Jump to content
Sign in to follow this  
tapsuchain

consult

Recommended Posts

tapsuchain    10

Tossa lueskelin foorumilta consult piuhasta mutta en kirveelläkään nyt löydä sitä.

Eli mahtaakohan vuoden -94 S14 löytyä vastaavaa piuhaa ja missähän sellainen mahdollisesti mahtaa olla?

Rupes myös airbag valo vilkkumaan, mikähän tähän lääkkeeksi?

kiitos ja kumarrus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laaban    55

Tosiaan piuhaa ei ole valmiina, niin kuin JanneZ vastasi. Consult pistoke löytyy kuljettajan jalkatilasta.

Airbag vois vaikka kokeilla ensimmäisenä ottaa akunkenkä yöksi irti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tapsuchain    10
Tosiaan piuhaa ei ole valmiina, niin kuin JanneZ vastasi. Consult pistoke löytyy kuljettajan jalkatilasta.

Airbag vois vaikka kokeilla ensimmäisenä ottaa akunkenkä yöksi irti.

w0qm.jpg

Joo siis tota pistoketta tarkoitin, tällasen löysin

http://www.e-ville.com/fi/16-obd-vikakoodiskannerit/6179-nissan-consult-usb-diagnostic-interface.html

joo tota kenkä temppua pitää koettaa.

Edited by tapsuchain

Share this post


Link to post
Share on other sites
juzmar    0

saattaa auttaa:

virta päälle, painele ovivalon painiketta 5 kertaa niin nopeesti kun pystyt, virta pois. toista tämä. ja saattaa olla kuittaantunut kun ensi kerran käynnistät...

ite olen tällä konstilla mennyt viimeiset 4-5 vuotta...

Share this post


Link to post
Share on other sites
tapsuchain    10
saattaa auttaa:

virta päälle, painele ovivalon painiketta 5 kertaa niin nopeesti kun pystyt, virta pois. toista tämä. ja saattaa olla kuittaantunut kun ensi kerran käynnistät...

ite olen tällä konstilla mennyt viimeiset 4-5 vuotta...

no juu koitetaas tota

Share this post


Link to post
Share on other sites
tapsuchain    10

nyt tarvis apuja viisaammilta, eli kytkin consult piuhan läppäriin usb kautta mutta ecutalk ei connectaa ? mikä lääkkeeks vai vaatiiko jonkun toisen liittimen läppäriin ?

20140824_185515[1].jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
VPJ    10

Onko com portti oikein? Eli sulla pitää ohjelmassa olla valittuna esim. com3 portti jos sulla on kaapeli kiini usb päässä joka on tietokonen com3 portti. Mikään ei hajoa jos kokeilee vaihella siitä ecutalkista niitä com portteja ja kattoo millon rupee mittarit heiluu. com portti valikko muistaakseni siinä "etusivulla" ohjelmassa

Share this post


Link to post
Share on other sites
tapsuchain    10

Code 55: No Errors Detetcted (0 Starts) ,

tarviikos pirssin olla käynnissä että antaa jotain koodeja?

Ilmoittaako ecutalk myös airbag viat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hwang    0

Tuossa sun kuvassa tuo ! -merkki viittaa siihen että ajureissa on jotain häikkää.

edit: oho, niinhän sielä lukikin.

Mikähän tuossa omassa mahtaa olla kun toisella softalla (Tatech) toimiva RS232->USB konvertteri toimii, NisTunella ei vaan yhdistä ECU:n vaikka parametrit näyttäis olevan oikein?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hwang    0

Hei, onkos muilla ollut ongelmia muodostaa yhteyttä PC:n ja ECU:n välillä? Auto '94 S14, NisTune asennettu ja toimiva Consult kaapeli+läppäri (testattu toisessa autossa) ja nyt sain Zuikilta ECU:n takaisin, ja se on/oli toimiva.

Autossa on turbotimer ja akku siirretty takakonttiin, eli voisko näistä olla jotain häiriön aiheuttajaa? Tai ideoita mistä etsiä/ratkoa vikaa?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Slider    4

Varmaan ensimmäisenä kannattaa mittailla et consult portista löytyy ainakin +12v ja maadoitus

consult_car.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Slider    4

Sitten varmaan noiden CLK, TX ja RX piuhojen ehjyyden mittaus eculle. En oo sitten ihan varma onko tämä oikea pinout sun eculle...

pinout.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×