parhaimman tarjouksen 76e + sisäsältää turvatarkistuksen, jossa käydään samalla läpi ohjauksen helat, putkisto yms.

Mä oon käyttänyt tota pohjoishelsingin autoa hankasuontiellä ja siellä on ainakin mulle tullut ihan ok. työnjälki.

kumpien specsien mukaan noi muuten kannattaa normiajoon suunnata? Eli nissanin alkuperäisten, jotka varmaan koneelta ottavat, vaiko esim. noitten Whitelinen ohjeitten mukaan?

Ja onko järkeä asentaa camper -säätötukivarsia, jos camper-puslat on jo kiinni vai alkaako sitten jo tulla toe camperia suuremmaksi ongelmaksi?

Mitään uusia hyviä liikkeitä löytyny ja missä hinnoissa nykyään mennään?

Käytin supran vantaanlaakson euromasterilla, ihan hyvin tuli kulmat kuntoon jakyseltiin auton käyttötarkoitustakin. Voin suositella jos kalliihko hinta ei haittaa. 135€+1h lisäaikaa, 200€.

Samaa tässä itsekin pohdin. 200e on kyl aika synkkä hinta. Tuntuu olevan ihan sikana ruuhkaa jokapaikassa nyt :o

Viikon varoitusajalla tuntui pääsevän paikkaan kuin paikkaan, kun kyselin. Konalan superhuolto on joku 130€, mikäli auton maavara on >10cm.

Viikon varoitusajalla tuntui pääsevän paikkaan kuin paikkaan, kun kyselin. Konalan superhuolto on joku 130€, mikäli auton maavara on >10cm.

69 € olen tuolla aina maksanut. Heidän nettisivuillaan on 130 €, mutta se sisältää uudet raidetangon päät asennettuna.

Esim vantaanlaakson euromasteri tosiaan repii pelkästä 4-piste suuntauksesta juuri mainitun 135 €, mikä on mun mielestä ryöstöä.

pari vuotta taakseppäin muistan saaneeni suuntauksen jopa 49 €.

Viikon varoitusajalla melkein minne vain olen aina päässyt.

Mistäs löytyy Kuopion edullisin 4-pyöräsuuntaus? ;D