Sign in to follow this  
Followers 0
Tellu

Uusi Vbulletin foorumi! Mahdolliset virheet ja ongelmat - TÄMÄ VANHA TOPIKKI LUKITTU

558 posts in this topic

Sinimustan ohella voitte kokeilla Punamustaa teemaa. Löytyy alanurkasta.

Näiden uusien rinnalla tää nykyinen deafault näyttää paremmalta, värit enemmän balanssissa keskenään. Musta tosiaan turhan rankka pohja, just jotkut harmaan sävyt vois tomia paremmin. Olis hyvä jos näitä teemoja jäis kuitenkin valittavaks lopullisestikin pari, tällänen perus valkonen ja sitten joku muu.

Tuntuu olevan sellaista ongelmaa, että foorumin ikonit näyttävät, että olen muka lukenut topiceista kaikki uudet kirjoitukset, vaikka näin ei ole. Eli selvennykseksi: Sitä nuolta alaspäin ei ole näkyvillä, vaikka uusia kirjoituksia on tullut.

Nyt sentään taitaa olla kunnossa se, että luetut jäävät jo muistiin, eikä kolmea tai neljää kertaa täydy käydä katsomassa samaa viestiä.

Edit. Tai ei ole näköjään sittenkään kunnossa...

Mulla ainakin nyt eniten häiritsee se, että foorumi merkkaa luetuiksi kaikki viestit kun käyttää "uudet viestit" toimintoa. Ite en vaan aina ehdi kaikkia lukea vaan luen pari kiinnostavinta ja myöhemmin ehkä loput. Nyt jää ne lukematta. Varmaan siis Weist sulla vastaava ongelma.

Aamulla huomasin, että oli uusi topic jossa oli yksi vastaus ja nolla katselua.

Mulla ainakin nyt eniten häiritsee se, että foorumi merkkaa luetuiksi kaikki viestit kun käyttää "uudet viestit" toimintoa. Ite en vaan aina ehdi kaikkia lukea vaan luen pari kiinnostavinta ja myöhemmin ehkä loput. Nyt jää ne lukematta. Varmaan siis Weist sulla vastaava ongelma.

Aamulla huomasin, että oli uusi topic jossa oli yksi vastaus ja nolla katselua.

Ei johdu mulla ainakaan tuosta "uudet viestit" toiminnosta, koska en ole sitä käyttänyt edes.

Edit: Nytkin tämän viestin kirjoittamisen jälkeen menin päävalikkoon. Näytti taas että olisi muka uusi viesti siellä. Painoin linkkiä, mutta sitten ei taaskaan ole sitä nuolta sinne topicin uusimpaan kirjoitukseen, joka on siis tämä mun uusin viesti. Hieman epäselvästi selitetty :) No ei tämä nyt kuitenkaan toimi mitenkään edelliseen foorumiin verrattuna.

Ei johdu mulla ainakaan tuosta "uudet viestit" toiminnosta, koska en ole sitä käyttänyt edes.

Edit: Nytkin tämän viestin kirjoittamisen jälkeen menin päävalikkoon. Näytti taas että olisi muka uusi viesti siellä. Painoin linkkiä, mutta sitten ei taaskaan ole sitä nuolta sinne topicin uusimpaan kirjoitukseen, joka on siis tämä mun uusin viesti. Hieman epäselvästi selitetty :) No ei tämä nyt kuitenkaan toimi mitenkään edelliseen foorumiin verrattuna.

Kyllä nyt on taas ihme nillittämistä. Monesti on todettu, että foorumia kehitetään kokoajan. Se jouduttiin julkaisemaan liian aikaisin, muuten olisi valitettu, että miksi ei foorumi aukea jo. Edelleenkin foorumia ylläpidetään täysin talkoovoimin ja ylläpitäjien omalla ajalla. Jos tämä vBullet on heille parempi, niin totta vitussa vaihdettaan sellaiseen.

Kyllä nyt on taas ihme nillittämistä. Monesti on todettu, että foorumia kehitetään kokoajan. Se jouduttiin julkaisemaan liian aikaisin, muuten olisi valitettu, että miksi ei foorumi aukea jo. Edelleenkin foorumia ylläpidetään täysin talkoovoimin ja ylläpitäjien omalla ajalla. Jos tämä vBullet on heille parempi, niin totta vitussa vaihdettaan sellaiseen.

En mä mitään nillittä, vaan tuon toimimattomat kohdat esille! Kyllä mä ymmärrän, että ei kaikki voi toimia heti täydellisesti, enkä siis missään nimessä valita. Tähän toimimattomuuteen ei vain ole vastattu mitään moderoinnin puolelta, vaikka muihin epäkohtiin on heti vastattu kun joku on sitä "kysynyt"...

