Welcome to DNSF.org

HUOM HUOM HUOM 17.12.2016 uudistuksen jälkeen vaikuttaisi siltä, että kaikkien pitää tilata uusi salasana itselleen.

Tilaa uusi sähköpostiisi kirjautumisikkunan nappeja käyttämällä ja toimi viestissä olevien ohjeiden mukaan. Salasanan toimittamisessa saattaa mennä jopa 15min. Tarkista myös roskapostikansio sähköposteistasi siltä varuin, että viesti on siellä. 

Sign in to follow this  
Followers 0
Vroomvroom

Vähä viirii

11 posts in this topic

Moi,

Olin aatellu vaihtaa ahtimen mun r33. Joku 300-400 ois se tehi mitä mä haen. Olen vielä aika uus näitten juttujen kanssa eli kertokaas vähän miten homma toimii ja säätöjen kanssa semi bensansyöte kun ahdin vaihdettu. Semmosta olen kuullut että R33 moottorinohjausta on vaikea säätää (ei pysty säätämään) onko tämä nytt sitt legenda vai? Kiinnostaisi enemmän ne asialliset kommentit niin turhat voi jättää pois....

Moi,

Olin aatellu vaihtaa ahtimen mun r33. Joku 300-400 ois se tehi mitä mä haen. Olen vielä aika uus näitten juttujen kanssa eli kertokaas vähän miten homma toimii ja säätöjen kanssa semi bensansyöte kun ahdin vaihdettu. Semmosta olen kuullut että R33 moottorinohjausta on vaikea säätää (ei pysty säätämään) onko tämä nytt sitt legenda vai? Kiinnostaisi enemmän ne asialliset kommentit niin turhat voi jättää pois....

Bolt on ahtimia saa esim ebaysta, moottorinohjauksen säätö onnistuu kyllä esim z-power säätää Lahdessa

Siis, lastua et saa siihen r33 boksiin, mutta siihen voi ostaa tilalle r32 boksin.

Varmaan kannattaa pakosarjalla heittää vesilintua, tilata hx35/40 turbo, kinkkipakosarja ja keulacooleri. Näillä ja lastulla pitäisi saada varmaan sen 300-400 hp, suuttimet loppuu seuraavaksi, ja siihen löytyy apuja kanssa. Kytkin antautui jo stage1 kohdalla, joten siihen kannattaa rahallisesti varautua.

Varmaan kannattaa pakosarjalla heittää vesilintua, tilata hx35/40 turbo, kinkkipakosarja ja keulacooleri. Näillä ja lastulla pitäisi saada varmaan sen 300-400 hp

Tuohon tehotavoitteeseen en lähtisi pakosarjaa vaihtamaan. Jos nyt siis tarkoitetaan vaihtoa ahtimen sijainnista vakiopaikalta ylös. Myöskään vakiosarjaa en vaihtaisi ihan ensimmäiseksi vaikka olisi joku suoraan vakion tilalle sopiva kiinasarja.

Helpoimmalla pääsee kun ostaa ahtimen joka käy suoraan vakion paikalle. Tällä tavalla säästää eniten rahaa ja vaivaa. Muutoin menee aika monta asiaa uusiksi.

Jos tehotaivoitteet menee tuon 400 hv yli, niin sitten tarvitaan jo melkein järeämpiä keinoja.

Tosin mitä lähemmäs 400hv mennään, tarvitsee sitten olla jo vähän muutakin vaihdettu kuin ahdin. Esim. välijäähy, putkisto, (suuttimet (vakiot 370cc), ilmanotto, ahtop. säädin jne.) jne.

Edited by Weist

700cc suuttimet, puolat, lastu ja kinugawan turbo, Z32 maf. Noilla sain 400hp/500Nm

mutta, 80-120e uusi toyosportin pakosarja ja 700e holsetti kylkeen, vai pelkästään 900dollaria ahdin, postit + tullit+alvit päälle? (kinugawan halvin) TOSIN, se kinugawa on aika paljon miellyttävämpi varmasti ajaa kadulla kerran td06-20 rakennettu..

mutta' date=' 80-120e uusi toyosportin pakosarja ja 700e holsetti kylkeen[/quote']

+ öljy- ja vesilinjat + pakoputkivärkit + ahtoputkivärkit + imuputki + työtä joko itse ainakin täysi viikonloppu jos osaa tai kaikkien noiden teetätys jollain osaavalla henkilöllä, joka tuskin sekään on ilmaista...........

+ öljy- ja vesilinjat + pakoputkivärkit + ahtoputkivärkit + imuputki + työtä joko itse ainakin täysi viikonloppu jos osaa tai kaikkien noiden teetätys jollain osaavalla henkilöllä, joka tuskin sekään on ilmaista...........

+ ilmansuodatin

+ hukkaportti? Vai saakos Holsettia sisäisellä?

Lisäksi jos arvostaa tehdasluukkia, niin tuon modin jälkeen sitä ei kyllä ole.

En tiedä miten hyvin on nuo kiinasarjat toimineet kun hukkaportin lähdötkin on täysin virtausta vastaan. Itse en kyllä laittaisi sellaista.

löytyy parikin viritys ecua, mines, z-power. on apexin ja hks imupuolen viriosia. löytyy greddyn imusarjaa ja greddyn coolerii mallia jäätävä.+ isoo ahdinta

löytyy parikin viritys ecua' date=' mines, z-power. on apexin ja hks imupuolen viriosia. löytyy greddyn imusarjaa ja greddyn coolerii mallia jäätävä.+ isoo ahdinta[/quote']

Jaa mihin tää kommentti nyt liittyy?

Turbon valintaankin kannattaa perehtyä huolella että minkälaisen auton oikein haluu, itellä on handmade pakosarja, hx40super #16 pesällä 1bar, tuli aika tähtää&laukase moottori luonteeltaan. Näillä mennään mitä on!