Welcome to DNSF.org

HUOM HUOM HUOM 17.12.2016 uudistuksen jälkeen vaikuttaisi siltä, että kaikkien pitää tilata uusi salasana itselleen.

Tilaa uusi sähköpostiisi kirjautumisikkunan nappeja käyttämällä ja toimi viestissä olevien ohjeiden mukaan. Salasanan toimittamisessa saattaa mennä jopa 15min. Tarkista myös roskapostikansio sähköposteistasi siltä varuin, että viesti on siellä. 

Sign in to follow this  
Followers 0
jallu350z

Kaikki 350Z:t Rautatientorille 5.9

26 posts in this topic

Olemme keskustelleet Z tapaamisesta useaan kertaan.

Nyt on tullut mahdollisuus osallistua 5.9 on Helsingin Rautatientorilla SCCH:n järjestämä 40 v. urheiluautonäyttely klo 10-15, jossa pääsisimme parkkiin muiden hienojen autojen rinnalle torille.

Löytyykö kiinnostusta lähteä mukaan ? Voitte laittaa viestiä kaikille tiedoksi ja vahvistuksia tulemaan. Olisi todella hieno saada rivistöön koko Z värikirjo.

Ilmoittelen järjestäjälle kuinka monta autoa saamme mukaan ja löytyykö meiltä autoja.

Periaatteessa kiinnostaa mutta pojan judokausi starttaa just samana päivänä ja samaan aikaan. Katson saanko sumplittua niin, että puolisoni veisi pojan harjoituksiin mutta oranssi zetahan on jo mukana (Zergfest).

Hienoa, että saadaan ainakin viisi autoa liikkeelle. Ei ole väliä, vaikka samanvärisiä autoja on useampia. Olisi tietysti hieno, jos löytäisimme kaikki värit mukaan. Se tuntui kiinnostavan erityisesti järjestäjää.

Ilmoitelkaa, jos pääsette paikalle ?

Lähetin kaikille ilmoittautuneille henk.koht. viestin. Tsekatkaa ja kommentoikaa ?

On kyl sen verran heikossa hapessa toi mun auto Kemoran jäljiltä, että pakko skipata tää. Perä ulvoo ja auto pölläyttelee siihen malliin, että ei se kovin hyvää mainosta ois. Ehkä ens kesänä uusiks.

Yritä saada auto kasaan, niin päästään ensi kesänä myös radalle. Yritämme myös osallistua ensi kesänä hieman enemmän ratapäiville kuin tänä kesänä.

Järjestäjä lupasi lähettää vielä tarkemmat ohjeet päivästä, mutta saapuminen on ennen klo 9.30 ja poistuminen klo 15.00 jälkeen.

SCCH:n listoilla on kaksi 350Z, toinen on avo ja toinen coupe, joten 350Z:a on Rautatientorilla yhteensä kuusi autoa.

Tori on täynnä autoja, joten kaikille on varmasti paljon nähtävää.

Tulikin hankittua kimppa-auto ja jos ehdin saada siihen jotkut kilvet saatan tulla pyörähtään.

Tulikin hankittua kimppa-auto ja jos ehdin saada siihen jotkut kilvet saatan tulla pyörähtään.

Mikä? Hommasitteko kimpassa sellasen Caterhamin mistä joskus mainitsit foorumilla vai jonkun muun?

Joo Caterham tuli. Ajatuksena oli vaan käydä Kirkkonummella testaamassa leveempi kori, kun en ollu sellasta testannu. Suomen Caterham keisari osoittautui kauppamieheksi ja tänään pitäis saada auto pihaan. Alkuperäinen budjetti meni kyl rumasti yli ja homma lähti vähän lapasesta, joten oon saman aikasesti innoissani ja kauhuissani. No onneks mun osuus on tosta vain kolmannes. :)

Eli kyseessä on tää teknarissakin ollu R300 SV

http://tekniikanmaailma.fi/ajettua-c...perlight-r300/

Miks näitä linkkejä ei saa poistettua?

Edited by -Pexi-

Joo Caterham tuli. Ajatuksena oli vaan käydä Kirkkonummella testaamassa leveempi kori, kun en ollu sellasta testannu. Suomen Caterham keisari osoittautui kauppamieheksi ja tänään pitäis saada auto pihaan. Alkuperäinen budjetti meni kyl rumasti yli ja homma lähti vähän lapasesta, joten oon saman aikasesti innoissani ja kauhuissani. No onneks mun osuus on tosta vain kolmannes. :)

Eli kyseessä on tää teknarissakin ollu R300 SV

http://tekniikanmaailma.fi/ajettua-c...perlight-r300/

Tää yksilö ilmeisesti?

http://www.nettiauto.com/caterham/seven/6500762

Onneks olkoon, hieno!

Onks tää nyt lotus 7 / caterham

Onks tää nyt lotus 7 / caterham

Mä olikin jäässä ja luin sivun 1 tekstejä vain. Prkle uusi foorumi. Tossahan vastaus siis jo oli minkä ostit.

Aivan uskomattoman hieno auto. Meillä oli SPA:ssa naapuripilttuussa samanlainen belgialaisilla veljeksillä. Tuli ihailtua sitä koko päivä.Haluatko tuoda sen Z:n rinnalle kauppatorille ? Meillä jäi yksi paikka täyttämättä, kun et saanu autoa ehjänä sinne. Voin ilmoittaa järjestäjille asiasta. Siellä taitaa olla muutama Caterham torilla. "Alustan säätö oli ilmeisesti tehtävä CITY PITSTOPISSA ;) ", jotta siirtokilvet saisi.

b2 DSC_0537.jpg

Kiitos, kiitos!

Tämmönen videopätkä löyty autosta.

Auto on likanen ku mikä ja tarvis kunnon puunauksen ennen kuin sitä kehtaa tuoda mihinkään. No onneks ei oo kovin iso auto puunattavaks. :)

Mä kysäsen sopiiko vaimolle, että kattelis muksuja. Oishan se kivä vähän ajaa.

Kilpiin toi pitäis laittaa, mutta siinä on pientä feilua ecu/johtosarjassa, minkä vuoksi vikavalo palaa ja mittarit toimii vähän fiiliksen mukaan. Se pitäis vielä setviä ennen leimalle menoa.

Lähetin teille henk.koht. viestit DNSF:n kautta. Tsekatkaa ja palauttakaa minulle, niin saadaan asiat valmiiksi lauantaita varten.

Hyvin saatiin zetoja paikalle ja muutenkin auto kattaus oli musta aika hyvä. Sää nyt ois voinu olla parempikin, mutta ihan positiivinen setti :)

Kiitos, kiitos!

Tämmönen videopätkä löyty autosta.

On kyllä hieno peli tuo Caterham!

Hyvin saatiin zetoja paikalle ja muutenkin auto kattaus oli musta aika hyvä. Sää nyt ois voinu olla parempikin' date=' mutta ihan positiivinen setti :)[/quote']

Laittakaahan kuvia näytille

Hyvin saatiin autot ryhmään ja hyvälle paikalle.

h tori.jpg

Porukkaakin riitti kivasti, vaikka välillä tuli vettä aika paljon.

h tori 2.jpg

Nätiltä näyttää! Toi valkoinen zetakin on tosi nätti niitä harvoin näkee Suomessa tai itse asiassa en oo nähny ikinä :D