Juu mullaki näyttää et oisin jo lukenu kaikki paitsi ehkä muutama viimeistä postausta vaikka en oo lukenu niitä ja ne on postattu samanakin päivänä. Esimerkiksi "myydään" osiossa näyttää että oisin lukenu kaikki paitsi uusimman vaikka en oo lukenut myydään osiota pariin päivään.

Tulee aika jännä efekti jos on paljon lainauksia viestissä ja hiukan kavennettu kuvasuhde selaimessa (about 50:50 kuvasuhde)....:P

Suoraan sanoen tämä on/off/on/off/off/off/ERROR foorumi uudistus toimii yhtä hyvin kuin junan vessa.. tai vähintään jokseenkin huonomminkin... kai tämä joskus alkaa toimimaan kuten uloskirjautuminen???? huoh... Tämä hymiön laittaminen on niin helppoa!!!! :)

En mä mitään nillittä, vaan tuon toimimattomat kohdat esille! Kyllä mä ymmärrän, että ei kaikki voi toimia heti täydellisesti, enkä siis missään nimessä valita. Tähän toimimattomuuteen ei vain ole vastattu mitään moderoinnin puolelta, vaikka muihin epäkohtiin on heti vastattu kun joku on sitä "kysynyt"...

Nyt vastataan. Tämä oli vaan hieman niljakkaampi homma korjata niin meni aikaa. Nyt forumin ei pitäisi nollata lukemattomia viestejä jokaisella käynnillä vaan sitä mukaan kun ne viestit oikeasti lukee.

Nopealla testillä mulla lähti homma toimimaan.

"Näytä ensimmäinen lukematon" ominaisuutta säädetään vielä.

Nyt ainakin mulla futaa!! ISO halaus ylläpidolla (ei homolla tavalla)

Punainen ulkoasu paljon parempi omaan silmään kun se sini-harmaa

onko vika mun omissa asetuksissa vai missä, kun privaattiviesteissä ei näy keneltä ne on tulleet ja milloin? näkyy vain otsikko ja kellonaika.

edit: nyt näkyy kaikki tiedot!

Pahoitteluni. Oli eksynyt valkoinen teksti valkoisen taustan päälle tuolla asetuksissa.

UUH! Tää dnsf dark blue on ihan sika hyvä! Kiitos!

Paitsi, että tuo tummansininen teksti mustalla pohjalla on vähän liian tumma. Onko muut samaa mieltä ja voiko sitä muuttaa?

Edit: Siis foorumin pääsivulla osioiden otsikot ja viimeisimmät viestit on sinisellä. Ei meinaa saada selvää. Ja nickit.

Entiiä mutta jotenkin tämä punanen toimii ja näyttää jotenkin tutummalta!

Tämmöinen tuli vastaan: You have included a total of 11 images in your message. The maximum number that you may include is 10. Please correct the problem and then continue again.

Tuossahan ei nyt muuten olisi mitään ihmeellistä, mutta viestissä on tällä hetkellä 9 kuvaa ja yritin sinne lisätä yhden jolloin tuo maksimi 10 tulisi täyteen.

Tämä ongelma ei ole vieläkään poistunut. Sen verran on muutosta tapahtunut että nyt se herjaa että olisi 12 kuvaa. ;D

Onko sulla hymiö viestissä? Se on nimittäin kuva.

Onko sulla hymiö viestissä? Se on nimittäin kuva.

No perhana, eihän tyhmä voi tollasta älytä vaikka se siellä lukeekin. ;D

Hmm... toimii vähän hassusti, tai varmaan ihan niinku "oikein" tuo topikin edessä oleva nuolitäppä, josta pääsee lukemattomaan suoraan. Eli, jos joku on muokannut jotain viestiä vaikka sivulla kaksi, ja oot ite lukenu sivulle neljä, ni toi täppä heittää sinne sivulle kaksi? Ainakin mulla toimii noin, heitti äsken tonne modejen muokkaamiin korjattuihin kohtiin mitä porukka oli kirjotellu.

Vika vai ominaisuus, kaksipiippuinen juttu :)

Jos viestissä saa olla vaan 10 kuvaa niin on aika inhottava projektia tehdessä.

Jos viestissä saa olla vaan 10 kuvaa niin on aika inhottava projektia tehdessä.

Vanhassa oli rajana muistaakseni 12 kuvaa. Jos kuvia on enemmän esim. projektitopicin tapauksessa, ne voi jakaa kahteen viestiin.

yksityisviestit toimii miten sattuu... yksi cooleri piti ostaa sanoin että tehään kaupat ja sitten kun katsoin lähetetyt kansioon ei viestejä joita olen uudella foorumilla lähetetty näy joten ajattelin että varmaan se on mennyt sitten perille... nyt kyseinen kauppa tavara huutokaupataan joten joudun viikon odotella että saan tavaran ostettua... tuolle olisi syytä tehdä jotain.... voi mennä kaupat sivu suun.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0